12de man

27 sept 2016 10:21
Maasfront
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #121
Us Clubke, wij zijn bezig om een beetje de sfeer terug te krijgen op Angelside E, onder de naam Red Brigade.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 14:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
12de man #122
Kun je al wat meer kwijt over jullie groep? Met hoevelen zijn jullie, welke leeftijd? Hebben jullie doelstellingen behalve sfeer maken?
Zijn er voormalige ultras bij aangesloten of is dit een complete nieuw initiatief?
Ben wel benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 14:42
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
12de man #123

Maasfront schreef : Us Clubke, wij zijn bezig om een beetje de sfeer terug te krijgen op Angelside E, onder de naam Red Brigade.

Effe een welgemeende tip. Ikzelf zit ook in Angelside vak E en zag tegen jong-ajax dat er tussen jullie en een aantal mensen in dit vak al een hoop gevreigel en gescheld was omdat jullie voor hen stonden en ze niks konden zien. Ik juich jullie initiatief heel erg toe maar hoop dat jullie wellicht in vak F kunnen plaatsnemen waar eerst de ultras stonden. Dit is een sfeervak waar je gewoon kunt staan. Nogmaals mijzelf maakt het niet uit, maar een aantal mensen om mij heen ergerden zich eraan dat er mensen van jullie stonden in E. Laat je hierdoor iig niet uit het veld slaan en ga vooral door met sfeer maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 23:45
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
12de man #124

Maasfront schreef : Us Clubke, wij zijn bezig om een beetje de sfeer terug te krijgen op Angelside E, onder de naam Red Brigade.


Ik heb een trommel vvor je....zal ik m morgen mee naar het stadion nemen, er zitten wel geen stokken bij....kwam hem tegen bij de kringloop....perfect rood-wit ding.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Maasfront

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 12:28
Maasfront
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #125
Pinobel, klopt tegen Jong-Ajax was nog veel onduidelijkheid en oneenigheid met andere supporters, maar afgelopen vrijdag was dat niet het geval, we laten ons zeker niet uit het veld slaan door supporters die het niet eens zijn dat wij daar staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 12:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
12de man #126
Nee is inderdaad een prima idee om mensen in de weg te staan die voor hun stoel betaald hebben en jullie er pontificaal voor gaan staan, dit zal het draagvlak van de sfeergroep alleen maar ten goede komen.

Begrijp me niet verkeerd, ik juich het toe voor een sfeergroep op de richten op de Angelside, maar is het werkelijk een probleem om 10 stoeltjes verder te gaan staan waar het altijd al geweest is?

LAOT US DRUIMEN!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 13:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
12de man #127
Super idee om meer sfeer te creëren!!!!! zeker niet mee stoppen.
Maar ik zou niet voor SK hun stoel gaan staan, ik zou er ook niet happy van worden.

Gewoon op de plaats waar de ultras gestaan hebben. Hun zijn weg dus iedereen die wil kan en mag daar gaan staan met hun sfeer groep.

Maar nogmaals GOED BEZIG !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 15:07
Maasfront
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #128
Lijnsje@tappunt, we zijn afgelopen vrijdag een stuk opgeschoven en op een plaats gaan staan waar geen SK houders stonden, we hebben de hele wedstrijd niks gehoord van geklaag van andere supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 15:12
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
12de man #129
Prima en gewoon door blijven gaan. Het opbouwen van een nieuwe groep heeft tijd nodig, je zult zien dat de groep per week gaat groeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Maasfront

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 16:01
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
12de man #130
Beste Mr Sjaan, zouden wij ons ook aan melden, jij met de vlag en ik met de truit1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 16:15
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
12de man #131

middenstip schreef : Beste Mr Sjaan, zouden wij ons ook aan melden, jij met de vlag en ik met de truit1.


Dan wordt de gemiddelde leeftijd verdubbeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 18:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
12de man #132
Zou best kunnen,mijn leeftijd zeg ik niet, ga wel al 67 jaar na MVV kijken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 22:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
12de man #133

middenstip schreef : Zou best kunnen,mijn leeftijd zeg ik niet, ga wel al 67 jaar na MVV kijken!


Ik zeg dan ben je 52 en ging je in je vorig leven ook al naar mvv kijken..hhahahahah gelukkig ken ik je ook....denk ik...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maasfront

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 10:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
12de man #134
voor de mensen die nog steeds niet begrijpen hoe belangrijk de 12de man kan zijn:
www.telegraaf.nl/telesport/28092546/__Aj...lduel_creeren__.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 18:37 19 sept 2017 18:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #135

Lijnsje@tappunt schreef :

Jacques schreef : Met het risico dat dit weer een hele discussie laat losbarsten: wordt er op de heenweg bier in de bus geschonken?


Hoezo een hele discussie, omdat er eens een keer een vuurwerkje is gegooid door een van ons?

Zowiezo, ik denk dat van de ''vaste'' kern niemand iets op het veld gooit. Ga maar na : diegene die altijd meegaan zoals wedstrijden als Emmen, Cambuur, Telstar noem het maar op. Daar gebeurd nooit iets. Als er incidenteel iets gebeurd dat is het vaak de relatief korte wedstrijden dat er iets gebeurd. Het is ook volledig uit zijn verband getrokken mijn inziens. Ik kan nog inkomen in siervuurwerk zoals rookpotten, maar nitraten gaat mij ook te ver. Echter, hoe er door de media weer aandacht aan wordt gegeven, jongens het is geen Syrie in ons uitvakje.....

Jammer dat sommige op dit forum hier zo in meegaan. Niet persoonlijk bedoeld hoor Jacques, maar jij begint er toevallig nu over. Ik wil wel eens weten of grotendeels van deze mensen weet wat er in een bus gebeurd. Ja, ik ga zelf ook regelmatig wee dus weet hoe het er aan toe gaat in de bus. Als er regels zijn worden deze nageleefd door de SC, dus over een discussie is in deze dan ook geen sprake lijkt me. Wat de overige bussen doen is aan hun, maar de SC neemt dan altijd een duidelijk standpunt in. Iedereen is verstandig en volwassen genoeg om te begrijpen wat wel en wat niet door de beugel kan. Wil je toch de toffe peer uithangen met je vuurwerk dat je voor je moeder nog had verstopt tijdens oud en nieuw en toch wilt gooien, doe dan geen pet en capuchon op.

Nee, gewoon een lekkere awayday van maken daar ! Geen gezeik, gewoon paar pilsjes op de heenweg. Men kan zich ook thuis helemaal volladen of iets onder de neus duwen, daar hoor je ook niemand over.

VEER PAKKEN ZE


Wat mij idd ook sterk verbaast als "aw mösj" is dat niet alleen de knurften van pers en ook sommigen van de club er als de kippen bij zijn om onze hondstrouwe fans meteen aan de schandpaal te nagelen en rücksichtslos af te slachten bij een klein incident, maar ook veel oudere fans hierin meegaan (en ik bedoel hier niet uzze Jacques mee)

Dit afschieten zonder te (kunnen) relativeren ( iets wat ik van de meesten boven de 30 wel toch verwacht... komt verstand immers niet met de jaren :whistle: ) is vaak zo niet meestal voorbarig!

Ook als ik nog eens aan de pre-combi tijd terug denk ..toen men met eigen vervoer (auto's), de trein ( meermanskaarten ) en af en toe met bussen ging, was daar minder sociale controle dan wat er nu plaatsvindt via de vaste schare fans die nu mee uitgaan !
Gebeurde er meer ...

Jammer vind ik dat en geit m’ch aon m’n prij want deze fantastische groep gasten die onterecht en sjendaolig! door deze negatieve berichtgeving gedemoniseerd worden verdienen eerder een staande ovatie voor wat ze het hele jaar aan tijd en geld investeren om uzze matadoore te steunen.

Last but not least, vergis je niet... is de sociale controle bij hen vaak groter dan bij andere MVV supporters
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden