MVV - Jong AZ 30 november 2018

02 dec 2018 16:38
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #31
De spelers valt niet zoveel te verwijten. De inzet is er wel maar ze missen bijna allemaal de kwaliteit om op dit (laag) niveau al mee te kunnen. De beleidsmakers van Mvv hebben volledig gefaald, ze hebben meer geld binnen gekregen door verkoop van maar Mvv heeft de zwakste selectie sinds jaren.
Koopmans:We mogen blij zijn dat hij bij Mvv speelt, prima keeper.
Gunst: wie scout nu zo'n speler, kan het niveau niet aan.
Moustafa leuke gast maar ongeschikt voor dit niveau.
Abubakar:ziet er allemaal ongemotiveerd uit.
Houben: werkt hard maar mist niveau.
Deom: onervaren, moet zich nog bewijzen
Lavelee: onervaren, moet zich nog bewijzen.
Shermaine Martina: dekt meestal lucht.
Shermar Martina: redelijke verdediger, geen topper op eerste divisie niveau.
Mares: Matige verdediger, geen topper in de eerste divisie
Ippel: veel inzet, heb je nodig op het middenveld maar vaak te weinig overzicht en te onbesuisd.
Nys: keiharde werker, verovert vaak de bal maar verliest ook veel de bal. Geen toegevoegde waarde.
Van den Hurk: valt mij tegen, niet de spits wat wij nodig hebben.
Golpek: hij behoort opvallend vaker tot de betere spelers, hij kan zeker voetballen.
Vermijl: kan volgens mij veel beter.

Al met al een zeer matige selectie, hopelijk echte versterkingen in de winterstop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2018 17:26
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #32
Hoi gaste , Ik had ook een overwinning verwacht tegen Jong AZ .
Waar het aan ligt weet ik niet want ik heb de match niet gezien .
Na winst tegen Roda en Jong Ajax kon er een goede zaak gedaan worden .
Als er inderdaad niet genoeg kwaliteit is kan het niet altijd prijs zijn .
Inzet is altijd ok maar niet altijd voldoende om een wedstrijd te winnen .
Ik denk toch dat met deze ploeg een top 9 plaats moet mogelijk zijn , en plaatsing voor de play offs .
Wat betreft winteraankopen denk ik dat het niet zo veel gaat bijbrengen . het zijn meestal spelers die dan overkomen
die bij andere clubs ook niet voldoen . de echt betere kosten dan ook veel geld of huur en die gaan dan naar de betere clubs of ere divisie .
Zodoende gaan de wintertransfers volgens mij geen verschil maken en promoveren zal zeker niet gaan lukken .
Beter zorgen dat tegen volgend seizoen MVV echt versterkt wordt en zich is bij de top 5 kan nestelen en met wat geluk , dat je altijd moet hebben, kan promoveren naar de eredivisie waar we ook thuishoren .
Groeten uit Lier
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2018 21:50
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #33

Driver schreef : De spelers valt niet zoveel te verwijten. De inzet is er wel maar ze missen bijna allemaal de kwaliteit om op dit (laag) niveau al mee te kunnen. De beleidsmakers van Mvv hebben volledig gefaald, ze hebben meer geld binnen gekregen door verkoop van maar Mvv heeft de zwakste selectie sinds jaren.
Koopmans:We mogen blij zijn dat hij bij Mvv speelt, prima keeper.
Gunst: wie scout nu zo'n speler, kan het niveau niet aan.
Moustafa leuke gast maar ongeschikt voor dit niveau.
Abubakar:ziet er allemaal ongemotiveerd uit.
Houben: werkt hard maar mist niveau.
Deom: onervaren, moet zich nog bewijzen
Lavelee: onervaren, moet zich nog bewijzen.
Shermaine Martina: dekt meestal lucht.
Shermar Martina: redelijke verdediger, geen topper op eerste divisie niveau.
Mares: Matige verdediger, geen topper in de eerste divisie
Ippel: veel inzet, heb je nodig op het middenveld maar vaak te weinig overzicht en te onbesuisd.
Nys: keiharde werker, verovert vaak de bal maar verliest ook veel de bal. Geen toegevoegde waarde.
Van den Hurk: valt mij tegen, niet de spits wat wij nodig hebben.
Golpek: hij behoort opvallend vaker tot de betere spelers, hij kan zeker voetballen.
Vermijl: kan volgens mij veel beter.

Al met al een zeer matige selectie, hopelijk echte versterkingen in de winterstop.

Ik vind dit zo`n typische is het glas halfvol of halfleeg reactie. Het is maar hoe je naar de wereld kijkt. Ik vind jouw reactie vooral halfleeg, terwijl ik toch eerder halfvol kijk naar deze selectie.

Koopmans: mee eens
Gunst: was jaren een basisspeler bij een Eindhoven dat op dat moment telkens in de top vijf meedraaide. Vorig seizoen geblesseerd geweest. Wellicht nog wat tijd nodig om helemaal de oude te worden?
Moustafa: handige speler om in de breedte te hebben.
Abukabar: vorig seizoen ook lang geblesseerd geweest. Heeft wellicht nog tijd nodig? Liet ook al goede dingen zien. Viel bv. in Twente heel sterk in.
Houben: jonge speler die op dit moment idd nog tekort komt, maar hebben we zo de vorige jaren niet heel wat spelers zien doorgroeien (zie Golpek nu)
Deom: jong talent die zich laatste weken toch behoorlijk heeft laten gelden en creativiteit toevoegt aan het elftal. Prima speler om erbij te hebben.
Lavalee: jong talent, staat pas een aantal weken in de basis door blessures bij de andere centrale verdedigers en doet dat zeker niet onaardig (denk aan zijn sterke prestatie tegen Roda)
Shermaine: heeft wellicht nog wat tijd nodig? Shermar stond er ook niet gelijk.
Shermar: wordt in ieder geval steeds beter en is heel belangrijk in de opbouw
Mares: doet het gewoon prima dit seizoen, ook nog steeds maar 22.
Ippel: brengt het noodzakelijke gif in dit elftal. Heerlijke speler vind ik persoonlijk.
Nys: helaas wellicht een groot deel van dit seizoen out. In ieder geval wel een nuttige speler waarvan je weet wat je eraan hebt.
VdHurk: ik ben wel fan. Komt volgens mij nog beter tot zijn recht in een tweespitsensysteem. Laat echter spelers om zich heen beter voetballen. Is idd geen killer voor doel.
Golpek: mee eens, mooi om zijn groei te zien.
Vermijl: mee eens, wellicht dat privéomstandigheden nogal een rol spelen.
Je vergeet met Kostons en Schroijen nog twee spelers die de laatste weken (Schroijen al het hele seizoen) laten zien een meerwaarde te zijn.

Mijn conclusie is dus eerder dat het een redelijke selectie is met potentie, maar die inderdaad wel een paar échte versterkingen op aanvallend gebied kan gebruiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Gianni Bruno, M.V.V. 1902, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 10:25
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #34
Leuk dat je het opneemt voor voetballers als Kostons en Shermer Martina en inderdaad is het heel fijn om te horen dat ze uit de jeugd van MVV komen
maar er mislukken ook veel voetballers ieder jaar bij MVV wat moet je met voetballers zoals de te kleine Houben ,Shermaine Martina ,Golpek ,Moustafa ,Mares allemaal goed voor hun moeder maar je komt er niet verder mee ,maken Kostons ,Abubukar niet beter eerder slechter .
Probeer spelers zoals Jordy Qruoix terug te halen al is het maar voor een half jaar die maakt v/d Hurk beter voetballen ,

Vind het wel bemoedigend dat MVV een speler als Dogan wilde halen geeft toch aan dat ze weten hoe het moet ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 11:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #35
Hoe is het met Jordy Croux trouwens. Zit hij nog bij Willem II op de bank? Tjonge, zo'n goeie vleugelspeler. Meteen een half jaartje huren als ik MVV was. Als hij niet aan spelen toekomt. Dan is het toch voor beide partijen beter? En ik denk dat Jordy hier best zou willen terug keren. Kom op MVV, doe iets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 11:26
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #36

Schapendonk schreef : Hoe is het met Jordy Croux trouwens. Zit hij nog bij Willem II op de bank? Tjonge, zo'n goeie vleugelspeler. Meteen een half jaartje huren als ik MVV was. Als hij niet aan spelen toekomt. Dan is het toch voor beide partijen beter? En ik denk dat Jordy hier best zou willen terug keren. Kom op MVV, doe iets.

Ik dacht dat die langdurig geblesseerd was. Kan me vergissen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 12:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #37
Jordy zat zaterdag nog op de bank bij Willem II en speelde vorige week nog met het tweede elftal mee. Speelde aan het begin van het seizoen nog veel maar sinds begin oktober nog maar zeventien minuten mee mogen doen. Denk alleen niet dat Willem II hem snel zal laten gaan zo lang er geen vervanger binnen is, je hebt toch ook een goede reserve nodig voor iedere positie (alleen bij MVV hoeft dat niet altijd ;) ).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 14:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #38
Jordy ,staat als derde bij Willem2 in de pikorde ,en z,n contract loopt einde seizoen af ,de 2 spelers voor hem hebben al een contract aangeboden bij Willem 2 ,hij nog niet en mag aan het einde van het seizoen gratis de deur uit .
Half jaartje Maastricht bied hem meer kansen als Willem 2 ..dus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 15:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #39
Sorry voor het welles-niets gehalte, maar Willem II speelt met drie spitsen waar Croux op beide vleugels uit de voeten kan (hij kan ook centraal maar zal hij bij Willem II niet spelen in dit systeem). De laatste wedstrijden spelen Avdijaj en Dankerlui op die vleugels. Dankerlui begon het seizoen nog als rechtsachter overigens, toen stond Jordy rechtsbuiten.

Croux en Özbiliz zijn de enige serieus te nemen vleugelspitsen in de selectie van Willem II na Dankerlui en Avdijaj. Ze hebben nog een Coulibaly maar die is minimaal tot de winterstop uitgeschakeld met een zware blessure. Kristinsson is een andere optie maar die wordt nog minder dan Croux en Özbiliz ingezet.

Als Willem II Croux laat gaan, dan hebben ze gewoon geen volwaardige back-up meer voor beide vleugelposities. Dus derde in de pikorde? Misschien volgens jouw definitie. Maar Willem II zou wel gek zijn als ze hem lieten gaan zonder een ander te halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 20:39
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #40
En MVV kennende, gaan ze niet zijn salaris ophoesten. En als Willem II niets overhoudt aan het vertrek van Croux, kunnen ze hem net zo goed houden. Zo breed is hun selectie zoals gezegd niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 22:03
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - Jong AZ 30 november 2018 #41
Croux op korte termijn naar MVV halen is denk ik een utopie, al zou ik het natuurlijk wel toejuichen. Heeft toch wel wat minuten gemaakt en heeft nog niet de leeftijd om een flinke stap terug te doen en in de kkd te gaan spelen. Die gaat nog wel voor zijn kans bij Willem 2 of zoekt eerder zijn heil bij een andere eredivisie ploeg of een club als Twente of Sparta. Ben zeer benieuwd of er in de winter nog iets gaat komen, al past deze discussie niet in dit topic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden