Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

28 apr 2018 21:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5896
Ach, neem gewoon weer een seizoenskaartje. Dan gaan we nog maar een keer tegen Telstar en Emmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2018 22:08
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5897
Hoewel het wrang voelt, is het natuurlijk wel zo sjiek om Fortuna gewoon te feliciteren. Knappe prestatie die opnieuw laat zien dat je met goed beleid (even los van het mogelijke zwart geld, dat is tenslotte ook beleid) en de nodige meeval een heel eind kunt komen. Laat ons van harte hopen dat wij Fortuna kunnen vervoegen via de PO's, of anders (wellicht iets realistischer) dat Roda ons komt vervoegen in de JL.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2018 22:14
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5898
Leuk., een heel jaar "Wij staan boven de Sjengen"..
De moordende concurrentie in Zuid-Limburg is helaas groter geworden. Maar ik gun het ze wel (Ik koester geen wrok tegen Fortuna). Als ze zich volgend seizoen weten te handhaven, kan dit weleens enorm veel geld gaan kosten voor beide concurrenten. Fortuna als structurele eredivisionist heeft demografisch heel veel macht over twee provincie delen. Als RJC ook nog eens zou degraderen, loopt dat pro Limburgse klapvee daar ook over.

Na MVV gedegradeerd uit de eredivisie en voor ons weer terug. Ik zal niet ontkennen dat ik jaloers ben. Maar gelukkig heb ik vertrouwen in onze eigen struisvogelpolitiek en geloof ik de woorden van onze kundige bestuursleden dat wij 'goed bezig' zijn. #veerzienaanders

En gelukkig kan men nu weer eens een nieuwe stadstragedie vertellen op 'Grampeer ziene sjoet'. Over een grote mond hebben, denigrerende aaitjes, en zelf helemaal niks bereiken. Tenzij dit verhaal nog een crimineel staartje gaat krijgen, zijn wij nu het lachertje.. (Dat heel goed bezig is, dat wel natuurlijk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 08:20 29 apr 2018 08:22 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5899
Fortuna naar de eredivisie waarschijnlijk red Roda het ook wel vvv Venlo zit en blijf er
We kunnen er toch niet omheen maar wij zijn het lachtertje van Limburg
Ohja we zijn een maatschappelijke club flikker toch op gek er is geen geld hier en zal er ook niet meer komen
Ik heb al een paar keer opgevangen dat iemand naar mvv informeerde ja iemand met veel geld maar als bloedhonden bewaken ze de geuselt Ohja wij gaan nog wel de komende 10 jaar uit naar Emmen enz.. wat een feest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 10:09
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5900
Fortuna promoveert maar wordt geen kampioen. Het zal ze in Sittard een worst wezen maar wij zitten nu mooi als enige Limburgse club in deze nep competitie met deze nep teams!
Promoveren maar geen kampioen , wie verzint het de hoofdprijs winnen maar ook niet. De jupiler league is een gedrocht! Ik blijf voor MVV maar mijn zin om te komen wordt door het gekloot van de KNVB steeds minder. Ik vind het een belediging om tegen deze reserve teams te moeten voetballen.
Wat ik ook haat is dat we machteloos zijn om hier iets tegen te doen.

En geloof me misschien hebben we ooit het geluk dat we promoveren. Maar zelfs met de twee/ drie ton meer hebben we niets in de top van de Jupiler league te zoeken dan zitten de top teams financieel nog steeds ver boven ons budget. En geld is het waar het om draait geld is het belangrijkste in het voetbal tegenwoordig. Ons rest geluk.... kunnen we net zo goed iedere maand een lot kopen in de loterij winkans 1op 10000000..... nee ook daar geloof ik niet in.

Ons lot is nog 20 jaar in een failliete competitie....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 10:28
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5901
Gelukkig heb ik dit niet gezegt :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 10:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5902
tja Iemand moet de waarheid zeggen ook al doet dat pijn. Op mijn leeftijd geloof je niet meer in sprookjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 10:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5903
Ik blijf erbij dat het de schuld van MVV zelf is dat ze concurrent Fortuna laten ontglippen. Het is MVV veel beter vergaan dan Fortuna. In het begin niet (2003-2004)maar daarna wel. Ze hebben genoeg tijd gehad om dit niet te laten gebeuren. Dat een failliete club als Fortuna dan de capaciteit heeft om een investeerder te vinden, en in anderhalf jaar tijd te promoveren is knap te noemen. Ik ben wel zo sportief om ze er proficiat mee te wensen. Voetbal moet een spel blijven in dat opzicht. Het kan volgend jaar net zo goed weer andersom zijn. Jantje huilt, jantje lacht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 11:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5904
Ja ik ben ook blij voor Fortuna die terecht promoveren!

Maar MVV zoekt geen investeerder maar sponsors. En ik ben het daar gedeeltelijk mee eens maar helaas is de toekomst dat je alleen mee speelt met een investeerder. Sponsors zijn er niet genoeg. Alles draait om geld! Wijn zijn helaas in het verleden met een verkeerde partij in zee gegaan waardoor we hebben besloten dit nooit meer te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 11:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5905
Wat een kut gevoeld, nooit gedacht dat bij een promotie van fortuna ik dit gevoel zou krijgen.
Gun ik ze de promotie, NO WAY. Hebben ze die verdiend? Kijkend naar de stand en hun prestaties wel.

MVV de enigste club uit het zuiden die nog Juup legue speelt. MAAR WE ZIJN GEZOND!!!
Nou dat laatste kan me ff gestolen worden, Liever eredivisie spelen met 100 000 schuld dan Jupp league.
Maar dat is natuurlijk mijn mening. Het bestuur zal wel roepen, Jongens we zijn wel gezond!!!.
Dat klopt maar hier kun je je niet seizoenen achter gaan beschermen.

Meer risisco moet er genomen worden bij het maken / kopen van de selectie.
En dan bedoel ik niet meer gokjes zoals ogymi en dergelijke.
Maar verhoog voor een aantal spelers het spelersbudget, neem een klein risico hier en daar.
En zorg dat er goed gescoute spelers op het veld komen te staan en niet een Yildrim en dergelijke.
Makkelijker gezegd dan gedaan dat klopt. Maar daarvoor hebben we toch een scout................

Al met al een post met veel frustraties en teleurstelling.
En mijn gevoel zegt dat er de komende jaren niet veel zal veranderen......
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 11:22 29 apr 2018 11:23 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5906
Inderdaad we zijn gezond laat me niet lache wij hebben een begroting waar je in de 4e klas nog geen kampioen word
Als je dan nog niet gezond bent pfffffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 13:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5907
Om te beginnen feliciteer ik Fortuna en de supporters die daar recht op hebben .

Volgend jaar wellicht 3 limburgse ploegen in de ere-divisie op zich biedt dat kansen voor MVV denk ik om ons nog meer te gaan onderscheiden van de rest . Dan doen we natuurlijk al een beetje omdat we als enigste in de JL spelen ;-) . Echter ere-divisie voetbal is ook niet alles. Prijzen gaan omhoog , de beveiliging wordt strenger, club cards die je nodig hebt en noem het maar op . En ere-divisie voetballen is zeker leuk maar als je het hele seizoen moet strijden om lijfsbehoud dan vraag ik me af of dat wel leuk te noemen is.
Venlo gaat volgend jaar een lastiger jaar krijgen dan dit jaar daar ben ik van overtuigd. In Kerkrade en Sittard heb ik geen idee hoeveel en of er geld komt om iets te gaan doen aan de selectie. Want laten we nu eerlijk zijn de bergoting die Sittard nu had daar kun je niet mee promoveren daar lopen dus andere lijntjes om spelers te betalen . Deze lijntjes lopen wellicht uit het zicht van de KNVB , en de Europese unie .
Dus waar die gun in staat is zullen we volgend jaar wel zien. Met dit team heeft hij niets in de ere-divisie te zoeken maar dat weten ze daar ook wel.

Omdat wij als enigste BVO overblijven in zuid Nederland die JL speelt en toch tegen aardige ploegen op papier onze thuiswedstrijden gaan spelen, FC Twente, Ga Eagles, Graafschap, Cambuur , RKC , Emmen . Zullen we daar gewoon commercieel op in moeten spelen . Laat Sittard en Kerkrade samen maar dat gevecht aan gaan. MVV moet juist daar tussen door zien te bewegen , de nieuwe commerciele directeur moet juist dat vermogen hebben om daar onze markt te doen vergroten , zeker nu Sittard weg valt als concurrent in de JL zullen daar ook sponsoren zijn die het te duur gaan vinden .
Ik vind het een uitgelezen kans voor MVV om ons markt aandeel te vergroten immers is de club van ons allemaal , dat kun je van Kerkrade en Sittard niet zeggen , als daar de eigenaren wegvallen of stoppen blijft er een lege huls over zonder "eigendommen"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, Lassie80, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 13:13
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5908
Ja we zijn gezond, maar hoelang kan je gezond blijven als er geen brood op de plank komt!
Dat maatschappelijk gedoe kan me gestolen worden!
WIJ ZIJN EEN VOETBAL CLUB, er moet een ander beleid komen, willen we promoveren.
MVV doet net of zij er voor gezorgd hebben dat ze uit de financieele problemen zijn, maar
dit hebben wij voor 80 % aan V.Z.M. te danken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 13:21
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5909
Napoleon, ik heb dezelfde gedachte, deze promotie kan ook juist kansen gaan bieden voor mvv. We zullen dan wel een slimme commercieel manager moeten aantrekken.

Prijzen van sponserpaketten die voor de mkb'er te duur worden icm een investeerder die (teveel) invloed wenst kan veel kleinere sponsoren juist wegjagen.
even alle sponsoren bekijken en zien wat er overblijft na de nieuw onderhandelingen over paketten. Namen die niet meer terug komen een mooie aanbieding doen vanuit MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 13:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5910
Vreemd dat t maatschappelijke opeens weer aangehaald wordt middenstip. T zit diep eh?

Ik zie wel wat in t verhaal van napoleon, laatste wat je nu moet doen is bij de pakken neer gaan zitte. :applaus:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden