René Trost

30 aug 2012 13:49 30 aug 2012 13:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
René Trost #151
@us clubke... ik begrijp je punt, maar 200 a 300 man is wel erg miniem geschat. dit zijn de statistieken sinds 18 aug.

Visits: 18,924

Unique Visitors: 4,091

Pageviews: 145,696


verder steun ik Trost natuurlijk ook. Ik vind het jammer dat er zo'n groot misverstand is ontstaan over zijn participatie, en ik ben zelf te veel hierin mee gegaan. Trost is zeer belangrijk voor de club en waardeer zijn inzet enorm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 14:50
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
René Trost #152
Zojuist heb ik voor de eerste keer ooit dit topic gelezen. Ik snap niet dat er zo veel heisa is en later zo veel lof over Trost. NB de voorzitter schrijft dat Trost zich gaat inzetten voor die moffen en dat dit de normaalste zaak van de wereld is. Het is logisch dat mensen dat serieus nemen en er aanstoot aannemen. Ik heb nog altijd niet uit de mond van Trost gehoord hoe het zit. Ik hoop hem nog te spreken voor de wedstrijd, pas dan vind ik dat we kunnen beslissen om hem danwel uit te fluiten of te steunen. Zwijgt hij tot de wedstrijd, dan zullen we neutraal moeten blijven.

Ik vraag mij af of er daadwerkelijk dreigementen zijn geuit. Dit wordt tegenwoordig heel snel gezegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 15:00 30 aug 2012 15:03 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
René Trost #153
Laot 'ch veurop stèlle tot iech dreigeminte absoluut aofkäör. Meh zjus wie Snuf höb iech ech zwoer m'n twiefels euver die zgn. bedreiginge.
Iech kin m'ch bès veurstèlle tot d'r hèl wäörd gevalle zien, mesjiens. Iech herhaal, MESJIENS.

Dink aon zoe get es: HEJ TROST, WAT FLIKSTE NOE MAAN!!
HEJ RENÉ, AW KUT, WAT MOOSTE MÈT DIE MOFFE MAAN!!
DE BIS TOCH GEINE MOF HE!!!
enz enz enz...

Iech nùm aon tot 't ech neet väöl weijer is gegaange es dit. Vaan bedreiging liekent m'ch daan ouch gein spraoke.
Es luij rope tot heer wel degelek bedreig is, mage ze hei ouch mans genóg zien um te vertèlle wat d'r allemaol gezach is.
't begint zoe stèlaon mèt al die verhaole heij miejer op 'n sensatie-gezèt a la de telegraaf te liekene.

René is in mien ouge 'ne toptrainer veur MVV begrippe, dus goodkäöre daon 'ch 't zeker neet. Meh dit soort ''neven-activiteiten'' hure ziech neet. Es trainer steiste veur 1 club, neet veur 2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 15:19
klam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
René Trost #154
Wat een enorme onzin!

Kijk nu eens naar jullie zelf (lees; mensen die Trost voor weet ik wat hebben uitgemaakt en uit zijn gegaan van stemmingmakerij van anderen hier op dit forum).
Hoe kun je nu na alle uitlatingen die er gedaan zijn, door de meeste op dit forum, nog concluderen dat het terecht was wat er gezegd is omdat Rinkens niet duidelijk genoeg is geweest.
Als je je mening doet verkondigen, check dan eerst even of je je mening wel op de juiste manier gevormd hebt en ga niet uit van enkele halve die meedoen met stemmingmakerij. Dit hele verhaal is gebaseerd op aannames van anderen.
Als iemand een mening heeft, prima!, maar bel eerst even mvv om te checken of het wel klopt ipv in het wilde weg beginnen te schreeuwen.

Ik vind hetgeen Houtengerard omschreef (Paar pagina's terug) een mooie weerspiegeling van de werkelijkheid. Dit kalimero gedrag moet gewoon eens ophouden.
Als ik vele reacties lees, lees ik maar een ding; mvv supporter zijn is R*da haten. Let wel, het is zeker niet mijn club, dat is en blijft mvv, maar dit kan toch niet de enige reden zijn dat je bij mvv een uniek gevoel krijgt.

Wat Trost gedaan heeft vind ik klasse! :applaus: Ik zou willen dat meer oud-spelers hetzelfde zouden doen voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 15:28
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
René Trost #155
Uitfluiten, wat een flauwekul. :thumbsdown:

Uitleg vragen vind ik dan tot daar aan toe, maar verdiep jullie eens in de de dingen die Trost al allemaal heeft gedaan, en vraag je dan maar eens af of hij misschien niet toch een rood wit hart heeft!

Nee uitfluiten gaar echt te ver snuf !!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 16:43
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
René Trost #156
ALS hij de woorden van Rinkens bevestigd gaat dat zeker niet te ver. Ik zeg "als", omdat ik net als de meerderheid van de forumgebruikers verwacht dat het bij een donatie is gebleven. In het geval van enkel een donatie moet ik Bospoort gelijk geven. Daar mogen wij niet over oordelen. Nogmaals: ik ben uitgegaan van de woorden van Rinkens, die blijkbaar overeenkwamen met die van een journalist. Er is maar een persoon geweest (voor mij een onbekende) die het verhaal van Rinkens tegenspreekt. Ik geef enkel aan dat ik de lezing van Trost zelf wil weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 16:45 31 aug 2012 08:46 door jeoff.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #157
Op verzoek van Sjraveleer bericht verwijderd. - Moderator

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 16:56
klam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
René Trost #158
@sjraveleer:
wat een stemmingmakerij. :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 17:05
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #159

klam schreef : @sjraveleer:
wat een stemmingmakerij. :puke:


De volgende in t rijtje kots-toppers. Het is heel plausibel om MVV in deze rel deels de schuld te geven en de enige die nu aan stemmingmakerij doet ben jij. Naar je eigen supporters nota bene... Misschien eens uit de zon gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 19:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
René Trost #160
Het niveau van de discussie zakt naar een bedenkelijk peil. Trost uitfluiten en Rinkens aan de drank. Om met Johan Boskamp te spreken: dan ben je niet goed bij je appel. Maar goed, ieder zijn mening. Ik sluit me aan bij de zeer wijze woorden van Ali de Witte. Verder discussiëren heeft volgens mij echt weinig zin op deze manier. Op naar de wedstrijd tegen Telstar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 19:10
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #161

Sjraveleer schreef : Trost treft geen blaam, maar Rinkens wel.

Heb het gevoel dat Rinkens de supporters niet voor vol aan ziet, ,is ook niet erg, ben ook niet normaal. Maar als ik naar het niveau van de presentatie luister(filmpje Ben), vallen mij de schoenen uit.

Drinkt Rinkens veel alcohol? Tja , het blijft een horeca-man, daar loop je elke dag risico?

Luister Paul, ga lekker met je Raket spelen, of parkeer hem in de hangaar van een medewerker/manager .

Maar wees gvd eerlijk tegen je supporters.


nee, deze reactie heeft niveau,
wat een ge..l

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 21:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
René Trost #162

Ali de witte schreef : Beste René,

Even vooraf: dit statement van mij als persoon heeft géén “maar….”.

Een supporter weet als geen ander wat clubliefde is: Hoe dan ook, wát dan ook, in weer en wind en door dik en dun: Support, Support tot op de knook!

Jij bent opgegroeid bij en met een club die – laat ik het héél voorzichtig zeggen – niet tot de meest geliefde clubs in Maastricht behoort. Toch ligt daar een stuk van je hart en ik begrijp wat je voor je club wilt doen. Met die clubliefde is in essentie, wat mij betreft in ieder geval, niets mis mee! (Hier op deze plek zou de “maar” moeten komen….)

Je bent hier in Maastricht – ondanks je achtergrond en je liefde voor die club – een boegbeeld voor onze club geworden en je wordt door de supporters op handen gedragen. Je doet verschrikkelijk goede dingen voor onze club, je laat de spelers groeien en je laat de club als totaal groeien. Dáár ben ik je dankbaar voor.

Mijn hart klopt voor onze club, MVV Maastricht. Mijn support ligt bij de club MVV Maastricht en dus ligt onze support óók bij René Trost, bij jou als trainer van MVV Maastricht.

Ik sta achter je, naast je en als het nodig is: vóór je. Punt. Het applaus aanstaande vrijdag is voor jou!

Alain Reiters


Nogeve dit beriech nao bove trappe.
Laote veer mörrege René e werrem welkom geve in de Geusselt!!!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 21:14
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #163
Wanneer wordt het contract met Trost opengebroken en met minimaal 4 jaar verlengd? Mag natuurlijk meer, het is nog lang tot 2018 ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 21:37 30 aug 2012 21:38 door Batsegeziech.
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #164
@Jeoff, Wat us Clubke bedoelt denk ik, is het daadwerkelijke aantal actieve MVV users hier, en dat zijn er echt geen 200.

Van die statistieken en visits en pageviews zijn er velen niet eens MVV supporter, laatst staan hebben ze een account of reageren ze hier. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 22:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
René Trost #165

serke schreef : Denk dat er buiten onze forumgebruikers wel meer mensen zijn die Rene Trost steunen. :thumbsup:

Ik weet zeker dat Rene ons ook in het hart heeft gesloten !!!!


Rene kint opa en opa kint rene :thumbsup:...toppie joppie :thumbsup:...rene wist hoe gevoelig het lag toen hij naar mvv kwam in verband met zijn roda verleden...maar ik vertelde hem dat veel supporters al heel snel met hem wegliepen.
Rene for president...nee laat dat roemen of rutte maar zijn :lolno:...rene maak hier je karwei maar af...van mij mag je :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden