Hoe meer seizoenkaarten te verkopen?

16 aug 2012 16:27 16 aug 2012 16:30 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #46
Nou Boschpoort en MVV4life als dat van jullie mag waarom niet he :lachen:
Ik vind Ajax niet echt een k*t club, Feyenoord wel, en zeker ook de stad en het halve stadion, Roda bemoei ik me niet mee dat vind ik echt zo'n club waar ik me geen bal voor interesseer, sterker nog als ik echt moet kiezen dan vind ik Fortuna zelfs nog 'leuker' dan RJC, maar uiteraard vind ik het alle twee niks :thumbsdown:

Ik ben gewoon iemand die is opgegroeid met te zeggen wat je vind of denkt, en als ik dus iets niet mag of ik vind iemand raar of wat dan ook ja dan zeg ik dat meteen, ik ben daar makkelijk in.
En ik vind het ook raar dat je voor 2 clubs tegelijk kunt zijn in Nederland. Oh ik woon in Maastricht dus ik moet wel voor MVV zijn maar Feyenoord is ook mijn cluppie, of Ajax wat dan ook..
Lekker makkelijk dan kan ik ook wel zeggen nou ik vind Vitesse ook wel leuk en FC Groningen en NAC Breda daar misschien ook maar een seizoenkaart van kopen.. kom nou toch..

Maar goed als ik had geweten dat dat ene enkele zinnetje, het hele verhaal van mij teniet zou doen had ik het niet geschreven hoor, want ik vind mijn verhaal zelf belangrijker en had het geplaatst omdat het over meedenken ging, en dat was mijn mening over een ontwerp van een MVV seizoenkaart.
Al die ophef over dat ene zinnetje vind ik zwaar overdreven en vind ik getuige van lange tenen hebben, en ik vind dat MVV4 life ook absoluut gelijk heeft daarin, als je een club niet mag of wat dan ook moet je dat kunnen zeggen want dit is een MVV forum en geen Feyenoord forum of een Ajax forum of RJC forum.

p.s jij maakt je echt overal druk om he Equinox ik schrijf die zin niet in dikke letters om jou te stangen maar gewoon om aan te geven dat het daarover gaat.
amai als je je toch overal zo druk over maakt dan word je niet oud hoor, is slecht voor het hart ook.. take it easy and let it flow man, ik dacht dat ze in Maastricht (en Limburg) altijd zo lekker relax en ontspannen waren nou jij blijkbaar niet zo te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 16:58
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #47
@ekstertjj: de uitstraling van de club is zeker belangrijk. De seizoenskaart is een soort visitekaartje van de club. En daar mag best aandacht aan besteed worden.

Het ontwerp is erg saai dit jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:03
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #48
Heb de seizoenkaart van Feyenoord eens bekeken maar zo geweldig vind ik hem niet.
Voor mij maakt het niet zoveel uit, hij zit altijd in mijn portemonnee en komt er eens in de twee weken uit en degene die hem bekijkt is de steward en niet ik.
Maar goed, daar gaat de discussie niet over.....althans ik ga ervan uit dat je niet meer seizoenskaarten verkoopt door het uiterlijk te veranderen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:08
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #49
@ Dixi ik vind hem ook niet ontzettend wauw! ofzo maar hij is in ieder geval in mijn ogen 10x mooier dan de onze bij MVV.
Het idee achter de Feyenoord seizoenkaart daar gaat het mij om, niet zozeer hoe die er nu uit ziet.
Het idee erachter van een gedeelte van de stad/bijzonderheden op de kaart te zetten en het stadion erop met de fans o.i.d gewoon van alles wat dat doet Feyenoord en dat spreekt mij aan.
Want MVV is toch wel meer dan alleen de fans en de Geusselt die er op kunnen staan? je kan zoveel meer erop zetten waarop je kan zien he MVV is niet alleen MVV maar ook Maastricht dat moet de seizoenskaart uitstralen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #50
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Dit bedoel je Ekstertjj?

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:19 16 aug 2012 17:21 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #51
In dit onderwerp kan ik iig nog melden dat Feyenoord supporters de keuze hebben gehad welk design hun seizoenskaart moest krijgen. De keuze werd voorgelegd aan alle leden van de supportersclubs en van de vereniging Het Legioen.

Er waren 4 voorgestelde opties en daarop is gekozen voor het design hetgeen men nu heeft uitgebracht als seizoenskaart van dit seizoen.

MVV kan dit ook, heel makkelijk, aan het eind een poll organiseren met 4 opties/designs waaruit men kan kiezen.
Daar kan mooi het idee van Ekstertjj in worden meegenomen, en kan de supporter kiezen welke 'card' hij/zij het mooiste vindt.

Verkoop je er meer kaarten door? Nee.
Laat je betrokkenheid zien? Ja.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:20
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #52
@ Boschpoort die bedoel ik ja die heeft me vader, dat is de seizoenkaart van Feyenoord dit seizoen.

Wat ik dus ook zeg 4 van die foto's met verschillende dingen (helaas is hij dit jaar beetje simpel met 2x de kuip erop) en die grote cirkels en dat grote logo dat vind ik super mooi.

Alleen ipv 2x het stadion erop of de fans o.i.d kunnen wij bij MVV bijv. het Vrijthof erop zetten en een foto van de Maasbrug ik noem maar wat dat idee zou MVV wat mee moeten doen.
De seizoenkaart kun je zo mooi maken als je zelf wilt natuurlijk alleen MVV blijft hem elk jaar zo simpel mogelijk houden (helaas)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:24
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #53
@ Equinox precies dat bedoel ik en dat doet Feyenoord al meer dan 10 jaar, bijna elk seizoen.
Supporters kunnen kiezen uit 3 of 4 verschillende ontwerpen (staat ook vaak in het club blad de Hand in Hand waar me pa lid van is) en daar word er dan 1 uitgekozen die in gebruik word genomen.
Heel simpel idd en je verkoopt er misschien niet meer seizoenkaarten mee maar je laat wel degelijk betrokkenheid zien en respect naar je fans toe en dat wil MVV toch? dat ze in de maatschappij mee doen, en dat de fans ook wat te zeggen hebben bij hun club (zoals het hoort)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 20:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #54

Equinox schreef : In dit onderwerp kan ik iig nog melden dat Feyenoord supporters de keuze hebben gehad welk design hun seizoenskaart moest krijgen. De keuze werd voorgelegd aan alle leden van de supportersclubs en van de vereniging Het Legioen.

Er waren 4 voorgestelde opties en daarop is gekozen voor het design hetgeen men nu heeft uitgebracht als seizoenskaart van dit seizoen.

MVV kan dit ook, heel makkelijk, aan het eind een poll organiseren met 4 opties/designs waaruit men kan kiezen.
Daar kan mooi het idee van Ekstertjj in worden meegenomen, en kan de supporter kiezen welke 'card' hij/zij het mooiste vindt.

Verkoop je er meer kaarten door? Nee.
Laat je betrokkenheid zien? Ja.

Betrokkenheid zou wel degelijk de verkoop kunnen doen stijgen.
Verder wordt iedereen tegen die tijd alvast een beetje opgewarmd.
Of het veel zal uitmaken, waarschijnlijk niet, maar alle kleine beetjes helpen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 01:04
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #55
Om eerlijk te zijn heb ik dit topic nog niet goed bestudeerd, maar ik wil toch graag een opmerking maken. Ik zie veel liever een dicussie losbarsten hoe wij structureel veel mensen aan ons kunnen binden en hoe we deze kunnen vasthouden. Ik weet best dat personen binnen MVV liever meer seizoenskaarten zien dan losse kaarten, maar er zijn genoeg redenen voor echte MVV supporters om geen seizoenskaart aan te schaffen, bijvoorbeeld uit privacy oogpunt. Ik ben er zeer op tegen dat vele voetbalsupporters zich eerst moeten registreren om een wedstrijd te kunnen bezoeken. Ik zou graag een abbonement nemen op MVV, zonder mij bij de knvb en andere kutinstanties kenbaar te maken.

Er zijn meerdere redenen te bedenken waarom een echte supporter geen seizoenskaart wilt/kan kopen. Ik ben van mening dat altijd een bepaald percentage per vak/tribune beschikbaar moet blijven voor de losse kaartverkoop. Iedereen moet zelf kunnen beslissen op welke manier hij/zij het stadion bezoekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 10:13
Wyck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #56
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Wanneer MVV voor alle stoelen in het stadion een seizoenskaart kan verkopen moeten ze dat zeker doen. Ze zijn dan 100% zeker van hun inkomsten, bij losse verkoop ben je dat nooit. Dat je moet registeren bij de KNVB is niet wenselijk. Maar wanneer je niks fout doet heb je ook niks te vrezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 10:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #57

Wyck schreef : Maar wanneer je niks fout doet heb je ook niks te vrezen.

Helaas heeft de knvb/de politie al meerdere malen bewezen dat dat niet helemaal waar is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 10:25
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #58

Wyck schreef : Dat ben ik niet helemaal met je eens. Wanneer MVV voor alle stoelen in het stadion een seizoenskaart kan verkopen moeten ze dat zeker doen. Ze zijn dan 100% zeker van hun inkomsten, bij losse verkoop ben je dat nooit. Dat je moet registeren bij de KNVB is niet wenselijk. Maar wanneer je niks fout doet heb je ook niks te vrezen.

Als al je plaatsen in je stadion bezet zijn met seizoenskaarten, heb je dringend een groter stadion nodig... Er moet altijd nog plek zijn voor mensen die niet wekelijks komen kijken die op langere termijn misschien ook wel een seizoenskaart nemen. Maargoed, daar is bij MVV op dit moment natuurlijk geen sprake van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 11:11
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #59
Volgens mij moet er, vanuit de knvb, een percentage kaarten in de vrije verkoop beschikbaar blijven.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 17:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Hoe meer seizoenkaarten te verkopen? #60
De avond met de videoanalyse van Trost was niet doorgegaan vanwege te weinig belangstelling. Volgens mij was de belangstelling wel groot, maar de organisatie/informatie niet op tijd beschikbaar.
Ik heb van veel mensen begrepen dat ze wel degelijk interesse hadden, maak zo'n avond alleen toegankelijk voor SK-houders, die kun je dan ook gericht uitnodigen (en laten aanmelden).
Weer iets extra's voor de SK-houder, die voelt zich speciaal en bij een geslaagde avond, meer mensen die het jaar erop een SK zullen aanschaffen.
Organiseer deze extra avonden dan ook regelmatig (3 keer per jaar?), met verschillende onderwerpen.
De extra avond, met de voorstelling van de spelers was redelijk bezocht. Ik weet zeker dat dit een lange termijn investering is en dat volgend jaar meer mensen zitten te wachten op de uitnodiging!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden