Hoe meer seizoenkaarten te verkopen?

13 jan 2013 11:05
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #76

Danny 72 schreef : Ik zie dat als men nu een halve seizoenskaart neemt je een vrij kaartje krijgt voor een playoff wedstrijd op het eind van het seizoen.
En de vaste mensen met een hele seizoenskaart die krijgen niets voor de play offs.
Niet echt netjes mvv tov de mensen die altijd komen.
Of krijgen die ook een vrij kaart voor de play offs


Dit is gewoon een aktie, net zoals bv mediamarkt een tv probeerd te verkopen.
In de aanbiedingsactie heb je geluk, heb je deze net een maand eeder gekocht heb je pech.
Als bedrijf sping je in op de huidige situatie, dat doet dit mvv goed.

In verhouding heeft mvv weinig seisoenskaarthouders, dus daar proberen ze ook verandering in te krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2013 11:42 13 jan 2013 11:43 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #77

Us Clubke schreef :

Danny 72 schreef : Ik zie dat als men nu een halve seizoenskaart neemt je een vrij kaartje krijgt voor een playoff wedstrijd op het eind van het seizoen.
En de vaste mensen met een hele seizoenskaart die krijgen niets voor de play offs.
Niet echt netjes mvv tov de mensen die altijd komen.
Of krijgen die ook een vrij kaart voor de play offs


Dit is gewoon een aktie, net zoals bv mediamarkt een tv probeerd te verkopen.
In de aanbiedingsactie heb je geluk, heb je deze net een maand eeder gekocht heb je pech.
Als bedrijf sping je in op de huidige situatie, dat doet dit mvv goed.

In verhouding heeft mvv weinig seisoenskaarthouders, dus daar proberen ze ook verandering in te krijgen.


Iech maag toch hope tot MVV ouch 'ns get veur zien sezoenskaarthawwers geit doen. ÉS al get gedoon weurt, is 't dèks totste es kaarthawwer 'ne aandere maags mèt nùmme. Zelde is d'r ech veurdeil veur de kaarthawwer zèllef.
Bekans eeder week opnuij is d'r wel weer ein of aander actie boemètste gratis kaarte kins kriege.
'ne Mins kin dus zjus zoe good gaar gein kaart aonsjaffe.
Iech moot Danny hei in toch ech geliek geve. Laot 'ch nog hèller zègke: Eige vòllek iers!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2013 19:44 13 jan 2013 19:45 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #78

MVVke schreef :

Us Clubke schreef :

Danny 72 schreef : Ik zie dat als men nu een halve seizoenskaart neemt je een vrij kaartje krijgt voor een playoff wedstrijd op het eind van het seizoen.
En de vaste mensen met een hele seizoenskaart die krijgen niets voor de play offs.
Niet echt netjes mvv tov de mensen die altijd komen.
Of krijgen die ook een vrij kaart voor de play offs


Dit is gewoon een aktie, net zoals bv mediamarkt een tv probeerd te verkopen.
In de aanbiedingsactie heb je geluk, heb je deze net een maand eeder gekocht heb je pech.
Als bedrijf sping je in op de huidige situatie, dat doet dit mvv goed.

In verhouding heeft mvv weinig seisoenskaarthouders, dus daar proberen ze ook verandering in te krijgen.


Iech maag toch hope tot MVV ouch 'ns get veur zien sezoenskaarthawwers geit doen. ÉS al get gedoon weurt, is 't dèks totste es kaarthawwer 'ne aandere maags mèt nùmme. Zelde is d'r ech veurdeil veur de kaarthawwer zèllef.
Bekans eeder week opnuij is d'r wel weer ein of aander actie boemètste gratis kaarte kins kriege.
'ne Mins kin dus zjus zoe good gaar gein kaart aonsjaffe.
Iech moot Danny hei in toch ech geliek geve. Laot 'ch nog hèller zègke: Eige vòllek iers!


Je geeft nu zelf al aan wat jij moet doen volgend jaar......geen seisoenskaart kopen en hopen dat er een actie komt !
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit om een seisoenskaart te kopen, voordelen hiervan zijn: je krijg korting over het gehele jaar gezien, vaste plaats iedere wedstrijd, en afgelopen kerst mocht ik iemand gratis meenemen. Mooi toch, dit is voor mij voldoende hoor.

Wat we niet moeten vergeten is dat er niet veel geld in MVV zit, ze hebben al het geld nodig dat er binnen komt, dus ik zou er geen goed gevoel bij hebben als ik steeds gratis kaarten zou krijgen. We zijn 2,5 jaar geleden ontsnapt en ik ben trots hoe het nu gaat zowel sportief als erom heen.
Iedere euro die ik aan MVV geef is er voor mijn club en daarvoor verwacht (hoop) ik maar 1 ding, een mooie pot voetbal die we winnend kunnen afsluiten.
Of wil je werkelijk dat je ieder jaar een paar wedstrijden gratis kaarten krijgt (play-offs bv.) waardoor mvv inkomsten mist.

Wellicht vind je dit allemaal "gezeiver" maar dit vindt ik ervan.
Eigen volk eerst vind ik maar erg kortzichtig als je in de toekomst zou willen doorgroeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2013 22:39 13 jan 2013 22:41 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #79
Nein, iech vin 't zeker gei gezeiver, eeder z'n meijning. Meh iech vin wel tot v'r noe wel 'ns 'ne kier moote oetsjeije mèt nog steeds trök te griepe nao ''v'r waore op sterve nao doed''. Dat ligk nao al dee'n tied noe wel achter us.
MVV verwach al jaore tot de supporters in deens stoon vaan de club, noe weurt 't eindelek weer 'ns tied tot 't gebäört zoe wie 't zòw mote hure: De club is d'r es vermaak veur de fans, en neet aandersum. Veural veur de fans die al jaore laank op wat veur maneer daan ouch, investere in hun club! Dus iech blijf d'r bij: Eige vòllek iers.

Es alle lui die gein sezoenskaart höbbe, eeders kier opnuij meh weer beloend weure mèt allemaol acties, sjaffe ze dus noets 'n sezoenskaart aon. Zoe sneijt MVV z'ch dus zèllef in de vinger...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2013 00:25
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #80
MVVke, MVV probeert miejer sezoenkaarte te verkoupe. Ze probeere noe de luij euver te hole um 'n haave sezoenkaart te goon hole. In de hoop tot die luij inzien tot ze veurdeiliger oetzien en tot ze volgend jaor 'n gaanse kaart pakke.
Win-win veur allebei, veur MVV, de supporter en oeteindelik alle supporters, want wie mie sezoenkaarte verkoch, wie miejer inkomste. Dao is toch niks mis mèt?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2013 11:46 14 jan 2013 11:47 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #81
Mèt de verkuip vaan dit soort kaarte neet nein, dat deit bekans eeder club. Meh volgens miech bin 'ch noe toch dudelek genóg in boe 't probleem ligk, in mien ouge?
Veur luij die gein sezoenskaart höbbe, weure soms de mies rare fratse oetgehaold um ze nao 't stadion te lokke. En boe zien die veurdeile veur de kaarthawwer? Nörreges. Aoh jao, op de bekerwedstrijd nao daan...

En heet 't noe ech zin? Iech betwiefel 't. In de jaore Maaskant stoonte v'r neet bovenaon, en toch waore toen miejer luij in 't stadion...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2013 18:07 15 jan 2013 18:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #82
valt wel mee die aantallen, kijk maar eens naar dit grafiekje


Ondanks het feit dat we rond de 5.000 heen en weer blijven "slingeren", is er een lichte stijging ( de rode trendlijn).

Het "Maaskant" jaar is een piek en dus een uitzondering op het gemiddelde, op het normale patroon.

Vergeet niet dat de laatste jaren veel mensen hun job verloren hebben en dat heeft best wel zijn invloed:
dan is het keuzes maken, vooral als iemand kinderen heeft...
met minimaal 30% inkomstenverlies en stijgende kosten voor school en verzekeringen.
Vergelijk dan maar eens de inkomsten en uitgaven van dat "Maaskant" jaar met nu. ;)

Dan doet MVV het nu toch best wel goed, want de Rinkens / Trost jaren laten een opwaartse beweging zien :thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.200 seconden