Jonathan Okita

09 apr 2018 15:18
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jonathan Okita #16
Juist Jacques dat is wat ik bedoel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2018 16:27
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Jonathan Okita #17
Als je ziet wat Ajax uitgeeft aan een Perr Schuurs, ben ik van mening dat je voor Okita een soortgelijk bedrag kunt vragen.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 16:19
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 274
Meer
Jonathan Okita #18
Schuurs was vijf jaar jonger, jeugdinternational, aanvoerder, Nederlands(sprekend) en ging naar de rijkste club van Nederland. Geen enkel ander team had dat bedrag op tafel gelegd voor hem. Van een Heracles of Willem II hoeven we geen bedrag te verwachten dat daar ook maar enigszins in de buurt komt.
Nog belangrijker: Schuurs had nog een driejarig contract, terwijl Okita in de zomer nog een éénjarig contract heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 11:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jonathan Okita #19
Als MVV zijnde zou ik proberen zijn contract met nog eens 2 jaar te verlengen.
Dus dat hij met de zomer nog 3 jarig contract heeft bij MVV.
Kan hij tenminste nog een jaar bij MVV blijven en zich blijven ontwikkelen.
Vind hem tegenover het begin van het seizoen erg gegroeid en hij kan denk ik nog wel meer groeien.

Als hij niet wilt verlengen dan kun je keus maken of volgend jaar transfervrij dat hij de club verlaat. Of komende zomer voor max 3 ton verkopen.
Ik zou eerst kijken wat voor selectie je krijgt en dan tegen het einde van de transfermarkt misschien evt verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 11:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Jonathan Okita #20
Uiteraard moet MVV proberen te verlengen maar ik schat de kans dat Okita daar interesse in heeft minder dan 1%.

Als je hem verkoopt, zou ik het juist zo vroeg mogelijk doen zodat je voor dat geld zo snel mogelijk andere spelers kunt halen en meteen weet waar je aan toe bent. Niets zo vervelend als de hele voorbereiding en zelfs de eerste paar wedstrijden spelen met Okita in de spits en dat hij dan alsnog vertrekt en je op 31 augustus een nieuwe spits moet halen.

Als het bedrag 3 ton is, zou ik serieus liever zien dat hij nog een seizoen blijft. In de op hol geslagen markt van deze tijd mag er echt nog wel een tonnetje of twee bovenop.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2018 19:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jonathan Okita #21
Is werkweigering toch wat Okita doet? Kunnen ze daar geen zaak tegen gaan beginnen?
Is erg triest van Okita...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2018 22:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jonathan Okita #22
Let op mijn woorden; ik zie hem nog naar Roda gaan....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2018 22:26
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jonathan Okita #23
Dan moeten ze hem een trap onder z'n kloten geven!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2018 22:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Jonathan Okita #24

Jo70 schreef : Dan moeten ze hem een trap onder z'n kloten geven!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Dat wil ik in dat geval ook wel doen hoor en met mij vele anderen. Oke, dan opstellen in rijen van 3.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2018 22:54
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jonathan Okita #25
@Pinobel, maar waar maken we ons zorgen over??? Dat kunnen die van Aachen-Nord toch helemaal niet betalen!!! Whhhhhhhaaaaaaaaa!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Jonathan Okita #26
Ik vind de reacties op Okita hier en op facebook wel wat overdreven. Ik snap dat jullie alles door een MVV-bril zien - dat wordt mij ook vaak verweten - maar je kunt wel uittellen hoe dit gaat. Een jonge gast, scoort 17 keer voor MVV, zijn zaakwaarnemer schermt met interesse van Lazio Roma en zegt dat MVV een bod heeft afgewezen. Die jongen heeft zich nu het hoofd op hol laten brengen. Dat is niet goed, maar best begrijpelijk voor een jongen van 21, met zijn achtergrond en zonder binding met Maastricht. De echte boosdoener is hoogstwaarschijnlijk zijn zaakwaarnemer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 12:27 26 juli 2018 12:29 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Jonathan Okita #27
Dat zal best maar hij zal ook moeten leren hoe het in het voetbal werkt ..... hij of zijn waarnemer heeft bewust een meerjarig cotnract getekend met MVV dan kun je niet na 1 goed jaar je contract verscheuren en gratis weglopen. Ik snap dat hij gehoopt had op de serie A Italie maar eerlijk moet hij zelf to ch ook beseffen dat er zelden tot nooit een transfer van eerste divisie naar topteam Serie A geweest is en dat hij ook weer niet zo goed is.

Om dan vervolgens als een klein kind je zin door proberen te drijven en te dreigen niet meer te komen voetballen ..... dan moet dat jongetje nog heel veel leren hoe het in de grote mensen wereld eraan toe gaat hoor.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, MVVke, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 12:52
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 274
Meer
Jonathan Okita #28
Duidelijk aan zijn zaakwaarnemer mededelen dat hij voor drie ton opgehaald kan worden. Zo niet, dan houdt MVV hem gewoon aan zijn contract. Okita weet zelf ook wel dat wanneer hij niet wegkomt deze transferperiode er niet anders op zit dan weer voor MVV uit te komen. Als hij zijn prestaties van het afgelopen seizoen evenaart, heeft hij vervolgens met een transfervrije status de clubs voor het uitkiezen. Dat is voor hem altijd nog aantrekkelijker dan de kont tegen de krib te blijven gooien wanneer het seizoen is begonnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 13:10 26 juli 2018 13:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jonathan Okita #29
@Tuutsje

Dat zou zomaar eens kunnen. Hij zat afgelopen seizoen tijdens de play-offs by *oda op de tribune als toeschouwer. Toen hadden ze in het Oosten nog de gedachten dat ze dit seizoen eredivisie zouden spelen en misschien transfergelden konden betalen. Het zou me niet verbazen als de bron van het probleem uit die hoek komt.


Het probleem is dat MVV deze strijd toch al verloren heeft. Je krijgt een speler met een slechte werkhouding, je krijgt zoals het er nu naar uitziet toch geen transfersom en hou je hem aan zijn contract kost je dat een selectiespeler voor het hele seizoen. Ook in de voetballerij is de werknemer heel goed beschermd. Als supporters hem ook nog gaan intimideren dan maakt het dat voor hem alleen maar makkelijker om naar de rechter te stappen vanwege een onhoudbare werksituatie. Oftewel de huidige waarde van Okita is 0,- euro. Laat hem maar gaan, deze strijd ben je toch al verloren. Niet alleen de clubs weten dat MVV juridisch zwak is, ook de eigen spelers zien hoe zwak MVV is in de middelen om zichzelf te verdedigen. (Spillman, Ogunjimi..)

Een contract is niks meer waard, zonder dat er een juridische machine tegenover staat die zichzelf kan verdedigen. Moet je voorstellen hoe absurd het is om 340 miljoen euro neer te leggen voor een speler met een tijdelijk contract daar bij Juventus. Als die eens last zou krijgen van zijn dikke teen... (Dat contract zal veel clausules kennen.)

Zoals Ron zei "We willen geen Anarchie krijgen" . Die Anarchie is er al, want je hebt je zwakte en onmacht laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 13:28
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 274
Meer
Jonathan Okita #30
Er staat ook nergens dat MVV hem niet wil laten gaan. Als er een geïnteresseerde club zich meldt, werkt MVV echt wel mee. Tot dusver heeft nog geen ploeg zich (concreet) gemeld.

Benieuwd welke argumenten Okita aan kan dragen om een eenjarig contract te ontbinden. Hij heeft altijd netjes salaris ontvangen. Speler gaan regelmatig naar de arbitragecommissie met een doorlopend contract als er sprake is van een duidelijke positieverbetering maar de huidige werkgever niet meewerkt. Dat zou het geval zijn wanneer een Eredivisieclub hem zou willen overnemen en daar een marktconform bedrag tegenover stelt, maar MVV hem niet wil laten gaan. Deze situatie is niet aan de orde.

En bovendien, als de waarde van Okita 0 is, laat hem dan maar lekker hier. Zonder transfersom kunnen we hem beter houden. Wat voor signaal geef je af om zo'n speler te belonen voor deze houding? Je hebt nog een doorlopend contract maar komt niet meer opdagen, en als tegenprestatie laten we je met een doorlopend contract gratis de deur uit lopen. Als we hieraan gaan beginnen, is de betekenis van een doorlopend contract slechts van symbolische waarde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden