Bryan Smeets

30 juni 2023 15:39 30 juni 2023 15:41 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Bryan Smeets #16
Een mening is een mening, net zoals die van jou. We zien het komend seizoen wie gelijk heeft of niet.

Dat iemand met 10 jaar + voetbal ervaring meer ervaring heeft als een jonkie, dat zeker. Maar je moet het ook over kunnen brengen, Je moet het ook laten zien. Je moet ook wat toevoegen aan het Team en het Team op sleeptouw nemen. Hopelijk zit ik er naast. Maar zover ik weet zijn er weinig hoogtepunten te noemen behalve die bal tegen Ajax. Maar als je zolang speelt sta je ooit wel eens op de juiste plaats ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:56
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Bryan Smeets #17
Welkom terug thuis Bryan! Ja met Urbanus nog erbij, heb je een behoorlijke as voor 1e divisie begrippen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Bryan Smeets #18
Toch wel sjiek dat Bryan toch naar MVV komt ! Hij neemt daarmee zeker niet de makkelijkste weg .
Iedereen kent hem , vind wat van hem . Daarbij is MVV een club met een klein budget en veel jonge spelers

Maar ik vind het gaaf en ik gun hem een paar mooie seizoenen bij ons waarin hij hopelijk het beste uit zichzelf en uit zijn medespelers weet te halen

Bryan , wat mij betreft ben je van harte welkom !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:17
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Bryan Smeets #19

mvv supporter schreef : Een mening is een mening, net zoals die van jou. We zien het komend seizoen wie gelijk heeft of niet.

Dat iemand met 10 jaar + voetbal ervaring meer ervaring heeft als een jonkie, dat zeker. Maar je moet het ook over kunnen brengen, Je moet het ook laten zien. Je moet ook wat toevoegen aan het Team en het Team op sleeptouw nemen. Hopelijk zit ik er naast. Maar zover ik weet zijn er weinig hoogtepunten te noemen behalve die bal tegen Ajax. Maar als je zolang speelt sta je ooit wel eens op de juiste plaats ;)


Ik vind het gewoon jammer dat zo'n nieuwe aanwinst meteen wordt afgezeikt en de eerste reactie meteen negatief is. Maar ik begrijp je verhaal en respecteer je mening. We zullen het inderdaad zien komend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:17
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Bryan Smeets #20

mvv supporter schreef : Een mening is een mening, net zoals die van jou. We zien het komend seizoen wie gelijk heeft of niet.

Dat iemand met 10 jaar + voetbal ervaring meer ervaring heeft als een jonkie, dat zeker. Maar je moet het ook over kunnen brengen, Je moet het ook laten zien. Je moet ook wat toevoegen aan het Team en het Team op sleeptouw nemen. Hopelijk zit ik er naast. Maar zover ik weet zijn er weinig hoogtepunten te noemen behalve die bal tegen Ajax. Maar als je zolang speelt sta je ooit wel eens op de juiste plaats ;)


Dan heb je hem niet bij Sparta gezien neem ik aan?
Heeft daar gewoon echt goed gevoetbalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Bryan Smeets #21

Mosae schreef : Welkom terug thuis Bryan! Ja met Urbanus nog erbij, heb je een behoorlijke as voor 1e divisie begrippen.


Urbanus kun je toch over zeggen , die speelt een nivootje lager of heb jij hem vaker zien spelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Bryan Smeets #22

mvv supporter schreef : Maar als je zolang speelt sta je ooit wel eens op de juiste plaats ;)



Dat werkt dan uiteraard twee kanten op; als je zo lang speelt schiet je ook wel eens een bal de tribune in. En dat is precies wat jij je herinnert.

Een fitte en gemotiveerde Smeets is voetballend een gigantische toegevoegde waarde voor MVV. Als je dat niet ziet, tsja.
Je kunt wat van de persoon/houding vinden, daar heb ik alle begrip voor. Smeets heeft een bepaalde uitstraling die inderdaad niet altijd even sympathiek oogt. Maar doen alsof Bryan voetballend tekort komt voor MVV, daar kan ik echt met mijn hoofd niet bij. Geeft me het gevoel dat je bij de komst van Messi nog zou roepen "fysiek niet sterk genoeg, wint geen kopduels, verdedigt niet mee terug".

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:30
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Bryan Smeets #23
Mooi, de eerste ervaren speler is binnen.
Daarmee lijkt me het middenveld toch compeet met hem, Souren, Kleijnen, Penders, El basri en de 2 belgische aanwinsten.

Hopenlijk heeft het aantrekken van Bryan een positieve werking op andere nog aan te trekken spelers.

We beginnen morgen in ieder geval met een redelijke groep kwa grootte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:31
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Bryan Smeets #24
Geweldig nieuws! Welkom terug Bryan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:42
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Bryan Smeets #25
Wat zal je beste vriend Vincent Gordijn uit de de hemel trots op je zijn .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:51
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Bryan Smeets #26

ouwe rot schreef : Wat zal je beste vriend Vincent Gordijn uit de de hemel trots op je zijn .


Dat weet ik wel zeker. Samen met Vince hebben we 10 jaar geleden, namens de forummers van deze website, Bryan de beker "Speler van het jaar" overhandigd. Hij was er destijds (en ik neem aan nu nog steeds) oprecht blij mee.

Zeker, ik ben heel blij dat hij terug is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 16:58
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Bryan Smeets #27
Geweldig nieuws!! Dit is een behoorlijke kwaliteitsimpuls voor Mvv. Ik hoop dat supporters begrijpen dat Bryan geen 34 wedstrijden goed kan spelen en ook bij mindere wedstrijden hem blijven steunen.
Bryan is een Maastrichtenaar en heeft Mvv altijd een warm hart toegedragen.
Welkom Bryan, ik ben hier harstikke blij mee, verheug me al weer op komend seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 17:05
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Bryan Smeets #28
Mooie transfer, erg blij mee! Ervaring, kwaliteit, eigen jeugd. Lekker begin van het weekend!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 17:07
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Bryan Smeets #29
Meer dan tevreden met de terugkeer van Bryan! Ruim 100 Eredivisiewedstrijden, nog altijd 'pas' 30 en kan nog jaren mee op ons niveau. Met alleen maar jonge jongens redden we het niet, in de play-offs was wel te zien dat we echt ervaring misten tegen NAC.

Bryan heeft natuurlijk een half jaar niet gespeeld en was al nooit een fysiek wonder, dus afwachten hoe fit hij nog is. Voordeel is wel dat hij 6 weken voor de eerste competitiewedstrijd al heeft getekend.
Selectie begint aardig vorm te krijgen, prioriteit heeft nu geschikte vervangers voor Blummel en Ruben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 17:15
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Bryan Smeets #30
Gewoon een goede toevoeging aan dit jeugdige elftal. Hopelijk kan er zo over de gehele selectie een mooie mix van ervaren spelers en jonge spelers ontstaan. Fijn om te zien dat MVV dit jaar al vrij vroeg een aantal nieuwe spelers heeft kunnen aantrekken. Wellicht dat het aantrekken van Smeets ook ervoor zorgt dat andere spelers van enige naam eerder geneigd zijn om ja te zeggen tegen MVV, maar misschien is dat wishful thinking. Ben benieuwd wat er nog meer in het vat zit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden