Koen Kostons

15 aug 2018 13:00
M.V.V. 1902
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Koen Kostons #1
In de VI van vandaag wordt Kostons omschreven als een potentiële doelpuntenmachine ‘als hij juist wordt bediend’. Hij heeft het inderdaad aardig gedaan in de voorbereiding (tegen niet de allersterkste tegenstanders), maar ik zie hem liever rijpen in de schaduw van een ervaren centrumspits. Benieuwd wat-ie dit seizoen kan brengen.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

17 aug 2018 18:01
dreekemvvke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Koen Kostons #2
Nou ik hoef vi niet te lezen om te weten dat koen een goede spits kan worden ,er is maar een die dat waarmaken kan en dat is koen zelf ik geloof erin.we zullen moeten afwachten of hij ook een echte kans gaat krijgen van Elsen en niet als het wat minder zou gaan hem er weer uithaald.want jonge spelers en zeker jongens waar je van verwacht dat ze voor doelpunten gaan zorgen moet je een reeks van wedstrijden laten staan ook al is het soms wat minder.

18 aug 2018 11:41
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Koen Kostons #3
Ik ben het helemaal met je eens, Dreeke. Koen kreeg tegen TOP Oss weinig bruikbare ballen. Het zou goed zijn voor zo'n jonge spits als hij vertrouwen kreeg en hem bijvoorbeeld een basisplek te garanderen tot bijvoorbeeld 1 november. Dat hij echt kans als spits krijgt om wedstrijdritme op te doen, af te gaan op zijn intuïtie en zich looplijnen en spelpatronen met middenveld en aanval eigen te maken. Laat als staf aan die jongen merken dat je in hem gelooft.

18 aug 2018 11:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Koen Kostons #4

Frank Salemans schreef : Ik ben het helemaal met je eens, Dreeke. Koen kreeg tegen TOP Oss weinig bruikbare ballen. Het zou goed zijn voor zo'n jonge spits als hij vertrouwen kreeg en hem bijvoorbeeld een basisplek te garanderen tot bijvoorbeeld 1 november. Dat hij echt kans als spits krijgt om wedstrijdritme op te doen, af te gaan op zijn intuïtie en zich looplijnen en spelpatronen met middenveld en aanval eigen te maken. Laat als staf aan die jongen merken dat je in hem gelooft.

Koen is een jonge spits die heeft gewoon tijd nodig , eigenlijk in een 2de elftal en soms met inval beurten.
Dat hij te weinig ballen kreeg daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik vond dat MVV via de zijkanten best wel wat "aardige voorzetten" produceerde echter wat ontbrak was iemand die eens een keer naar de bal toe kwam ipv te wachten dat de bal bij hem was.
Zoiets kun je ook niet van een hele jongen spits verwachten maar en dat is iets waar hij op getraind moet worden is zeker wat meer bij voorzetten voor je man te komen en in de bal te spelen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

18 aug 2018 12:02
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Koen Kostons #5

Napoleon schreef :
Koen is een jonge spits die heeft gewoon tijd nodig , eigenlijk in een 2de elftal en soms met inval beurten.
Dat hij te weinig ballen kreeg daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik vond dat MVV via de zijkanten best wel wat "aardige voorzetten" produceerde echter wat ontbrak was iemand die eens een keer naar de bal toe kwam ipv te wachten dat de bal bij hem was.
Zoiets kun je ook niet van een hele jongen spits verwachten maar en dat is iets waar hij op getraind moet worden is zeker wat meer bij voorzetten voor je man te komen en in de bal te spelen .

Precies dat viel mij ook op. Er waren zeker een aantal voorzetten waar hij gewoon bleef staan ipv het duel aan te gaan. Blijft spijtig dat we geen 2de elftal hebben.

Tijd voor maken pagina: 0.209 seconden