Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon...

08 apr 2018 10:34 08 apr 2018 10:35 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #31

Roei baank schreef : Gamins ,gamins. Ik erger me ook wel eens aan zijn commentaar maar weet dat hij t mestreechs volksleed altijd staand zingt en t clubleed ook altijd meezingt. Alles oet t köpke. Dus zoene verkierde is heer neet.


Dat zeet niks. Zjus die lui, die z'ch zoe good veur doen, dao mooste veur oetloere. Die lui in die brojn hummes zoe'n 75 jaor geleie, dat waore ouch dèks die lui boe vaan gezach woort: ''Ach, en noonk Sjarel waor zoe'ne aordege mins, dao geluif iech niks vaan tot dee zoe get zouw doen....''

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2018 14:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #32
Higler maakt het weer heel bont vandaag door in de 92ste minuut de gelijkmaker (3-3)van Utrecht tegen Ado om zeer twijfelachtige redenen af te keuren. Misschien zijn we nu eindelijk van deze viezerik af.

Gelukkig voor Utrecht dat ze alsnog de 3-3 maken in de allerlaatse seconde..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2023 22:21
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #33
Na vandaag hoeven we ons nooit meer te ergeren als MVV uit het bekertoernooi wordt geknikkerd door amateurs.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, jasonke7, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2023 09:39 23 dec 2023 09:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #34
Sjaggeneren is misschien niet het juiste woord(wist niet niet waar ik het moest posten) meer verbazing,MVV-Jong Utereg moet gespeeld worden met lege vakken op de angelside.
De vakken C/D moeten leeg blijven ivm met de ,,gooi,,incidenten tijdens MVV-Ado!
Niet dat er iets stond te gebeuren maar dat ook vak C massaal leeg moet blijven,of zouden de bekers uit die twee vakken zijn gegooid?
Of moet je dan weer,,blij,,zijn dat niet het hele stadion leeg moet blijven….schiet mij maar lek!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.159 seconden