FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00

22 sept 2020 22:24
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #31
Alle wedstrijden tot nu toe hetzelfde beeld: MVV maakt het spel de eerste tien minuten. Vervolgens gaan ze zich toeleggen op verdedigen, of iets dat er op moet lijken. Er is ingekocht op fysiek, maar juist daar verliezen we de slag. Alleen Duin kan een bal bij zich houden, maar die laat de bal bij aannames dan weer een meter van zijn voet stuiten. Passes over twee meter komen niet aan tegenstanders mogen er zo doorheen snijden. Tegen Telstar heb je even het geluk meegehad, maar daar ga je niet heel vaak punten mee pakken**.

**Disclaimer: hopelijk kan ik deze woorden nog eens vol schaamte lezen hoe ik er zó ver naast kon zitten, maar op dit moment ben ik daar bang voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:26
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #32
Ik mis van den hurk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:33
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #33
Ik mis KWALITEIT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:38 22 sept 2020 22:41 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #34
Kwaliteit kost geld. Dat is helaas meer dan duidelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:51
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #35
De eerste 20 minuten een aardig MVV gezien dat domineerde. Verzorgd veldspel en enkele kansen. Erna komt Den Bosch beter in de wedstrijd, maar buiten 2 kansen niet veel meer laten zien. De 2e helft een ander Den Bosch en een ander MVV. Veel te slap verdedigd meerdere malen, waarna snel 2 tegendoelpunten vallen. MVV is niet bij machte om nog te scoren (kwaliteit). Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen met de 4 punten die we tot nu toe hebben vergaard. Vrijdag weer voor de TV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #36
De realiteit is dat we door veel ploegen voorbij zijn gestreefd.
Er zijn niet veel ploegen die qua budget onder ons staan. En ik denk hetzelfde qua professionaliteit.
De stappen die we de laatste jaren wilden maken zijn een stap vooruit en twee terug. Willen we nog ooit iets betekenen moet er iets drastisch veranderen! Hopen op meer blijft een droom uit een ver verleden.
Toch geef ik nooit op. Dit jaar lijken we in ieder geval op een aantal punten wel de goeie richting uit te gaan. Maar of dat genoeg is?
Deze wedstrijd is in ieder geval verloren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:52 22 sept 2020 22:55 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #37
Kalezic heeft denk ik wel drie pakjes Fisherman’s Friend leeggeschreeuwd. Aan passie en beleving bij die man kan het niet liggen. Misschien heb ik wel de tactische notitie gemist: waarom zit Deom op de bank? Ik zou hem graag in de basis hebben gezien i.p.v. Kostons. Kostons was weer grote delen van de wedstrijd te lief in de duels of onzichtbaar. Bovendien leverde-ie ook behoorlijk wat ballen in. Met Deom heb je meer creativiteit en felheid en een manier op de spitsen te kunnen bedienen. Een half uur mocht-ie nog meedoen bij een 2-0 achterstand, maar hij bracht wel meteen vuur, passie en dreiging.
Maar alleen aan de invulling van die positie op het middenveld ligt het natuurlijk niet. Het begint bij individueel taken goed uitvoeren. Dat ging vaak mis. Slordigheden, passes die niet aankwamen, misverstandjes... Nee, het was niet goed vandaag. En dat terwijl er wel wat te halen viel. MVV begon nog aardig, maar daarna zakte het in. Zonde want kansen waren er zeker. Een wedstrijd die frustratie opwekte bij het bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:53
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Onderwerp Auteur
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #38
Terechte nederlaag, te weinig gebracht in de wedstrijd. En de kansen die ze krijgen (vooral na de 2-0) moeten er gewoon in.. 2x goed doorgekomen in de 16 van Den Bosch, maar dan is de laatste pass niet goed.. Hopelijk vrijdag in eigen huis een beter resultaat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 22:57
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #39
Het stond organisatorisch over het algemeen wel aardig, maar ik miste aanvallende kwaliteit en vooral na rust energie. Den Bosch heeft een jong team, maar was zeker na rust veel scherper. Ik had voor rust het gevoel dat MVV het op ervaring zou gaan winnen, maar MVV zakte steeds meer weg. Volgens mij heeft MVV best wel mogelijkheden op aanvallend gebied met toch een aantal behendige spelers als Schroijen, Zamouri, Stavitski en Mickels en een typische centrumspits als Duin, maar dat komt er tot nu toe veel te weinig uit. Op de tegenaanval kun je daar volgens mij veel meer uithalen. Dat lukte vorige week overigens bijna aan 100%. Vandaag hadden we veel meer kansen, maar was de afwerking helaas niet op dat niveau.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 23:13
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #40
Waar moet je beginnen? Het is gewoon echt een zeer matig elftal. Kleurloos.

Geen backs die aanvallend wat brengen zoals een Labylle. Geen middenvelder met een steekpass of wisselpass zoals Peeters. Geen buitenspeler wat een man kan passeren zoals bijvoorbeeld Croux.. zelfs geen type Goppel wat met snelheid wat kan.

Er is gewoon niemand wat enige waarde vertegenwoordigd in dit fletse ploegje. We gaan richting oktober zonder shirt sponsor.

Ik hoop dat er nog ergens wat vandaan gehaald gaat worden..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 23:15 22 sept 2020 23:15 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #41
gifbeker leegdrinke....
gelökkig waor 't geine groete...
gaw vergeete en op nao de volgende wedstrijd !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 23:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #42

lMaastrichtl schreef : Sorry, ik zal het verwoorden naar jou wens. Kostons uitstekend vanavond enigste die een voldoende verdiend.

Jij hebt zeker naar een andere wedstrijd gekeken. Ik zou zijn statistieken wel eens willen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 23:23
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #43
Meen je dit serieus?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 23:26
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #44
Begin was best goed en we hadden minimaal 1x moeten scoren voor rust. Op het moment dat we een achterstand oplopen gaat het mis. Dan moeten we meer risico nemen en dan wordt echt duidelijk dat we kwaliteit te kort komen om iets te draaien. Sterker nog; dan vallen er behoorlijke gaten en kun je er zo nog maar een paar om te oren krijgen. Dus de nul is met dit materiaal eigenlijk heilig. Ik heb de discussies mbt Kostons deze week gelezen maar ik moet zeggen dat ik hem vandaag inderdaad wel heel zwak vond. Ik begrijp ook niet waarom Deom geen basisplaats heeft. Wie weet staat hij er vrijdag vanaf de aftrap in.
En ik zou graag jongeheer Visser een keer zien invallen. Die had toch een paar aardige momenten in de voorbereiding. Waarom zat hij niet bij de selectie?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, InDoDoNnY, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 23:37 22 sept 2020 23:40 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
FC Den Bosch - MVV Maastricht 22 september 2020 || 21.00 #45
MVV begint goed aanvallend. Daarna zakken ze wat in en gaan ze rondspelen, volgens mij op commando van Kalezic. Dat ging ook nog even redelijk. Maar daarna werd De Bosch sterker, terwijl die ook niet veel voorstelden. Kalezic overigens al minder negatief vooraf, al kwam dat misschien ook omdat de interviewer het positief instak (“MVV doet het beter dan vorig jaar”->kijk DDL zo kan het ook)

Wat viel me nog op..
Stavitski vond ik een aantal keren goed mee naar voren komen op de zijkant. Raar dat hij eruit ging.

Kostons zat niet in de wedstrijd (verkeerde positie), dan had ik dit keer eerder hem gewisseld.

Duin die valt me nog tegen. Werd een keer richting keeper gestuurd, maar had geen idee wat te doen en werd uiteindelijk simpel ingehaald door een verdediger. Hopelijk komt dat nog goed met hem.

Deom viel aardig in, jammer dat hij niet met Zamouri kwam samen te spelen, misschien dat er met hen 2 samen wat voetbal in het spel van MVV komt. Mickels rommelig, maar rommelde tenminste nog richting goal.

Martina toch nog even noemen: heeft toch wel de beste conditie van allemaal. Wordt steeds beter vind ik.

Joerie..nog steeds potentie, maar geef die bal eens wat sneller door. Zeker drie keer sprint er iemand de diepte in, Joerie ziet het, maar geeft de bal gewoon niet. En nog steeds dat zeuren.

Als we nu nog één speler erbij zouden hebben met wat extra klasse zoals een Okita/Croux/Nwakali dan zag het er allemaal al wat beter uit. Op dit moment is er nog geen speler “waarvoor je naar het stadion komt”. Hopelijk komt dat nog.

Positief afsluiten: Van Bommel jr maakte zijn debuut in het betaalde voetbal. En...we hebben vrijdag weer een kans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Anna D., De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden