MVV: zoek een investeerder!

15 nov 2017 19:19
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV: zoek een investeerder! #46
Beste mensen,
Het gaat echt niet om de huidige plaats op de ranglijst. Het gaat om korte-middellange-en langetermijnbeleid.
MVV heeft nu veel pech met blessures. Niks aan te doen. Moeten we accepteren op dit moment. Maar, in beginsel zijn de begrotingen van FSC en MVV ongeveer hetzelfde. Door de komst van een investeerder met een plan wordt de begroting daar sterk verhoogd. Zij zullen doorgroeien zolang de investeerder er vertrouwen in heeft en het kan betalen. Wij blijven bij MVV op een beleidslijn zitten van geen schulden en heel voorzichtig. Maar, rekening houdend met de huidige situatie blijf je dan op 2.5 miljoen totale begroting zitten. Dat is dus de spelersbegroting van NEC.
Er moet een doelstelling zijn. Er moet , mijn persoonlijke mening, gezegd worden dat MVV Maastricht in de eredivisie hoort als beste club van Zuid-Limburg. En daar moet je middellange termijn beleid op afstemmen. Wetende dat de sponsormogelijkheden te klein zijn in Maastricht moet je dan zoeken naar een andere oplossing. Ik hoop dat het bestuur dit eens onderzoekt. Neen, dat ze in actie komt. Op dit moment lijkt het er op dat het bestuur tevreden is met een redelijke positie in de 1e divisie en elk jaar een beetje winst. Als jullie dat ook willen, tja, dan leg ik mij daarbij neer. Persoonlijk denk ik dat er veel meer mogelijk is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 20:17 15 nov 2017 20:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV: zoek een investeerder! #47

Fortuna88 schreef : @ MVV supporter

Het is veel te vroeg om te praten over promotie bij Fortuna. We zitten nu 1/3de van de competitie en er kan nog van alles gebeuren. plek 5 tm 8 moet Fortuna zich op focussen en als dat lukt hebben we het prima gedaan. Eindigen we hoger dan hebben we het fantastische gedaan. Als jullie de geblesseerde spelers terug hebben dan eindigen jullie ook linke rijtje.

Ik ben opzicht wel benieuwd welke koers MVV op wilt, Gaan ze aandelen verkopen? Gaan ze op zoek naar investeerders? Of op zoek naar meer sponsors in Limburg en daarbuiten? De opvolger van Kersten kan flink aan de bak in ieder geval.

Zo te zien hoort bij 18 maanden van bijna falilliet naar Gun ook een grote bek die opeens komt vertellen wat te doen. Blije boer. Fijn voor je dat het Fortuna voor de wind gaat, maar laat MVV even hierbuiten aub. Of ga je nu hier uitleggen hoe het allemaal wèl moet. Het wiel opnieuw uitgevonden zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 20:47
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 40
Meer
MVV: zoek een investeerder! #48
sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 21:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV: zoek een investeerder! #49

zitterd schreef : sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!

Het gaat zich om de manier hoe denigrerend hij reageerd. Dat heeft niets met jaloezie te maken. Hij komt opeens doen alsof MVV het kleinere broertje is dat een aai over de bol nodig heeft. 9 seizoenen onder MVV geëindigd, 5x bijna failliet en moet je nu kijken haha. Ga toch fietsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 21:22 15 nov 2017 21:24 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV: zoek een investeerder! #50
Fortuna draait drie maanden iets beter dan wij. De stress die daarover bij sommige MVV supporters is begrijp ik niet zo, maar goed, daar mag iedereen anders over denken. Plus, uiteindelijk komt het voort uit een verlangen dat we allemaal delen: onze eigen club zo snel mogelijk vooruit te helpen.
Tegelijkertijd vind ik het toontje van sommige Fortunezen hier wel erg stuitend soms. Er is niks mis met discussie, en ongetwijfeld gebeurt het onbewust, maar een aantal (zeker niet allemaal) Fortunezen dat hier post legt een behoorlijke portie arrogantie aan de dag. Misschien is het niet duidelijk, maar de meesten hier gunnen jullie je succes, wetende wat jullie voor ellende hebben meegemaakt. Maar een aantal Fortunezen blaast inmiddels wel heel erg hard van de toren over hoe geweldig het allemaal bij Fortuna is en wat MVV wel niet allemaal beter moet doen om net als Fortuna te worden. Lijkt me onnodig. Zo'n misplaatst arrogant toontje past meer bij die andere club uit de mijnstreek.

We zullen aan het eind van het seizoen wel zien waar iedereen staat, en over een paar jaar oordelen welke richting achteraf de beste was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Gianni Bruno, webmastersfm, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 21:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV: zoek een investeerder! #51

zitterd schreef : sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!


Hahaha jong Gaank fietsen kleuter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 22:52
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
MVV: zoek een investeerder! #52

webmastersfm schreef :

zitterd schreef : sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!


Hahaha jong Gaank fietsen kleuter!


Wederom perfecte woordkeuze webmastersfm!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2017 07:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV: zoek een investeerder! #53

Tuor schreef : Fortuna draait drie maanden iets beter dan wij. De stress die daarover bij sommige MVV supporters is begrijp ik niet zo, maar goed, daar mag iedereen anders over denken. Plus, uiteindelijk komt het voort uit een verlangen dat we allemaal delen: onze eigen club zo snel mogelijk vooruit te helpen.
Tegelijkertijd vind ik het toontje van sommige Fortunezen hier wel erg stuitend soms. Er is niks mis met discussie, en ongetwijfeld gebeurt het onbewust, maar een aantal (zeker niet allemaal) Fortunezen dat hier post legt een behoorlijke portie arrogantie aan de dag. Misschien is het niet duidelijk, maar de meesten hier gunnen jullie je succes, wetende wat jullie voor ellende hebben meegemaakt. Maar een aantal Fortunezen blaast inmiddels wel heel erg hard van de toren over hoe geweldig het allemaal bij Fortuna is en wat MVV wel niet allemaal beter moet doen om net als Fortuna te worden. Lijkt me onnodig. Zo'n misplaatst arrogant toontje past meer bij die andere club uit de mijnstreek.

We zullen aan het eind van het seizoen wel zien waar iedereen staat, en over een paar jaar oordelen welke richting achteraf de beste was.


Perfect verwoord Tuor! Goed dat velen (zelfs een aantal Fortuna-supporters) meedenken en betrokkenheid tonen. Maar ik vraag me wel eens af of deze discussie net zo levendig was geweest als Fortuna vijftiende stond. Sterker nog; stel Fortuna zou straks slechter gaan presteren, ebt deze discussie en de urgentie er van dan weg? Dat er bij MVV iets moet gebeuren, is duidelijk en volgens mij werkt het bestuur daar ook hard aan. Maar wat mij betreft moeten we niet in eens in paniek raken omdat het nu in Sittard goed gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2017 07:35 16 nov 2017 07:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV: zoek een investeerder! #54
Nou als je goed leest komen sommige berichten niet voort uit meedenken en betrokkenheid. Maar verdedigen tegen dit heeft met ingang weinig zin. Waarschijnlijk hebben ze niet veel anders te doen, en hebben de afgelopen 10 jaar erg zeer gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2017 07:48
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV: zoek een investeerder! #55

Schapendonk schreef : Nou als je goed leest komen sommige berichten niet voort uit meedenken en betrokkenheid. Maar verdedigen tegen dit heeft met ingang weinig zin. Waarschijnlijk hebben ze niet veel anders te doen, en hebben de afgelopen 10 jaar erg zeer gedaan.


Je hebt volledig gelijk als je zegt dat een aantal reacties blaaskakerij is. Daarom had ik het in mijn vorige post ook over 'een aantal Fortuna-soppurters'. Dus niet alle.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2017 10:55
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV: zoek een investeerder! #56
Voor de fans die zich blind staren op het "succes" Fortuna

Korte docu, van traditie club Leyton Orient die nu NON-League voetbalt

De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, J.P. Ler

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2017 12:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV: zoek een investeerder! #57
En voor de fans die Fortuna niks interesseert maar wel kijken naar de toekomst van MVV. Die toekomst zegt dat we in eerste instantie structureel 500.000 euro nodig hebben om de volgende stap te maken. Willen we structureel naar de top-Jupiler, met af en toe promotie en eredivisie (zie VVV) ? Dan moeten er miljoenen bij. De afgelopen 7 jaar staan we stil in onze begroting. Ik hoor graag oplossingen hoe we die tonnen op de korte termijn (zeg 3 jaar) en op de lange termijn miljoenen, gaan genereren met ons huidig business ''model''.

En voor degene die enkel het negatieve ziet in het woordje ''investeerders'':


'Jack to a King, the Swansea Story' vertelt het haast ongelooflijke verhaal van een voetbalclub die op sterven na dood was en nu trots in de middenmoot van de Premier League staat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2017 14:16 17 nov 2017 14:17 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV: zoek een investeerder! #58
Dit was een groep investeerders/supporters ( en die gek uit den haag )vanuit de streek. Daar zal niemand hierop tegen zijn. Het gaat mij erom dat we de club niet zomaar verkopen aan een internationale investeerder!

Het zou voor MVV een zegen zijn als 8 investeerders besloten ieder jaar 50 K in MVV te steken. Investeerders en eigenaar/investeerder is ook weer een wereld van verschil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2017 14:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV: zoek een investeerder! #59
MVV moet veel meer de samenwerking zoeken met Horeca/Hotel Maastricht om MVV door het land en evt buiten NL meer de promoten om zo ook evt andere doelgroepen van mensen/investeerders en mogelijk sponsoren te trekken

Maak het MVV arrangement, weekendje Maastricht samen met een bezoek aan een wedstrijd op vrijdag aan MVV in een leuk hotel ( die heb je genoeg in Maastricht) . Klinkt misschien onozel , maar waarom zou ik wel een weekendje katwijk boeken voor Soldaat van Oranje en waarom zou iemand uit Groningen die van weekendjes weg houdt en ook van voetbal niet die combi maken .
De spin off kan zijn dat misschien ook landelijke werkende bedrijven via "personeel"of zelfs directie in contact komen met MVV en Maastricht
En zorg dan dat deze mensen een leuk arrangement hebben bij MVV , met een diner vooraf en een leuke plek op de hoofdtribune. Nogmaals klinkt misschien onozel maar hoe vangt de haas en koe ?! ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2017 20:14
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV: zoek een investeerder! #60
Het MVV-bestuur zit nog steeds in de modus van, na de bijna ondergang van de club moeten wij braaf zijn, beetje winst maken, en schulden aflossen. Er wordt niet gekeken wat er om ons heen gebeurt. Als onderneming moet je reageren op wat je concurrenten doen. En dat doen ze niet. Het lukt niet om grote sponsoren aan te trekken, als die er al zijn, het lukt niet om de tribunes vol te krijgen, de prestaties blijven achter. Ik kan makkelijk accepteren dat dit niet ons seizoen wordt. We hebben heel veel pech, niks aan te doen. Het geld voor nieuwe spelers in de winterstop ruil ik graag in tegen een topmanager die de zaak reorganiseert inclusief een fatsoenlijk financieel groeiplan. Ik zie om mij heen dat clubs hun stadions terugkopen en daar commerciele mogelijkheden uit halen, ik zie dat er clubs zijn die financiers aantrekken en er beter van worden. Bij onze club zie ik niets positiefs gebeuren. We hebben geen schulden? Is that it ? Daar zit je dan in de 1e divisie op plek 10 of zo.
VVV, ook niet de meest rijke club van Nederland is er wel in geslaagd om met een beetje hulp van Berden nu een leuke positie in de eredivisie in te nemen. Oda, met Schrouff en de gemeente Sterfrade handhaven zich nog steeds. FSC, tja, we zien toch allemaal dat ze op de goede weg zijn.
Waar blijven wij ?
Is er iemand die een oplossing heeft ? Want zo kan het toch niet blijven? Of vinden jullie van wel ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden