FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00

23 sept 2020 00:22
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #46
Fout 1:
Deom niet in de basis (en hij was nogwel het meest felle speler met slidings in de uitwedstrijd tegen Telstar).
Cappa had daar ook meerdere weken voor nodig.
Deom is een speler met TECNIEK

Fout 2:
Martina niet naast Heerings in het hart van de verdediging? (Martina heeft de TECHNIEK om een aanval op te bouwen, dat heeft Mares absoluut niet. Altijd balletje breed nooit diep, en vele fouten met verdedigen ...al jaren).
Dat Mares ernaast zit bij de 2-0 (dat is niet eens doorslaggevend....te slecht voor Fortuna maar wel goed genioeg voor MVV 2 jaar geleden ????)

Fout 3:
Den Bosch wilde wel met jonge spelers spelen (doelpuntmaker 1-0. 19 jaar)
Waarom gooit onze trainer er niet veel vroeger een paar jonkies in (al bij de 0-1)
Deom en avn Bommel etc..hij ziet toch dat het shit is!

Fout 4:
5 wissels graag: ze zijn bijna toch allemaal van hetzelfde kaliber
Schroijen zie je het laatste half uur niet meer ...semi-prof

Fout5:
Schroijen moeit je als vervanger gebruiken zoals uit tegen Telstar (de publieks-lieveling ....what a joke)
Hij liep minimaal 2 maal buitenspel en zijn rendement is zeer gering.
Kunnen ze voor de goal van de tegenstander niet samenspelen ?

Fout 6:
Duin is geen echte spits hij kreeg een keer de bal om vrij op de kieper af te gaan….het werd niks.
Ik zou Kostons in de spits zetten (zij rendement op het middenveld is ook te gering,
hij kan wel doelpunten maken ...geef hem die kans want dit seizoen wordt het niks)

Fout 7:
Aaankoop beleid van MVV: vooral Stavitsky kan me niet bekoren, bij Michels wil ik nog wel even afwachten (Malcon Esajas ook verguisd hier was een heel heel goede voetballer...samen met Labylle aan de linker kant)

Probeer met maar het de jonkies zou ik zeggen (eerder laten invallen aub)
(als die Fortuna trainer Will Goesens van Oss de wedstrijd gezien heeft dan ben ik heel blij dat ik er vooralsnog niet in mag... hoe verzinnen ze het)


Tot nu toe hebben we met afbraak voetbal op een gelukkige manier 4 punten gehaald (in weze hadden het er 0 moeten zijn).
Waar is de bluf om meer wissels. toe te passen als het zo slecht is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 00:36 23 sept 2020 00:46 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #47
Kritiek richting Kalezic over wat hij allemaal wel niet fout zou hebben gedaan slaat natuurlijk nergens op. Met Kalezic mogen WIJ tevreden zijn. Het probleem is gewoon dat we een hele hele matige selectie hebben (spits die er niet meer dan 5 gaat maken, hele matige cv’s, geen creativiteit, nauwelijks wissels die je sterker maken tijdens een wedstrijd, Kostons, Schroijen en over Mickels zal ik maar niks zeggen). Of denken sommigen dat als we een Snoei, Streppel, Henk de Jong of Steijn voor deze groep hadden staan dat we dan beter zouden voetballen??

Ik blijf er bij dat een investeerder noodzaak is, die vind je niet 123. Maar geen investeerder = rechterrijtje KKD.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jovkle, Kletswief, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 01:04
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #48
Wat wordt ik er soms toch moe van hoe er steeds gereageerd wordt (op Facebook & dit forum) als MVV is een wedstrijd verliest. Er is niks aan de hand, deze wedstrijd kun je gewoon winnen of verliezen en dat is elk seizoen zo. Kijk naar Cambuur & De Graafschap die ook onderuitgaan tegen OSS & Jong AZ. Als MVV die eerste paar kansen afmaakt in die 10 minuten dan loopt de wedstrijd gewoon heel anders. Wordt er gewoon gek van hoe mensen op sommige spelers reageren.

Kalezic top trainer is nu vooral veel aan het testen ook kwa formatie.

Verdediging & Keeper vindt ik prima staan, de mindere vindt ik Mares maar de betere Salasiwa & Martina.

Middenveld zie ik het liefst Deom Zamouri & Van Acker. Kostons vandaag weer veels te slap eigenlijk hoe altijd, bij die 1-0 gaat hij weer veels te lief met zijn speler om en scoort die de goal. Meerdere mensen beginnen nu in te zien dat Kostons het gewoon niet is, ook zie ik mensen reageren dat hij misschien nog bij MVV zit omdat zijn vader “ sponsort “

Aanval vindt ik prima met Stavitski Duin Schroijen (of Mickels) Vandaag was het bij Duin gewoon net niet, denk ook even na dat dit zijn “ eerste volledige wedstrijd is “ Tegen Almere was hij er niet bij tegen Cambuur kwam hij er pas laat in, en tegen Telstar was het ook nog even wennen.

De kritiek na een verloren wedstrijd is er altijd en zeker bij MVV vanuit de supporters maar kom op vandaag hadden ze gewoon genoeg kansen en was het gewoon net niet en dat kleine beetje pech.

Ik denk dat dit seizoen top 12 zeker haalbaar is. Alles heeft tijd nodig het team de manier van voetballen en ga zo maar door.

KOMOP MVV OUCH AL DEIT T PEIN, WINNE OF VERLERE DOEN VEER SAMEN NEET ALLEIN

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 07:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #49
Ik zit er een beetje tussenin qua sentiment. Ik ben blij met Kalezic als trainer (ook al zeurt hij in de pers om spelers). De wedstrijd van gisteren kon beide kanten op en MVV heeft pech/rond zijn kansen niet af. Balen, zonde, maar kan gebeuren en gaat nog veel vaker gebeuren dit seizoen. Ik had echt niet verwacht dat MVV opeens meer dan de helft van de uitwedstrijden gaat winnen.

Tegelijkertijd kijk ik niet uit naar een seizoen lang Kostons en Mares in de basis. En vooral; ik moest gisteren heel erg aan De Bok denken vanwege iets wat ook anderen hier al benoemd hebben. De Bok slaat soms de plank mis met zijn kwarten, halven en helen, maar hij heeft het ook wel eens over spelers waarvoor je naar het stadion komt. En daar heeft hij gewoon groot gelijk in. Zo hadden we vorig jaar bijvoorbeeld Goppel en de laatste wedstrijdjes Willy - niet eens spelers met groot rendement, maar je voelde dat er iets gebeurde als ze aan de bal kwamen. De jaren daarvoor spelers als Okita, Nwakali, Croux (zijn eerste periode bij MVV dan). Labylle natuurlijk.
Dat MVV dit seizoen niet in de top-5 gaat eindigen, daar heb ik me al lang bij neergelegd. Maar het zou leuk zijn als er op zijn minst een lichtpuntje was in de vorm van een individuele speler met een leuke actie. Wellicht is die er al en moet Mickels, Zamouri of Stavitski nog een beetje wennen, maar voorlopig zie ik hem niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 08:10
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #50
Deel het gevoel van Jacques. Kostons en Mares staan symbool voor dit MVV: grauwe middelmaat. Het gaat me te ver om alles op die twee af te schuiven, maar ze zijn veel te flets bij bepalende situaties: bij de grote kans voor MVV in het begin gaat Kostons maar half voor de bal, bij de eerste tegengoal volgt hij zijn man niet. Bij de tweede tegengoal laat Mares zich veel te eenvoudig aftroeven in de lucht.
Déom heeft in dat half uur veel meer agressie, gif en balgevoel getoond dan Kostons de hele wedstrijd.

Ik merk van mezelf ook dat ik me laat meeslepen door de woorden van Kalezic. Natuurlijk is hij realistisch en ik denk nog altijd een prima trainer voor MVV, maar elke keer wijzen op het proces en zeggen dat verliezen kan, houdt ook eens op. Hier staat geen ploeg van gemiddeld 19 jaar hè. Martina, Mares, Heerings, Salasiwa, Van Acker, Kostons, Déom, Schroijen: allemaal meerdere seizoenen betaald voetbal in de benen.
Vrijdag de kans om het recht te zetten. Het eerste half uur biedt nog enigszins vertrouwen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 09:14
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #51
Ook in mijn ogen onbegrijpelijk dat Deom op de bank moet beginnen. Dat Zamouri speelt, heb ik geen moeite mee. Maar dat Kostons blijft staan destemeer. Waarom niet Deom en Zamouri allebei? Zij brengen samen veel meer voetbal. Fysiek is dat welliswaar iets minder, maar iedereen kan zien dat de kleine lichte Deom veel meer vinnigheid brengt en veel meer de duels in gaat dan Kostons. Met een middenveld met Deom, Zamouri en van Acker komen we naar mijn idee veel beter voor de dag. Kostons speelde opnieuw een zeer slechte wedstrijd met veel te veel balverlies. Een van de twee doelpunten viel ook nadat Koen diep op de helft van Den Bosch de bal verspeelde. Vlak daarna leverde balverlies van Kostons wederom bijna een doelpunt op.

Wat me zorgen baart is onze aanval. Ik zie in Duin (nog) niet de spits die er 10-15 goals gaat inleggen. Stavitsky heeft nog helemaal niks laten zien. Geen enkele actie, geen enkele dribbel... niks. Joerie speelt altijd zijn eigen wedstrijd en dat is soms alles maar vaak niets. En Mickels blijkt ook nog geen geweldenaar te zijn. Trepke B gaf een tijdje geleden aan dat er nog een spits in beeld is. Ik hoop van ganser harte dat dat nog steeds zo is. Misschien is het nog wat vroeg om nu al een oordeel te vellen over onze aanvallers, maar er zullen toch doelpunten gemaakt moeten worden om wedstrijden te winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 09:30
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #52
Goedemorgen allemaal!

Nou, het enigste voordeel wat ik direct wil melden en mijn grote dank wil uitspreken richting Fox Sport: het is tegenover mijn levensgezel gedoogd om op dinsdagavond te drinken. Immers, zonder een fles / beker/ glas/ pot bier is het onmogelijk om 90 minuten lang naar MVV te kijken. Ik zei op een bepaald letterlijk '' 't is dat 't MVV is , aanders loerse heij toch neet nao?''.

Ik vind het allereerst voor Kalezic zijn doen een vreemde opstelling. Er wordt aangegeven dat ze op dezelfde manier als tegen Telstar gaan spelen, maar zie vervolgens niets waaruit ik een 3-5-2 of 5-3-2 kan opmaken. Ik was toch met Martina centraal begonnen en een jeugdspeuler op de rechtsback. Want laten we eerlijk zijn , de rechtsback is amper gebruikt.

Dit laatste kwam door het optimaal gebruik maken van de opstelling van MVV. Salasiwa werd door de positionering van Den Bosch telkens naar binnen getrokken als een derde centrale waarna onze linker kant vervolgens open lag. Slim van Den Bosch, maar was toch mogelijk om op te anticiperen gedurende de wedstrijd?

Deom op de bank vond ik ook onbegrijpelijk. Een man met een dribbel, spelinzicht en durf. Zoals al aangegeven samen met Zamouri is best te doen. Want die Koen Kostons (lees kost ons , geweldige woordgrap!) punten. Wat was die man dramatisch. De woorden van Kalezic na de wedstrijd ''over 2 meter werd de bal naar de verkeerde kleur gespeeld'' was volledig op hem van toepassing.

Gisteren hadden alle drie de buitenspelers Schroijen, Mickels en Stavitski geen enkele meerwaarde. Mickels was zelfs dramatisch, maar toch zie ik potentie in deze man. Sterk aan de bal (als hij niet te kort bij de zijlijn staat en hier overeen dribbelt) en heeft inzicht. Ook Duin vond ik, in tegenstelling tot sommige, aardig voetballen. Was balvast , maar heeft geen echte kans gehad. Ja, de sprint van 40m naar de goal toe waar het wordt dichtgelopen. Sprinten met bal is moeilijker dan zonder bal.

Wat me verder nog opviel en ook al gezegd is, is dat we de eerste 30 minuten goed voetballen. Waarom er op een bepaald moment alleen nog maar de lange bal wordt gebruikt, is mij nog steeds een raadsel. Op coachen van Darije, spelers zelf of onmacht? Zou ik nog graag willen weten.

Verder door naar Oss. Voor deze ploeg mag er geen excuus zijn! Ja Joeri, ze speler 2-2 tegen Cambuur, maar laten we ons niets wijs maken.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 10:22
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #53

lMaastrichtl schreef : Wat wordt ik er soms toch moe van hoe er steeds gereageerd wordt (op Facebook & dit forum) als MVV is een wedstrijd verliest. Er is niks aan de hand, deze wedstrijd kun je gewoon winnen of verliezen en dat is elk seizoen zo. Kijk naar Cambuur & De Graafschap die ook onderuitgaan tegen OSS & Jong AZ. Als MVV die eerste paar kansen afmaakt in die 10 minuten dan loopt de wedstrijd gewoon heel anders. Wordt er gewoon gek van hoe mensen op sommige spelers reageren.

Kalezic top trainer is nu vooral veel aan het testen ook kwa formatie.

Verdediging & Keeper vindt ik prima staan, de mindere vindt ik Mares maar de betere Salasiwa & Martina.

Middenveld zie ik het liefst Deom Zamouri & Van Acker. Kostons vandaag weer veels te slap eigenlijk hoe altijd, bij die 1-0 gaat hij weer veels te lief met zijn speler om en scoort die de goal. Meerdere mensen beginnen nu in te zien dat Kostons het gewoon niet is, ook zie ik mensen reageren dat hij misschien nog bij MVV zit omdat zijn vader “ sponsort “

Aanval vindt ik prima met Stavitski Duin Schroijen (of Mickels) Vandaag was het bij Duin gewoon net niet, denk ook even na dat dit zijn “ eerste volledige wedstrijd is “ Tegen Almere was hij er niet bij tegen Cambuur kwam hij er pas laat in, en tegen Telstar was het ook nog even wennen.

De kritiek na een verloren wedstrijd is er altijd en zeker bij MVV vanuit de supporters maar kom op vandaag hadden ze gewoon genoeg kansen en was het gewoon net niet en dat kleine beetje pech.

Ik denk dat dit seizoen top 12 zeker haalbaar is. Alles heeft tijd nodig het team de manier van voetballen en ga zo maar door.

KOMOP MVV OUCH AL DEIT T PEIN, WINNE OF VERLERE DOEN VEER SAMEN NEET ALLEIN


In hoeveel berichten ga je nog kotsen over Kostons. Ik denk dat we allemaal ondertussen wel weten dat je geen fan bent. Dat mag en kan natuurlijk, maar om dat in 20 berichten te delen is voor mij iets te veel van het goede.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 10:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #54
Ik vond dat eigenlijk juist een prima bericht van hem. Ik geloof pas zijn tweede bericht in deze wedstrijddraad, hij onderbouwt veel van wat hij zegt in tegenstelling tot eerder, toen hij in veel berichten alleen maar riep dat Kostons kut was maar niet waarom. Op deze manier lees ik zijn berichten graag hoor.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Lijnsje@tappunt, lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 11:32
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #55
@Jacques; dan heb je wellicht zijn berichten in andere topics gemist of je kunt er mee leven. Voor mij komt het een beetje over als een 2e dreeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 14:12
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #56

Jacques schreef : Ik zit er een beetje tussenin qua sentiment. Ik ben blij met Kalezic als trainer (ook al zeurt hij in de pers om spelers). De wedstrijd van gisteren kon beide kanten op en MVV heeft pech/rond zijn kansen niet af. Balen, zonde, maar kan gebeuren en gaat nog veel vaker gebeuren dit seizoen. Ik had echt niet verwacht dat MVV opeens meer dan de helft van de uitwedstrijden gaat winnen.

Tegelijkertijd kijk ik niet uit naar een seizoen lang Kostons en Mares in de basis. En vooral; ik moest gisteren heel erg aan De Bok denken vanwege iets wat ook anderen hier al benoemd hebben. De Bok slaat soms de plank mis met zijn kwarten, halven en helen, maar hij heeft het ook wel eens over spelers waarvoor je naar het stadion komt. En daar heeft hij gewoon groot gelijk in. Zo hadden we vorig jaar bijvoorbeeld Goppel en de laatste wedstrijdjes Willy - niet eens spelers met groot rendement, maar je voelde dat er iets gebeurde als ze aan de bal kwamen. De jaren daarvoor spelers als Okita, Nwakali, Croux (zijn eerste periode bij MVV dan). Labylle natuurlijk.
Dat MVV dit seizoen niet in de top-5 gaat eindigen, daar heb ik me al lang bij neergelegd. Maar het zou leuk zijn als er op zijn minst een lichtpuntje was in de vorm van een individuele speler met een leuke actie. Wellicht is die er al en moet Mickels, Zamouri of Stavitski nog een beetje wennen, maar voorlopig zie ik hem niet.


Ben het het eens met je betoog. Maar samengevat was dit te verwachten... het draait allemaal om centjes. En usmvvke heeft dit niet. En daarom ook geen suplus aan kwaliteit. Daarom heb ik me er ook bij neergelegd dat usmvvke niet bij de top 12 gaat eindigen. Volgens mij is dit realiteit.
Overigens vond ik het eerste half uur tegen Den Bosch heel positief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 16:17
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #57

Brncic schreef : Deel het gevoel van Jacques. Kostons en Mares staan symbool voor dit MVV: grauwe middelmaat. Het gaat me te ver om alles op die twee af te schuiven, maar ze zijn veel te flets bij bepalende situaties: bij de grote kans voor MVV in het begin gaat Kostons maar half voor de bal, bij de eerste tegengoal volgt hij zijn man niet. Bij de tweede tegengoal laat Mares zich veel te eenvoudig aftroeven in de lucht.
Déom heeft in dat half uur veel meer agressie, gif en balgevoel getoond dan Kostons de hele wedstrijd.

Ik merk van mezelf ook dat ik me laat meeslepen door de woorden van Kalezic. Natuurlijk is hij realistisch en ik denk nog altijd een prima trainer voor MVV, maar elke keer wijzen op het proces en zeggen dat verliezen kan, houdt ook eens op. Hier staat geen ploeg van gemiddeld 19 jaar hè. Martina, Mares, Heerings, Salasiwa, Van Acker, Kostons, Déom, Schroijen: allemaal meerdere seizoenen betaald voetbal in de benen.
Vrijdag de kans om het recht te zetten. Het eerste half uur biedt nog enigszins vertrouwen...


Het hele elftal staat symbool voor grauwe middelmaat. De afgelopen jaren hadden we altijd wel een paar voetballers die op een hoger niveau dan MVV mee zouden kunnen of de potentie hadden terwijl ze bij ons speelden. De laatste drie seizoenen schieten mij Koopmans, Van den Hurk, Mbuyamba, Croux, Nwakali, Ciranni, Kuipers, Lavalée en Labylle te binnen. Dat waren spelers die er bovenuit staken. Van het MVV dat ik gister zag spelen zie ik dat bij niemand. Ik denk dat we op dit moment zelfs geen speler hebben die Almere City graag zou willen hebben voor de basis.
Helaas heeft dit alles met geld te maken, maar het stemt wel enigszins treurig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 21:17
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #58
Kuipers hoort niet thuis in dit rijtje (was ook niet goed genoeg voor ADO)
Als ze niet met Kuipers in de uitwedstrijd tegen Roda hadden gespeeld dan waren we gepromoveerd.
In dat seizoen kreeg hij op het eind van de competitie ook al een domme Rode kaart tegen RKC thuis dacht ik…
In de nacompetitie uit tegen Cambuur en thuis tegen Roda was hij er ook niet bij (never change a winning team.... fatale fout van Elsen)
Maar dat was gisteren.

Wil Goessens van TOP Oss zou een goede trainer voor MVV zijn, over 1,5-2 jaar?
Wellicht te vroeg om deze discussie nu al beginnen.... maar naar gisteren ben ik toch tamelijk nuchter geworden mbt onze nieuwe staf.
Als je al niet inziet om met Deom te beginnen etc ....tja

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 21:58
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #59
Dit vind ik toch de meest zure nederlagen; hier viel toch minimaal een punt te halen.... en dan zo onnodig de wedstrijd weggeven, zuur.

Eerste halfuur prima; iets te veel balletjes breed en te voorzichtig het tweede kwartier maar ok. In ieder geval 'verzorgd' voetbal, dreiging en kansen. Hoe het dan in een keer als een kaartenhuis in elkaar zakt en het team besloten heeft om zoveel mogelijk in te zakken en de bal weg te rossen als je 'm kunt raken, bizar! Ook Kalezic had hier geen verklaring voor...
Ben het overigens niet met Kalezic eens als hij zegt dat het team zo jong is. De commentator gaf dat goed aan in het begin; de nodige routiniers bij MVV in de personen Mares, Heerings, Salasiwa, vd Acker, Schroijen, en inmiddels ook Martina en Kostons. Den Bosch was nog een stuk jeugdiger en miste een belangrijke speler in Paco van Moorsel.

Wat Kalezic wel goed aangaf was dat duelkracht onvoldoende was. Ergerlijk of beter um dich kapot te sjangeneere! En door het ongeorganiseerd druk zetten, leek het steeds alsof ze op dubbele Corona-afstand aan het verdedigen waren.

Hopelijk vrijdag revanche, met Deom in de basis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 22:01
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #60

FatyPapy1990 schreef : Wil Goessens van TOP Oss zou een goede trainer voor MVV zijn, over 1,5-2 jaar?


Wie is dat? Of bedoel je Wil Boessen van Helmond Sport?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden