MVV - FC Oss 20 april 2018

20 apr 2018 10:24
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #16
Sef neemt ná dit seizoen afscheid neem ik dan aan.

MVV kan PO halen, MVV kan zelfs nog eredivisie halen! Ik snap heel goed dat je pas spreekt over een afscheid als je de laatste wedstrijd speelt. Vanavond bestempelen als afscheidsmatch is de goden verzoeken!

Zal echt niet met de stille trom gaan..

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 11:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #17
afgelopen wedstrijden werd er amper tot niet gezongen.
Hopelijk vanavond wel wat meer sfeer, aan het weer zal het niet liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 11:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #18

Boe is dat feeske? schreef : Sef neemt ná dit seizoen afscheid neem ik dan aan.

MVV kan PO halen, MVV kan zelfs nog eredivisie halen! Ik snap heel goed dat je pas spreekt over een afscheid als je de laatste wedstrijd speelt. Vanavond bestempelen als afscheidsmatch is de goden verzoeken!

Zal echt niet met de stille trom gaan..

Toch is vanavond het afscheid.
Ik hoop dat MVV iets fatsoenlijks regelt voor dit icoon.
Van het publiek verwacht ik minstens een staande ovatie van minimaal een minuut.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 13:21
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #19
Dan is het vreemd dat er nog geen persbericht uit is.

Overigens roept trepke B op om te gaan staan en klappen bij de eerste blessurebehandeling.

2 jaor geleie dach heer nog neet aon stoppe. Mer noe is daan toch d'n daag gekoume tot 'n MVV monumint geit stoppe bij euze club.

Sef Hoenjet oet Sibbe inmiddels 75 jaor en al 32 jaor de verzorger vaan MVV. Veer kinne es Trepke B gein aandere. Veer goon uuch misse op de baank en op 't veld es eine hölp nudeg heet.

D'n ierste kier venaovend tege FC Oss es heer nudeg is bij 'n blèssuur daan gere allemaol stoon veur deze held!

SEF BEDAANK!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 13:28
WildeFred
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #20
Wat een held!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 16:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #21
Sef Hoenjet. Man wat ga ik hem missen. Hij hoort gewoon bij MVV. Als er ook al iemand een standbeeld verdient met betrekking tot MVV dan is hij er zeker één van!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 16:14
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #22
Euver 't algemein zien speulers, trainers en aander lui op wat veur 'n meneer daan ouch bij de club betrokke zien mer passante.

Mer Sef is geine passant, Sef is ech eine vaan us!!

Veur Sef, venaovend, 3-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 20:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Oss 20 april 2018 #23
Mieljaar lijnsje boe bis ze??

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 22:32
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #24
Het gevoel van de avond? Kloete! Deze wedstrijd had je moeten winnen en dat had ook zeker gekund. Belangrijkste moment wat mij betreft is de opgelegde mogelijkheid voor Okita op de 2-0. Als die er in was gegaan, was de wedstrijd wel gespeeld. Overigens zijn we ook een aantal keer goed weggekomen. Bijvoorbeeld bij die kopbal van Oss in de eerste helft. De eerste twintig minuten vond ik nog aardig. Daarna werd het minder. Een aantal verdedigende fouten achterin (Pereira) creëerden onnodig gevaar. Gelukkig stond Verrips wel goed op te letten. Ik begreep ook niet waarom Elsen Houben niet wisselde. Was niet zijn wedstrijd en leverde een aantal keer op gevaarlijke momenten in.
Uiteindelijk doe je gewoon slechte zaken. Ik ken alle mogelijke scenario’s niet (Jacques, ik wacht op je uiteenzetting ;-)), maar zoals ik het begrijp kan FC Den Bosch je playoffplek nog inpikken. Ik zie ons volgende week helaas niet winnen in Amsterdam. Wie had dat gedacht: dat MVV Fortuna kan helpen aan het kampioenschap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 22:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #25
Welk kampioenschap. Die wat naar de eredivisie gaat is kampioen. Fortuna zal het een rotzorg zijn als de schaal naar Ansterdam gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 22:39 20 apr 2018 22:41 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #26
Kon tot mijn grote frustratie helaas op het laatste moment niet bij de wedstrijd zijn, heb deze dus niet kunnen zien, en kan dus geen oordeel erover vellen. Feit is dat het op basis van de uitslag een teleurstellend resultaat is en we nog altijd niet gekwalificeerd zijn voor de playoffs. We hebben dat in theorie nog steeds in eigen hand. Een puntje bij Jong Ajax is genoeg. Maar laten we reeël zijn, de kans dat dat gebeurt tegen de waarschijnlijk aanstaande kampioen is natuurlijk nihil. En dus zijn we bij verlies afhankelijk van anderen.
Nummer 16 Den Bosch kan met 2x winnen gewoon nog over ons heen. Die hebben het volledig uit vorm geraakte Emmen maandag als tegenstander. Zijn daarbij bovendien in het voordeel, want weten dankzij de uitslagen van vanavond dat 2x winnen genoeg gaat zijn. Zaterdag bezoeken zij het totaal stuurloze en nergens meer voor spelende Go Ahead. Het is niet uitgesloten dat zij beide wedstrijden winnen. Mocht Almere dan van Volendam winnen dan staan we keihard met lege handen. Gelukkig moet Volendam ook winnen. Zal spannend worden, maandag en zaterdag. Doodzonde dat we het niet vorige week of vandaag hebben afgemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 22:55
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #27
Nou, doel bereikt.
Maar de manier waarop, laten we daar maar even over zwijgen, pfffff...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 23:01
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #28
Was wederom niet veel soeps vanavond, ondanks een goed gevulde Geusselt.
Verrips speelt met steeds meer zelfvertrouwen, wat is er met Pereira aan de hand, speelt de laatste tijd erg onzeker. Martina speelde redelijk soms wat onrustig. Janssens speelde erg zwak, verloor vele duels. Schroyen heeft het gehele seizoen al moeilijk. Ciranie heeft ook geen sterk seizoen achter de rug. Nys werkt altijd hard maar qua voetbal komt hij toch tekort. Mares speelde degelijk, jammer van zijn tweede gele kaart. Houben is een dravertje, weinig effectief al had hij ook een paar leuke acties. Okita is het goudhaantje van Mvv, jammer dat hij de kans miste om op 2-0 te komen. Nwakali moet zich meer laten gelden, hij heeft zoveel kwaliteit.
Een heel teleurstellend seizoen, ik blijf het roepen dat de meeste spelers bij Mvv blij mogen zijn dat ze betaald voetbal mogen spelen.
Nacompetitie is leuk maar Mvv zal hierin waarschijnlijk geen rol van betekenis gaan spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 23:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #29
Gauw vergeten deze avond. Slechte wedstrijd, terechte uitslag en Verrips (wederom) man van de wedstrijd.
Meer heb ik er niet over te melden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2018 23:35
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - FC Oss 20 april 2018 #30
2 bepalende momenten vandaag; de gemiste kans van Okita op 2-0 en de geel-rode kaart voor Mares. Leek me wel erg zwaar gestraft temeer het rood tot gevolg had. Vanaf dat moment was een overwinning ver weg. Maar over de hele wedstrijd gezien neemt Oss gewoon verdient een punt mee naar huis. Verrips heeft vandaag dat punt gered.
Verder snel vergeten en kijken of we in A'dam toch voor een kleine verrassing kunnen zorgen. Ook daar zal toch wel wat druk opstaan voor J-Ajax.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden