Ron Elsen

21 juni 2014 12:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Ron Elsen #61

ouwe rot schreef : Volgens rodafans is Elsen rond met roda.
voor 4jaar
2 Roda spelers naar Mvv ?


Enig idee welke spelers?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 12:36
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Ron Elsen #62

ouwe rot schreef : Volgens rodafans is Elsen rond met roda.
voor 4jaar
2 Roda spelers naar Mvv ?


Iemand gooit dit zonder bewijs op internet en jij gelooft dat meteen, welke Roda spelers zouden dan naar MVV moeten komen, kunnen alleen jeugdspelers zijn, de rest heeft een Eredivisiesalaris...... :O Die liggen nu helemaal in een kramp van het lachen, dat jij dit nu post hier en dat er ook nog mensen op reageren. :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 13:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Ron Elsen #63

Vluuzak schreef :

ouwe rot schreef : Volgens rodafans is Elsen rond met roda.
voor 4jaar
2 Roda spelers naar Mvv ?


Iemand gooit dit zonder bewijs op internet en jij gelooft dat meteen, welke Roda spelers zouden dan naar MVV moeten komen, kunnen alleen jeugdspelers zijn, de rest heeft een Eredivisiesalaris...... :O Die liggen nu helemaal in een kramp van het lachen, dat jij dit nu post hier en dat er ook nog mensen op reageren. :rolleye:[/quo

Ze hebben daar vorig seizoen 8 jeugdspelers een contract gegeven, zou me idd niks verbazen als mvv met zoiets op de proppen komt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 13:38
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Ron Elsen #64

Mie leef Mestreech schreef :

mvv4ever schreef : Begin van het einde??
Volgens mij is er meer aan de hand dan we denken..
Maar ook bij mij heeft Elsen zich helemaal verspeeld hij heeft het goed gedaan de jaren die hij hier is geweest maar de haat voor r*da is groter dan dat hij het goede werk heeft gedaan.
Ik snap dat hij weg wilt gaan maar toch niet naar hun? Ga dan naar Fortuna daar kan ik mee leven maar niet r*da.

Als Elsen weggaat denk ik dat Jeffrey van As een kans maakt om te komen.


Alsjeblief geen Van As. Daar heb ik dus geen vertrouwen in. Dit zie ik overigens erg veel in Maastricht of bij wedstrijden van MVV.
Zou Ole Tobiasen die rol niet kunnen vervullen? Hij heeft in mijn ogen een betere voetbalvisie dan Van As.


Volgens mij wonen van As zijn kinderen in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 14:49
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Ron Elsen #65
MVV is opgelucht als Elsen vertrekt, omdat hij zwaar op de begroting drukt.
Van As is veel te duur. Ik denk dat Hennie Bastiaans en Roberto Lankohr samen met Eric Meijer de technische zaken gaan verdelen.
Ik weet niet of Tobiasen zo'n goeie visie heeft, bij EHC is zijn eerste klus als trainer in ieder geval mislukt en was men niet tevreden over zijn communicatie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 15:34
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Ron Elsen #66

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef : Volgens rodafans is Elsen rond met roda.
voor 4jaar
2 Roda spelers naar Mvv ?


Ga er maar van uit dat dit klopt. Ik hoor nu net dat het aanbod dat MVV aan Elsen heeft gedaan nog lager zou zijn dan als ie de bijstand in zou gaan.... Hij heeft een gezin te onderhouden dus jeh :rolleye:

Bijstand is lager dat het minimumloon wat iedereen verplicht moet krijgen. Dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 15:52
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Ron Elsen #67
Ik geloof niet dat iemand is die weet welk aanbod er aan Elsen is gedaan.
En de mensen die het weten, zullen hier niet mee naar buiten komen.

Al 26 jaar is het salaris van Elsen een grote black box.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 17:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Ron Elsen #68
Het is toch te belachelijk voor woorden dat deze club het nu ook opeens op Elsen gemunt heeft. Wat is dit toch??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 17:56
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Ron Elsen #69

Schapendonk schreef : Het is toch te belachelijk voor woorden dat deze club het nu ook opeens op Elsen gemunt heeft. Wat is dit toch??


Elsen komt gewoon op aanraden van onze geliefde Trost, net zoals Van Hyfte en Rutjes. Trost weet ook dat Elsen alle talentvolle spelers kent in Nederland en Belgie, dus de spelers die Elsen naar MVV wilden halen, zullen naar Roda gehaald worden, mocht Elsen de overstap maken. Ik vraag me af wie er dan de rol van Elsen moet gaan overnemen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 17:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Ron Elsen #70

Vluuzak schreef : Ik vraag me af wie er dan de rol van Elsen moet gaan overnemen?

Roei Baank? :thumbsup:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 18:11 21 juni 2014 18:12 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Ron Elsen #71
MVV heeft geen geld, maar hoe Roda er financieel voorstaat is de grote vraag, vooral als ze die spelers met hun eredivisie salarissen niet kunnen slijten aan andere clubs en Hendriks de club niet meer financieel steunt. Die Peppen kon bv naar Willem2 voor een lager salaris, daar heeft Peppen geen zin in, dus blijft hij bij Roda, of Roda moet het verschil compenseren, Kali gaat komend seizoen 4 ton verdienen, als ze hem niet kwijt komen aan een andere club die dit salaris wil betalen, blijft hij ook bij Roda en word hij de best betaalde speler in de Jupiler. Demouge verdient 2,5 ton, komen ze nergens kwijt enz. enz., tel daar bij de afkoopsommen voor diegene wat ontslagen zijn, het begrotings tekort van 1,6 milj tot nu toe, huur-en belastingschuld, het kan dus nog genieten worden voor ons de komende tijd........ :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 20:22
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Ron Elsen #72

Vluuzak schreef :

Schapendonk schreef : Het is toch te belachelijk voor woorden dat deze club het nu ook opeens op Elsen gemunt heeft. Wat is dit toch??


Elsen komt gewoon op aanraden van onze geliefde Trost, net zoals Van Hyfte en Rutjes. Trost weet ook dat Elsen alle talentvolle spelers kent in Nederland en Belgie, dus de spelers die Elsen naar MVV wilden halen, zullen naar Roda gehaald worden, mocht Elsen de overstap maken. Ik vraag me af wie er dan de rol van Elsen moet gaan overnemen?


Dan moeten we dus vooral kwaad zijn op Trost, die mvv niet kampioen wilde maken, want hij is nu wel bezig mvv een enorme hak te zetten, zo vlak voor de competitie start. Zal nooit zijn laatste wedstrijd in de na-competitie vergeten uit tegen Volendam, waar hij 3 gevestigde spelers op de bank liet verpieteren (hij wilde toen zelf niet meer, en daar ben je dan een heel jaar hard voor aan het werken). Maar zoals gezegd met R*da wordt hij ook zeker geen kampioen.


Beste Punker of Systeembeheerders :) ,
Kunnen jullie mijn naam aub veranderen in SørenBusk of SoerenBusk?
Dan hoef ik tenminste mijn statistieken behouden :lachen: , .... en zorg ik verder niet via mijn naam voor irritatie :)
Hartelijk Bedankt alvast !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 21:12
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Ron Elsen #73
Elsen werkt momenteel nog staads voor MVV, en word ook door hun betaald op dit moment. Reeds gelegde contacten met spelers of makelaars kan hij niet zomaar meenemen naar een eventuele nieuwe club, ik vind het jammer dat veel spelers ons momenteel verlaten, en al helemaal als ze naar die club aus osten gaan. Ik denk wel dat hier toch enigzins rekening mee gehouden is en dat er genoeg aanvullingen komen. Het duurt inderdaad lang voor we iets horen maar heb toch de hoop dat we met een redelijk elftal kunnen beginnen aan het nieuwe seizoen, er is immers geld vrijgekomen van enkele duurdere spelerssalarissen. Het is nagelbijten geblazen, maar zijn we anders de laatste jaren ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2014 10:26
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Ron Elsen #74
Serke dat klopt, maar Trost weet ook dat Elsen precies op kaart heeft welke spelers interessant zijn voor een Jupiler club, dus weet ook Trost dat hij MVV hier mee een enorme hak zet, omdat Roda nu ook uit dezelfde vijver moet vissen en meer salaris kan bieden. Dat van Hyfte en Rutjes naar Roda gaan , daar kan ik niet mee zitten, van Hyfte was toe aan een nieuwe club en Rutjes mocht vertrekken, maar beide spelers gaan Roda echt niet kampioen maken. Ik vermoed dat Roda grote financiële problemen gaat krijgen met al die dure spelers die niet willen vertrekken. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2014 15:51
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Ron Elsen #75

Audiowaste schreef : Ik geloof niet dat iemand is die weet welk aanbod er aan Elsen is gedaan.
En de mensen die het weten, zullen hier niet mee naar buiten komen.

Al 26 jaar is het salaris van Elsen een grote black box.


Ik heb gehoord wat het aanbod is geweest, ik zou er zo voor tekenen. Hij hoeft echt niet zielig gevonden te worden, ondanks dat hij wel moet inleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden