MVV: zoek een investeerder!

25 nov 2017 09:58
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV: zoek een investeerder! #76
Of sterker nog... manusje van alles.. Maurice Schoenmaekers...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 15:20
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV: zoek een investeerder! #77
Precies, bij Fortuna kwam Corendon ook voorbij. Vliegen vanuit Maastricht met gratis parkeren ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 16:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV: zoek een investeerder! #78
Volgens onze voorzitter hebben we 500.000 per seizoen erbij nodig . Waar natuurlijk maar ook knap om dat te roepen als je aangekondigd hebt om afscheid te nemen. Zelf heeft Bertje 3 jaar de tijd gehad om die erbij te halen, wat hem niet is gelukt.

Kom dan ook gelijk op mijn punt, binnen MVV worden zeer belangrijke oud MVV'ers met kennis van commercie en voetbal niet gehoord. Sterker nog zelfs de oud bondscoach en oud MVVer heeft zijn diensten aangeboden om aan te schuiven bij prospects en leads zoals het type Corendon . Helaas heeft MVV hier geen oor naar en wordt dit vriendelijk maar beleefd afgewezen.
Dat betekent dus dat wij in potentie de mensen hebben die willen meewerken , echter is er een blokkade binnen MVV die dat tegen houdt , de vraag is natuurlijk waarom , wat speelt hier en zit hier achter.
Als je met toppers als van Marwijk en nog een paar MVVérs mee wilt helpen en dat op pro-deo basis om de club financieel te laten groeien , althans meer gewicht in de schaal te leggen en er wordt geen gebruik van gemaakt dan breekt mij werkelijk de klomp ! Ik ben dan ook echt sprakeloos toen ik dit vernam.
Ben bang als dit zo door gaat dat we nooit met MVV een stap gaan maken
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 16:39
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV: zoek een investeerder! #79

Napoleon schreef : Volgens onze voorzitter hebben we 500.000 per seizoen erbij nodig . Waar natuurlijk maar ook knap om dat te roepen als je aangekondigd hebt om afscheid te nemen. Zelf heeft Bertje 3 jaar de tijd gehad om die erbij te halen, wat hem niet is gelukt.

Kom dan ook gelijk op mijn punt, binnen MVV worden zeer belangrijke oud MVV'ers met kennis van commercie en voetbal niet gehoord. Sterker nog zelfs de oud bondscoach en oud MVVer heeft zijn diensten aangeboden om aan te schuiven bij prospects en leads zoals het type Corendon . Helaas heeft MVV hier geen oor naar en wordt dit vriendelijk maar beleefd afgewezen.
Dat betekent dus dat wij in potentie de mensen hebben die willen meewerken , echter is er een blokkade binnen MVV die dat tegen houdt , de vraag is natuurlijk waarom , wat speelt hier en zit hier achter.
Als je met toppers als van Marwijk en nog een paar MVVérs mee wilt helpen en dat op pro-deo basis om de club financieel te laten groeien , althans meer gewicht in de schaal te leggen en er wordt geen gebruik van gemaakt dan breekt mij werkelijk de klomp ! Ik ben dan ook echt sprakeloos toen ik dit vernam.
Ben bang als dit zo door gaat dat we nooit met MVV een stap gaan maken


Uit nieuwsgierigheid (geen aanval): hoe weet je dit en hoe betrouwbaar is/zijn die bron(nen)? Wat is de andere kant van het verhaal? Ieder verhaal heeft (minimaal) twee kanten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 16:50
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV: zoek een investeerder! #80

Napoleon schreef : Volgens onze voorzitter hebben we 500.000 per seizoen erbij nodig . Waar natuurlijk maar ook knap om dat te roepen als je aangekondigd hebt om afscheid te nemen. Zelf heeft Bertje 3 jaar de tijd gehad om die erbij te halen, wat hem niet is gelukt.

Kom dan ook gelijk op mijn punt, binnen MVV worden zeer belangrijke oud MVV'ers met kennis van commercie en voetbal niet gehoord. Sterker nog zelfs de oud bondscoach en oud MVVer heeft zijn diensten aangeboden om aan te schuiven bij prospects en leads zoals het type Corendon . Helaas heeft MVV hier geen oor naar en wordt dit vriendelijk maar beleefd afgewezen.
Dat betekent dus dat wij in potentie de mensen hebben die willen meewerken , echter is er een blokkade binnen MVV die dat tegen houdt , de vraag is natuurlijk waarom , wat speelt hier en zit hier achter.
Als je met toppers als van Marwijk en nog een paar MVVérs mee wilt helpen en dat op pro-deo basis om de club financieel te laten groeien , althans meer gewicht in de schaal te leggen en er wordt geen gebruik van gemaakt dan breekt mij werkelijk de klomp ! Ik ben dan ook echt sprakeloos toen ik dit vernam.
Ben bang als dit zo door gaat dat we nooit met MVV een stap gaan maken


Beste Napoleon. Met e 500.000 kun je een stapje maken. Om definitief door te breken is er veel meer nodig. Ik ben het met je eens dat MVV onvoldoende gebruik maakt van de mogelijkheden die er op commercieel gebied zijn. Niettemin, ook dan redden wij het niet. Ik pleit niet voor een turk, chinees of criminele rus. Ik pleit er voor dat er een beleidsplan op tafel ligt waar serieuze investeerders met een maastrichtse achtergrond zich in kunnen vinden. Zij worden er op middellange termijn niet armer van en wij kunnen doorgroeien. Dat zou een ideaal scenario zijn. Alle waardering overigens voor je meedenken. Hou de discussie gaande. Er moet iets gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 18:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV: zoek een investeerder! #81
@MVV1902, ieder verhaal zal 2 kanten hebben , in dit geval wil MVV geen gebruik maken van diensten van oud MVV promonenten , zelfs de oud MVVers snappen niet waarom niet.
Ik denk dat binnen MVV teveel wordt afgeschermd door een heel klein groepje , ik had dat vermoeden al maar wordt alleen maar bevestigd. Super jammer want een mogelijke sponsor van het type CorenDon moet je met "aan onze "kant toppers binnen halen en dat kan een mix van mensen zijn.
Laten we eerlijk zijn als de oud bondscoach bij jou bedrijf aan tafel komt ( 2de van de wereld geworden) dan komt er toch wel iemand binnen, als je dat samen met commerciele mensen doet die MVV ook nog eens prodeo achter de schermen hebben en met een of 2 bestuursleden dan laat je wel zien dat we grote sponsoren serieus nemen.
Stellen jullie dan nooit eens de vraag waarom we niet een echte hoofdsponsor meer hebben, ik denk dat ik inmiddels het antwoordt weet
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 18:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV: zoek een investeerder! #82
@Krampioen , wat ik nu weer heb gemerkt is dat we echt wel de mensen hebben die samen MVV naar een hoger plan kunnen tillen , maar dan moeten we samenwerken, en voorbij onze eigen schaduw gaan. Als het bestuur structureel dit soort initatieve blokkeert van mensen die op commercieel gebied van toegvoegde waarde kunnen zijn maar simpelweg niet aan mogen schuiven , dan ga ik je vertellen dan gaan wij nooit groeien.
Onze huidige groep mensen heeft laten zien wat ze kunnen , en dat is wat het is . Maar je ziet ook dat wij meer geld nodig hebben om de selectie te versterken en beter te maken en vooral ook breder te maken, daar is poen voor nodig . De huidige groep krijgt dat niet voor elkaar , blijkbaar staan er mensen aan de kant die kennis van zaken , charisma , clubcultuur , MVV gevoel, status etc hebben om bij te springen ....maar ze mogen niet !!...tja

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 20:02
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV: zoek een investeerder! #83
Mijn vraag.. Van wie mogen ze dan niet? van Mvv.. wie is MVV dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2017 23:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV: zoek een investeerder! #84
Misschien eens van een andere kant bekeken, kwam ineens bij me op dit bovenstaande lezende...

MVV bestuur (stichting BVO) wordt gecontroleerd door de ledenraad. Velen hier lezen neem ik aan de verslagen van die ledenraad (was gister nog een nieuwsbrief van). Wat me opvalt is dat dat vrijwel altijd als goednieuwsshow wordt gepresenteerd. Nu snap ik dat zeker op bijvoorbeeld sportief vlak kijkend naar afgelopen jaar, maar What about the sponsorgroei? Er staat dat er ‘na het stellen van kritische vragen de jaarrekening vastgesteld is en begroting goedgekeurd’. Maar we maken financieel geen groei.

Wat ik me nou afvraag, als het MVV bestuur de regering is, en de ledenraad de tweede kamer, kan er of wordt er door de ledenraad dan nooit druk uitgeoefend en input gegeven om iets met de sponsoring te doen? Men kan in de ledenraad ook zien wie bij MVV aan de touwtjes trekt en die mensen afrekenen op prestaties lijkt mij.

De ledenraad is t hoogste orgaan binnen MVV dus moet mijns inziens ook bij kunnen sturen waar nodig.
Misschien heb ik t mis en gebeuren die dingen wel, maar dit is voor een normaal lid van de vereniging MVV zoals ik, totaal niet duidelijk in ieder geval.

Komop MVV, sponsoring moet en kan beter!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2017 11:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV: zoek een investeerder! #85
Napoleon, bekijk a.u.b. je persoonlijke berichten.
grt. middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2017 11:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV: zoek een investeerder! #86

middenstip schreef : Napoleon, bekijk a.u.b. je persoonlijke berichten.
grt. middenstip


Heb je gelezen en een antwoordt gegeven
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2017 11:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV: zoek een investeerder! #87
Ik denk persoonlijk dat het zoeken van een investeerder voor MVV even moeilijk is als 100 nieuwe leden erbij bij Veer Zien Mvv dat lukt
ook niet en een tientje per maand is voor de meesten toch te behappen .maar het lukt niet .Dus ze halen nooit die 400 leden

Als Corendon geen reclame maakte bij bv Eindhoven ,Helmondsport ,Roda ,Fortuna enz en staken dit geld in MVV als hoofd sponser had MVV de 500000 euro er zo bij ,maar het lukt ook niet . Het zal altijd moeilijk blijven om geld los te peuteren bij mensen .

Kijk eens naar Exelsior staan toch mooi in de ere-divisie en hebben ook geen geld ........................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2018 17:28 07 jan 2018 17:30 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV: zoek een investeerder! #88
A.S vrijdag komt de grote baas van Corendon op bezoek bij Fortuna. Hij wordt voorgesteld aan Dhr Gun en de intentie is aanwezig dat beide partijen elkaar zullen vinden. Er is informeer al contact geweest tussen Fortuna en Corendon met als gevolg dat er vrijdag een afspraak staat gepland. Is hij ook bij MVV op bezoek geweest was mijn vraag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2018 18:15
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV: zoek een investeerder! #89

Fortuna88 schreef : A.S vrijdag komt de grote baas van Corendon op bezoek bij Fortuna. Hij wordt voorgesteld aan Dhr Gun en de intentie is aanwezig dat beide partijen elkaar zullen vinden. Er is informeer al contact geweest tussen Fortuna en Corendon met als gevolg dat er vrijdag een afspraak staat gepland. Is hij ook bij MVV op bezoek geweest was mijn vraag?


Dat zou ik eigenlijk niet weten.Ik heb wel via via gehoord dat oliseh naar Barcelona gaat?!

6 dagen voor maar *489,00€ met Corendon. Gratis parkeren op Maastricht Aachen AirPort. Check nu de website www.corendon.nl

*op basis van logies. (95€ meerprijs +1kind)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2018 18:21
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV: zoek een investeerder! #90

webmastersfm schreef :

Fortuna88 schreef : A.S vrijdag komt de grote baas van Corendon op bezoek bij Fortuna. Hij wordt voorgesteld aan Dhr Gun en de intentie is aanwezig dat beide partijen elkaar zullen vinden. Er is informeer al contact geweest tussen Fortuna en Corendon met als gevolg dat er vrijdag een afspraak staat gepland. Is hij ook bij MVV op bezoek geweest was mijn vraag?


Dat zou ik eigenlijk niet weten.Ik heb wel via via gehoord dat oliseh naar Barcelona gaat?!

6 dagen voor maar *489,00€ met Corendon. Gratis parkeren op Maastricht Aachen AirPort. Check nu de website www.corendon.nl

*op basis van logies. (95€ meerprijs +1kind)


Moet die wel zelf betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden