FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00

22 sept 2020 11:54
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #16
Ben het wel met hem eens. Kwalitatief gezien is het niet best. Al hoop ik wel dat we MVV steeds meer zien voetballen. Tegen Almere en Telstar wordt er gewoon 75 minuten tegen gehouden, met af en toe een uitbraak. Hoop dat we toch wat meer partij kunnen gaan bieden en wat meer mee voetballen.

Vraag me alleen af waar al die spelers zijn wat zo graag onder Kalezic willen spelen. Die uitspraak heeft destijds bij mij wel verwachtingen geschept. Helaas zie ik er nog niet veel van terug.. of Ron moet alles tegenhouden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 12:48
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #17

Zakelijk schreef : Ben het wel met hem eens. Kwalitatief gezien is het niet best. Al hoop ik wel dat we MVV steeds meer zien voetballen. Tegen Almere en Telstar wordt er gewoon 75 minuten tegen gehouden, met af en toe een uitbraak. Hoop dat we toch wat meer partij kunnen gaan bieden en wat meer mee voetballen.

Vraag me alleen af waar al die spelers zijn wat zo graag onder Kalezic willen spelen. Die uitspraak heeft destijds bij mij wel verwachtingen geschept. Helaas zie ik er nog niet veel van terug.. of Ron moet alles tegenhouden?


Ik verwacht niet dat we MVV verder vooruit gaan zien voetballen dit seizoen. Kalezic gaf tijdens de kennismakingsavond duidelijk aan dat hij geen dingen van zijn spelers gaat verwachten die zij niet beheersen. Realistisch en resultaatgericht voetbal heet dat geloof ik.. Met deze manier van voetballen heeft hij Roda destijds in de Eredivisie weten te houden. En eerlijk is eerlijk, met een centraal verdedigingsduo Heerings-Mares/Martina en een middenveld met Van Acker/Mares/Kostons gaan is hoog druk zetten of dominant voetballen ook niet aan de orde. Er ontbreekt creativiteit en individuele klasse. Jammer, maar goed dat Kalezic dat inziet en ervoor probeert te zorgen dat we in ieder geval moeilijk te verslaan gaan zijn. Niet leuk om naar te kijken, maar ik vrees het hoogst haalbare met deze selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 13:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #18
Met Heerings, Mares en potentieel Werker ontbreekt het ook aan snelheid centraal achterin, ook al een reden om niet hoog druk te zetten.

Wen er maar aan dat we een "externe" als trainer hebben. Dan krijg je bij een armlastig clubje als MVV te maken met een trainer die meer aankopen wilt en dus ook in de pers daar om gaat roepen.

Ron Elsen was trainer, technisch manager en statutair directeur tegelijkertijd, die moest als trainer bij wijze van spreken bij zichzelf als statutair directeur budget aanvragen voor een nieuwe speler die Ron Elsen de technisch manager dan mocht gaan scouten, dus die hoorde je daar in de media niet over.

Uit de wandelgangen overigens inderdaad vernomen dat spelers die Kalezic uit zijn netwerk probeerde te halen, niet door de zittende mensen gewenst werden. Als dat al waar is, is natuurlijk de vraag of dat is omdat men alleen zelf spelers wilt halen, of dat de spelers die Kalezic aandraagt bijvoorbeeld veel te duur zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 14:22 22 sept 2020 14:24 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #19
Zoiets dacht ik ook al Jaques. Ik vind dat Kalezic gewoon vertrouwen uit moet spreken in de groep. Dan hoef je niet te roepen dat we kampioen worden, maar wel achter je groep staan ipv onrust stoken in de media.

Ik zou bijna zeggen en anders weet hij waar de deur is. Maar goed vooralsnog onthoud ik me van de dreeke-stijl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 14:41
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #20
Ik denk dat je ook wel een verschil moet maken tussen MVV thuis en MVV uit. Volgens mij had MVV tegen Cambuur best aanvallende intenties, maar hadden die het bekende gevolg omdat de organisatie helemaal kwijt was. Ik vind het prima dat MVV op verplaatsing meer focust op de organisatie. Maar het zou natuurlijk wel mooi zijn dat MVV thuis meer initiatief neemt en dat ook gekoppeld aan resultaten. Overigens vind ik het belangrijker hoe Kaledzic zich naar de spelers opstelt dan naar buiten toe. Dit kan ook een manier zijn om de druk weg te halen voor de spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 19:39
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #21
Straks 3 punten meebrengen naar Maastricht . Stelen is ook ok voor mij. Succes gaste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 20:17
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #22

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 20:47
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #23
Dit zou weer zo'n typische wedstrijd zijn waarbij een speler die lange tijd in de belangstelling stond van MVV, Hornkamp, ons twee tegendoelpunten erin duwt. Ik ben dan ook bang voor een 2-0 nederlaag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 21:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #24
Ik mis Deom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 21:48
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #25
Duin ontzettend zwak en traag
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 21:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #26
Rust 0-0.
Begin was voor MVV, daarna erg slordig aan beide kanten waarbij FCDB ook wel paar kansen had.
Mares speelt vrijwel iedere bal breed naar Heerings, wat een drama. Werker teken svp dat contract!
Stavitsy (ofzoiets) heeft nog geen duel gewonnen. Ook Duin valt me zwaar tegen. Raakt ook amper een bal goed. Deom moet natuurlijk op de plek van Kostons staan.
Positief: Kalezic coacht niet alleen de basis, maar “doceert” ook meteen de reservespelers. Prachtig om te zien! Een echte trainer!
Er liggen hier wel kansen op 3 punten, want Den Bosch heeft absoluut geen wereldploeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:14
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #27
Goed gedekt door Kostons hup hup Kostons

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:21
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #28
Godvergodvergodver...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:23
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #29

lMaastrichtl schreef : Goed gedekt door Kostons hup hup Kostons

Misschien moet je je nickname maar veranderen? Waar het hart van vol is...

Op weg naar een onnodige nederlaag. De wil om te winnen lijkt groter bij Den Bosch na rust en ze scoren twee prachtige doelpunten. Mickels wel met een veelbelovende invalbeurt tot nu toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:24
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #30
Sorry, ik zal het verwoorden naar jou wens. Kostons uitstekend vanavond enigste die een voldoende verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden