NEC Nijmegen-MVV Maastricht

12 dec 2018 14:09
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #1
In dezede fase van de competitie kan MVV best steun gebruiken. Het zal wel gaan spoken in De Goffert na de nederlaag van NEC tegen FC Den Bosch. Wie weet gebeurt er weer een wondertje als tegen FC Twente en Jong Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2018 19:42
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #2
Weet iemand een live-stream van deze wedstrijd??? Bij voorbaat hartelijk dank!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 09:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #3

Jo70 schreef : Weet iemand een live-stream van deze wedstrijd??? Bij voorbaat hartelijk dank!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Check vanavond even www.firstrowsports.eu or www.rojadirecta.me daar staan meestal links naar de livestreams (als die er zijn).

Dan over de wedstrijd: Gezien de vele blessures hou ik maar rekening met een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 10:09
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #4

jeoff schreef :

Jo70 schreef : Weet iemand een live-stream van deze wedstrijd??? Bij voorbaat hartelijk dank!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Check vanavond even www.firstrowsports.eu or www.rojadirecta.me daar staan meestal links naar de livestreams (als die er zijn).

Dan over de wedstrijd: Gezien de vele blessures hou ik maar rekening met een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen ;)

Ik vindt vaak een goede gratis stream bij livetv.sx/enx/webmasters/ Daar staan dan meestal 4 links in 2 rijtjes van 2. De bovenste in het eerste rijtje werkt bijna altijd goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 19:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #5

pinobel schreef :

jeoff schreef :

Jo70 schreef : Weet iemand een live-stream van deze wedstrijd??? Bij voorbaat hartelijk dank!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Check vanavond even www.firstrowsports.eu or www.rojadirecta.me daar staan meestal links naar de livestreams (als die er zijn).

Dan over de wedstrijd: Gezien de vele blessures hou ik maar rekening met een nederlaag, dan kan het alleen maar meevallen ;)

Ik vindt vaak een goede gratis stream bij livetv.sx/enx/webmasters/ Daar staan dan meestal 4 links in 2 rijtjes van 2. De bovenste in het eerste rijtje werkt bijna altijd goed.

Helaas staat hij hier deze week niet bij. Wel 3 andere wedstrijden uit de KKD. Ik zoek verder...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hugo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 21:59
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #6
Wat een knappe prestatie alweer van Us MVV'ke!!!, 0-1 winst bij NEC Nijmegen!!! Geweldig!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:02 14 dec 2018 22:03 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #7
En zo sta je opeens gewoon op plek 8 als we jong PSV en jong ajax alvast even wegschrijven. Alweer een uitwedstrijd gewonnen bij een ploeg die vooraf bestempeld werd als kampioenskandidaat. Als je dan ook ziet wat er op het veld staat bij beide ploegen kun je niet anders oncluderen dan dat dit gewoon wederom een hele knappe overwinning is op vreemde bodem waarbij een topploeg zelfs het scoren belet wordt. Deze ploeg mag dan pure kwaliteit ontberen in bijna elke linie, maar er zit wel onverzettelijkheid en een hele sterke wil in.

Kijk nu al uit naar Cambuur thuis, wordt wederom een belangrijke pot. Met deze opsteker vol vertrouwen naar ös mestreech en de Geusselt terug. Geniet ervan allen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:03
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #8
Niet verwacht, zeker met alle blessures en dan toch dit geweldige resultaat in weer een uitwedstrijd. Dat tegen (voor mij) toch een club met een goede selectie, waar ik van verwacht dat ze hoog gaan eindigen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:06
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #9

De Zwarte Vogel schreef : In dezede fase van de competitie kan MVV best steun gebruiken. Het zal wel gaan spoken in De Goffert na de nederlaag van NEC tegen FC Den Bosch. Wie weet gebeurt er weer een wondertje als tegen FC Twente en Jong Ajax.


En? Spookt het al zwarte vogel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:15 14 dec 2018 22:15 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #10
Knappe prestatie vanavond. Wat moet dat als TD toch een geweldig gevoel hebben geven op de terugweg, dat je, én de drie punten hebt meegenomen van een Kaliber-A ploeg, en dat je ook nog eens tonnen hebt ontvangen voor een spits die vanavond niet tegen je wist te scoren, die een stap omhoog wilde maken, hiervoor ordinair aanstuurde op een conflict, en nu op de ranglijst gewoon onder je staat. Dat zijn de mooiere drie punters om mee naar huis te nemen. (Hoewel we thuis voor kerstman spelen, zijn de *resultaten uit niet slecht. )




(*) DISCLAIMER: Resultaten is niet hetzelfde als 'Verzorgdheid van het spel"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:15
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #11
Dit MVV blijft me verbazen. We hebben een paar zaadwedstrijden achter de rug en nu wordt er knap gewonnen in Nijmegen. Op dit seizoen valt echt geen peil te trekken. Het is niet altijd goed, maar het is in ieder geval nooit saai. Het is sowieso een vreemde competitie waar het allemaal dicht bij elkaar staat.

Mooi dat:
- je drie punten pakt van een ploeg met meer geld en mogelijkheden
- je NEC en Cambuur voorbij gaat in de stand
- je de nul houdt
- het negatieve doelsaldo dus afneemt
- een 16-jarige jeugdspeler bij zijn eerste basisplek stand houdt
- je op een nacompetitieplek staat

Kortom een goed begin van het weekend! De wedstijd tegen Cambuur kan nog wel eens een hele belangrijke worden komende zondag. Cambuur moet woensdag voor de beker nog tegen Fortuna. Pak je zondag een punt of zelfs drie punten dan kan je toch nog met een behoorlijk gevoel de winterstop in. En dan is het zaak om eens goed naar versterkingen te kijken. En hopelijk zijn langdurig geblesseerden er na de winterstop weer bij. De eerste tester is er al. Laten we dat eerst maar eens afwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:19
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #12
Die jonge jongen van 16 die in de basis stond moet 't erg goed gedaan hebben. Breekt er dan eindelijk weer een jeugdspeler door?? I hope so!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:49
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #13
Jazeker, alweer een half uur thuis. Nu een bijzonder feestbiertje. Ik vond het jammer dat MVV in de tweede helft te veel de aanvallende mogelijkheden verwaarloosde. Het laatste fluitsignaal klonk als mooie muziek in mijn oren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2018 22:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #14
Jazeker, alweer een half uur thuis. Nu een bijzonder feestbiertje. Ik vond het jammer dat MVV in de tweede helft te veel de aanvallende mogelijkheden verwaarloosde. Het laatste fluitsignaal klonk als mooie muziek in mijn oren. Die jongen van bijna 17 was inderdaad fenomenaal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2018 00:06
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #15
NEC - MVV 0-1
Twente - MVV 0-1
Jong Ajax - MVV 0-1
FC Eindhoven - MVV 0-1
Almere - MVV 2-2

Met deze uitslagen zou je eigenlijk titelkandidaat moeten zijn :) Bizar toch hoe MVV er telkens in slaagt om met zijn defensieve organisatie bij grote clubs een 0-1 uit de brand te slepen. Iedere andere club uit de KKD droomt van deze uitslagen. Fantastisch resultaat opnieuw vanavond. Wat het resultaat zondag ook wordt, we doen in ieder geval volop mee halverwege. Ik denk dat in de eerste ronde heel duidelijk is geworden waar het probleem ligt. Laat ons hopen dat er 1 of 2 spelers bijkomen die een meerwaarde zijn op aanvallend vlak. Dan kan het nog een heel leuk seizoen worden. In de PO`s is dit dé manier om tot goede resultaten te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.239 seconden