FC Eindhoven - MVV Maastricht

16 nov 2019 07:26
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #31
2de helft via stream bekeken, eerste helft was dus nog slechter ? Hulp boe get dat nao tow.
Ik hoorde usta een aantal keer roepen “ Antony de punt in , maar Antony deed helemaal niets. Als de aanvoerder al niet meer luistert... Dan is het probleem toch groter en lijkt dat knuffel momentje 2 weken terug toch een geregistreerd iets.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 08:19
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #32

De Zwarte Vogel schreef : We moeten wel heel reëel constateren dat de twee routiniers Schroijen en Van den Hurk niet langer het niveau van de KKD halen. Dat is iets dat de technische staf zelfs met een blinddoek om kunnen zien.


De Limburger citeert Van den Hurk in chocoladeletters: "we kunnen beter bij de amateurs gaan voetballen".

Neem dan gelijk meneer Usta mee.
In tientallen jaren als MVV fan ben ik geen slechtere trainer tegengekomen, zelfs zijn naamgenoot niet...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 08:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #33
De zoveelste nagel aan de doodskist van Usta. (Dat is een uitdrukking voordat personen die de Nederlandse taal niet voldoende machtig zijn dit als een bedreiging interpreteren) Die kist zou nu toch volkomen dichtgespijkerd moeten zijn.
Deze bij gebrek aan alternatieven omhooggevallen tolk die denkt dat-ie Mourinho is, is echt niet langer houdbaar meer.
MVV bestuur, grijp in vredesnaam in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 08:47
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #34
Wat is ons clubje diep gezonken, het voetbal is niet om aan te zien en de ene naar de andere nederlaag.
Ik blijf roepen (al voordat de competitie begon) dat deze selectie veel te veel kwaliteit mist.
We missen al jaren scorend vermogen en spelers die het niveau KKD aankunnen.
Met deze selectie gaat geen enkele trainer resultaat halen, het gehele aankoopbeleid en scoutingsapparaat van Mvv is een farce.
Bertrams is een redelijke keeper
Vermijl kan amper het niveau aan, erg blessure gevoelig.
Mahmutovic kan ik niet over oordelen, te weinig gespeeld.
Mares kan het niveau KKD niet aan
Last is nog jong en probeert zich staande te houden
Van Acker mag blij zijn dat hij weer een club heeft gevonden in de KKD competitie
Deom heeft talent maar gaat mee in de gehele malaise
Goppel moet eigenlijk een aanwinst zijn voor de KKD
Holtby een matig tot redelijke speler voor de KKD
Kostons is een middelmatige speler voor de KKD
Schoyen is dit jaar een van de zwakste spelers, speelt meestal maar 6 wedstrijden per jaar goed.
Van den Hurk is een zwakke spits wat vaak valt, eerst contact heeft met de tegenstander en dan pas kijkt waar de bal is.

Trainer Usta krijgt deze groep niet aan het voetballen maar ik vraag me af welke trainer dit wel met deze zwakke selectie gaat lukken. Ik ben blij dat ik komende vrijdag andere verplichtingen heb en niet naar de Geusselt hoef. Ik heb het wel even gehad met Mvv…..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 08:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #35
Het hele destructieve beleid van Penders en Elsen , vertaalt zich in een rampseizoen 2019-2020. Dit gaat MVV en vermogen kosten ...op alle gebieden gaan we een dikke vette rekening betalen hiervoor . Ongelofelijk hoe je een trainer als Usta kunt aanstellen ...compleet ongeschikt ..geen enkel verstand van voetbal en zo arrogant en dominant daar lusten de honden geen brood van . Maar Usta is een passant ..wij mogen straks deze rotzooi gaan opruimen als orkaan FUSTA is overgewaaid. Maar wie zitten er dan nog , dezelfde beleidsbepalers het zelfde bestuur ..:die toekijken en niet ingrijpen . Wat een slappe hap is mijn MVV geworden . We bakken er al jaren geen klote van . Binnen en buiten het veld laten we allerlei kansen liggen , en iedereen daar op t pluche houdt elkaar de hand boven het hoofd . Een voorzitten hoor je in deze tijd niet , geen idee wie die man eigenlijk is . Paul penders is bezig met blog 10 te schrijven . We staan nog maar 10 punten achter PO plek en ga zo maar door . Ik mis op alle fronten visie en passie en de schouders er onder . Ook binnen de lijnen is het een drama . En wat over is van deze groep is een stelletje makke schapen zonder Body . Een stelletje zoetwater surfers zijn het geworden . Ze hebben ( de groep) het toegestaan dat Gunst en Nijs moesten oprotten . maar die 2 zagen het maar al te goed met Usta is geen eer te behalen . Wat over is gebleven is een groep zonder body , geen winnaars instinct ...en dat is topsport ?! Man het is flopsport !!! Betaalt voetbal onwaardig op alle geledingen .
En bij MVV ben ik echt wel weten om te gaan met verliezen want dat is nu eenmaal innerrent aan supporter zijn van een club als MVV . Maar de laatste 3 seizoen met dit als dieptepunt is de lol er van af . De club ligt op zijn klote en de ramen liggen aan diggelen . Orkaan FUSTA raast nog even door en ons bestuur zit diep onder de grond ! Slappe hap . Dank je wel MVV voor deze diepe ellende !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 09:37
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #36
Als Bastiaans, Penders en zeker Elsen, kerels zijn moeten ze de eer aan zich zelf houden. Zij zijn verantwoordelijk voor deze ellende (beleid). Maar dat doen ze niet, ze verschuilen zich achter elkaar door te zwijgen Met de slogan."Het kump wel good!".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 10:00
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #37
Ich hub aol ieder gezag, veer koume ze aon ut wegjaoge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 10:11 16 nov 2019 10:15 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #38
Tsja, wat kan ik nog toevoegen. Wat een waardeloze wedstrijd. Kostons mist na drie minuten of zo een gigantische kans (zit niet eens in de samenvatting), dan hoop je dat MVV in ieder geval de aanval zoekt. Maar volgens mij was dat letterlijk het enige schot op doel van onze kant in de eerste helft. Bedroevend wat we verder lieten zien. Eindhoven ook niet bijster sterk maar gevoelsmatig was het wachten op de 1-0. Begin tweede helft stuurt Van den Hurk met een heerlijk steekballetje Holtby weg, Swinkels van Eindhoven ligt al maar helaas kan Holtby in de één op één het niet afmaken. Dan krijg je toch weer even de hoop dat ze de tweede helft wel fatsoenlijk gaan voetballen. Dat passes wel aankomen. Dat spelers wel van elkaar snappen wat ze gaan doen. Maar dat gebeurt niet en uiteraard uit een corner, jawel, alweer een doelpunt tegen uit een corner, scoort Eindhoven de 1-0. MVV wisselt dan op het einde nog wat aanvallend en tegen beter weten in hoop je dan stiekem toch nog op een puntje. Maar alle kansen waren voor Eindhoven en die maken de logische 2-0. Nu boeit me die 2-0 niet zo, we hielden open huis op dat moment omdat je achterstaat vlak voor tijd, het zal wel. Maar als je in een hele wedstrijd tot misschien drie fatsoenlijke aanvallen komt, ik noem het niet eens kansen, dan is er iets goed mis.

Dit lijkt nergens op. En dat lijkt het al weken niet. Vrijwel het hele seizoen niet. Er zaten een paar redelijke wedstrijden tussen maar als er van de vijftien wedstrijden drie wedstrijden waren met goed spel is het al veel. Cambuur en Excelsior thuis vond ik niet verkeerd. En vooruit, Roda thuis winnen is ook altijd goed, maakt niet uit op welke manier. Dan heb je het wel gehad. Bij Helmond uit begonnen ze goed tot de rode kaart. Dat was het wel. Niet om aan te zien verder.

Uiteraard ben ik er komende vrijdag weer bij maar voor het voetbal kom ik echt niet. We moeten thuis tegen Oss, die hebben even weinig punten als wij, scoorden pas één keer meer. Oss won in het begin van de competitie uit in Helmond en later speelden ze gelijk bij Dordrecht, de rest van de uitwedstrijden verloren ze, meestal kansloos. Dus ik verwacht eigenlijk dat we deze nog gaan winnen ook. Maar goed voetbal? Neuh, dat verwacht ik niet.

En Usta? Ik zie Usta nog wel de kerst halen, het maakt blijkbaar geen reet uit hoe slecht we spelen. Leuk op deze manier.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 10:21 16 nov 2019 10:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #39
Die mannen zullen nooit zelf opstappen, want dan moeten ze weer een normale baan zoeken (Elsen/Penders). Als het bestuur echt een bestuur was, was er nu crisisoverleg en werden er maatregelen getroffen om er verbetering in te krijgen, zowel op veld als kantoor. Dat hoeft op dit moment niet meteen ontslag te zijn, al zou Usta nu toch bijna bij de uitgang moeten zijn. Maar heb zo'n idee dat dat net zo'n tandeloos zooitje is. Er zijn er al 2 opgestapt en wat die Jöris kan betekenen is me tot op heden niet echt duidelijk. En die zullen hun vrienden van de directie gewoon steunen. Penders zal inmiddels wel met blog 11 bezig zijn om de schuld overal neer te leggen behalve bij de directie en dat er geduld moet zijn ipv koppen eisen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 10:46
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #40
Usta geniet totaal geen respect, vertrouwen en krediet meer van zowel de supporters alsook de spelers. Op de een of andere manier blijkbaar wel van het bestuur en de technische staf en ik vraag me af waarop dit is gebaseerd! Er is maar een oplossing mogelijk: Usta op non actief zetten anders zijn de gevolgen niet meer te overzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 11:22 16 nov 2019 11:23 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #41
Het is duidelijk dat Usta bij de meeste betaald voetbalclubs al lang buiten had gelegen. Ik vind het verder erg opportunistisch om gelijk maar te roepen dat Elsen en Penders er ook maar meteen uit moeten. MVV is de afgelopen jaren een voorbeeld geweest voor veel andere clubs op gebied van rust bewaren en structureel beter te presteren in vergelijking met andere clubs met meer mogelijkheden. Niet alles is gelijk allemaal slecht als we eens een seizoen, of in dit geval een paar maanden, slecht presteren. Het lijkt mij dat MVV de lijn van de afgelopen jaren wil vasthouden en niet gelijk (zoals het in de opportunistische voetbalwereld vaak wel werkt) bij de minste tegenslag alles overboord wil gooien en het maar weer met iemand anders wil proberen. MVV slaagt er voorlopig duidelijk niet in om een nieuwe stap te zetten in zijn ontwikkeling: van club waar weinig moest en waar het belangrijkste doel was financieel overleven en de PO`s een bonus waren, naar club die opnieuw sportief op een hoger niveau wil meedoen. MVV heeft die stap afgelopen zomer op een heel geforceerde manier willen zetten door de ambitie uit te spreken binnen twee jaar naar de eredivisie te willen (of in ieder geval daarvoor mee wil strijden), maar het heeft daar geen passende stappen bij gemaakt. Je kunt niet concurreren met veredelde eredivisieclubs als NAC, De Graafschap, NEC en Excelsior zonder veel te investeren in de spelersgroep en in de technische staf. Cambuur is een voorbeeld van hoe het wél moet als je de ambities hebt, die MVV heeft uitgesproken. Cambuur eindigde vorig seizoen tiende en was onze rechtstreekse concurrent voor de laatste PO-plek. Cambuur heeft vervolgens met Henk de Jong een ervaren trainer binnengehaald die veel invloed uitoefent op het reilen en zeilen binnen de club en heeft 9 spelers (allemaal transfervrij) aangetrokken die 25 jaar of ouder zijn, vaak spelers met een lange staat in het betaald voetbal. Als je in de KKD wil meedoen voor promotie is dat de weg die je moet gaan. Geen elftal met grotendeels spelers onder de 21 die je ooit met enig geluk voor een paar ton verkoopt, maar veel ervaring en spelers die je op de korte termijn naar een hoger niveau brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 11:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #42
De ochtend is alweer bijna voorbij en nog stééds geen actie vanuit MVV. Je vraagt je af waar die Penders het lef vandaan haalt om Usta met dit soort grove wanprestaties te laten zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 12:12 16 nov 2019 12:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #43
Waarom er niet wordt ingegrepen?

Omdat al het geld al is uitgegeven voor dit seizoen, de laatste euro is er ingestoken (Behalve de financiële buffer die we volgend seizoen hard nodig gaan hebben en die ook meetelt voor de nieuwe categorie-indeling van de KNVB. +/- 7 ton ongeveer zal het zijn). Wat valt er dan nog te veranderen? Het contract van de trainers loopt automatisch per 1 juli af (Binnen de voetbaltermen is dit zeer binnenkort). Vanaf 1 januari kan er zelfs met korting ontslagen worden als men even wacht (Je bent kruidenier of Bijstandsmoeder of je bent het niet.). Het bestuur snapt zelf wel dat ze dit seizoen de plank finaal mis hebben geslagen met hun aankoopbeleid en dat dit met symboolpolitiek niet even op te lossen valt. Wilt Ron Elsen überhaupt wel weer instappen als trainer? In juni kan het vlot weer uit het water worden getakeld en voor onderhoud naar het werf worden gebracht. Dan breekt het bestuurlijke kwartaaltje voor MVV weer aan, de rest van het seizoen valt er niks te besturen.

Het voetbalseizoen zit er sportief gewoon op , het beste is tot het laatst bewaard voor het 20 jarige seizoensjubileum in de eerste divisie.. Wat een prestatie!

"Andere clubs zijn veel meer geld kwijt aan scouting en andere operationele kosten. MVV heeft hierdoor meer te besteden." (De letterlijke quote vind ik helaas niet meer.)

Zie hier het resultaat... Blijf vooral alleen naar je eigen schoenen kijken...dan maak je de beste seizoensprognoses... Wie niet investeert in haar operationele organen loopt een ontwikkelingsachterstand op.. Zelfs onderaan de bak blijft er nu niks meer over voor een club die het moet hebben van de uitverkoop..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 12:21
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #44
Ja juist "Houten"en wie is hier verantwoordelijk voor? Ja juist die!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 12:24
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #45
Ut volgende leechpuntsje wat uzze geweldige trainer heet gezeen: 'We hebben de beste kans van de wedstrijd gehad'
Kwezel !!! Met kanse haol ste gein punte, en ouch neet met hel werreke op de training !
#USTAOUT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden