Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

09 apr 2018 17:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5821
Fantastisch betoog Kerkradenaar, mer iech bin neet oonder de indrök. In eder land bij polletiek en ''rech'' bedreve weurt, weurt dit späölserke gespäöld. Allerlei zake en aander partije d'r bij hole, boedoor ederein min of mier z'n han in oonsjöld kint wasse, en nao aander lui/instanties kint wieze.
Bijkoumend gevolg is dèks tot de zaak daan mer geseponeerd weurt, door e zoegenaomp te wieneg aon bewies...

Iech vin 't ech boetegewoen kansloos tot geine eine -mer daan ouch ech geine eine zwartgele op wat veur e forum daan ouch- in staot is um kritisch nao dees zaak te loere. Iech had d'ch hoeger ingesjat Kerkradenaar....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2018 17:51 09 apr 2018 17:52 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5822
@MVVke

Ik begrijp je wel hoor. Echter om deze zaak kort samen te vatten, is de handtekening van de ongedekte cheque gewoon vervalst. Dat heeft het forensisch instituut van Dubai onderzocht en bewezen. Dan kunnen we lang en breed lullen over "vingertjes wijzen" of "handen wassen in onschuld", maar zo'n zaak is dit niet.

Dat verder, buiten deze zaak, nog veel onduidelijkheden zijn is natuurlijk een understatement omtrent de persoon Korotaev. Hoe komt hij aan zijn geld? Waarom Roda? Is het een stroman? noem de vragen maar op. Dat moet duidelijk worden in de toekomst en hij heeft ook zelf aangegeven dat die transparant wil zijn. Daar kan ik nog niet echt een duidelijk oordeel over vellen. Alhoewel het naar mijn inzicht wel iets zegt over iemand als je nà al deze ellende je er nog steeds dagelijks mee bezighoudt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2018 22:10
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5823

Tuor schreef : Fortuna mag zich terecht genaaid voelen, net als Jong Ajax overigens. Beiden worden gestraft omdat de KNVB een fout heeft gemaakt. De KNVB maakt zichzelf daarmee voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk als het gaat om de Jupiler League. Dat de bewuste KNVB bestuurder ook nog eens bestuurslid van NEC is geweest maakt het hele verhaal nog schrijnender.

Maar goed, laten we ook niet overdrijven. NEC moet eerst nog maar eens winnen bij Jong Ajax, en die kans acht ik echt niet zo groot. En als Fortuna al haar wedstrijden wint zijn ze er gewoon. Kan me ook indenken dat dit hele verhaal bij de selectie daar alleen maar voor meer motivatie zorgt. Grote kans dus dat het uiteindelijk weinig zal uitmaken. Voor allerlei Fortunezen weer reageren: ik snap dat dit alles met een Fortuna bril op heel anders voelt.

Mja, ik heb vrijdag een stukje van deze wedstrijd gezien en Jong Ajax kwam toch wat gelukkig op 2-0. NEC had de beste kansen, maar liet deze liggen en Ajax was dodelijk op de counter. Dit verandert toch weer de hele competitie want de promotie voor Fortuna leek eerst wel zeker. Na vanavond heeft NEC het zelfs opnieuw in eigen hand. Dit geeft me een beetje hetzelfde gevoel als het seizoen waarin we ook meededen voor de titel, maar waarin opeens meerdere clubs omvielen waardoor wij helemaal terug geslagen werden in de ranglijst. Fortuna lijkt er nu wel nog dichterbij, dus als het nu nog misloopt, is dat wel extra pijnlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 07:39
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5824
Knijp me, knijp me, Fortuna heeft gelijk gespeeld en NEC gewonnen!! Als NEC nu toch van Jong Ajax wint zijn de druiven extra zuur voor die reserve Duitsers.

Ik gun hun net zoveel als die andere Duitsers. En dat is niets, maar maar dan ook helemaal niets!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 09:05 10 apr 2018 09:06 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5825
Reken je niet te rijk Jo ;)

Fortuna moet vrijdag thuis tegen Den Bosch. Den Bosch verloor vier van zijn laatste vijf wedstrijden. Die ene die ze niet verloren? Juist ja, van ons. De trainer van Den Bosch? Wil Boessen, geboren in Sittard, jarenlang bij Fortuna gespeeld, twee jaar trainer van Fortuna geweest. Nou heeft Den Bosch qua play-offs nog een kans dus ze zullen het niet volledig laten lopen, maar ik schat de kansen toch niet hoog in dat Fortuna vrijdag weer punten laat liggen. Die vliegen er overheen.

NEC moet vrijdag uit naar Helmond Sport. Nu ben ik niet onder de indruk van Helmond, maar NEC in uitwedstrijden presteert helemaal dramatisch. Die hebben daar niet zo maar gewonnen.

Mocht NEC alsnog rechtstreeks promoveren, dan verwacht ik dat Fortuna een rechtszaak aanspant (zeker als ze de play-offs niet winnen). Ik zie dit zo maar een soap worden die tot begin volgend seizoen duurt, of dat we bijvoorbeeld volgend jaar opeens 19 ploegen in de eredivisie hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 10:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5826
Op basis van wat willen ze een rechtzaak aanspannen? Het is kut voor ze, al helemaal als NEC straks met één punt meer kampioen worden. Maar uiteindelijk wordt de wedstrijd tussen Jong Ajax en NEC gewoon terecht opnieuw gespeeld. Het maakt dan verder ook niet uit of de fout bij de KNVB of Ajax zelf ligt, uiteindelijk hebben ze een speler opgesteld die geschorst was.

Natuurlijk zullen de supporters van Fortuna kwaad zijn naar de KNVB toe, want zo werkt het in de voetballerij. Maar op het eind van de rit moeten ze misschien toch met de vinger naar hun zelf wijzen. Gisteren tegen RKC hadden ze moeten winnen en aan het begin van het jaar haalden ze uit 6 wedstrijden maar 2 punten. Daar hebben ze het dan toch echt zelf laten liggen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 10:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5827
Ik denk niet dat een rechter er iets van gaat vinden, die verwijst gewoon naar de KNVB en de regels van de KNVB. Maar toch verwacht ik dat Fortuna een rechtszaak aanspant, al was het alleen maar in de hoop dat de KNVB wat genoegdoening geeft. KNVB heeft meerdere keren clubs op die manier wat geld gegeven, bijvoorbeeld De Graafschap toen Twente eerst gedegradeerd werd en later niet meer. Ik denk dat de KNVB hier flink mee in zijn maag zit en hoopt dat Ajax die inhaalwedstrijd 'gewoon' wint.

Bovendien laat Fortuna dan aan de fans zien dat ze er iets mee doen. Dat hebben veel fans graag. Hoe kansloos het ook is. Zie ook Roda in de beker, iedereen met gezond verstand wist wat die rechter ging beslissen, maar toch, puur voor de bühne, een rechtszaak.

Dus op basis van wat? Dat doet er niet zo toe. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 16:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5828
Rare praat ,Om de fans gerust te stellen de knvb het lastig maken ,en dan raar op kijken als diezelfde knvb je weer straft voor iets onbenulligs .....

Laat die fans dan zelf de proces kosten betalen ,ben benieuw hoelang ze dan nog fan zijn van hun clubje ...............?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 21:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5829
Ik denk dat Fortuna op zich nog blij mag zijn dat de wedstrijd wordt overgespeeld. Het had ook zo kunnen zijn dat het was omgezet in een overwinning voor Nec. En in jong Ajax winnen op een later tijdstip betekend ook weer dat Ajax weer Ajax1 spelers gaat opstellen. En zeker na de deal over Perr Schuurs wilt ook Ajax dat "vriend" Fortuna kampioen wordt. Ik zie Nec hier dan ook niet winnen. Het is een beetje bizar maar alles maar dan ook alles viel dit seizoen precies goed voor Fortuna. Los daarvan hebben ze natuurlijk wel indrukwekkende zeges geboekt waaronder de 0-6 in Telstar. Ze staan niet voor niks waar ze staan. Eerlijk is eerlijk. Je haalt geen kampioenschap zomaar binnen. Daar moet je wat voor doen, plus alles moet goedvallen/ meezitten. En ja, ook een zak met geld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 13:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5830
Wat ik al dacht. Jong Ajax-Nec wordt op maandag 16 april ingehaald. Op een maandag betekend een sterker jong Ajax met meer Ajax 1 spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 13:21 11 apr 2018 13:21 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5831
Als het goed is moet Ajax (en NEC) met dezelfde selectie aantreden als de selectie van de oorspronkelijke wedstrijd. Ajax uiteraard zonder Bijleveld deze keer ;) Dus dat zal wel meevallen Schapendonk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 13:28
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5832

Jacques schreef : Als het goed is moet Ajax (en NEC) met dezelfde selectie aantreden als de selectie van de oorspronkelijke wedstrijd. Ajax uiteraard zonder Bijleveld deze keer ;) Dus dat zal wel meevallen Schapendonk.


Nope. De ironie wilt zelfs dat er nu een speler mee mag doen die in de 1e wedstrijd nog geschorst was(Matusiwa)

www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/article/kn...j-jong-ajax-nec.html

Al maakt Jong Ajax dit seizoen niet echt gebruik van duidelijke Ajax 1 spelers. Ze hebben gewoon een ontzettend sterk elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 13:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5833

Gohf schreef :
Nope. De ironie wilt zelfs dat er nu een speler mee mag doen die in de 1e wedstrijd nog geschorst was(Matusiwa)

www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/article/kn...j-jong-ajax-nec.html

Al maakt Jong Ajax dit seizoen niet echt gebruik van duidelijke Ajax 1 spelers. Ze hebben gewoon een ontzettend sterk elftal.



Oh, dank, dan zit ik er naast. Wat een bizarre regel.

Het valt inderdaad mee met het gebruik van 'echte' eerste elftalspelers door Jong Ajax. Al moet daar wel als kanttekening bij dat die 'jeugdspelers' alsnog een aantal buitenlanders bevatten die voor miljoenen zijn aangetrokken. Johnsen en Cassiera staan daar al weken voorin, die hebben Ajax respectievelijk 2,4 en 4,5 miljoen euro gekost. Gaat nergens over, dat soort bedragen/spelers in de Jupiler League. Maar dat staat verder los van deze wedstrijd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 15:53
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5834
Geen idee of die met een sterker Jong Ajax spelen, hebben de dag ervoor ook al de wedstrijd PSV - Ajax staan..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 11:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5835
Zo blijft de knvb de limburgse clubs altijd naaien.
Als dit bij het eerste van ajax was gebeurt hadden ze zowiezo geen wedstrijd hoeven over te spelen.
Het was de KNVB zelf schuld dat ze een fout maken en andere zijn de dupe hiervan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden