Fuat Usta

23 sept 2019 13:05 23 sept 2019 13:17 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fuat Usta #16
Dat heb ik gezien tegen Telstar. Na die wedstrijd moet de munt toch zijn gevallen. Maar nee, tegen den Bosch zet hij nagenoeg dezelfde erin. Ik zou met Holtby en Nys en Kot beginnen. Goppel, Nissilla, Martina reserve. Maar tegen jong Ajax kom je sowieso te kort. Ook al had je nu een ingespeeld team, is die wedstrijd loodzwaar. Eigenlijk komt deze wedstrijd juist op het goede moment voor Fuat Usta. Dat is spijkers met koppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 13:11
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fuat Usta #17

WildeFred schreef : Feitelijk zijn er 3 sterkhouders vertrokken afgelopen seizoen (Koopmans, Ippel en Croux). .


Croux en Ippel waren vorig seizoen echt geen sterkhouders meer. Ippel heeft nooit meer zijn niveau gehaald van voor zijn blessure. Het harde werken en tomeloze inzet verbloemen dan nog niets maar sterkhouder vind ik nog een groot woord.
Idem met Croux, hij heeft het ook nooit echt laten zien tijdens de 2de periode bij MVV.Het was niet de de Croux toen hij MVV verliet.

Dus de enige sterkhouder die MVV vorig jaar wat punten heeft opgeleverd is in deze alleen Koopmans.

Momenteel krijgt Usta de cement niet gesmeerd tussen de 11 losse stenen. Iets wat denk ik ook niet gaat lukken met zijn manier van doen. Met de trainer heeft MVV gegokt en verloren. Hopelijk wordt dit snel in gezien en valt er nog iets te redden dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 09:53
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Fuat Usta #18
Ik ben bang dat we het seizoen toch met hem zullen moeten uitzitten, want geld om hem de laan uit te sturen is er helaas niet.

Naast de onvoldoende voor zijn tactisch inzicht erger ik me ook dood aan zijn interviews. Deze man straalt niets uit en het enige dat hij kan uitkramen is ‘ik kan mijn jongens niets verwijten.’ Zorg verdomme dat je een manier vind om ze opgezweept te krijgen en dat ze voor elkaar door het vuur gaan! En daar zal hij zijn eigen houding voor moeten aanpassen, want hard en arrogant doen werkt bij deze jongens niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 23:34 27 sept 2019 23:36 door De_Lange.
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fuat Usta #19

Als ik het voorwoord van fuat lees in het programma boekje vallen me de schoenen uut
We spelen in de Bosch met de intentie om tot de rust 0-0 te spelen en dan de noodzakelijke wijziging aan te brengen.

Snapt die knuppel niet dat zoiets voor een wedstrijd moet doen. Hopelijk heeft hij een proeftijd van 3 maanden. Kunnen ze hem er alsnog uitgooien
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 01:34
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Fuat Usta #20
Van dat interview na afloop vallen mij toch de schoenen uit. Hoe kun je nou concluderen dat FC Den Bosch uit een stuk beter was dan Telstar thuis? Het was beide bedroevend! Je merkte vandaag ook de wanhoop bij Fuat zelf door direct na het rustsignaal te gaan zeiken op de scheidsrechter, dat doen alleen trainers die in het nauw zitten (al had hij wel een punt, de scheids slaapt volgens mij vanavond ook onder een ajax dekbed). Vandaag een (noodgedwongen) logischere keuze in de opstelling en met Deom zat er in ieder geval al meer voetbal en slimmigheid in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 11:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Fuat Usta #21
Tot nu toe kan ik ook niet erg enthousiast worden over onze trainer.
Maar laten we ons alsjeblieft niet verlagen tot het niveau van Roda waar ze na drie slechte wedstrijden het ontslag van de trainer eisen.
MVV verkeert niet in de luxe positie om afkoopsommen te betalen maar los daarvan, geef deze onervaren trainer in elk geval tot de winterstop de kans er wat van te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 11:59
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Fuat Usta #22
Fuat en zijn assistenten zijn begonnen met een grote nieuwe groep spelers. Er staan iedere wedstrijd 4/5 nieuwe spelers in de basis tov vorig seizoen. Dat kost tijd.
Tevens heeft hij aangegeven aanvallender en attractiever te willen voetballen. Het enige wat ik in dit plaatje mis is de doelpunten ( vanuit bestuurskamer uitgesproken) die ze zouden aantrekken ( spelers). Er is helaas geen concurrentie voor vd hurk aangetrokken. Verder moeten we Fuat het voordeel vd twijfel geven.

MVV heeft een keuze gemaakt en daar zullen we het minstens een/twee seizoenen mee moeten doen.
Eventueel toch nog uitdager van vd hurk aantrekken in de winterstop.
Krijgt Fuat het niet op de rit dan zal hij uiteindelijk toch de deur worden gewezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 12:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Fuat Usta #23
Na drie wedstrijden zou wat snel zijn inderdaad. Maar het zijn er inmiddels 8, ofwel bijna een kwart van het seizoen is al om zeep.

En dan waren het nog niet eens wedstrijden die je door ‘pech’ of ‘door de scheidsrechter’ verliest. En het voetbal...ik heb dít nog nooit meegemaakt in 25 jaar MVV, behalve dan met capa. En dan ook nog met droge ogen zeggen dat het steeds beter gaat.

Dan kun je wel gaan wachten, maar soms kun je beter gewoon accepteren dat je een foute keus hebt gemaakt.

Voor afkoopsommen is geen geld, dat snap ik. Dus dan zou ik binnen de organisatie schuiven met wat je hebt: Elsen terug naar het eerste en Fuat mag bij de jeugd gaan oefenen. Kost je verder geen cent extra en ik moet zeggen, onder Elsen was het niet altijd goed, maar er zat in elk geval lijn in. Je verloor regelmatig, maar niet telkens met zulke idiote cijfers als tegen Jong Ajax en den bosch. Ik kan me zwz niet herinneren dat we onder Elsen ooit verloren van jong ajax.

Ik herinner me nog het seizoen dat Körver terug kwam als trainer. Na een half/driekwart seizoen stond MVV toen hopeloos in de onderste regionen. Met dat Körver het overnam, begon MVV prompt punten te pakken. Het jaar erna promoveerden we. Een trainer kan dus wel degelijk een heel groot verschil maken.

Dus bestuur regel het svp en ga niet zitten wachten tot we straks nog onder de Mexicaanse maffiabende uit Kerkrade staan op de ranglijst. Dat wil zeggen, als die tegen die tijd nog niet is opgedoekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 15:54
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Fuat Usta #24
Alles kan. Maar met de beleidswijziging die MVV heeft gedaan met een fulltime TD, lijkt het me uitgesloten dat Elsen weer interim zou gaan spelen.

Elsen, waar men toch zo moe van was na vorig jaar?

Wat een opportunisme hier.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 16:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Fuat Usta #25
waar “men” zo moe van was. Dat is een stijl die ik ken uit niet al te beste Britse kranten waar “some people say that...”

Ik kan me namelijk een poll herinneren hier of op FB waar een flinke meerderheid Elsen steunde vorig jaar. Er zijn zeker betere trainers te bedenken. Maar Elsen is op dit moment de best beschikbare oplossing. Dat heet pragmatisch.

Tot de kerst elke week met 3 of 4-0 de boot in gaan zou ik dan weer niet erg pragmatisch noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 18:08
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Fuat Usta #26
Nee ik zou fuat het seizoen laten afmaken. Hem wegsturen zorgt alleen voor meer onrust.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2019 13:56
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Fuat Usta #27
Je kersverse trainer na enkele wedstrijden aan de kant schuiven maakt een nieuwe trainer vinden er niet makkelijker op.
Iedere potentiële trainer wil het gevoel hebben dat hij de tijd krijgt om aan iets te bouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2019 20:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Fuat Usta #28
Aan bouwen geen gebrek zijn we al weer 2 decennia mee bezig ,dus nieuwe trainer komt in warm bad terecht en kan nog tijdje voort borduren....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2019 21:27
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Fuat Usta #29
Daarom geduld! We hebben al heel lang geduld dus een jaartje meer of minder maakt nu ook niets uit. Zeker als je ziet hoe het bij andere clubs gaat die te ongeduldig zijn en te veel willen.
Liever met baby stapjes vooruit dan nooit meer naar MVV kunnen gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 13:24 08 mrt 2020 13:25 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Fuat Usta #30
Wie bedenkt een goede vorm om als supporters te laten blijken dat wij niet verder willen met de technische staf in de huidige samenstelling? Is het een idee om aan MVV te laten weten dat wij alleen een nieuwe seizoenkaart zullen bestellen (en betalen), wanneer MVV hierin heeft ingegrepen tijdig voor het nieuwe seizoen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden