Dordt-M.V.V.

07 sept 2019 22:44
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Dordt-M.V.V. #31
Wedstrijdritme, ingespeeld raken, het zal allemaal wel.
Maar zaak is dan wel dat Fuat de beste spelers samen gaat laten spelen. Goede voetballers vinden elkaar altijd. Ik zou dan voor deze opstelling gaan:
Bertrams, Vermijl, Shermar, Mares, Bonifazi; Van Acker, Deom; Kot, Nissilä, Schroijen; Van den Hurk.

Deusings is een aardige gast, heeft zich hersteld na De Graafschap maar blijft te onrustig. Dat heeft z’n uitwerking op de defensie. Van Acker voegt ervaring en voetballend vermogen toe. Ik twijfel tussen Kot, Holtby en Goppel, maar vanwege de vorm van de dag zeg ik Kot.
Dan heb je met Frenoy, Shermaine, Holtby, Goppel en Kostons nog meer dan voldoende opties op de bank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 22:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Dordt-M.V.V. #32
Zo, terug van een dagje Dordrecht. Samen met Draankörgel en Zeikbak de mooie reis naar Dordrecht volbracht. Het stond omschreven als een autocombi, maar het was gewoon vrij vervoer. Toch ook wel eens lekker!

Voor de wedstrijd ga je natuurlijk kapot van de spanning. Je loopt dat stadion binnen waarna 6.000 man zich tegen je keren. Oh nee, sorry. Je loopt een afgedankt uitvak binnen waar 600 man naar je zitten te kijken. Het woord ambiance is nog te mooi om in negatieve zin te gebruiken. De enigste die er wel zin in had daar, was de stadionspeaker.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, want die was gewoon ruk. Geen beleving zoals vorige week , slordig in de passing en te voorspelbaar voorin. Deussings die toch ergens een weddenschap heeft lopen om zo weinig mogelijk te klemmen. Vermijl centraal was noodgedwongen , maar geen succes opbouwend. Zet hem maar rechtsback. Martina was geen schim van afgelopen zondag. Joeri doet constant hetzelfde en Van den Hurk krijgt werkelijk 0 bruikbare ballen de afgelopen 3 wedstrijden.

Snel vergeten en komende week met de volledige selectie trainen. Train ook even op voorzetten en dan met namen de looplijnen. Iedereen loopt eerste paal, 2e paal geen hond....

Niet verloren, dat is het enigste positieve

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 23:59 08 sept 2019 00:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Dordt-M.V.V. #33
In principe is er nog niet veel aan de hand. Je staat 3 punten van de top. De volgende wedstrijd moeten 3 punten worden. Dan kun je zomaar in de top 5 staan. Of gedeeld 5e.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 09:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Dordt-M.V.V. #34
Klopt Schapendonk, maar dit Dordrecht was onthutsend zwak, dit zijn gewoon twee punten die je laat liggen. Niet dat MVV de winst verdiende maar gezien de tegenstander.

Ik verwacht ten opzichte van gisteren uiteindelijk vier andere spelers in de basis (Bertrams, Mahmutovic, Van Acker, Nissila) waarbij ook nog eens een Vermijl op zijn beste positie terecht komt. Op papier kan MVV nog veel beter, dat biedt enige hoop, maar twee punten extra waren welkom geweest! En kanttekening is dat natuurlijk bijna iedere tegenstander hetzelfde heeft met late transfers en spelers die nog ingespeeld moeten raken, wij zijn niet de enigen die beter zullen worden de komende weken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 10:38
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Dordt-M.V.V. #35
Het voetbal wat we te zien krijgen , past niet echt bij de woorden van Usta met “dominant” voetbal.

Eagles uit was nog de beste wedstrijd wat ik gezien heb. Vooral de eerste helft, in mijn ogen was Dordt de ploeg met de regie in handen, MVV liep vooral achteruit en gokte op de counter. Pas toen “Dolberg” erin kwam gebeurde er wat, energie kwam erin! De rechtsbuiten wat inviel, of het was pech of gebrek aan kwaliteit.. geen 1 voorzet was goed, en heel veel balverlies als hij een actie probeerde te maken.


Telstar thuis hoop ik dan eindelijk eens een “Dominant” MVV te zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 11:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Dordt-M.V.V. #36
Slecht resultaat dat mogen duidelijk zijn. Dat we weer problemen hebben met scoren verbaasd me helaas wel.
Deze ploeg had de voorgaande wedstrijden minimaal 2 goals per x tegen gehad. MVV lukt het maar om 1 x te scoren.

Ik hoor weer smoesjes, inspelen, elftal is pas compleet. Ik snap het wel maar al die verloren punten komen je aan het eind hard te staan.
Dit jaar spelen we in ieder geval nog NIET voor promotie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 12:13
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Dordt-M.V.V. #37
Opdracht is gelukkig dan niet dit jaar promoveren. Daar trekken ze iets langer dan een jaar voor uit :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 12:15
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Dordt-M.V.V. #38
Wat mij betreft doe je je nickname met je laatste post weinig eer aan, MVV supporter. Na 5 gespeelde wedstrijden, waarvan 2 winstpartijen, verliespartijen en 1 gelijkspel gooi jij al de handdoek en heb je gezien dat we niet meedoen om promotie dit jaar? Natuurlijk mag (moet!) een supporter kritisch zijn en is er nog veel voor verbetering vatbaar. Maar ik vind het erg opportunistisch om deze ploeg nu al af te schrijven. Alsof we een dramatische start van het seizoen beleven. Nee, het loopt allemaal nog niet lekker. De ploeg heeft behoefte aan vastigheden en patronen en nu de selectie dan eindelijk compleet is de taak aan Usta om die patronen erin te gaan slijpen. De beoogde sterkste basisopstelling zal ook nog flink wat mutaties gaan kennen in vergelijking met de elf die gisteren op het veld stonden.

Mahmutovic is gehaald voor de basis en zal hopelijk over een tijdje weer mee kunnen doen. Nissilä is gehaald voor de basis lijkt mij, datzelfde geldt voor van Acker en Bertrams. Dat zijn 4 belangrijke posities op het veld, allemaal in de as. Als daar overal een betere speler komt te staan dan gisteren dan kan de wereld er opeens heel anders uit zien wat betreft wat veldspel. Aan de andere kant is betere poppetjes geen garantie voor succes, maar het begint allemaal met kwalitatief sterke individuen.

Kut resultaat tegen een kutploeg op een kut tijdstip. Snel vergeten ja, maar wel "gewoon" 7 punten na te zijn begonnen met 0 uit 2. Vergeet ook niet dat we een relatief lastig programma hebben gehad om mee te beginnen met Eagles uit, Graafschap thuis, jong PSV uit, Roda thuis en Dordrecht uit. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld het programma van een Top Oss en Excelsior. Ik zal ze voor het gemak er even bij zetten:

Oss: jong Ajax (T) 2-1 winst, jong Utrecht (U) 2-1 verlies, Jong AZ (T) 2-1 verlies, Graafschap (T) 0-0.

Excelsior: jong Utrecht (T) 2-0 winst, jong AZ (U) 1-2 winst, Telstar (U) 3-0 (!!) verlies, Helmond (T) 3-1 winst, Eagles (U) 2-2.

Tijdens het schrijven besef ik me wel opeens dat wij 3 tegenstanders hebben gehad die nu op plek 18,19 en 20 staan. Zie je dus wel hoe goed wij zijn? Die staan allemaal zo laag omdat ze al tegen MVV hebben moeten spelen. Wij worden kampioen! ;)

Zonder gekheid, ik wil alleen maar zeggen dat we uiteindelijk leven in de waan van de dag en met inachtneming van het slechte veldspel tot nu toe de resultaten en positie op de ranglijst zo slecht nog niet zijn. Volgende week thuis winnen van Telstar en je staat waarschijnlijk ergens onderaan het linkerrijtje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 13:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Dordt-M.V.V. #39
Bij de bekendmaking van trainer Usta werd hem gevraagd wat we van hem als trainer mochten verwachten, dominant en aanvallend voetbal waren zijn woorden.
Inmiddels wil Fuat bondscoach van Turkeij worden en met MVV prijzen pakken ....uitspraken waar mening trainer een hele loopbaan over moet doen om die waar te maken en te onderbouwen. Onze Fuat doet dat op papier in een paar weken ;-)

Helaas zie ik er weinig van terug op het veld ....daarbij zijn de verschillen tussen de nr 1 en de nummer 20 heel klein binnen het veld . Dus bij een fatsoenlijk aanpak een trainingsmethodiek en wedstrijd mentaliteit kunnen we zomaar hoge ogen gooien. Of trainer Usta de man is die dat vertaalt krijgt van spelconcept , aanpak en traingingsmethodiek naar de spelers groep , daar stel ik zeer grote vraagtekens bij. Ik denk dat Usta teveel topdown stuurt ipv echt die coach is die MVV nodig heeft die doorziet hoe je van 1+1 , 5 kunt maken ... want bij ons moet alles kloppen en alle wind moet in de juiste zeilen komen.

De selectie is nu zo goed als rond.... nu wil ik wel eens vuurwerk gaan zien op het veld , zeker bepaalde fases van de wedstrijd dat wij dominant durven te spelen en niet dat iedere 2 of derde bal bij de tegenstander beland. Veel is een kwestie van oefenen, oefenen en nog een oefenen maar ook je mindset.... niet bang zijn om te verliezen en risico's durven nemen binnen de lijnen.... er moet nog veel gebeuren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 14:26 08 sept 2019 14:33 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Dordt-M.V.V. #40
Helmond wint van Eindhoven. Wat ik al zei. Bij 3 punten tegen Telstar sta je weer gedeeld bij de top van de kk divisie. Maar ook zoals Napoleon al aangeeft, dat daarna nog veel moet gebeuren. Áls ze van Telstar winnen, want die wedstrijd is nooit gemakkelijk geweest. Zoiets moet eigenlijk meer mensen naar de Geusselt lokken. Maar dat doet het niet. Dat zijn juist de push momenten voor de club richting te top, die clubs als Cambuur, de Graafschap, etc etc wel hebben. De Geusselt moet dan vol zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 14:36
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Dordt-M.V.V. #41
Dat Usta maar eens gaat spelen met de volgende 11 tegen Telstar

Schrooijen-vd hurk- goppel
Kot-vd acker-nissila-Deom
Bonifazi-Mares-Martina-Vermijl

Denk dat je hiermee wel punten gaat pakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 14:40 08 sept 2019 14:45 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Dordt-M.V.V. #42
Ongeloofelijk hoe simpel De Graafschap kampioen gaat worden dit seizoen. Er zijn 5 wedstrijden gespeeld en bijna alle 'concurrenten' om De Graafschap heen verliezen nu al terrein. Excelsior die de zege gisteren al weggaf tegen de Eagles en nu Eindhoven die ook niet kan winnen van een ploeg die ergens onderaan stond (tot vanochtend) dus zo slecht doet MVV het dus ook niet, vind ik dan.
Ja oké van Dordt moet je winnen (maar dat moet je altijd eigenlijk, maar het lukt alleen zelden) maar je ziet dat iedereen van iedereen kan winnen (op een paar uitzonderingen na want van De Graafschap gaan er echt maar heel weinig clubs winnen) maar ik had het al ingecalculeerd dat we niet zouden winnen van Dordt. Maar dat geeft niet want zoals er al een paar aangaven met 1 a 2 overwinningen in de komende paar wedstrijden sta je straks gewoon weer ergens bij de eerste 6/7 :) Niks aan het handje, geen paniek, zolang Top Oss straks maar wint :applaus: dan gaan ze wel over ons heen, maar dat vind ik in dit geval dan niet zo erg :oops: :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 15:17
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Dordt-M.V.V. #43
En wie is je keeper, ik tel er maar 10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 15:57
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Dordt-M.V.V. #44
Bertrams natuurlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2019 16:02
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Dordt-M.V.V. #45

Oldchap schreef : Dat Usta maar eens gaat spelen met de volgende 11 tegen Telstar

Schrooijen-vd hurk- goppel
Kot-vd acker-nissila-Deom
Bonifazi-Mares-Martina-Vermijl

Denk dat je hiermee wel punten gaat pakken


Dat geloof ik best, maar ik ben bang dat de scheidsrechter twaalf spelers niet accepteert....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden