Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

06 apr 2018 15:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5791
Dat is zo teruglezend best logisch, dom van mij dat ik dat niet doorhad. Rutjes was inderdaad een populaire jongen die het deed voorkomen alsof hij bij MVV het absolute geluk had gevonden, maar zonder te twijfelen meteen naar Kerkrade verkaste. Dat mag natuurlijk, maar het is wel krom om je zó enorm popie jopie bij een club te gedragen om vervolgens naar de aartsrivaal over te stappen én ook daar te doen alsof je de ultieme club gevonden hebt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 18:25
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5792
Precies! Ik weet niet hoeveel geld en goodwill het project ‘ midden in de maatschappij’ van de moffen oplevert maar feit is dat ze Rutjes goed vermarkt hebben /voor t karretje gespannen als uithangbord van sociaal moffen. Dat hebben ze goed gejat van MVV, zou me niks verbazen als het een succesvol project is.
Kan me van de andere kant voorstellen dat rutjes als idioot gezien wordt in de rest van NL. Maar goed, achter de wawa linie zal niemand dat wat interesseren. Zolang ze eredivisie spelen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 08:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5793
Jong Ajax won gisteren van NEC en daarmee lijkt de strijd om de rechtstreekse promotieplaats wel vergeven, daar staat Fortuna nu heel goed voor met vier punten voorsprong. Maar... Jong Ajax speelde wellicht met een niet-speelgerechtigde speler!

www.vi.nl/nieuws/knvb-stelt-onderzoek-in...chtigdheid-bijleveld

Gevolgen? Lastig in te schatten. PSV werd ooit uit het bekertoernooi gegooid om deze reden, maar NAC deed het een paar jaar geleden en kwam er met een boete vanaf - mede omdat de tegenstanders geen zin hadden om wedstrijden opnieuw te spelen. Nu zal NEC wellicht wel oren hebben naar opnieuw spelen. Het belang van rechtstreeks promoveren is immers te groot.

Dit zou wel weer een bizarre wending aan deze toch al vreemde competitie kunnen geven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 09:19
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5794
Laten we eerlijk zijn. Fortuna is een slapende reus en hoort ook niet in de eerste divisie. Net zoals MVV. Maar MVV slaapt nog. Het kon niet uitblijven dat er een wakker wordt. So be it.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 09:40
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5795

Jacques schreef : Jong Ajax won gisteren van NEC en daarmee lijkt de strijd om de rechtstreekse promotieplaats wel vergeven, daar staat Fortuna nu heel goed voor met vier punten voorsprong. Maar... Jong Ajax speelde wellicht met een niet-speelgerechtigde speler!

www.vi.nl/nieuws/knvb-stelt-onderzoek-in...chtigdheid-bijleveld

Gevolgen? Lastig in te schatten. PSV werd ooit uit het bekertoernooi gegooid om deze reden, maar NAC deed het een paar jaar geleden en kwam er met een boete vanaf - mede omdat de tegenstanders geen zin hadden om wedstrijden opnieuw te spelen. Nu zal NEC wellicht wel oren hebben naar opnieuw spelen. Het belang van rechtstreeks promoveren is immers te groot.

Dit zou wel weer een bizarre wending aan deze toch al vreemde competitie kunnen geven.


Zal wel weer met een sisser aflopen voor ajax, het schoothondje van de knvb, bah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 09:52
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5796

Schapendonk schreef : Laten we eerlijk zijn. Fortuna is een slapende reus en hoort ook niet in de eerste divisie. Net zoals MVV. Maar MVV slaapt nog. Het kon niet uitblijven dat er een wakker wordt. So be it.


Sportief van je Schapendonk. Al ben ik er nog alles behalve gerust op. Helemaal als Jong Ajax - NEC overnieuw gespeeld moet worden of NEC een reglementaire overwinning krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 10:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5797
Ik moet eerlijk zeggen dat als die wedstrijd opnieuw moet, ik zou lachen vanwege het absurde karakter, maar Fortuna wordt daar natuurlijk gewoon een oor mee aangenaaid. Het is ook wel heel raar, KNVB had hem niet als geschorst gemeld (en bijvoorbeeld een andere Ajacied wel), maar komt vrij snel na de wedstrijd opeens met dit bericht. Van de andere kant, Ajax en die jongen zelf weten toch ook wel dat hij vorige week zijn vijfde gele kaart kreeg? Ajax beweert weer dat het de KNVB heeft gebeld met de vraag of hij nou geschorst was en dat KNVB heeft gezegd van niet, maar ja, dat valt natuurlijk lastig te bewijzen. En wie hebben ze überhaupt gesproken bij de bond - als ik morgen naar de Porsche-dealer bel en de schoonmaker neemt op en zegt dat ik best gratis een Porsche mag meenemen, dan betekent dat nog niets. Nogmaals; bizarre situatie weer. Hopelijk in ieder geval snel duidelijkheid en niet dat er na de competitie opeens nog een wedstrijd overgespeeld moet worden die dan meteen beslist over rechtstreekse promotie (stel dat Fortuna nog ergens punten verspeeld komende weken)... Al heeft dat ook wel weer wat: in de ArenA met 10.000 NEC-fans én 10.000 Fortuna-fans :P ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 10:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5798
Roda,jc wordt overgenomen door een andere investeerder dan Korateev melkt Dagblad de Limburger vandaag 7 april 2018

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 10:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5799
Dao is nog gaar niks zeker vaan. Daobij kump 't oet de mies labiele gezet vaan 't ganse land. Dit pas perfec oonder 't nuits veur VVV. FSC En Rxx.....Neet alweer 'n nui oonderwerp aonmake svp, 't forum is al drök genóg....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 11:29
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 551
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5800
Gefeliciteerd Fortuna. Dat kunnen we rustig zeggen. Optimaal geprofiteerd van een hele slechte competitie dit jaar. Ook knap na de trainerswissel. Zuur voor ons. Dan maar tegen Roda.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 12:35
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5801

Schapendonk schreef : Laten we eerlijk zijn. Fortuna is een slapende reus en hoort ook niet in de eerste divisie. Net zoals MVV. Maar MVV slaapt nog. Het kon niet uitblijven dat er een wakker wordt. So be it.


Dit vind ik een oprecht interessante opmerking. Want waarom zijn Fortuna en MVV allebei slapende reuzen? Toen Koolhof werd aangesteld als trainer zei hij dit ook, maar waarom? Omdat het lekker bekt voor de supporters? Laten we eerlijk zijn: beide clubs spelen al jááááren in de Eerstedivisie zonder een échte rol van betekenis (afgezien van enkele seizoenshelften en dit jaar Fortuna natuurlijk al lange tijd als nummer 1). MVV heeft lichtjaren geleden prima gepresteerd in de Eredivisie en Fortuna heeft een aardige naam dankzij hun jeugdopleiding (die overigens ook al jaren weinig meer oplevert behalve dit jaar).

Even vooropgezet: Ik zou het schitterend vinden als MVV en Fortuna in de Eredivisie spelen. Ik vind ze qua uitstraling véél meer hebben dan een Excelsior. Maar waarom zijn wij slapende reuzen? Beide clubs zijn geen oud-grootmachten die enkele malen landskampioen zijn geworden en ook beide stadions zitten niet elke wedstrijd tot de nok gevuld. Wat maakt van ons slapende reuzen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 13:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5802
Proficiat aan alle Fortunezen , zeker aan degene die -ook in minderen jaren- zijn blijven gaan.

Zo zie je maar, een startmotor is nodig om alles in beweging te krijgen.
Wij als braafste jongen van klas zullen nog een eeuwigheid moeten wachten op succes. Zeker gezien de presentatie van het nieuwe ''toekomstplan'' kunnen we op die manier directe promotie wel vergeten.

Maar hey, we hebben dan wel iets te zeggen over onze club!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 15:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5803

Karakter schreef :

Schapendonk schreef : Laten we eerlijk zijn. Fortuna is een slapende reus en hoort ook niet in de eerste divisie. Net zoals MVV. Maar MVV slaapt nog. Het kon niet uitblijven dat er een wakker wordt. So be it.


Dit vind ik een oprecht interessante opmerking. Want waarom zijn Fortuna en MVV allebei slapende reuzen? Toen Koolhof werd aangesteld als trainer zei hij dit ook, maar waarom? Omdat het lekker bekt voor de supporters? Laten we eerlijk zijn: beide clubs spelen al jááááren in de Eerstedivisie zonder een échte rol van betekenis (afgezien van enkele seizoenshelften en dit jaar Fortuna natuurlijk al lange tijd als nummer 1). MVV heeft lichtjaren geleden prima gepresteerd in de Eredivisie en Fortuna heeft een aardige naam dankzij hun jeugdopleiding (die overigens ook al jaren weinig meer oplevert behalve dit jaar).

Even vooropgezet: Ik zou het schitterend vinden als MVV en Fortuna in de Eredivisie spelen. Ik vind ze qua uitstraling véél meer hebben dan een Excelsior. Maar waarom zijn wij slapende reuzen? Beide clubs zijn geen oud-grootmachten die enkele malen landskampioen zijn geworden en ook beide stadions zitten niet elke wedstrijd tot de nok gevuld. Wat maakt van ons slapende reuzen?

Nou @ karakter je zegt het zelf. Ze spelen al jaaaaaren eerste divisie en daarvóór meestal eredivisie. Nog nooit allebei zó erg lang in de eerste divisie gestaan. Dussss slapende reuzen...maar ook omdat ze in de eredivisie bekent stonden dat ze regelmatig Ajax, Feyenoord en Psv over de knie legden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 16:15 07 apr 2018 16:24 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5804
Ik heb even twee topics verplaatst naar de categorie waar ze thuishoren. Bij één is iets fout gegaan (dit topic), ik zal me gaan melden bij mijn meerdere hiervoor, mijn excuses. Volgens mij is het een bug. (de drie berichten zijn niet weg)

Probeer svp alleen nieuwe topics te openen als het ook over een nieuw uniek onderwerp gaat waar nog geen topic voor is. Zo houden we de site leesbaar. Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 20:08
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5805
Sinds die mafketel van Roda los is winnen ze alles

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.465 seconden