FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019

14 apr 2019 13:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #31

De_Lange schreef : In de structuur zou het best kunnen dat Penders vaker dan de voorzitter naar voren treed maar je hoort en ziet uberhaupt helemaal niets sinds zijn presentatie vorig jaar, of staat hij alleen op papier als voorzitter? Hij had destijds nog grote woorden van verbinden en goed netwerk, mijn gevoel van toen (onbekend persoon zonder toegevoegde waarde) wordt steeds meer bevestigd want welke verbindingen zijn er gemaakt sinds zijn aanstelling?
wat me ernaast steeds meer begint te storen is om te blijven proberen het braafste kindje van de klas te blijven in ieder opzicht, daarmee red je het niet, dat moet na al die jaren toch wel duidelijk zijn.


Vraag me af hoevaak MVV TV nog nog wordt bekeken. Er was in januari toch echt een item met Marcel Jeuris, waarin hij ook aankondigde in februari met updates van het vorig jaar gepresenteerde plan te komen. Toen op het forum ook al geen enkele post, wat zouden die aankondingingen dan zijn etc?, niks.
Een tweetal weken later kwam het akkefietje met de gesneuvelde ruiten van de bus van Genk. Tja, daarna bleef het opeens stil, de aankondigingen zijn tot op heden niet meer gekomen. 1 en 1 is twee, en ga daar nou niet MVV de schuld van geven.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 15:10
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #32

Boe is dat feeske? schreef :
Vraag me af hoevaak MVV TV nog nog wordt bekeken. Er was in januari toch echt een item met Marcel Jeuris, waarin hij ook aankondigde in februari met updates van het vorig jaar gepresenteerde plan te komen. Toen op het forum ook al geen enkele post, wat zouden die aankondingingen dan zijn etc?, niks.
Een tweetal weken later kwam het akkefietje met de gesneuvelde ruiten van de bus van Genk. Tja, daarna bleef het opeens stil, de aankondigingen zijn tot op heden niet meer gekomen. 1 en 1 is twee, en ga daar nou niet MVV de schuld van geven.


Dus omdat er iets in genk gebeurt met mensen die toevallig een maaastrichts accent of een mvv sjaal dragen , kun je geen update/terugkoppeling geven over je plannen? Dat gaat er bij mij niet meer in.feit is dat keer op keer de plannen niet gerealiseerd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 21:01
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #33
Lekker makkelijk praten achteraf @Lange.

Het is normaal in het bedrijfsleven dat je pas officieel communiceert als de inkt droog is. Zo doet MVV dat met spelers, sponsordeals en ook met plannen. Ik vind zoiets gewoon netjes. Als de inkt niet op t papier komt door een externe oorzaak houdt t op. Of die oorzaak gerechtvaardigd is, oordeel ik niet over.

Maar goed, het is weer het oude liedje, we zoeken een zondebok en ‘het bestuur’ (inmiddels al 2x gewisseld sinds 2010) heeft het weer gedaan. En Penders. En Elsen. Achjeh

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 21:28
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #34
Boe is dat feeske, ik snap heel goed jouw punt en ik begrijp het ook. En voor mijzelf hebben de huidige resultaten niet te maken met mijn verminderde interesse in de club. Dat speelt al na de verloren finale strijd tegen roda omdat de club daar naar mijn gevoel grote steken heeft laten vallen en niet veel meer heeft geprofiteerd van het momentum.

Ik begin gewoon genoeg te krijgen van het lamme gedoe. Telkens verschuilen achter randzaken die gebeuren om maar niet naar buiten te hoeven komen met de echte actuele stand. Telkens de motivatie om de bond, gemeente en weet ik wie maar tevreden te houden. Sons zou het eens goed zijn als onze club wat meer arrogantie had in plaats van het braafste kind van de klas. Want bedelen bij steeds dezelfde groep mensen voor een euro zet geen zoden aan de dijk. Heb eens schijt aan die betutteling van de hedendaagse maatschappij, want links if rechts om, uiteindelijk hebben we op deze huidige manier steeds minder bestaansrecht.

En ook al heb ik het helemaal gehad, toch zal ook ik weer een sk kopen om kennissen te zien die ik anders nooit zou zien of hebven gekend maar voor sfeer en spel is er momenteel geen toefevoegde waarde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 21:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #35
De hele discussie hoort niet in het onderwerp FC Dordrecht-MVV 12 april 2019. Ik stel voor dat deze wordt verplaatst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden