Ron Elsen

20 juni 2014 01:06 20 juni 2014 01:17 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Ron Elsen #46

Gohf schreef : MVV fans zijn boos over spelers die na Roda gaan en andersom ook, hoe begrijpelijk die emotie ook is, ergens is dit best ironisch.


Want? Ik snap de ironie niet...

Of vond jij het leuk toen Hesp van fortuna naar *oda ging?

Hier gaat het over meerdere spelers die van ons (MVV dus ) naar *oda gaan en ja die mogen van mij een driedubbel gejoel krijgen misschien willen ze nog meer spelers n zelfs onze TD? Dan mogen ze daar helemaal de kk krijgen, sorry maar ....

Zoiets doe je gewoonweg niet!

Hetgeen *oda weer doet spreekt boekdelen, geen respect voor de regio, geen respect voor MVV en FSC.

Ben eens benieuwd als rjc bij fsc komt shoppen wat je dan zegt Gohf..

Oh wacht.... fsc heeft niks van kwaliteiten waar *oda op zit te wachten... :lachen:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 10:24
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Ron Elsen #47
Bazeleer, als jij je zou kunnen verbeteren qua werk, meer salaris betere toekomst perspectieven, zou jij dan bij je huidige baas blijven werken, een waarvan je weet dat er alleen nog maar meer bezuinigd gaat worden en waar je wel mag blijven maar tegen minder loon....ik denk het niet, dan ben je namelijk een dief van je eigen portemonee en daar ken ik maar weinig mensen van die dat doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 10:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Ron Elsen #48
Een echte MVV speler / werknemer weet hoe wij als fans over roda denken en anders om.
Dat spelers naar roda vind ik al moeilijk om te accepteren, maar een persoon zoals elsen is gewoon je club verraden.
Ook al zou je niet tevreden zijn met de club en dergelijke zou ik zoiets nooit kunnen doen.
Als hij echt overstapt mag hij van mij een 90 min lang fluit concert krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 10:54
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Ron Elsen #49

Janepie schreef :

Gohf schreef : MVV fans zijn boos over spelers die na Roda gaan en andersom ook, hoe begrijpelijk die emotie ook is, ergens is dit best ironisch.


Want? Ik snap de ironie niet...

Of vond jij het leuk toen Hesp van fortuna naar *oda ging?

Hier gaat het over meerdere spelers die van ons (MVV dus ) naar *oda gaan en ja die mogen van mij een driedubbel gejoel krijgen misschien willen ze nog meer spelers n zelfs onze TD? Dan mogen ze daar helemaal de kk krijgen, sorry maar ....

Zoiets doe je gewoonweg niet!

Hetgeen *oda weer doet spreekt boekdelen, geen respect voor de regio, geen respect voor MVV en FSC.

Ben eens benieuwd als rjc bij fsc komt shoppen wat je dan zegt Gohf..

Oh wacht.... fsc heeft niks van kwaliteiten waar *oda op zit te wachten... :lachen:


Nou ik kan me nog wel herhinneren dat er erg veel commotie was bij de overgang van Wilbert Suvrijn..

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 10:59 20 juni 2014 11:00 door gaston satijn.
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Ron Elsen #50
Ik denk dat Elsen zich zelf in een zeer penibele situatie heeft gebracht. Hij is niet welkom bij de r#da supporters en door met hen in gesprek te gaan heeft ie ook de toorn bij de MVV- supporters over zich afgeroepen. Hij zal moeten lullen als brugman om dat hier nog recht te breien en ik denk dat hem dat niet meer gaat lukken.
Voor de rest, als de klusjesman of de koffiejuffrouw van MVV naar r#da zou gaan dan zou ik ze nog uitfluiten.
Als je van MVV naar eender welke club vertrekt wens ik iedereen veel succes maar als je van MVV naar hun in het oosten gaat ben je voor mij persona non grata.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 11:35
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Ron Elsen #51

Janepie schreef :

Gohf schreef : MVV fans zijn boos over spelers die na Roda gaan en andersom ook, hoe begrijpelijk die emotie ook is, ergens is dit best ironisch.


Want? Ik snap de ironie niet...

Of vond jij het leuk toen Hesp van fortuna naar *oda ging?

Hier gaat het over meerdere spelers die van ons (MVV dus ) naar *oda gaan en ja die mogen van mij een driedubbel gejoel krijgen misschien willen ze nog meer spelers n zelfs onze TD? Dan mogen ze daar helemaal de kk krijgen, sorry maar ....

Zoiets doe je gewoonweg niet!

Hetgeen *oda weer doet spreekt boekdelen, geen respect voor de regio, geen respect voor MVV en FSC.

Ben eens benieuwd als rjc bij fsc komt shoppen wat je dan zegt Gohf..

Oh wacht.... fsc heeft niks van kwaliteiten waar *oda op zit te wachten... :lachen:


En om dan iemand kk te wensen, kan dan wel?? Foi foi...laten we ze uitjoelen zoals het hoort, maar schei toch uit met ziektes en breuken te verwensen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 11:36
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Ron Elsen #52

Janepie schreef :

Gohf schreef : MVV fans zijn boos over spelers die na Roda gaan en andersom ook, hoe begrijpelijk die emotie ook is, ergens is dit best ironisch.


Want? Ik snap de ironie niet...

Of vond jij het leuk toen Hesp van fortuna naar *oda ging?

Hier gaat het over meerdere spelers die van ons (MVV dus ) naar *oda gaan en ja die mogen van mij een driedubbel gejoel krijgen misschien willen ze nog meer spelers n zelfs onze TD? Dan mogen ze daar helemaal de kk krijgen, sorry maar ....

Zoiets doe je gewoonweg niet!

Hetgeen *oda weer doet spreekt boekdelen, geen respect voor de regio, geen respect voor MVV en FSC.

Ben eens benieuwd als rjc bij fsc komt shoppen wat je dan zegt Gohf..

Oh wacht.... fsc heeft niks van kwaliteiten waar *oda op zit te wachten... :lachen:


En dan nog onder ons eindigen :lachen: .

Je snapt verder ook niet echt wat ik bedoel volgens mij. Hier word iedereen pislink omdat van hyfte en consorten na Roda gaan en dat is zoals ik al eerder aangaf begrijpelijk. Maar het mooie is dat een groot gedeelte van de Roda fans ook woest is over deze transfer en nieuwe mogelijk TD. En dat vind ik best ironisch. Je zou toch denken dat de ene partij woest zou zijn ende andere ze zou uitlachen niet ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 12:02
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Ron Elsen #53

Gohf schreef : En dan nog onder ons eindigen :lachen: .


Ja inderdaad, voor het eerst in pakweg veertien jaar....? Ik zou er ook trots op zijn :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 12:15
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Ron Elsen #54

OOFUS! schreef :

Gohf schreef : En dan nog onder ons eindigen :lachen: .


Ja inderdaad, voor het eerst in pakweg veertien jaar....? Ik zou er ook trots op zijn :rolleye:


Waar staat dat ik trots ben ? Ik moest alleen even hartelijk lachen om Janepie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 12:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Ron Elsen #55
Gohf het is je van harte gegund om eens hard te lachen. Weet je trouwens dat Axel Bonemme misschien jullie kant op komt ?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2014 21:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ron Elsen #56
Begin van het einde??
Volgens mij is er meer aan de hand dan we denken..
Maar ook bij mij heeft Elsen zich helemaal verspeeld hij heeft het goed gedaan de jaren die hij hier is geweest maar de haat voor r*da is groter dan dat hij het goede werk heeft gedaan.
Ik snap dat hij weg wilt gaan maar toch niet naar hun? Ga dan naar Fortuna daar kan ik mee leven maar niet r*da.

Als Elsen weggaat denk ik dat Jeffrey van As een kans maakt om te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 11:12
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Ron Elsen #57
Volgens rodafans is Elsen rond met roda.
voor 4jaar
2 Roda spelers naar Mvv ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 11:30
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
Ron Elsen #58
Dit staat o

Laat me eens wat posetiefs zeggen , ook ben ik het niet eens wie het nu gaat bij roda laat dat duidelijk zijn . De 2 spelers van mvv zie ik liever komen dan bv wat fsc haald met 4 spelers van almere . Want laten we eerlijk zijn denk dat de meederheid hier v hyfte heel graag bij roda ziet ballen . En de speler van einhoven ken ik niet maar het is wel nog een jonge speler en dat wilden we toch graag zien hier ? Of niet soms . Over rutjes ja daar kunnen we een ? Bijzetten , maar het is wel een harde werker die nooit opgeeft en altijd tot het uiterste gaat ! Daar is opzicht niets op tegen vind ik . En als je heel eerlijk bent dan weten we ook dat we geen spelers uit de eredivisie kunnen halen ! Of beter gezegd geen speler gaat een stapje omlaag voetballen , of hij moet op zijn retoer zijn en daar zitten we ook niet op te wachten ! En kijk je nu naar onze selectie dan is die op orde ( keeper na een een goede spits ) Want zolang niet weggaat komt of hoef er niemand bij !! Centen op . Over elsen heb ik geen mening van de ene kant zeg ik geef hem een kans en van de ander kant zeg ik nee nee die gaat het niet redden , want iedere fout hoe klein dan ook wordt niet met dank afgenomen .
Naam: Vrijbuiterp rada jc fans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 11:39 21 juni 2014 11:40 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Ron Elsen #59

ouwe rot schreef : Volgens rodafans is Elsen rond met roda.
voor 4jaar
2 Roda spelers naar Mvv ?


Ga er maar van uit dat dit klopt. Ik hoor nu net dat het aanbod dat MVV aan Elsen heeft gedaan nog lager zou zijn dan als ie de bijstand in zou gaan.... Hij heeft een gezin te onderhouden dus jeh :rolleye: Ik vraag me wel af of de koers die we nu aan het varen zijn wel de juiste is. Straks zijn we schuldenvrij, maar hangen we onderaan de ranglijst en hebben geen enkele kwaliteit meer in huis, met dalende toeschouwers en sponsors etc als gevolg....
Tevens begreep ik dat Elsen zeer nauw betrokken is bij de spelers die we van Genk zouden krijgen en als hij weg zou gaan deze deals wrs ook allemaal zouden afketsen?

:rolleye: Wordt eens tijd voor wat positiefs nieuws!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2014 12:11
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Ron Elsen #60

mvv4ever schreef : Begin van het einde??
Volgens mij is er meer aan de hand dan we denken..
Maar ook bij mij heeft Elsen zich helemaal verspeeld hij heeft het goed gedaan de jaren die hij hier is geweest maar de haat voor r*da is groter dan dat hij het goede werk heeft gedaan.
Ik snap dat hij weg wilt gaan maar toch niet naar hun? Ga dan naar Fortuna daar kan ik mee leven maar niet r*da.

Als Elsen weggaat denk ik dat Jeffrey van As een kans maakt om te komen.


Alsjeblief geen Van As. Daar heb ik dus geen vertrouwen in. Dit zie ik overigens erg veel in Maastricht of bij wedstrijden van MVV.
Zou Ole Tobiasen die rol niet kunnen vervullen? Hij heeft in mijn ogen een betere voetbalvisie dan Van As.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden