MVV TV

26 nov 2015 22:43 26 nov 2015 22:49 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Onderwerp Auteur
MVV TV #1
'n initiatief van Veer zien MVV, te zien via facebook! Klik op onderstaande link.
MVV TV of via RTV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2017 12:45
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV TV #2
Helaas, MVV TV stopt er mee!
Voor mij toch altijd wel iets om naar uit te kijken elke donderdag.

Lees een aantal reacties op sociale media "MVV slaat de plank weer mis!"

Iemand enig idee wat de reden van het stoppen is?
Ik dacht in eerste instantie omdat presentatrice Yaël Weijenberg bij L1 aan de slag is gegaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2017 16:35 17 aug 2017 16:35 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV TV #3
Ik ben niet iemand die zonder bronnen iets in de wereld slingert. Zelf weet ik er niks van.

Maar ik zag wel wat goed geïnformeerde bronnen op Facebook de suggestie wekken dat het niet alleen eraan ligt dat Yael naar L1 is. Het lijkt (wederom) om een geldkwestie te gaan van MVV.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2017 19:51
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV TV #4

Boe is dat feeske? schreef : Ik ben niet iemand die zonder bronnen iets in de wereld slingert. Zelf weet ik er niks van.

Maar ik zag wel wat goed geïnformeerde bronnen op Facebook de suggestie wekken dat het niet alleen eraan ligt dat Yael naar L1 is. Het lijkt (wederom) om een geldkwestie te gaan van MVV.


Was een goed programma, jammer dat het stopt. Wellicht voor VZM om hieraan een vervolg te geven. Dit is pure reclame voor MVV dus daar kan VZM ook aan terug verdienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2017 11:28
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV TV #5
Ieder einde betekent weer een nieuw begin: het nieuwe MVV TV team stelt zichzelf voor: Stephan en Kenneth gaan #VollePetaj aan de slag

Filmpje te zien op MVV Facebook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2017 11:48 18 aug 2017 11:52 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV TV #6
Lijkt me logisch dat Yael ermee gestopt is. Ze zal het te druk hebben met L1 en ze was de laatste tijd ook vaker in het PLS te zien om daar spelers te interviewen. Op zich prima, het is haar carriere, maar dan kun je moeilijk het gezicht van MVV TV blijven.

Leuk dat er direct een opvolging is. Minder leuk is dat er meteen een hoop onterecht gemor te lezen / horen was op Facebook etc de afgelopen dagen. het was blijkbaar dus toch geen geldkwestie?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Badjakker, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2017 13:09
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
MVV TV #7
Communicatie wederom.. Er werd aangegeven dat MVV TV zou stoppen, als je duidelijk aangeeft dat de huidige samenstelling van MVV TV veranderd hou je dat gemor al tegen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2017 09:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV TV #8

Sjappie schreef : Communicatie wederom.. Er werd aangegeven dat MVV TV zou stoppen, als je duidelijk aangeeft dat de huidige samenstelling van MVV TV veranderd hou je dat gemor al tegen...


Of leek t te stoppen en hebben deze 2 gasten toen ze het filmpje zagen zich deze week opgegooid als vrijwilligers om het te doen?

Vragen vragen haha

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2017 15:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV TV #9
Vanuit Chicago gister een beetje via L1 gevolgd ( eerste helft) , de ontknoping dus niet mee gekregen. Beetje vandaag wat beelden gezien, toch lekker hoe Okita die 4-3 maakt.
Maar geweldig fantastisch , super voor MVV en voor het jonge team , hoe krijg je vertrouwen , wel nu zo dus :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 20:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV TV #10
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben, MVV (TV) heeft ook een youtube kanaal. www.youtube.com/channel/UCwAR0K0Odw9oURKI9y3PbKA

Was leuk item over Leo Kruijntjens en zijn MVV verzameling.


Wat ik me daarbij meteen af vroeg, had vorig jaar ofzo eens gelezen dat Leo niets meer met MVV deed? Is de relatie nu weer beter? Leuk dat hij dit heeft willen doen voor MVV TV!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 16:25
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV TV #11
Niemand??

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 11:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV TV #12
Eders kier opnui sjaggerneer 'ch m'ch weer roed en wit aon dat hoeg ''parkstad'' gehalte vaan dit program. Veurwat moot alles -mer daan ouch ech ALLES- in dit program in 't hollands????

Pak noe zoe'n interview mèt Sef Hoenjet; Dee mins moot toch gewoen vaanoet 't hart spreke, in z'n eige taol. Mer nein, 't moot weer allemaol in 't hollands.

M.V.V., dao huurt 'n ''vaan us''-geveul bij. Ein vaan die ''vaan-us'' zake die daobij hure, is de Mestreechter taol.

Dit heet mier weg vaan wat ze dao hinter de wah-wah linie doen, waar ze ook allemaal ''hollans'' kalle en gene ene meer fetsoendelek plat praat aw hoer....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 12:11
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV TV #13
MVV'ke
Bis bleij tôt d'r gèt vreijwilligers zien de MVV-tv nog in de loch hawwe en zèver neet eedere kier zoe.
MVV is vaan eederein, aoch veur de "holländers" die in en boete Mestreech woene en MVV 'n wèrrem hart tow draage.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 12:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV TV #14

jovkle schreef : MVV'ke
Bis bleij tôt d'r gèt vreijwilligers zien de MVV-tv nog in de loch hawwe en zèver neet eedere kier zoe.
MVV is vaan eederein, aoch veur de "holländers" die in en boete Mestreech woene en MVV 'n wèrrem hart tow draage.


De zègks 't zelf al; ''OUCH'' veur de hollenders. Dat is get aanders is ''vaan de hollenders''.

M.V.V. is en blijf 'n club oet Mestreech, mèt 'n Mestreechs hart en 'ne Mestreechse ziel.
Dat d'r hollands gesproke weurt tösse 't Mestreech door, dat vin 'ch persuunlek al um te speie, mer dao bin 'ch mesjiens hiel extreem in.
Mer tot ALLES, mer daan ouch ALLES in 't hollands moot, dat kint ech neet door de beugel. Daan is e groet deil vaan 't hart en de ziel gewoen weg, en biste gewoen e zieleg clubke zoonder eige identiteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 12:28
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV TV #15
Gewoen dee zènder neet mie opzètte, daan bis diech daor al vaanaof; en gaank neet de stad in um örrigens gèt te goon drinke want daan bleifs diech speije!!! Sleet diech op en weur kluijzeneer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.241 seconden