Ron Elsen

18 juni 2014 17:12
jamo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Ron Elsen #31
volgens mij zit nolleke hier achter,spelers en trainer hier weghalen.van de opbrengs krijg hij een gedeelte terug van mvv,en verder depoten onder de stoel van mvv wegzagen :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 21:13
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Ron Elsen #32
eerst geschrokken over dit bericht aangaande R.E... heb er even over kunnen slapen en ben me toch tot een conclusie gekomen waarbij ik van mening ben dat dit niet eens zo heel erg is. Mocht hij weg gaan gaan er deuren open voor andere. Hij is onze netwerk man op technisch gebied en vist dus uit een vijver waar hij al jaren zijn hengel in gooit. In vergelijking met andere clubs met een veel lagere begroting dan ons die uiteindelijk boven ons eindigen zegt in feite dat er andere rondlopen die met minder een beter team kan samenstellen.

Soms moet je vernieuwen en dan het roer helemaal omgooien. Het kan beide kanten op, kop of munt; Beter of slechter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 00:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Ron Elsen #33

izzo schreef : eerst geschrokken over dit bericht aangaande R.E... heb er even over kunnen slapen en ben me toch tot een conclusie gekomen waarbij ik van mening ben dat dit niet eens zo heel erg is. Mocht hij weg gaan gaan er deuren open voor andere. Hij is onze netwerk man op technisch gebied en vist dus uit een vijver waar hij al jaren zijn hengel in gooit. In vergelijking met andere clubs met een veel lagere begroting dan ons die uiteindelijk boven ons eindigen zegt in feite dat er andere rondlopen die met minder een beter team kan samenstellen.

Soms moet je vernieuwen en dan het roer helemaal omgooien. Het kan beide kanten op, kop of munt; Beter of slechter.


Buiten dat valt er zowiezo een hele salarispost weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 08:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 903
Meer
Ron Elsen #34
Vandaag in een redelijk groot stuk in de Limburger over het vertrek van Ron Elsen.
Kan iemand dit stukje hier plaatsen.
PS Ron zijn salaris is niet misselijk ruim 200.000 euro.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 08:44 19 juni 2014 08:45 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Ron Elsen #35
Vandaag een stukje in de DDL waarin staat dat Elsen 200.000 zou verdienen inderdaad. Dat zijn 3 goede spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 09:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Ron Elsen #36
En ook voor hier:

Dit artikel klopt van geen kant. Ron heeft echt geen salaris van 2 ton!
Ze doen zich de naam "De Leugeneer" echt eer aan.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 09:37
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 906
Meer
Ron Elsen #37
Ik herhaal het hier nog maar eens voor de soixant-neufste maal.

Gamins,
Wat een onzin hier allemaal. Ik weet niet wat Ron verdiend maar ik weet wel het bedrag van de totale technische afdeling. Als Ron het genoemde zou verdienen dan komt de rest voor 2 biere et 1 boulet.

De Limburger. Een maal een leugeneer, altijd een leugeneer.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 09:44
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Ron Elsen #38
Dat maakt me ook geen kloten uit wat hij per maand per jaar krijgt hij is niet meer happy bij MVV anders ga je niet praten ergens anders wat mij betreft exit ook als het niet door gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 11:21
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Ron Elsen #39
Beste MVVVRUN

Ik reageer ook namens Marcel.
Wij zijn woedend over de berichtgeving vandaag in De Limburger.
Een salaris van ruim 2 ton verdient Ron Elsen bij lange na niet!!! Dit past ook niet in de visie van MVV en daarmee bij het MVV waar wij ons voor willen inzetten.
Het is schandalig dat een journalist dit opschrijft zonder feiten onderzoek. Zonder hoor en wederhoor wordt Ron als geldwolf neergezet en dat is kwalijk.
Wij hebben inmiddels begrepen dat MVV rectificatie eist en juridische stappen overweegt.
Gr.
Marcel en Huib
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Punker73, MVV4life, Jacques, Sandro, Nao Väöre, middenstip, opadiehard, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 11:37 19 juni 2014 11:38 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Ron Elsen #40

Roei baank schreef : Ik herhaal het hier nog maar eens voor de soixant-neufste maal.
De Limburger. Een maal een leugeneer, altijd een leugeneer.


Dat pulpblad heeft nog nooit een fatsoenlijk woord over MVV geschreven, zelfs niet in de tijd dat de hoofdvesting nog in Maastricht lag. Ze zijn net als L1 volledig gefocust op dat clubje 30 km oostwaarts.
Alleen als ze denken dat er iets broeit wordt het klakkeloos breed uitgemeten met vette in de krant geplaatst.
:puke: :puke: :puke:

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 23:48 19 juni 2014 23:49 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Ron Elsen #41
Lees effe op dat forum van hun rodajcfans.nl...

Ron, lees je effe mee,

Naam: lb
Tijd: 19-06-2014 21:49

Ik sta er versteld van dat men hier een pier aan het roer accepteert.Hoezo clubcultuur? mensen met Rodahart?
Dat is toch de armoede ten top als je het van mensen van dat dorpje an de maas moet hebben.
Allemaal van de regen en de drup. was ik het nog liever met Vlemmings /Thomasson doorgegaan.

---

Dat ze daar maar een dikke wrattel krijgen op hun pieleke, vies vollek.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 00:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Ron Elsen #42
Honderden Roda-fans dreigen geen seizoenskaart te nemen

Honderden seizoenskaarthouders hebben het Platform Roda JC telefonisch laten weten hun abonnement niet te verlengen indien Ron Elsen de nieuwe technisch manager wordt. Volgens Marco van Hoogdalem, als oud-speler deel uit makend van het op 17 juni gelanceerde platform, stroomden er behoorlijk wat telefoontjes binnen van fans en sponsoren die niet achter de kandidatuur staan. Van Hoogdalem stelt dat enkele honderden mensen dreigen komend seizoen geen seizoenskaart te nemen.

De Leugeneer


Dat ie dan maar gaat, scheelt hun weer inkomen B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 00:08
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Ron Elsen #43

Janepie schreef : Lees effe op dat forum van hun rodajcfans.nl...

Ron, lees je effe mee,

Naam: lb
Tijd: 19-06-2014 21:49

Ik sta er versteld van dat men hier een pier aan het roer accepteert.Hoezo clubcultuur? mensen met Rodahart?
Dat is toch de armoede ten top als je het van mensen van dat dorpje an de maas moet hebben.
Allemaal van de regen en de drup. was ik het nog liever met Vlemmings /Thomasson doorgegaan.

---

Dat ze daar maar een dikke wrattel krijgen op hun pieleke, vies vollek.


Dat had Elsen zich kunnen bedenken voor hij het gesprek aanging. Voor mij heeft ie afgedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 00:19
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Ron Elsen #44

Boredass schreef :

Janepie schreef : Lees effe op dat forum van hun rodajcfans.nl...

Ron, lees je effe mee,

Naam: lb
Tijd: 19-06-2014 21:49

Ik sta er versteld van dat men hier een pier aan het roer accepteert.Hoezo clubcultuur? mensen met Rodahart?
Dat is toch de armoede ten top als je het van mensen van dat dorpje an de maas moet hebben.
Allemaal van de regen en de drup. was ik het nog liever met Vlemmings /Thomasson doorgegaan.

---

Dat ze daar maar een dikke wrattel krijgen op hun pieleke, vies vollek.


Dat had Elsen zich kunnen bedenken voor hij het gesprek aanging. Voor mij heeft ie afgedaan.


Mee eens! We kunnen betere vinden dan zulke laam tuute.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 01:01
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Ron Elsen #45
MVV fans zijn boos over spelers die na Roda gaan en andersom ook, hoe begrijpelijk die emotie ook is, ergens is dit best ironisch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden