FC Eindhoven - MVV Maastricht

15 nov 2019 21:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #16
Meh me lepke. Wat slecht. Dit doet echt pijn aan je ogen. Dit kan zo werkelijk niet verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 21:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #17
USTA/ELSEN/PENDERS OUT!!!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 21:50
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #18
Mijn god ! Weg met die dictator. Wat een armoede dit. Echt onvoorstelbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 21:54
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #19
Bij deze wil ik graag van de mogelijkheid gebruikmaken om Usta officieel uit te roepen tot de allerslechtste MVV trainer aller tijden. Hij krijgt het voor elkaar om de ploeg in een andere opstelling nog slechter te laten spelen dan ik voor mogelijk had geacht. Als ze hem nog even laten zitten is de Geusselt binnen no time een spookstadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Geusseltmania

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 21:57
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #20
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Slecht, slecht en nog eens slecht. #Ustaout aub....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 21:59
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #21
We moeten wel heel reëel constateren dat de twee routiniers Schroijen en Van den Hurk niet langer het niveau van de KKD halen. Dat is iets dat de technische staf zelfs met een blinddoek om kunnen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:02
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #22
Enfin de wekelijkse 90 SM minuten zitten er weer op en wederom een geweldige prestatie! De playoffs zijn natuurlijk nog lang niet uit beeld, maar ook voor andere records liggen we op koers! In 2004 werden we 18e en voorlaatste in de eerste divisie, onze slechts eindklassering ooit en we zijn hard op weg deze wereldprestatie te evenaren!

Ik heb de eerste 5 minuten gemist, blijkbaar hebben we toen een enorme kans gehad. Dat was dan meteen het enige hoogtepunt. Het leek helemaal nergens op. Usta had weer eens gegoocheld met de opstelling en dus speelden we opeens 5-3-2. Het dominante spel dat we zouden gaan zien is nu blijkbaar compleet ingewisseld voor defensieve zekerheid inbouwen neem ik aan. Eerlijk, wat heeft het voor zin zo de wedstrijd in te gaan? Wat een laf spel man. En als het nou nog zin had, we werden vanaf minuut 15 min of meer weggetikt door Eindhoven dat 4-5 flinke kansen heeft gehad. Ons idee was blijkbaar om er op de counter uit te komen ofzo. Schroyen en van den Hurk vormden het spitsenduo, maar die liepen beiden als kip zonder kop over het veld, en sowieso is Schroyen totaal ongeschikt voor deze rol. Ons middenveld werd intussen compleet overlopen, met name fysiek hadden ze niks in te brengen en achterin was het ook met 5 man een gatenkaas. Pas na een half uur kwamen we er een beetje uit, maar we hebben, op die kans in de 5e minuut na werkelijk helemaal niks laten zien. En als we dan eens de bal hadden was het voetballend zo stroperig dat ik mijn internetprovider heb gebeld met de vraag of de verbinding wel in orde was. Werkelijk gruwelijk zo slecht was het, bijna onvoorstelbaar. Schandalig gewoon.

Gelukkig stapten we na rust van dat idiote 5-3-2 af. Het ging dan ook iets beter nu van den Hurk en Schroyen weer gewoon op hun normale plek stonden. We kregen zowaar een 200% kans en ook daarna was het in elk geval beter dan de eerste helft. En dan nog was het een niveautje waar de amateurs zich voor zouden schamen. Ik heb werkelijk geen moment het gevoel gehad dat we een goal gingen maken. Het was wachten op de 1-0 of hopen op 0-0. Het is pure mazzel dat de goal pas in de 74e minuut viel, als het bij rust 2-0 had gestaan hadden we niks mogen zeggen. Daarna hebben we het wel geprobeerd, de standaard wissel met Vlijter erin werd gemaakt, de andere aanvallende krachten die we hebben, Kot en Nissila, gaan zo te zien alleen nog maar mee om de spelersbus te vullen (een aanvallende wissel in de 88e minuut is natuurlijk belachelijk). Wij hebben geen kans meer gehad, Eindhoven kon rustig op zoek naar de 2-0 en dus klaar.

Dus, weer verloren, het lachertje van het betaald voetbal gaat lekker door met zichzelf volstrekt belachelijk maken. Om je dood te schamen dit. Echt waar. Schaamrood op de kaken. 19e Plek na 15 wedstrijden. 1 keer gewonnen in de laatste 12 wedstrijden. Elke andere club had Usta al lang en breed weggestuurd, maar hier mag hij blijven zitten. Het is zo absurd dat het om van te schuddebuiken van het lachen zou zijn als het niet zo ongelooflijk triest was. Maar hey, nog 13 punten en we staan bij de playoffs! En we liggen prima op koers om in elk geval een record te breken, in 2004 eindigden we de competitie met 28 punten, dat aantal gaan we op deze manier never nooit halen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Geusseltmania, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #23

De Zwarte Vogel schreef : We moeten wel heel reëel constateren dat de twee routiniers Schroijen en Van den Hurk niet langer het niveau van de KKD halen. Dat is iets dat de technische staf zelfs met een blinddoek om kunnen zien.

Ik houdt het bij deze 2 (en ws nog bij meerdere) op ONWIL. Ik denk dat er bij meer spelers meer aan de hand is als wij weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #24
Weet je, het is voor het eerst dat ik eigenlijk hoopte dat MVV zou verliezen. En waarom? Omdat ik hoop dat usta dan sneller weg gaat, dat MVV wakker wordt.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:12
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #25
‘Rij tege ‘nne baom op!’

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:18 15 nov 2019 22:20 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #26
Je hoopt op minimaal een punt (wat op zich al best triest is), maar je staat weer met lege handen. Wat kun je zeggen zonder cynisch te worden?
Het wordt met de week pijnlijker. De fortuinlijke overwinning tegen Almere heeft niet kunnen verbloemen dat het gewoon slecht is wat we voorgeschoteld krijgen. Vandaag is weer een bewijs. Geen goals voor, wel goals tegen, geen lijn, veel fouten en geen dominant voetbal.
Ik blijf het zeggen; ik vind het minder erg om te verliezen als ik spektakel heb gezien en de wil om dominant te spelen. Ik denk zelfs dat je met bravoure, spektakel en durf meer resultaat afdwingt dan met dit afbraakvoetbal.
Hard werken op de training is allemaal leuk er aardig. Sterker nog: dat is het minimale wat je mag verwachten. Waar zijn de slimmigheidjes, waar is de absolute wil om te winnen, waar is de concentratie? Hoe kan het dat simpele dingen fout gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:20 15 nov 2019 22:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #27
Wat een niveau...leek wel een eerste klasser waar we naar keken. Maar Holtby moet na rust wel gewoon scoren. Daarna letterlijk in slaap gevallen. We zeggen wel, er zit meer in de groep, maar waar zijn we vorig jaar geëindigd met een aantal basiskrachten. Schrooijen zou er bij mij volgende keren eens uitblijven. Om nou op dat ene momentje te wachten zoals tegen Almere, nou nee. En het is dat we geen andere spits hebben, alhoewel kostons dat ook kan, anders ging die er ook eens uit.

Maar ja, ze werken blijkbaar allemaal wel keihard op de training volgens ene boomfluisteraar Usta...

Heerlijk uitkijken naar de kitchen champions keldertopper tegen Toppie Oss.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:30 15 nov 2019 22:31 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #28
Jongens, dit kan echt niet meer langer...er MOET nu ingegrepen worden en een echte trainer/ coach voor de groep gezet worden. En nee, in godsnaam niet weer onze standaard interim. ACTIE NU!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:41 15 nov 2019 22:55 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #29
Geen commentaar....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 22:45 15 nov 2019 22:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #30
Ik zou het wel ongeveer een antwoord weten. Frans Körver zei destijds: je moet niet bang zijn om met 5-0 te verliezen. En ja, we zullen best wel eens met 5-0 onderuit gaan, maar ik wil aanvallend voetbal zien, en hierdoor gaan we ook vaker met 5-0 winnen. Enfin om dit nu te vertalen naar het MVV van nu ( los van dit, is het wel een totaal andere situatie op dit moment), is dat MVV niets meer te verliezen heeft. Bang om te verliezen hoef je dus niet meer. Lekker zorgenloos het seizoen uit voetballen verder. En kijk, daar komen de overwinningen. Maar op deze manier ( steeds bang om te verliezen met 5-0) kom je echt niet meer van de voorlaatste plek weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden