René Trost

31 aug 2012 10:48 31 aug 2012 10:49 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
René Trost #166

Ali de witte schreef : Beste René,

Even vooraf: dit statement van mij als persoon heeft géén “maar….”.

Een supporter weet als geen ander wat clubliefde is: Hoe dan ook, wát dan ook, in weer en wind en door dik en dun: Support, Support tot op de knook!

Jij bent opgegroeid bij en met een club die – laat ik het héél voorzichtig zeggen – niet tot de meest geliefde clubs in Maastricht behoort. Toch ligt daar een stuk van je hart en ik begrijp wat je voor je club wilt doen. Met die clubliefde is in essentie, wat mij betreft in ieder geval, niets mis mee! (Hier op deze plek zou de “maar” moeten komen….)

Je bent hier in Maastricht – ondanks je achtergrond en je liefde voor die club – een boegbeeld voor onze club geworden en je wordt door de supporters op handen gedragen. Je doet verschrikkelijk goede dingen voor onze club, je laat de spelers groeien en je laat de club als totaal groeien. Dáár ben ik je dankbaar voor.

Mijn hart klopt voor onze club, MVV Maastricht. Mijn support ligt bij de club MVV Maastricht en dus ligt onze support óók bij René Trost, bij jou als trainer van MVV Maastricht.

Ik sta achter je, naast je en als het nodig is: vóór je. Punt. Het applaus aanstaande vrijdag is voor jou!

Alain Reiters


Nog 'ns dit beriech nao bove trappe.

Laote veer venaovend René e werrem welkom geve in de Geusselt!!!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, jesfen, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 10:59
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
René Trost #167
René woar net oppe radio bij Falcon en dee mins held vaan us MVVke zoonder twiefel wie dee mins sprik euver us club.
Veer zien in eeder geval compleet, en zeet heet heer es ste zuus wat ver nog oppe baank hubbe zitte oan gooij speulers die ste moos teleurstellen dat is un teiken tot veer wiet kinne koume dit seizoen.
In eeder geval zien veer gans compleet en moot t te doen zien es ste zuus wie veer met nog neet ins met good voetbal gewonnen hubbe moot dit te doen zien vanoavend :) Veer kinne nog veul beter aldus René. :thumbsup:


Mien :applaus: is veur diech René
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, damske, San Marco, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 13:56
Pieke
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #168
Rene!
Iech hoop tot geer neet te vaol aontreks vaan wat allemaol gesjreve is!

Iech bin ontzettend blij met eur bijdrage aon MVV, de beste trainer sinds jaore!! :thumbsup:
geer haolt 't maximale oet de selectie, maak de jeugd beter.....
Dit alles in hiel lestige teijje met zeker 't ierste jaor een selectie die vaol te min waors en hiel get euver zich heen gekrege had!

Dit zonder aog mer ein moment te klaoge, op een ontiechlikke positieve meneer!

Mien Compliminte en Succes vanaovend!
Aog mien applaus is veur uuvh! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 13:33
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
René Trost #169
Ik heb vrijdag kort een paar woorden met René gewisseld. De ophef op het forum blijkt nergens voor nodig geweest te zijn. Trost gaf aan geen actieve rol te gaan spelen in kerkrade. Hij heeft zelfs geen donatie gedaan. Zoals altijd gaf hij aan de rivaliteit wel te begrijpen. Van dreigementen is geen sprake geweest. Ik heb op mijn beurt aangegeven dat niet de krant met het betreffende artikel voor opschudding heeft gezorgd, maar juist de bewoordingen van de voorzitter.

Ik ben blij dat we hier een punt achter kunnen zetten. Ik maak mij alleen ernstig zorgen over alweer een provocatieve rol van de voorzitter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, Ben Salemans, San Marco, Dixi, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 13:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #170
René is vaan us!!!!!!
Ik vind dat hij een contract voor op zn minst 5 jaar moet krijgen.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 13:48
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
René Trost #171
Fijn Snuf dat jij met hem er over hebt gesproken.

Trotst op trost :thumbsup:
Dag joda :daag:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 19:20 22 sept 2012 19:22 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #172
René was eerlijk voor de camera, ondanks de winst was het toch slecht. Hij was duidelijk nog aan het natrillen van de spannende slotminuten. Als ik speler was, bleef ik effe uit de buurt van Trost. :) Trost wil dit seizoen meer, dat mag duidelijk zijn. Tja, de kans is er, want de concurrentie is ook niet in topvorm.

Er is veel mogelijk dit seizoen, maar een echte aanv.mid is een pré.

Tom en Nathan moeten te veel corrigeren, en dat vreet onnodig veel energie.

Hierdoor kunnen ze hun echte kwaliteit minder benutten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 19:30
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
René Trost #173
Het is alleen jammer dat onze superprestaties gepaard gaan met de dramatische cijfers van Roda JC (nooit gedacht dat ik dat jammer zou vinden!) Voordat je het weet komen ze hem terughalen rond de winter.. dan heb ik hem toch wel even vet. En met mij waarschijnlijk heel Maastricht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 20:01
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
René Trost #174
Roda heeft geen geld om de huidige trainer te ontslaan en dus ook geen geld om Trost zijn contract af te kopen.Roda moet zelfs weer aan de bedelstaf bij Nol of hij wat versterkingen te halen in de winterstop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 20:24
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
René Trost #175
Maar juist daarom.. Ze gaan weer terug in zee met Nol Hendriks. Hendriks en Brood kunnen heel goed met elkaar uit de voeten, maar als zij rond de winterstop stijf onderaan staan, zal ook Hendriks afscheid nemen van Brood. Daarna kom je al gauw uit bij Trost.. Terecht ook, met zulke schitterende resultaten :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 14:59 23 sept 2012 15:00 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
René Trost #176
Denk je nu werkelijk dat Trost zal vertrekken naar Roda. MVV speelt misschien voor promotie. RodaJC tegen degradatie.

Vervelend dat deze opmerkingen steeds terugkomen als we winnen :angry:

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 16:51
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
René Trost #177

Karakter schreef : Maar juist daarom.. Ze gaan weer terug in zee met Nol Hendriks. Hendriks en Brood kunnen heel goed met elkaar uit de voeten, maar als zij rond de winterstop stijf onderaan staan, zal ook Hendriks afscheid nemen van Brood. Daarna kom je al gauw uit bij Trost.. Terecht ook, met zulke schitterende resultaten :cheer:


STOP IN THE NAME OF LOVE....pfffffffffffff...schei nu toch met deze onzin berichten :thumbsdown:...rene maakt dit seizoen af en misschien ook wel op langere termijn hier heeft hij zekerheid...denk je nu echt dat hij zijn werk gaat vergooien bij een club die heel diep in de shit zit :lachen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 17:36
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
René Trost #178
@ karakter (en nog een paar van deze "wat als" denkers: "Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest".
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 17:54
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
René Trost #179

opadiehard schreef :

Karakter schreef : Maar juist daarom.. Ze gaan weer terug in zee met Nol Hendriks. Hendriks en Brood kunnen heel goed met elkaar uit de voeten, maar als zij rond de winterstop stijf onderaan staan, zal ook Hendriks afscheid nemen van Brood. Daarna kom je al gauw uit bij Trost.. Terecht ook, met zulke schitterende resultaten :cheer:


STOP IN THE NAME OF LOVE....pfffffffffffff...schei nu toch met deze onzin berichten :thumbsdown:...rene maakt dit seizoen af en misschien ook wel op langere termijn hier heeft hij zekerheid...denk je nu echt dat hij zijn werk gaat vergooien bij een club die heel diep in de shit zit :lachen:...gr opa ;).


Hij moet blijven natuurlijk, de beste couch sinds Jef Vergoosen, maar ook Rene heeft zijn uitdagingen en vooral daar waar hij uitgeflikkerd is ja daar wil je wel als verloren zoon terug gevraagd worden wie niet en de voetbalwereld ...ik val niet in herhaling...lees maar op dit forum!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 20:19
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
René Trost #180
Voor de sensatie zoekers, doemdenkers enz....STOP HIERMEE.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden