Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

24 sept 2019 12:33
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7006
Natuurlijk liening, aanders waors ut un sinking en moot belasting betaold weure, straks bliek de liening ooninbaar en weurt aofgebook en de belatinbetaoler betaold weer met aon die corrupte bende

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 22:49
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7007
Ongelooflijk, wat een calimero's op het RJC prikbord.
Ze kruipen massaal in de slachtofferrol, het is allemaal hun schuld niet en er moet gewoon iemand opstaan die geld neerlegt etc etc...

Nee, stelle stelletje staats idioten! Jullie moeten eens begrijpen dat jullie al veel te lang op te grote voet leven.
Saneren, saneren, saneren, DÁT is de enige oplossing en niet als een bedelaar smeken om geld.

Om misselijk van te worden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 23:16 24 sept 2019 23:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7008
Onze beste speler weglokken met een salaris dat je nog geen 2 maanden kunt betalen. Gut gemacht roda..und schönen Bankrupt gewünscht.

Zou het uwv 80% van een ton uitkeren?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 23:50
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7009
Ook interessant om de Twitter van Bjorn Thimister te volgen:

Roda JC zit met een schuld van 150.000 euro bij een partij in Zuid-Duitsland door een lening die beoogd grootaandeelhouder Mauricio García de la Vega daar onlangs in naam van Roda heeft afgesloten. Dat bevestigen goed ingevoerde bronnen binnen de Kerkraadse club

De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 02:41 25 sept 2019 03:21 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7010
Shit.... Altijd weer weet Roda zich op het allerlaatste moment te redden. Er schijnt namelijk een nieuwe Roda-redder te zijn gevonden, zo meldt mij een vrij betrouwbare bron. Het is een Duitse baron uit Mönnichshausen.

De puissant rijke Duitser, een multimiljardair, heeft grote plannen met Roda JC en wil miljoenen in de club pompen. Roda-topper Schroef had, volgens mijn vaak goed ingewijde bron, aanvankelijk twijfels over de goede intenties van de baron:

"Ik ben natuurlijk niet gek. Natuurlijk heb ik ook geleerd van het gedoe rond Korotaev en De la Vega. Die twee heb ik trouwens nog steeds niet definitief afgeschreven als redder. Maar ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan mijn gesprek met die baron. Die heeft echt goede plannen en hij is een echte koempel. Dat koempelgevoel bracht hem tot Roda. Voor hem was Roda een liefde op het eerste gezicht. Tot nu toe heeft de baron alles kunnen waarmaken wat hij beweerde. Hij weet waarover hij praat. Dit is een vakman, een topper. Ik heb hier een heel, heel goed gevoel bij. De baron wil in Kerkrade gaan wonen, maar hij woont met zijn staf voorlopig nog even op kosten van Roda in een luxe-hotel in Maastricht. In Maastricht ja. Dat moet natuurlijk niet te lang duren. Haha."


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle, Vluuzak, Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 09:58 25 sept 2019 09:59 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7011
Wilt u alles volgen over Roda-jc met beelden en analyse van Bjorn Thimister kijk dan op

de lokale zender van 045-Online Inside Bjorn Thimister ....


Of op Twitter Bjorn Thimister .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 11:07
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7012

bokkesprongen schreef : Wilt u alles volgen over Roda-jc met beelden en analyse van Bjorn Thimister kijk dan op

de lokale zender van 045-Online Inside Bjorn Thimister ....


Of op Twitter Bjorn Thimister .


Hi-la-rische programma's zijn dat. Met een gruwelijk slechte presentator en iemand die doet alsof ie elke dag inside info heeft. Maar wel smullen nu natuurlijk :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 21:13
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7013

Ben Salemans schreef : Shit.... Altijd weer weet Roda zich op het allerlaatste moment te redden. Er schijnt namelijk een nieuwe Roda-redder te zijn gevonden, zo meldt mij een vrij betrouwbare bron. Het is een Duitse baron uit Mönnichshausen.

De puissant rijke Duitser, een multimiljardair, heeft grote plannen met Roda JC en wil miljoenen in de club pompen. Roda-topper Schroef had, volgens mijn vaak goed ingewijde bron, aanvankelijk twijfels over de goede intenties van de baron:

"Ik ben natuurlijk niet gek. Natuurlijk heb ik ook geleerd van het gedoe rond Korotaev en De la Vega. Die twee heb ik trouwens nog steeds niet definitief afgeschreven als redder. Maar ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan mijn gesprek met die baron. Die heeft echt goede plannen en hij is een echte koempel. Dat koempelgevoel bracht hem tot Roda. Voor hem was Roda een liefde op het eerste gezicht. Tot nu toe heeft de baron alles kunnen waarmaken wat hij beweerde. Hij weet waarover hij praat. Dit is een vakman, een topper. Ik heb hier een heel, heel goed gevoel bij. De baron wil in Kerkrade gaan wonen, maar hij woont met zijn staf voorlopig nog even op kosten van Roda in een luxe-hotel in Maastricht. In Maastricht ja. Dat moet natuurlijk niet te lang duren. Haha."

Ik heb begrepen dat het om Gustave Hooghmoed zou gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 22:01 25 sept 2019 22:03 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7014
Veel leesplezier :-)

Platform Roda JC

Adios Amigo!

Huub en Frits zijn (weer) aan zet

We proberen ons de tijd te herinneren toen Huub Mullenders nog gewoon accountant was en de leiding over onze club tamelijk overzichtelijk was. Hoe leefden we toen? Wat waren we zonder zijn adviezen?

Natuurlijk, er ging ook wel eens het een en ander mis. Denk aan de diverse pogingen om Roda JC te verkwanselen in een fusieprestigeproject. Of die keer dat we een megalomane gek als Van den Bunder algemeen directeur maakten. Maar over het algemeen was in elk geval de besluitvorming helder. Sterker nog: er werden destijds tenminste besluiten genomen.

Sinds de club eind 2015 in handen kwam van Frits Schrouff is dat allemaal wat minder vanzelfsprekend. Algemeen directeur Wim Collard kon jaar in jaar uit op zijn post blijven zitten, ondanks het feit dat elk jaar de uitgaven te hoog waren en de begrootte inkomsten niet werden binnengehaald. De snelle rekenaar onder u stelt dan al snel vast dat er dus jaarlijks (grote) tekorten waren.
Die werden voor een belangrijk deel veroorzaakt door de toenmalige TD, die 3 transferperiodes lang hele pelotons matige, niets toevoegende spelers binnenhaalde tegen topsalarissen. Diezelfde TD joeg de 2 miljoen die Aleksei Korotaev beschikbaar stelde er in een half jaar doorheen, terwijl de megacontracten na dat half jaar veelal nog jaren doorliepen, waardoor Roda direct in de problemen kwam toen de Russisch Zwitserse geldstroom opdroogde.

Reden te over om in te grijpen, maar dat gebeurde niet door de besluiteloosheid vanuit het kamp Schrouff. En als je het over Schrouff hebt dan heb je het eigenlijk over Huub Mullenders. Toen Schrouff in 2015 tegen wil en dank eigenaar werd van de club maakte hij direct duidelijk dat hij geen besturende bemoeienis wilde. Hij had vertrouwen in de directie (hetgeen vreemd is, aangezien Roda door diezelfde directie mede in de problemen was gekomen) en liet zich voor het overige adviseren door Huub Mullenders. Een accountant die niet geremd werd door enige kennis van zaken als het gaat om het runnen van een voetbalclub.

Toen in de jaren die volgden er meermaals aanleiding was om in te grijpen gebeurde dat niet. Het enige advies dat Mullenders aan Schrouff gaf in al die jaren was ‘stop er toch mee’. Er werd niet nagedacht over hoe een club met (zeker in de Eredivisie) 13.000 toeschouwers beter gerund zou kunnen worden. Evenmin adviseerde Mullenders om af te rekenen met de veroorzakers van het wanbeleid. Het advies was eigenlijk even simpel als onnozel: trek toch de stekker eruit.

Het is aan Frits Schrouff te danken dat dat niet gebeurde en telkens, met tegenzin, de tekorten werden aangezuiverd. Door de negatieve spiraal waarin Mullenders Schrouff bracht werd de weerzin bij de laatste wel steeds groter. Zo groot dat hij eind vorig seizoen de boel op scherp zette: iemand anders moet het overnemen of ik trek de stekker eruit. We schrijven nu mei 2019.

Op dat moment had Roda net het slechtste seizoen sinds 1970-1971 achter de rug. Een 13e plek in de treurige Keuken Kampioen Divisie met, mede veroorzaakt door al het wanbeleid, nog slechts enkele duizenden getrouwen op de tribune. Wat op dat moment een zinvol advies zou zijn geweest is natuurlijk om even de rust te bewaren en ruim de tijd te nemen om een goede, betrouwbare oplossing te vinden. Maar opgehitst door Mullenders, die tussentijds een commissariaat bij Heuschen en Schrouff toegewezen kreeg, moest alles binnen een maand geregeld worden. De hele achterban was in paniek, allerlei acties werden georganiseerd, maar gelukkig kwam er om 1 minuut voor twaalf redding uit Mexicaanse hoek.

Op papier zag het er veelbelovend uit. Mauricio Garcia de la Vega, een Mexicaanse ondernemer met ervaring in de voetbalwereld, verklaarde zich bereid om gedurende enkele jaren garant te staan voor een tekort tot 2 miljoen euro. Daarmee zou Roda vooruit kunnen. Bijkomend voordeel was dat De la Vega in Mexico een makelaarskantoor had en dus door de wol geverfd moest zijn als het gaat om de wereld van de spelersmakelaars. Tel daarbij op dat hij de club zag als investering (en er dus belang bij leek te hebben om Roda winstgevend te maken) en we leken een prima opvolger te hebben als clubeigenaar.

Leken, want de inkt van het persbericht was nog niet droog of uit Spanje kwamen de eerste alarmerende berichten binnen. Onze nieuwbakken eigenaar had aandelen bij Real Murcia, maar was daar geen enkele afspraak nagekomen, noch had hij ooit ook maar 1 euro in de club geïnvesteerd. ‘RIP Roda’, klonk het vanuit Spanje.

De la Vega voelde weinig behoefte om breed te reageren op alle aantijgingen. Volgens hem was er sprake van een hetze tegen hem, georganiseerd door de nieuwe eigenaar en was er sprake van een conflict over wie het nu voor het zeggen had. Om die reden zou hij vooralsnog geen betalingen hebben gedaan. Vanuit Roda bleef het relatief stil. Woordvoerder Pieter Nieuwenhuis, eigenaar van voetbalconsultancybedrijf Hypercube en ingehuurd om Roda te helpen bij de eigendomsoverdracht, liet enkel weten dat Roda van het Murcia-verhaal op de hoogte was en dat De la Vega een plausibele verklaring had voor de gang van zaken in Spanje.

Dat leek geruststellend, maar de onheilspellende nieuwsberichten stapelden zich op. Zo bleek eind juli al dat de eerste salarisbetaling, waar vanzelfsprekend een liquiditeitstekort was, problematisch was. De la Vega stortte geen geld bij. Voormalig commissaris en tegenwoordig directeur Hessel Meijer schoot dit geld voor. Een tafereel dat zich in augustus weer herhaalde. Tegelijk namen journalisten van het NRC Handelsblad de verklaringen omtrent de gang van zaken in Murcia niet voor lief en spitten zij verder in het verleden van De la Vega. Er kwam een onthutsend beeld naar voren van een charlatan die overal waar hij kwam financiële conflicten had, zelden zijn rekeningen betaalde en er een megalomaan declaratiegedrag op nahield.

Eenzelfde beeld van De la Vega ontstaat er al snel bij Roda JC. Ook hier worden geen betalingen verricht door De la Vega, maar declareert hij er wel lustig op los. Niet alleen zijn eigen onkosten, ook de rekening voor hotels voor zijn familie stuurt hij schaamteloos door naar de club. Het meest recente dieptepunt betreft een lening die hij afsloot om ervoor te zorgen dat de salarissen in september betaald konden worden.

Opnieuw blijft het echter stil aan de kant van Frits Schrouff en diens adviseur Huub Mullenders. Deze wijzen naar de KNVB, maar zullen zelf ook al lang door moeten hebben welk vlees ze in de kuip hebben. Bij de KNVB blijkt het onderzoek naar De la Vega stil te liggen omdat deze de benodigde stukken niet heeft overhandigd. Lange tijd dachten we dat Roda in zoverre ‘safe’ zat omdat De la Vega bij de geplande overname een bankgarantie had afgegeven, maar ook dat blijkt niet het geval te zijn. Wederom een blunder van jewelste van Mullenders, die namens Schrouff de onderhandelingen voerde.

Inmiddels is de situatie dermate precair dat intrekken van de licentie dreigt. Roda dreigt ten onder te gaan aan besluiteloosheid. Frits Schrouff kan eenzijdig de deal met De la Vega opzeggen. De Frits Schrouff Foundation bepaalt immers wie zitting heeft in de stichting Frits Schrouff United. Roepen dat die aan zet is (terwijl daar 3 stromannen van De la Vega inzitten) is dus niet terecht. Frits Schrouff weigert vooralsnog opnieuw zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Wat is het volgende? Moet er straks weer onder grote druk een alternatief gezocht worden, met alle risico’s van dien? Of is het nog desastreuzer en kan het wel eens helemaal over zijn? De tijd dringt. Gezien de historie hoeven we er niet op te rekenen dat Huub Mullenders dit keer wel snel zal handelen. Huub Mullenders dient niet het belang van Roda. Laten we daarom zelf de druk opvoeren en daar waar het kan oproepen om zo spoedig mogelijk afstand te nemen van De la Vega en op zoek te gaan naar een serieus alternatief. Voor zover bekend zijn deze er, maar is voor elk alternatief een voorwaarde dat Roda eerst afscheid neemt van De la Vega. Laten wij de besluitvorming een handje helpen!

Namens:
Platform Roda JC, Supportersraad Roda JC, Supportersvereniging Roda JC, Fanproject 98, Ultras Kerkrade 09, XVI, NSC, Brand bier United, Los mer Joa, W10
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 07:15 26 sept 2019 07:17 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7015
Dat bericht is typisch voor de gemiddelde Roda-fan. Er moet een zondebok gevonden worden en die zondebok is nooit “we leven al jarenlang op te grote voet”. In dit geval wordt opeens Mullenders de kop van jut. Mullenders is de financiële man achter de hoogbejaarde Schrouff, dus is juist mede-verantwoordelijk voor het schuiven van 20 miljoen (of meer?) van Schrouff naar Roda. Ze zouden die man op de blote knieën moeten bedanken en een standbeeld voor Schrouff oprichten.

Natuurlijk heeft Roda/Schrouff/Mullenders fouten gemaakt met de Mexicaan, maar dat komt ook omdat voor precies die mensen die dit stuk geschreven hebben, een club met een begroting van pakweg 3 miljoen en geen cent te veel uitgeven - model MVV - geen optie is. Er moet per definitie meer uitgegeven worden dan er binnenkomst, daar zijn de fans al sinds Hendriks aan verslaafd geraakt. Hendriks loste dat op met een briljante transferstrategie. Daarna kwam het gemeente-infuus. En nu moet en zal er een rijke vreemdeling komen die miljoenen per jaar wil stukgooien op een KKD-club uit een krimpregio. Dat is letterlijk de verwachting van al die supportersclubjes die dit stuk hierboven ondertekenen! Zij stonden allemaal te juichen toen “echte koempel” De la Vega uit het niets verscheen, ondanks alle verhalen uit Murcia. Er is een simpel woord voor: hypocriet. Boter op hun hoofd.

Roda wordt wel weer gered hoor, maar voorlopig is het genieten. En hopelijk betekent de redding deze keer dat Roda financieel drie stappen terug doet. Geen spelers meer contracten van meer dan een ton voorleggen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 08:04
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7016
In de tijd dat MVV in de financiële problemen verkeerde, kwam daar van de zijde van de KNVB een extra sportieve sanctie op van 12 minpunten. Ik vraag me af na hoeveel wanbeleid deze sanctie ook in Parkstad wordt opgelegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 08:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7017

De Zwarte Vogel schreef : In de tijd dat MVV in de financiële problemen verkeerde, kwam daar van de zijde van de KNVB een extra sportieve sanctie op van 12 minpunten. Ik vraag me af na hoeveel wanbeleid deze sanctie ook in Parkstad wordt opgelegd.


Interessant punt dat je aansnijdt.
Volgens mij zijn er sinds dit seizoen nieuwe knvb regels van kracht, waarbij je schuldenlast moet afnemen Etc. Hoe zit het met de regels voor punten aftrek, zijn die ook aangepast?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 09:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7018
Ik waardeer jullie enthousiasme maar Roda is één van de weinige clubs die dit seizoen vooralsnog nog minder punten haalt dan wij. Een puntenstraf is nou net iets waarmee je ze geen pijn doet dit seizoen... Vooral omdat er niemand kan degraderen ;)

Vooralsnog ben ik groot fan van de Mexicaan, als ik het allemaal goed begrijp. Maakt nieuwe schulden, bij externe partijen (lees: die zullen die schuld niet zo maar kwijtschelden als Roda niet terugbetaalt). Houdt de KNVB aan het lijntje - waar Roda-fans eerst de KNVB verweten dat die niet snel een uitspraak doen, blijkt nu dat de Mexicaan belooft heeft documenten op te leveren maar dat niet doet, waardoor de KNVB rustig afwacht. De KNVB heeft geen haast. Bovendien, zoals ik het begrijp, heeft Roda helemaal nog geen sluitende begroting inclusief onderbouwing ingeleverd bij de KNVB. En hebben ze daar uitstel tot ergens in oktober voor. Het hangijzer zal wel een garantstelling zijn, Roda gaat zoals ieder seizoen meer uitgeven dan er binnenkomt, dat gat wil de KNVB vooraf dicht hebben door iemand die daar garant voor gaat staan. Uiteraard zou de Mexicaan dat moeten doen maar die is gekke Henkie niet en doet alsof zijn neus bloedt. Heerlijk.

Ik verwacht dat de Mexicaan volgende week verdwijnt, dat Schrouff garant staat voor dit seizoen en dat we komend voorjaar hetzelfde circus weer opnieuw gaan zien beginnen. Met dan inderdaad opeens Baron von M. of Meneer Hooghmoedt als konijn uit de hoge hoed. Maar met wederom minder supporters en sponsoren. Benieuwd welke MVV'er ze volgend jaar weg proberen te pikken met een veel te hoog salaris.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 09:30 26 sept 2019 09:36 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7019
Het is nog maar de vraag of Roda die DLv er zo maar uit kan gooien, zonder financiële consequenties, dat zou natuurlijk helemaal top zijn, als Roda hem moet uitkopen. Ik hoop dat Roda verliest vrijdag in eigen huis, dan zullen de supporters extra te keer gaan tegen het vertrek van "onze Mexicaanse vriend", hoop dat het hem wel lukt om Roda ten gronde te richten, Caanen was goed op weg. DLV laat zich niet wegjagen door boze supporters en blijft gewoon zitten met een arrogante grijns, net zoals in Murcia. Verder hoop ik op beslaglegging op de tegoeden van Roda, als ze die 150.000 niet kunnen aflossen, die zullen minder coulant zijn als de Gemeente Sterfrade

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 09:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7020
Dat platform is natuurlijk wel een heel eng clubje. Hypocrisie en opportunisme vieren hoogtij. Lopen als een schoothondje achter iedere charlatan aan die de club zegt te kunnen redden maar pas nu duidelijk wordt dat die De La Vega écht de middelen niet heeft draaien ze als een blad aan de boom om.
En wel reisjes naar Dubai maken om die andere echte koempel een hart onder de riem te steken. Die arme man die het land niet uit mag omdat hij in rechtszaken verwikkeld is, die zeer vermoedelijk betrokken is bij belastingontduiking en witwaspraktijken zoals uit de Dubai papers moge blijken. Nee, lekker clubje dat platform.
Maar het blijft wel genieten. Alleen al hierom hoop ik dat de club nog een tijdje blijft bestaan, kwijnend in de marge van het betaald voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden