Fuat Usta

21 sept 2019 08:07
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Fuat Usta #1
Ik schreeuwde al twee seizoenen om een nieuwe trainer omdat het Ron Promotion effect wel was afgezwakt.

Ik moet toch nu langzaam mijn woorden gaan terug nemen. Nieuw bloed, nieuwe connecties, nieuwe spelers, nieuwe tactieken, maar met Fuat lukt dat voor als nog niet.

Het is nog erger dan afgelopen seizoen, toen schaamde me ik ook al voor een aantal wedstrijden in het totale seizoen. Echter niet zoveel als bij de eerste acht wedstrijden van dit seizoen.....

Wat is wijsheid? Ik denk rustig blijven en als supporter niet teveel ergeren als dat mogelijk is. We kunnen er zelf weinig tot niets aan veranderen.

Ik had al zeer grote vraagtekens en twijfels met het uitspreken van die (on)mogelijke doelstelling de komende twee jaren. We maken ons nu dus alleen belachelijk om dit soort dingen te schreeuwen. De grootste opportunist zal hier nu ook niet meer in geloven.

Ergens ben ik wel blij dat ik volgende week vrijdag niet aanwezig kan zijn bij de volgende thuiswedstrijd. Ik schaam me dan liever op een afstand dan op de tribune.
Ik geloof ook niet dat Fuat dit elftal binnen twee weken nog enigszins op de rit kan krijgen.

In mijn opinie is het dan uitstellen van executie....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 09:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Fuat Usta #2
Dit is sinds Capa niet meer vertoond. Biezen pakken s.v.p. en graag zo snel mogelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 10:05
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Fuat Usta #3
Selectie is samengesteld door Elsen. Laten we daar eerst eens naar kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 10:26
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Fuat Usta #4
Kan toch allemaal niet aan Fuat liggen alleen he komop
Er zit gewoon 0,0 kwaliteit in deze ploeg ik hoor iedereen dat we de beste selectie sinds jaren hebben waar is dat op gebaseerd
Komop gek allemaal schroot is t

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 10:34 21 sept 2019 10:38 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
Fuat Usta #5
Niet alleen elsen, ook het bekende adviseursgroepje (o.a.marwijk, thal, bastiaens, dijkstra, meijer?) praten mee. Allen hebben ze hun aandeel hierin.

Het is ook niet altijd geld wat er nodig is. Blijkbaar ontbreekt de slimheid, de contacten of ontbreekt het inzicht wat er echt nodig is om prestaties te leveren, om de puzzelstukje binnen te halen. Of soms toch net wat meer risico en geld uitgeven aan de juiste spelers ipv krasjes. Waar zijn bijvoorbeeld de goals die ingekocht hadden moeten worden (spits, diepgaande scorende middenvelders). Ook schrooijen is sinds vorig jaar aan het kwakkelen.
Als je vorig jaar de playoffs niet haalt en je hebt op het veld voor driekwart dezelfde spelers (en op de bank), weet je dat het een moeilijk verhaal wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 11:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Fuat Usta #6
De helft van de basisspelers gisteren is nieuw bij MVV. En als hij ooit fit wordt, is Mahmutovic ook gewoon basisspeler en nieuw. Meer dan een half team vervangen werkt ook niet (meteen). Er staat echt niet hetzelfde team als vorig jaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 11:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Fuat Usta #7
Het verwondert me niks dat MVV zo presteert , maar ik vind het doodzonde en baal er enorm van

De eerste fout begint bij het aanstellen van Fuat Usta, voor mij echt onbegrijpelijk.
Usta is op dit moment meer bezig met de media en het geven van interviews dan het op orde krijgen van zijn spel.
Maar MVV had het kunnen weten, een trainer of persoon die zo van zich zelf overtuigd is en eigenlijk nog niks te hebben gepresteerd dat is vragen om problemen binnen en buiten de lijnen. Welnu binnen de lijnen is het een drama en buiten de lijnen gaat het een drama worden.

Als je als beginnende trainer een beetje gezond verstand hebt dan laat je de eerste interviews misschien wel aan je voorbij gaan en richt jij jezelf op het opbouwen van je team en het spel. Pas als dat enige aanzien heeft kun je eens rustig wat met de media gaan praten.
Onze Fuat die droomt van een bondscoach schap van Turkije , welnu ik zal Fuat gelijk uit zijn droom helpen. Heer 4 is dichter bij dan Turkije 1.

Maar goed Fuat is het niet schuld, de mensen die hem aanstellen en hem die kans geven die zijn het schuld... Ons technisch hart is een regelrechte ramp. Er zit gewoon veel te weinig verstand van voetbal knowhow als het gaat om KK niveau en wat daar voor nodig is. Als ik weet uit mijn contacten wat bij MVV is aangeboden en met salarissen van 2000-3500 per maand wat MVV heeft afgewezen en die gasten spelen nu allemaal eredivisie dan weet ik en durf ik te stellen dat mensen die er nu zitten geen k.t verstand van hebben. En zolang R.E er zit hoe sympathiek hij ook mag zijn komen we geen klote verder.

Als je met MVV omhoog wilt zul je iemand moeten aanstellen die met dat bijltje heeft gehakt en die weet wat er nodig is en geen zelfingenomen beginnende trainer die werkelijk geen idee heeft waar hij mee bezig is. Als ik MVV bestuur was dan zou ik ook per direct een verbod opleggen aan Usta om met de media te praten en dit soort zelf ophemelende interviews te geven. Ga je tijd op het trainingsveld benutten zolang onze speler niet eens weten wat ze moeten doen is er geen tijd voor dit soort geneuzel
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 13:02
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fuat Usta #8
Vooraf was ik er al bang voor dat het niet zou werken met deze trainer. Net zoals jn zijn spelerstijd overschat hij zichzelf nogal met ernaast 0,0 zelfreflectie.

Verder denk ik dat het veelal botst met de culturele achtergrond. We hebben dat ook kunnen zien in de tijd van zijn naamgenoot. Ze willen graag heerser zijn en aanzien hebben van hun groep, evhter gaat dat tegen hen werken. In dit gedeelte van de wereld gaan mensen, collega's etc op ern andere manier met elkaar om.

Benieuwd of hij de herfstvakantie gaat halen.... maar voor mij mag hij zo snel mogelijk opgeroepen worden als bondscoach!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 13:23 21 sept 2019 13:31 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fuat Usta #9
Ik kan me herinneren toen hij nog voetballer was, dat ik hem zag in Malberg. Het was ergens in een straatje. Er was verder niemand. Ik vroeg of ik met hem op de foto mocht. Hij zei:" eigenlijk niet, maar ja kom maar ff snel". Ik dacht toen al: pffff wie denk je wel dat je bent...Schapendonk, Brokamp?? Die hadden veel meer het recht ertoe, maar deden ten minste normaal. Man man man, wat een arrogantie...schijnbaar is er in die jaren erna dus niets veranderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 13:29
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Fuat Usta #10
@Napoleon, 2 keer een vrijwel identieke post in twee verschillende topics. Moet dat echt? Ik begrijp dat je not amused bent, maar geen reden om ons onnodig scroll- en leeswerk op te leveren. Één keer je gal spuwen lijkt me afdoende.

Verder wil ik (nog) geen conclusies trekken over Fuat. Desalniettemin ben ik gevoelsmatig ook allesbehalve overtuigd en zijn interviews geven ook mij geen prettig/positief gevoel. Vraag mij af of de spelers voor deze man door het vuur willen gaan. Allemaal koffiedik kijken natuurlijk, weten doe ik het niet. Hopelijk gaat hij de goede poppetjes nu ook op de juiste plekken zetten. Anders vrees ik voor hem een vroege uittocht en een flinke smet op zijn prille trainerscarrière.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 14:09
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
Fuat Usta #11
@jacques, mijn excuses. Op het veld stond 50% hetzelfde. Net als dat er 50% van de selectie van vorig jaar gisteren op de bank zat. ;-) Wellicht moet de juiste samenstelling nog gevonden worden. Daar is normaal de voorbereiding voor, bij mvv de eerste 2 maanden vh nieuwe seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 14:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Fuat Usta #12

Komopdieroeie schreef : @Napoleon, 2 keer een vrijwel identieke post in twee verschillende topics. Moet dat echt? Ik begrijp dat je not amused bent, maar geen reden om ons onnodig scroll- en leeswerk op te leveren. Één keer je gal spuwen lijkt me afdoende.

@komopdieroeie, ik wil hem ook nog wel in de topic MVV algemeen zetten, dat we er ons gvd van doordrongen zijn dat dit gepruts is van de eerste richel en dat het onder de aandacht blijft. Ik kreeg zojuist weer een sponsor deal voor mij neus of ik daar aan mee wil doen, ga ik waarschijnlijk doen maar wil wel wat zien binnen de lijnen en met Fuat ( en die heeft zichzelf niet aangesteld bij MVV dus die neem ik het nog niet eens helemaal kwalijk , los van dat gezever in zijn interviews en dat hautaine gedoe... die jongen kan niet beter . Maar wie stelt hem aan is hier de vraag !!!!!) gaat het ben ik bang voor heeeeeeeel lastig worden en dan druk ik mij voorzichtig uit.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 22:39 21 sept 2019 22:47 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Fuat Usta #13
We hebben geluk...

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 10:42
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Fuat Usta #14
Het ontbreekt totaal aan visie...

Kijk alleen al naar de wissels van afgelopen vrijdag
Als je met 3-0 achter komt en je wisselt om vervolgens 2 minuten later weer te wisselen.
Dan zijn je wissels gewoon impulsen en niet doordacht anders had je de wissels ook samen kunnen doen (scheelt tijd).
Daarnaast loopt en rent iedereen op het veld maar wat in het wilde westen. Zit totaal geen idee achter.
Niemand vecht voor elkaar, geen inzichten, niets nada...

We hebben nu een bredere en kwalitatieve betere selectie, maar ik zie het niet hoor.
Waarom zet je creatieve spelers op de bank? Wat is in godsnaam het idee hierachter?
Als je een vol sfeervol uitvak hebt moet je toch het (kunst)gras willen opvreten, dit moet toch motiveren....

Arme vd hurk die helemaal alleen op een eiland staat, een kieper die eindelijk in de basis mag beginnen en voor zich een dramatisch team ziet staan.

Wat gaat in godsnaam om in het team, wat is de visie van onze trainers hierachter? Naar mijn mening is die er niet.
Wij als supporters horen maar niets en wachten maar weer eens af tot as vrijdag welke 11 spelers er nu weer uit de hoed getoverd worden.
Ik zie ons gewoon weer met ruime cijfers verliezen tegen jong 020 in een sfeerloos leeg spookstadion. En maar afvragen waarom de tribunes leeg blijven...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 12:34
WildeFred
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Fuat Usta #15
Feitelijk zijn er 3 sterkhouders vertrokken afgelopen seizoen (Koopmans, Ippel en Croux). Afgezien van wat vulling is de rest gebleven. Daar zijn sterkere spelers voor terug gekomen, de keeper uitgezonderd, en is de selectie ook breder. Persoonlijk vind ik dat creativiteit op het middenveld wat onderbedeeld is en hebben we pech met Mahmutovic. Met dit spelersmateriaal moet in de richting van de top-5 gepresteerd moeten kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden