Dordt-M.V.V.

03 sept 2019 17:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Onderwerp Auteur
Dordt-M.V.V. #1
Zaterdag,18.30 uur:

FC DORDRECHT - MVV MAASTRICHT -

Arbiter : R.Hensgens
Ass.arbiters : S.de Groot
R.van Vlokhoven
Official : J.Rozendal

Typisch toch weer, tot v'r oetgerekend noe weer 'ne mof es sjeidsrechter kriege...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 18:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Dordt-M.V.V. #2
Ik ga ervan uit dat een scheidsrechter zo professioneel is dat hij voorkeuren aan de kant zet.
Vraag me vooral af wie centraal in de verdediging staat. Shermar&Shermaine zijn afwezig vanwege interlands. Vermijl?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 18:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Dordt-M.V.V. #3

Brncic schreef : Ik ga ervan uit dat een scheidsrechter zo professioneel is dat hij voorkeuren aan de kant zet.
Vraag me vooral af wie centraal in de verdediging staat. Shermar&Shermaine zijn afwezig vanwege interlands. Vermijl?


Dat wordt nog een puzzel. Ik zou gaan voor Vermijl of Nys. Beiden kunnen op die positie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 18:14
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Dordt-M.V.V. #4
Of snel Van der Weg en Den Acker vastleggen, meteen lengte erbij en zouden in nood centraal kunnen

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 18:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Dordt-M.V.V. #5

Brncic schreef : Ik ga ervan uit dat een scheidsrechter zo professioneel is dat hij voorkeuren aan de kant zet.


Hij heeft bewezen dit niet te doen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2019 08:23 05 sept 2019 08:29 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Dordt-M.V.V. #6
Welgeteld twee (!!) wedstrijden in het Nederlands betaald voetbal zaterdag om 18.30, waaronder Dordrecht - MVV. Wordt het dan, zoals je wellicht zou verwachten, uitgezonden door Fox? Nee hoor, vergeet het maar. Telstar tegen Cambuur krijgt een live verslag evenals G Ahead tegen Excelsior later op de avond (20.45). Als je moet kiezen begrijp ik gezien de stand op de ranglijst dat deze twee affiches de voorkeur krijgen, maar ze hebben toch voldoende kanalen om drie wedstrijden op een avond uit te zenden? Doen ze met de eredivisie ook. Jammer! Dan maar zenuwpezen via de radio.

Overigens nog even als reactie op die scheidsrechter uit Kirchrao: je kunt het ook anders bekijken. Deze jongen fluit zijn eerste duel in het Nederlands betaald voetbal en het is hem er dus alles aan gelegen om een goede indruk achter te laten. Daar past het benadelen van een ploeg om persoonlijke voorkeuren niet in. Nee, ik geloof niet dat deze scheids doelbewust tegen ons gaat fluiten a.s. zaterdag. Tenzij je denkt dat hij het verleizen MVV tegen Dordrecht belangrijker vindt dan zijn eigen carrière, dan zou het best kunnen. Lijkt mij sterk. Ja hij heeft een rare beurt gemaakt toen als vierde man, maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij dat een passend vervolg geeft zaterdag. Geef de man een kans, hij heeft het al zwaar genoeg met zijn afkomst ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Tommyd, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2019 11:00 05 sept 2019 11:00 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Onderwerp Auteur
Dordt-M.V.V. #7
Mesjiens is 't zoe slech inderdaod nog neet tot v'r dee pruus es sjeidsrechter höbbe. Stèl tot heer us geit benaodeile en veer daodoor verlere. En stèl 'ns tot Top wint bij die pruse....

Raoj 'ns wee daan oonderein steit.... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2019 14:05
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Dordt-M.V.V. #8
Jammer, deze scheids... uit Landgraaf... hoe is het mogelijk... tuurlijk hij zal geen opzichtige kadootjes geven aan de Schapekoppen, maar ben bang dat de twijfelachtige momenten, "de grijze gebieden" in het voordeel zullen uitvallen van Dordrecht. Zeker na afgelopen zondag.
Snap niet hoe een KNVB dit kan doen... zoveel andere wedstrijden en zoveel andere scheidsrechters.

Benieuwd naar de opstelling van usmvvke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2019 05:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Dordt-M.V.V. #9
Er zijn weinig goede scheidrechters voor MVV dus dan kan deze er ook wel bij.
Maar was het niet zo dat je voorkeurclub(s) moest aangeven bij de knvb als scheidsrechter?

Als je play offs wilt halen moet je zowiezo van deze clubs winnen uit en thuis. Maar het blijft MVV, dus tegen laag geklasseerden...
Ik zeg dan ook 1-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2019 06:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Dordt-M.V.V. #10
Best vreemd om vandaag geen wedstrijddag te hebben, maar morgen om 18:30. Wat een fan-tas-tisch tijdstip overigens! Maar dit heeft natuurlijk alles te maken met Fox Sports die zoveel mogelijk wedstrijden live wilt uitzenden. Oh nee, wacht....voor de 38e keer deze week club TV van Heerenveen en Utrecht uitzenden gaat natuurlijk voor! Wellicht dat Fox dan wel zo een uitgebreide samenvatting kan geven zoals afgelopen week tegen Roda. Want ballen die tegen een paal worden gekopt , hoeven helemaal niet in een samenvatting!

Wij missen morgen de gebroeders Martina, bij Dordrecht missen ze ook één speler. Geen idee overigens of hij basisspeler was. Benieuwd hoe Usta dit gaat opvangen en dan met name de positie centraal achterin. Laat hij Nys een linie zakken of gaat Vermijl centraal spelen mits fit? Gaat hij voor Bertrams of toch voor Deusings die niet slecht stond te keepen zondag, maar gewoon geen bal klem heeft.

Ook aanvallend staat hij voor een aantal keuzes : drie aanvallende posities met keuze uit 5 (Vlijter lijkt me niet klaar voor de basis) spelers. Nu moet Usta echt aan de bak om de sterkste elf op te stellen en de overige spelers tevreden te houden.

Normaal moet je morgen winnen wil je ergens om meespelen dit seizoen. Maar het is en blijft MVV. Doorgaans sterker tegen de betere broeders en zwakker tegen de mindere broeders. Dordrecht heeft nu niet bepaald een selectie waarvan je onder de indruk moet raken. Vooral die keeper daar, schiet daar maar lekker op! In 4 wedstrijden 13 tegengoals. Kijk voor de aardigheid (als je zin en tijd hebt) de samenvattingen van Dordrecht maar terug. Dan hadden wij met Deusings zelfs tegen De Graafschap een topkeeper tussen de palen staan. En die keeper (Ten Hove) is dan ook nog een ''talent'' van Feyenoord.

Ik verwacht toch een zege voor MVV 0-2.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 03:01 07 sept 2019 03:49 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Dordt-M.V.V. #11
Die scheidsrechter Hensgens fluit zijn eerste wedstrijd in het betaalde voetbal en hij is afkomstig uit Kerkrade. Dus zal die man, alleen omdat hij uit Kerkrade afkomstig is, volgens sommigen, wel tegen MVV fluiten. Dat is een haast racistische gedachte. Geef die man een kans. Die blinde wederzijdse haat die bestaat tussen sommige Maastrichtenaren en Kerkradenaren (lees: MVV- en Roda-supporters) begint me steeds meer te irriteren. Als je als MVV- supporter tegen Roda bent, dan kan ik dat wel volgen. Maar ik vind het te ver gaan om als MVV-supporter alles en iedereen uit Kerkrade te verketteren.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kloeteklaos, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 09:07
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Dordt-M.V.V. #12
Ben, Hensgens komt uit Landgraaf en niet uit Kirchraad!! Dus van discriminatie kan geen sprake zijn!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 10:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Dordt-M.V.V. #13
Ben. Die Hensgens is de vierde official die vorig seizoen verklaarde dat Van Moorsel bij Go Ahead op het formulier stond, ook al was dat een digitaal formulier en stond hij er aantoonbaar niet op. Ook heeft hij op een fanforum van Roda anti-MVV berichten gepost (jaren geleden).

Ik denk niet dat hij bij Dordrecht - MVV zijn scheidsrechtercarrière op het spel gaat zetten hoor. Die fluit vanavond waarschijnlijk naar eer en geweten, daar is de wedstrijd niet belangrijk genoeg voor. Maar ik vertrouw hem niet en zie hem liever nooit als scheids van MVV. Stel je voor dat we hem bij een belangrijkere wedstrijd hebben, play-offs of zo.

Moet die jongen zelf ook niet willen trouwens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, middenstip, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 10:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Dordt-M.V.V. #14
Hopelijk ergens en livestream....gr opadiehard.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 15:31 07 sept 2019 15:46 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Dordt-M.V.V. #15
Shermaine Martina kan toch meespelen tegen Dordt!
m.limburger.nl/cnt/dmf20190906_00121694/...beschikbaar-voor-mvv

---

International Shermaine Martina toch beschikaar voor MVV

MVV kan toch beschikken over Shermaine Martina. De verdedigende middenvelder zal niet meespelen met het nationale team, maar zit gewoon bij de selectie van MVV, voor het duel tegen FC Dordrecht op zaterdag.

In de planning stond dat de broers Shermar en Shermaine Martina in verband met interlandverplichtingen het duel tegen FC Dordrecht (zaterdag 18.30 uur) zouden missen. „Shermaine is naar Curaçao gevlogen om zich daar te melden, maar daar werd hij niet helemaal fit bevonden”, zegt Fuat Usta, coach van MVV. „Toen hij hier terugkwam hebben we alle testen met hem gedaan en hij is nu in ieder geval wel fit.” Shermaine Martina werd in het laatste duel van MVV tegen Roda JC per brancard van het veld gehaald nadat hij een blessure opliep.

Dat de middenvelder bij de selectie zit, is een meevaller voor MVV. Usta heeft op dit moment nauwelijks opties voor het hart van de verdediging. Martina heeft in de afgelopen jaren enkele duels centraal achterin gespeeld.

Een kleine tegenvaller is dan weer het wegvallen van Gavin Vlijter. Na het duel tegen Roda JC is bij hem een lichte hersenschudding geconstateerd. „KNVB-regels zeggen dat hij vervolgens twee weken niet mag spelen”, stelt Usta. De buitenspeler trainde wel gewoon mee. De nieuwe huurspelers Urho Nissilä en Thijmen Goppel zijn beschikbaar, waarbij laatstgenoemde wedstrijdfit is.

Vermoedelijke opstelling: Deusings, Frenoy, Mares, Shermaine Martina, Bonifazi, Deom, Holtby, Kot, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden