FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019

12 apr 2019 23:51
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #16
Mvv-Maastrricht staat op 14 plaats in een rang lijst t waar Jong Ajax ,Jong Psv ,Jong Utrecht en Jong Az mee doen voor spek en bonen in de reguliere stand in de K K D ....

Heel bedroevend maar helaas wel waar .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 02:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #17

houtengerard schreef : Einde Play-Offs, ik zie die nog geen 3 punten meer pakken dit seizoen. De reservebank van vorig seizoen was er blijkbaar toch niet klaar voor.

Wellicht ook vier ton teveel bezuinigd op het eindproduct dit jaar. Je zult die buffer hard nodig gaan hebben, want de klantenbinding was wederom 0,0 dit seizoen. Het overtreft zelfs in den treurnis het vorige seizoen. Toen werden we nog thuis een beetje vermaakt.

Lichtpuntje: 14 doelpunten van Anthony van Den Hurk dit seizoen, en dat alléén op een eiland, als dat geen survival skills zijn dan weer ik het ook niet meer.

Voor minimaal 115,50 euro per jaar (excl. consumpties), ontsnap je per voetbalseizoen minimaal 19 keer aan de controlerende blik van de vrouw des huizes, en kun je jezelf ongestoord laten vollopen, voetbal krijg je wel niet meer te zien bij die prijs. Maar of het dat waard is, dat laat ik in het midden, ik ken de thuissituatie niet. Mijn punt is: Is dat er zeker een toekomst is voor MVV, ook zonder voetballiefhebbers en geheelonthouders.

En mocht het financieel nog meer gaan tegenzitten, dan kan er zelfs nog meer bezuinigd winst gemaakt worden op voetbalzaken, neem dan afscheid van het betaald voetbal, schrijf jezelf uit bij de KNVB, neem afscheid van het veld en huur nog maar een half stadion, veeg alle supporters bij elkaar op één tribune en zet er een groot scherm neer. Je hebt minimaal 100 jaar aan beeldmateriaal in het archief liggen, daar kun je leuke avonden van maken, niemand weet nog alle uitslagen uit zijn hoofd.


Een hele mooie geschreven afspiegeling van dit seizoen en gedeeltelijk van vorig seizoen. Maar Houten (wij zijn) ik ben de negativo’s, de pessimisten die altijd wat te zeiken hebben of de mensen die het nooit goed genoeg vinden.

Als ik roep om een andere trainer dan is er geen betere te vinden voor dit spelersmateriaal. Echter de verandering zal ergens moeten gaan plaatsvinden. Op deze manier doorgaan... ja daar gaan we weer, oh nee we staan of zijn er al.
Iets zal er moeten gaan gebeuren om deze trein weer aan het rijden te krijgen. Het zal me een rotzorg zijn hoe dat gaat gebeuren, maar iets zal er moeten gaan gebeuren. Plaats 14 in de Kitchen divisie. Lekker hoor mannen, maar we zijn wel financieel gezond.

Ik had eigenlijk gehoopt dat we na de 1-0 ook hadden verloren, aangezien deze nachtmerrie eigenlijk alleen maar wordt verlengd. Hopelijk word ik en vele andere de komende maanden wakker geschud want op deze manier hoeft het voor mij niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 09:19
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #18
De rekening vaan wanbeleid en amateurisme weurt dit seizoen op pijnlijke meneer aon ut leech gebrach. Eerder kier ut zellefde leedsje, langzaam greuje en daan (es alles met zit) promoveerde. Steeds weer de luij aon ut lijnsje hawwe. Gein plan met duudelijke doele en meetpunte zowel op finansjeel es sportief gebied. Beij kritiek ummerskier ut zellefde kutsmoesje d'r is gein geld.
Benader un aontal groete bedrieve en rieke mestreechteneere, legk ze un plan veur dat mvv naor de ieredevisie bringk en daor ouch kin hawwe, un plan dat degelijk inein zit.
Noe is ut: Iech wil wel, mer iech kin neet en dat begint zielig en sjeemelijk te weure.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 11:03
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #19
Wat mij nog het meeste stoort is de lakse, visieloze, ruggengraatloze houding van onze club.
Wij als supporters steken uren vrijwillig in onze club. Overleg hier, ideeën daar.
Het antwoord is altijd nee, kom je met een uitgewerkt plan voor een digitaal scorebord met verdien model... Nee doen we niet.
Heaters is het dak, nee stadion is van de gemeente, vragen heeft niet eens zin.
Uitgewerkt plan voor supportershome onder de boschpoort tribune, nee we doen liever iets anders.
Geen lef om te zeggen we gaan voor promotie, nee want volgens ons budget staan we hoger dan de rest.
Steeds vaker vraag ik en vele naast me af waarom, waarom steek ik al die tijd en energie in een bodemloze put, in een ambitieloze troosteloze, sfeerloze club. Zonder enige ballen.
Het is voor mij dat ik al 26 samen met mijn vader naar het voetbal kan gaan, echt zo een vader zoon moment, en volgend jaar zitten we er weer.
Maar toch is het jammer de ivoren toren van mvv, een slap bedrijf, welke het wel prima vind zo. Ach ja waar zit ik me eigenlijk druk om te maken, er veranderd toch niks

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 11:13
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #20
Kan me je gevoel goed begrijpen. Net onder mijn rondje rennen heb ik er de hele tijd over nagedacht. Sinds we gered zijn, is het alleen maar achteruit gegaan met alles. Niveau omlaag, sfeer verdwenen, ruggengraat tonen tegen de knvb. Telkens komt er een ander excuus om het beleid dat mvv verder naar beneden drijft te verdedigen. We hebben een nieuwe voorzitter, heb je hem ooit al eens in het nieuws gezien... Ik kan het me in ieder geval niet herinneren.
Het wordt tijd dat het bestuur eens ballen gaat tonen, ga eens duidelijk werken dat je beleid waarheid wordt, ga samen met de supporters zitten en zorg dat die schitterende sfeer met idem doeken weer terug komt. Ga eens tegen de knvb in als ze je weer eens een oor aan baaien zoals tegen de Eagles vorig jaar. Ga eens openbaar vragen stellen len over en de subsidies van een Twente, Roda etc. Anders ben ik bang dat deze club steeds minder bestaansrecht heeft en het doet me pijn dit te moeten constateren. We staan als club niet stil, we hollen achteruit en dan is 4 ton winst mooi maar je koopt er weinig voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 11:36 13 apr 2019 11:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #21
Gerd Leers zei ooit: "MVV blijft eerste divisie, en dat is ook heel mooi". Natuurlijk vanuit een ander oogpunt dan de supporters. Eigen broek ophouden, minder politie inzet etc. Er was afgelopen week een programma op npo over fc Twente en hoeveel geld alle clubs wel niet hadden gekregen van de gemeente. Het programma ging al snel naar MVV. En ja hoor, wie hadden we daar weer. Gerd Leers. Hij moest weer met zijn smoel IN het MVV stadion nota bene, vertellen hoe dat destijds gegaan was. Schijnbaar is het zijn pronkstukje in de prijzenkast en in die van MVV waar voor de rest niets in zit. En het mooiste van alles: geen woord over Rjc op een oerhollandse zender. Jongens, dit wordt niks meer, want dit wordt al zo erg lang tegen gehouden. Soms denk ik dat er niet gepromoveerd wil of mag worden. Steeds dezelfde dingen worden terug op tafel gelegd, en desnoods komen er nog mensen voor uit de kist.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 14:27
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #22

omnisciens schreef : Wat mij nog het meeste stoort is de lakse, visieloze, ruggengraatloze houding van onze club.
Wij als supporters steken uren vrijwillig in onze club. Overleg hier, ideeën daar.
Het antwoord is altijd nee, kom je met een uitgewerkt plan voor een digitaal scorebord met verdien model... Nee doen we niet.
Heaters is het dak, nee stadion is van de gemeente, vragen heeft niet eens zin.
Uitgewerkt plan voor supportershome onder de boschpoort tribune, nee we doen liever iets anders.
Geen lef om te zeggen we gaan voor promotie, nee want volgens ons budget staan we hoger dan de rest.
Steeds vaker vraag ik en vele naast me af waarom, waarom steek ik al die tijd en energie in een bodemloze put, in een ambitieloze troosteloze, sfeerloze club. Zonder enige ballen.
Het is voor mij dat ik al 26 samen met mijn vader naar het voetbal kan gaan, echt zo een vader zoon moment, en volgend jaar zitten we er weer.
Maar toch is het jammer de ivoren toren van mvv, een slap bedrijf, welke het wel prima vind zo. Ach ja waar zit ik me eigenlijk druk om te maken, er veranderd toch niks


Omnisciens, je slaat de spijker precies op zijn kop. Wat je ook voorstelt, men wil niet, het kan niet, of mag niet. Men (MVV) verschuilt zich steeds achter de zin 'het stadion is van de gemeente'. Nou, van de gemeente hoef je niets te verwachten. Die hebben (top)sportbeleid al sinds jaar en dag op de allerlaagste plaats staan. Die zijn alleen maar bezig met het beperken van ondernemers, het tegenhouden van vernieuwingen en als gevolg daarvan ook het beperken van eigen initiatief. Onze politici willen hier een bejaardenstad van maken met het liefst Andre Rieu drie maanden lang op het Vrijthof, een verbod op jongerenfeesten, geen vernieuwende uitgaansmogelijkheden en al helemaal geen topsport meer in de stad. Vergelijk een stad als Maastricht eens met een Zwolle, Tilburg, Groningen, Breda, Eindhoven, of zelfs Alkmaar. OK, Maastricht is qua naam, historie en uitstraling wellicht de meest interessante stad, maar dat is maar schijn. Op basis van historie kun je niet blijven bestaan, je moet ook met je tijd meegaan. Die andere steden hebben, zonder uitzondering, allemaal modernere en betere stadions, daar wordt topsport in meerdere sporten bedreven, zijn veel meer en betere uitgaansgelegenheden voor het jongere publiek aanwezig, enzovoort. In Maastricht is men wars van vernieuwing. Altijd zo geweest. Maastricht is het 'Miami aan de Maas' maar dan in een piepkleine, kleinburgerlijke variant.

Maar laat ik me beperken tot MVV. Ook dit bestuur is mij veel te terughoudend. Het stadion is een aanfluiting (oud, geen fatsoenlijke voorzieningen, geen scorebord, geen verwarming, kunstgras, levensgevaarlijke tribunes waar de oudere en minder valide mensen haast vanaf donderen of waar je achter een paal zit en waar je bij binnenkomst door idioten van een of ander beveiligingsbedrijf wordt afgeblaft). Ook de sfeer is de afgelopen jaren steeds minder geworden (en ik kan het weten met al enkele decennia een seizoenkaart). Er zijn voldoende initiatieven, zoals Omnisciens aangeeft, maar alles wordt tegengehouden. DURF eens wat te doen, heb schijt aan de gemeente en stippel nou eens je eigen pad uit. Ik ben het echt zat als supporter na 19 jaar eerste divisie zonder enig resultaat. Kom je niet verder, OK, stop er dan mee want ik begin af te haken. De eerste divisie is voor mij geen eindstation. Als dat wel zo is voor het bestuur dan wil ik dat weten, dan is het einde nabij wat mijn steun als supporter betreft. Er is GEEN visie, iedere keer wordt gezegd 'over x jaar....naar de eredivisie'. Blablabla. Het maatschappelijke doel kan me even gestolen worden, eerst de sportieve ambities uitspreken graag. Op deze manier doorgaan betekent over enkel jaren het definitieve einde van de club. De afgelopen jaren zijn veel supporters weggelopen en die gaan dan naar RC Genk, Standard, PSV of Duitsland (ik was laatst bij een CL-wedstrijd van Schalke en heb nog nooit zoveel Maastrichts dialect in een vreemd stadion gehoord).

Gaat er dan helemaal niets goed? O zeker wel! 'Veer zien MVV' bijvoorbeeld is een initiatief dat zijn vruchten afwerpt. Fantastisch hoe zij dat op de rails hebben gekregen. En daar verdienen zij, en ook initiatiefnemers zoals omnisciens met het scorebord, niet alleen heel veel credits voor, maar zij verdienen ook een bestuur dat verder kijkt dan haar neus lang is en dat echt verder wil met de club. Dat ontbreekt wat mij betreft volledig. Ze zijn allemaal doodsbang voor de gemeente en dat begrijp ik deels ook wel, met die bejaardensoos die zich 'de raad' noemt. Ofwel ga een stevig gesprek aan met de gemeente en geef nou eens keihard aan wat moet gebeuren om de komende decennia nog betaald voetbal in deze stad te hebben ofwel zoek een investeerder die die de club op sleeptouw neemt en zoek meerdere investeerders die een nieuw modern stadion op exact dezelfde plek bouwen. Ga eens kijken bij FC Zwolle en Heracles; die clubs hebben hun stadions gemoderniseerd of nieuw gebouwd en die zien er picobello uit, met zo'n 12.500-15.000 toeschouwers als capaciteit. Tribunes tot aan het veld, verwarming, uitstekende faciliteiten, een vriendelijk welkom en al het andere dat hier ver te zoeken is.
Bestuur word wakker! Supporters lopen weg, grijp de laatste kans voor het te laat is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, De_Lange, De Zwarte Vogel, Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 16:43
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #23
Ook ik ga me eens bedenken of ik mijn sk ga verlengen. Heb aan dit seizoen een zeer slecht gevoel overgehouden.
Het wordt jaar na jaar slechter en slechter. Vraagt je af wat er op een training gebeurt. Maar conclusie is gewoon, kwaliteit op het veld wordt steeds minder, vele halven. Dat we een paar weken geleden nog 7e stonden verbloemde veel. En stond mvv daar nog, dacht ik hetzelfde.

Leuk winst maken, overigens voor een groot deel door vzm ingebracht. Maar op technisch gebied en op 't veld gebeurt ogenschijnlijk niks. Alleen buiten het veld, zat maatschappelijke activiteiten. Wat brengt dit...

Het slechte voetbal, mindere sfeer, externe randzaken zoals benadering van supporters door o.a. politie, de houding van gemeentebestuur naar mvv, de slechte stadionfaciliteiten, weinig ambitie uitstralen. Voor een mvv supporter na 19 (tussen)jaren 1e divisie niet makkelijk dit vol te houden.

Er moet echt heel veel gebeuren, want het gaat uit als een nachtkaars. Mvv zal alle zeilen bij moeten zetten. Veel losse kaarthouders zijn al afgehaakt, veel sk houders gaan afwachten.

Op commercieel gebied hoor je de laatste maanden zeer weinig behalve voor de winterstop wat kleine sponsoren binnenhalen dan wel verlengen. Momenteel nul communicatie vanuit het bestuur. Vraag me dan af of het aanstellen van thal en daemen wel wat heeft opgeleverd.

Maar binnenkort zal wel weer door Elsen of bestuur verkondigd worden, we staan waar we horen qua budget.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 17:57
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #24
In de eerste seizonshelft speelden we thuis net zo slecht als nu maar wonnen we tenminste nog regelmatig een uitwedstrijd. Dat laatste gebeurt nu ook niet meer dus het is logisch dat iedereen hevig teleurgesteld is en even zijn gal moet spuwen. Ik had zelf ook meer verwacht dit seizoen, vooral nu MVV eindelijk geen negatief eigen vermogen meer heeft en dus logischerwijs wat meer in het elftal kan gaan investeren, nu moeten de echte stappen gezet worden met het team. Zoals al eerder gezegd zijn blijkbaar de gemiddelde salarissen gestegen in de eerste divisie waardoor MVV effectief niet een beter elftal kan bouwen met meer geld.

De kritiek op het bestuur is ook begrijpelijk maar die situatie is nu niet anders dan toen we 5 wedstrijden achter elkaar wonnen. Als het elftal goed draait hoor je niemand klagen over randzaken als een scorebord of heaters. Maar goed, MVV zal ook wel beseffen dat er iets moet gebeuren om het publiek binnen te houden.

Maar hoe uitzichtloos de situatie ook lijkt, ik zal mijn seizoenkaart blijven verlengen zolang het kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2019 18:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #25
Zelfs een oer positivo als Boe is dat feeske?! zakt de moed in de schoenen, ik zeg ook al een tijdje dat t 5 voor 12 is op supportersgebied.
Het morren is afhaken aan het worden, in grote getalen. Misschien spreekt men elkaar na, misschien moeten we wachten tot na de 38ste match voor eindconclusies, maar we hebben geen honger meer naar succes, nee we zijn aan het verhongeren! Ook mij maak je niet wijs dat er de laatste maanden nog mensen met plezier naar de club gaan.

Zo jammer voor iedereen die hard voor deze club werkt, of t nou de organisatie, supporters, sponsoren of andere stakeholders zijn. We belonen onszelf als club niet en dat is in het voetbal een probleem en demotiverend, om elk jaar opnieuw op te brengen is gewoon lastig.

Toch zie ik mezelf weer de SK verlengen, in augustus begint het weer te kriebelen en krijg je weer hoop. Toch?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 00:17
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #26
Ook ik zal mijn seizoenskaart verlengen. Maar ik word wel doodziek van het bedroevende voetbal dat MVV laat zien, zeker in thuiswedstrijden. Vaak is het niet om aan te gluren. En ieder jaar kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Hoe lang duurt deze ellende nog? Het is haast niet om vol te houden...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 02:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #27

Ben Salemans schreef : Ook ik zal mijn seizoenskaart verlengen. Maar ik word wel doodziek van het bedroevende voetbal dat MVV laat zien, zeker in thuiswedstrijden. Vaak is het niet om aan te gluren. En ieder jaar kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Hoe lang duurt deze ellende nog? Het is haast niet om vol te houden...


Dat is ook misschien een gedeelte van het probleem. Men weet toch dat 3000 man hun kaart gaan verlengen kost wat kost. Wellicht is het dan eens een idee om eens een keer een statement te maken als hondstrouwe supporters! Dit kan toch niet langer zo?

Ik kan wel in mijn eentje voor de bestuurskamer gaan staan maar dat heeft geen effect. We moeten ons als supporters samen gaan pakken en actie gaan ondernemen. Op welke manier weet ik nu zo snel even niet maar wellicht heeft iemand anders een goed idee? Ik sta er iig open voor. Schiet maar los!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 09:17
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #28
Het luie bestuur heeft geluk dat VZM bestaat anders kon MVV vermoedelijk niet meer bestaan. Flink gegokt op samenwerking Genk en daar wilt Genk momenteel niks van weten om hun eigen supporters niet te benadelen (zit hun nog diep na STVV Genk) Ik hoor inderdaad ook heel weinig tot niks van onze nieuwe voorzitter dit jaar (die van de MTB?) en ook van Eric Weijenberg hoor en zie je helemaal niks (toch toetreden tot het bestuur?).



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 11:17
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #29

tuutsje schreef :
Dat is ook misschien een gedeelte van het probleem. Men weet toch dat 3000 man hun kaart gaan verlengen kost wat kost. Wellicht is het dan eens een idee om eens een keer een statement te maken als hondstrouwe supporters! Dit kan toch niet langer zo?

Ik kan wel in mijn eentje voor de bestuurskamer gaan staan maar dat heeft geen effect. We moeten ons als supporters samen gaan pakken en actie gaan ondernemen. Op welke manier weet ik nu zo snel even niet maar wellicht heeft iemand anders een goed idee? Ik sta er iig open voor. Schiet maar los!


Er zijn hooguit 1200 tot 1400 die-hards die altijd hun seizoenkaart vernieuwen hoe slecht het ook gaat. De kritiek op het bestuur betreffende zaken in het stadion snap ik wel, maar wat wil je dat ze gaan doen om betere spelers aan te trekken? Alles staat en valt met de begroting die blijkbaar niet om hoog te krikken valt, zelfs niet met nieuwe betaalde commerciele mensen als Thal. Dan kun je wel massaal je kaart opzeggen maar dan weet je iig zeker dat het er niet beter op gaat worden.

Ik hoor ook geklaag dat we niks horen van de nieuwe voorzitter, maar volgens mij is het in de nieuwe organisatiestructuur van MVV juist logisch dat je weinig van hem hoort, en dat vooral de algemeen directeur Paul Penders naar buiten treedt (wat hij ook regelmatig doet).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2019 13:25
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 12 april 2019 #30
In de structuur zou het best kunnen dat Penders vaker dan de voorzitter naar voren treed maar je hoort en ziet uberhaupt helemaal niets sinds zijn presentatie vorig jaar, of staat hij alleen op papier als voorzitter? Hij had destijds nog grote woorden van verbinden en goed netwerk, mijn gevoel van toen (onbekend persoon zonder toegevoegde waarde) wordt steeds meer bevestigd want welke verbindingen zijn er gemaakt sinds zijn aanstelling?
wat me ernaast steeds meer begint te storen is om te blijven proberen het braafste kindje van de klas te blijven in ieder opzicht, daarmee red je het niet, dat moet na al die jaren toch wel duidelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden