NEC Nijmegen-MVV Maastricht

15 dec 2018 01:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #16
Het is geen raketwetenschap. We missen de kwaliteit om het spel te maken , maar hebben wel de kwaliteit een tegenstander te analyseren, vast te zetten en te overbluffen. Op basis van uitwedstrijden zijn we 1 van de beste ploegen dit seizoen. We kunnen beter van onze zwaktes uitgaan dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2018 10:05
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 144
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #17
Zo zie je maar wat er gebeurt als de jeugd eens een kans krijgt. Mbuyamba speelde fantastisch, speelde zijn tegenstander Diarra uit de wedstrijd en deed Moustafa volledig vergeten. Hopelijk mag hij tegen Cambuur ook starten. Nu de andere jonge jongens Everaers en Reck nog....we hebben de ontbrekende schakels wellicht gewoon op de bank zitten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2018 10:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #18
Kunnen ze die Mares niet in de spits zetten. Dat is de nieuwe Lewandowski.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2018 19:13
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #19
Knap gedaan gaste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2018 20:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #20
In alle terechte euforie over deze overwinning is er toch voldoende stof om over na te praten. Joeri Schroijen heeft zo hard gewerkt dat hij bij twee uitvallen onvoldoende kracht had om het juiste vervolg te vinden. In mijn ogen moet Abubakar nog heel veel bijleren voor hij een versterking kan worden. Jérôme Deom speelde heel goed. Ik ben niet direct gecharmeerd van Van den Hurk als goalgetter, maar de scheidsrechter leek alle overtredingen op hem door de vingers te zien. Ik kon me voorstellen dat hij gefrustreerd raakte. Positief is wel dat zowel Braken als Okita en Labylle niet het verschil konden maken. Zij zullen van de Pandaberenclub best wel een goed salaris toucheren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2018 03:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
NEC Nijmegen-MVV Maastricht #21


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.204 seconden