Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon...

06 aug 2017 09:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #16

Pino67 schreef : Laten we vooral kijken wat er rondom MVV beter kan waar we zelf of MVV invloed op heeft. Weet je waar ik me gruwelijk aan kan ergeren? Dat MVV weken de tijd heeft om de stoeltjes schoon te maken en bij de eerst beste oefenwedstrijd thuis, moeten supporters op vieze, ongepoetste stoeltjes gaan zitten. Schandelijke vertoning.


Eens dat vele stoelen helaas erg vies zijn. M

Puur practisch...zelfs al zouden 10 taakstrafjongens hier een dag de waterslang ophouden, deze stoelen krijg je daarmee never nooit schoon.

Hier zul je stoel voor stoel met water, professionele zeep en een schrobber flink moeten boenen en dan zouden ze schoon kunnen worden ja. Laten we zeggen 30 seconden per stoel minimaal, dat zijn 4500 minuten, is dik 75 uur werk! Kost je gewoon duizenden euro's als je dat een bedrijf laat doen. Met voetbal op 1 gaat dat gewoon niet gebeuren, zo'n bedrag is voor MVV veel geld.

En dan laat ik voor t gemak nog de loopruimtes onder de stoelen weg, deze zou je ook schoon moeten maken met hoge druk, anders lopen mensen de rotzooi weer in de stoelen. En je zult een bedrijf moeten inhuren dat de duiven weghaalt met een valk...

Wel zou ik bereid zijn om eens een vak/tribune aan te pakken met een aantal gamins op bovenstaand beschreven manier, vele handen maken licht werk.

Jij wijst naar MVV Pino, maar zonder ons gaat dit gewoon niet gebeuren lijkt mij. Veer zien MVV

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2017 21:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #17
Die achterlijke Higler loopt weer met kaarten te strooien alsof hij Klaas Vaak is met een grote emmer zand. Vandaag zijn Feyenoord en Zwolle zijn slachtoffers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 11:42 13 mrt 2018 11:44 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #18
'ch Höb m'ch gister weer gigantisch loupe te sjaggernere aon dee John B. van L Eins.

Dee reserve mof heet eg niks aanders te doen es altied mer weer dezelfde standaard zinne euveral te verkoupe. Es M.V.V. neet wint, is 't altied weer diezelfde zin;

''Ja, en dit heet M.V.V. volledig aon ziechzelf te wiete''...........Altied moot dee zakkewasser dit zègke. En daan zwieg 'ch nog euver al de res vaan de kwatsj dee heer 90 menute laank aon 't verkondige is um eus club in de zeik te zètte.

En es heer verslaag deit bij die schwarz gelbe scheissverein, en die verlere (en dat is gelökkeg nogal dèks :lol: ) daan zien de standaard zinne:

''Ja maar scheidsrechter, dit is toch een euvertreding...''

''Dit had toch gewoen rood mote zien''...

''Nijhuis, Nijhuis. Laot iech mer niks zègke, want 't is miene vrund neet, en vendaog weite veer weer boerum''....

Tot dee gladiool mèt z'n haaf huilands/Mestreechs gewawwel mèt nao oetwedstrijde geit, dao heet M.V.V. spieteg genóg geine mieter euver te zègke.

Mer geef dee mins in de Geusselt ezzebleef 'n leveslaank stadionverbod.:puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 12:29 13 mrt 2018 12:30 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #19
Volledig mee eens MVVke!!

Gister 3x heeft ie gezegd : doelpunt Volendam........nee toch niet. Alsof ie ze al graag telde. Om te kotsen!

En dan de woorden bij een kans van Volendam: jammerlijk gaat ie naast...Ofja gelukkig dan voor MVV.

De 20x versprekingen van spelersnamen...ken je namen!!!

Die man is helemaal niet voor MVV, die man hoort zichzelf gewoon graag praten. Nee totaal niet leuk om naar te luisteren, tijd dat hij met pensioen gaat!

Dat ie eens een voorbeeld neemt aan Ben Dols. Die man is erg pro Fortuna, maar wel vermakelijk om naar te luisteren.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 12:46
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #20
Nodig hem uit voor het volgende praotkaafee...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 13:01
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #21
Inderdaad, helemaal gelijk, die Bannier moet van de radio worden verbannen. Wat een verschrikkelijk slecht commentaar en inderdaad, steeds zeggen dat het al een doelpunt is terwijl dat helemaal niet het geval is. Zorgt voor hartverzakkingen als je aan het luisteren bent. Altijd negatief, bij de 0-2 begon hij al 'als dat maar zo blijft', echt wat een figuur. Kappen met die man.

Geef mij maar die Maarten (achternaam kwijt ik dacht iets van Omflee) van L1 dat is een uitstekende verslaggever. Rustig en duidelijk, daar houd ik van.
PS Wat me ook erg stoort aan L1 Radio is steeds de tussenstanden in Duitsland....wie boeit dat??! Mij in elk geval niet. Wellicht in de richting van Kirch.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 16:16 13 mrt 2018 16:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #22
Heren, heeft het leven jullie niets geleerd? 'Pas op met wat je wenst, want het kan altijd erger.'

Nooit een leraar gehad vroeger die je het bloed onder de nagels vandaan haalde? En toen kwam haar opvolger, gekweekt en gerijpt diep in de krochten van de onderwereld, haar ijzeren regime liet je hopen naar de verademing die haar voorganger was. Maar het is pas op het moment dat je het kwijt bent, dat je beseft wat je had.

Het zal niet meer lang duren of John B. zal zijn microfoon aan de wilgen gaan hangen. En dan krijg je misschien 35 jaar lang iemand die met een knoterend onverstaanbaar Bingelraads dialect die de sterrendragers gaat rapporteren. En als dat maar een beetje in de buurt komt van de stand-in die het verslag van Fortuna vorige week deed, dan mag je blij zijn dat je ook maar iets van de wedstrijd mee krijgt. De beste man kreeg het voor elkaar om negentig minuten lang iedere MVV'er verkeerd te noemen. Gelukkig zat Ben naast hem, anders was hij na een kwartier nog bezig de aftrap te beschrijven.

John is niet perfect. Hij is een beetje metro, een bietje bie (*oda). En na 18 jaar aan deja-vu's in de Jupiler League behoorlijk opgebrand. Maar hij heeft wel de helft goed in zijn verslagen en spreekt verstaanbaar Maastrichts(-esque). De opvolger hoeft zelfs die criteria niet te hebben bij een lokaal omroepje..

Let op wat je wenst...want zelfs de koempels krijgen niet de verslaggever die ze wensen..Het kan altijd erger.. Maar dat besef komt meestal pas later..als het te laat is..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 16:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #23

Sjarelke schreef : Inderdaad, helemaal gelijk, die Bannier moet van de radio worden verbannen. Wat een verschrikkelijk slecht commentaar en inderdaad, steeds zeggen dat het al een doelpunt is terwijl dat helemaal niet het geval is. Zorgt voor hartverzakkingen als je aan het luisteren bent. Altijd negatief, bij de 0-2 begon hij al 'als dat maar zo blijft', echt wat een figuur. Kappen met die man.

Geef mij maar die Maarten (achternaam kwijt ik dacht iets van Omflee) van L1 dat is een uitstekende verslaggever. Rustig en duidelijk, daar houd ik van.
PS Wat me ook erg stoort aan L1 Radio is steeds de tussenstanden in Duitsland....wie boeit dat??! Mij in elk geval niet. Wellicht in de richting van Kirch.....


Maarten Omvlee bedoelste? Dee hoof veur miech ouch neet zoe nudeg. Dee blijf al die jaore constant mer EM FEE MEE rope, in plaots vaan EM VEE VEE.

Gewoen 'ne Mestreechteneer mèt hart veur de club, mer dee wel ierlek kint zien. Zoe wie Boe is dat feeske al zag, zoe eine wie Ben Dols. Ben Dols en z'ne veurgenger Nico Jessen zaoleger, 2 rasechte Fortuneze, mèt passie, mer wel goudierlek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 16:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #24

Sjarelke schreef : PS Wat me ook erg stoort aan L1 Radio is steeds de tussenstanden in Duitsland....wie boeit dat??! Mij in elk geval niet. Wellicht in de richting van Kirch.....


Ohja dat was ik nog vergeten inderdaad...de ZWEITE BUNDESLIGA. Manmanman

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 17:21
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #25
Het is een forum, dus met gevaar voor eigen leven ga ik over John B een andere mening geven.
Ik herken in hem de houding van de typische echte oude (65+) MVV supporters zoals mijn pa en ooms. Altijd zeike, altijd negatief , maar het komt juist voort uit pro MVV gevoelens, niet uit anti MVV gevoelens. De helft van de tijd is het niet erg professioneel ( doelpunt ! Oh nei toch neet ) maar ik ben er van overtuigd dat de man MVV die hard supporter is. Zoene echte awwerwetse negatieve, maar toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Tuor, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 17:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #26

Puime schreef : Het is een forum, dus met gevaar voor eigen leven ga ik over John B een andere mening geven.
Ik herken in hem de houding van de typische echte oude (65+) MVV supporters zoals mijn pa en ooms. Altijd zeike, altijd negatief , maar het komt juist voort uit pro MVV gevoelens, niet uit anti MVV gevoelens. De helft van de tijd is het niet erg professioneel ( doelpunt ! Oh nei toch neet ) maar ik ben er van overtuigd dat de man MVV die hard supporter is. Zoene echte awwerwetse negatieve, maar toch.


Iech nùm veur 't gemaak aon tot d'ne pap en noonkes die zwart gele kut club neet zoe ophiemele es John B deit? En tot ze ouch neet rope tot dat erme Joda altied zoe benaodeilt weurt? Ouch al späölt M.V.V. de panne vaan 't daak en winne ze mèt 11-0 vaan Ajax, daan nog wèt Bannier 't veerdeg te kriege de ganse wedstrijd laank te zeike euver 'n bal dee Shermar Martina in de 37e menuut tot corner heet gekop, terwijl heer gewoen trök op Verrips had kinne speule...
Mer oh wee es Ard van Peppen dat deit, daan is 't netuurlek 'n klasse actie....;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 16:52 07 apr 2018 17:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #27
'T feit tot un rebrik die iech vendaog nuij gesjreeve hub, verdweene is...
Kin en maag..


Mer boe miech de pis vaan lauw weurd: zoonder tot iech e beriechske gekreege hub en aoch boerum...?


Tja....es men zoe met miech umgeit...zegk iech bonjour teege dit forum.
Sjiek en Sjoen vaan uuch moderatore...:applaus:


Heren beheerders : verwijder mijn account maar meteen!


Met de kompleminte vaan LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 18:26 07 apr 2018 18:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #28

les rouges blancs schreef : 'txt


Er is weldegelijk uitleg gegeven waarom LRB. De inhoud van twee topics zijn vandaag verplaatst naar een categorie waar ze beter thuishoren. De uitleg van de verplaatsing staat in één van die topics.

www.mvvfans.nl/forum/10-niet-voorzien-al...-roda-vvv?start=5805

Het is niet de bedoeling om topics te openen die ook gewoon onder MVV Algemeen of een andere bestaande rubrieken geplaatst kunnen worden. Anders krijgen we hier een wirwar aan topics die één en hetzelfde onderwerp bevatten. En dan gaat juist de informatie verloren omdat ze sneller ondersneeuwen door andere topics en krijg je discussies die over twee of meer topics plaatsvinden.

Kortom jouw berichten zijn niet verwijderd maar in de algemene discussie toegevoegd van 'MVV Algemeen'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 21:20 07 apr 2018 21:31 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #29

MVVke schreef : 'ch Höb m'ch gister weer gigantisch loupe te sjaggernere aon dee John B. van L Eins.

Dee reserve mof heet eg niks aanders te doen es altied mer weer dezelfde standaard zinne euveral te verkoupe. Es M.V.V. neet wint, is 't altied weer diezelfde zin;

''Ja, en dit heet M.V.V. volledig aon ziechzelf te wiete''...........Altied moot dee zakkewasser dit zègke. En daan zwieg 'ch nog euver al de res vaan de kwatsj dee heer 90 menute laank aon 't verkondige is um eus club in de zeik te zètte.

En es heer verslaag deit bij die schwarz gelbe scheissverein, en die verlere (en dat is gelökkeg nogal dèks :lol: ) daan zien de standaard zinne:

''Ja maar scheidsrechter, dit is toch een euvertreding...''

''Dit had toch gewoen rood mote zien''...

''Nijhuis, Nijhuis. Laot iech mer niks zègke, want 't is miene vrund neet, en vendaog weite veer weer boerum''....

Tot dee gladiool mèt z'n haaf huilands/Mestreechs gewawwel mèt nao oetwedstrijde geit, dao heet M.V.V. spieteg genóg geine mieter euver te zègke.

Mer geef dee mins in de Geusselt ezzebleef 'n leveslaank stadionverbod.:puke: :puke: :puke:


Keep calm ;). Deenk beter dasse dee mismieter uns oonder 4 ouge mos spreeke of op zien bakkes mos goon houwe. Dee mins zit diech wel erg dweers, neetwoer?
Of de geis häöm uns 'ne kier op zien moule veege en daan is dat gezeiks heij aofgeloape of neet?

(ps, en aanders vege veer saame- Bannier wel op zien bakkes, smeerlap zien d'r mie wat dat wille doen ;) ).

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 22:38
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Ergernissen: iech sjaggerneer miech aon... #30
Gamins ,gamins. Ik erger me ook wel eens aan zijn commentaar maar weet dat hij t mestreechs volksleed altijd staand zingt en t clubleed ook altijd meezingt. Alles oet t köpke. Dus zoene verkierde is heer neet.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden