FC Den Bosch - MVV

31 mrt 2018 10:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Den Bosch - MVV #31
Sorry Jacques, ik bewonder je positiviteit wat betreft MVV ik was vroeger ook zo, we moeten niet naar andere clubs
kijken maar na ons zelf en dat is gewoon klote.
Gisteren hebben we volgens L1 gewoon van ons zelf verloren geen inzet geen passie op de laatste 15 minuten na,
dit gebeurt herhaaldelijk bij MVV waar ligt dit aan?
Mijn broer en ik gaan al 65 en 67 jaar naar MVV, maar de moed begint ons in de schoenen te zakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 10:35
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
FC Den Bosch - MVV #32
Als we eerlijk zijn, ja dan gaat Fortuna wel promoveren dit jaar. Zij het met een hoop zwart geld.

Aan de andere kant: na een kutseizoen promoveren: het kan ook gewoon. Vraag dat maar aan Ado (2009) en, meer recentelijk, aan de handlangertjes van Koroatev.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 11:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
FC Den Bosch - MVV #33
We spelen een heel wisselvallig seizoen , het woordje wisselvallig omschrijft alles denk ik.

Echt goed voetbal heb ik ons de laatste maanden niet meer zien spelen maar we leven dan op met momenten
Of het genoeg is voor de PO zal moeten blijken , we zitten er dicht bij en tegenaan.
We hopen natuurlijk allemaal op de PO , de vraag is alleen wat hebben we daar te zoeken ?! ( alleen die vraag is voor latere zorg)

Spelen we een leuk seizoen , nee om eerlijk te zijn vind ik dit geen leuk seizoen . En ik ben bang als de financiele middelen niet behoorlijk omhoog gaan we steeds vaker van dit soort seizoenen blijven spelen. Hebben we dit jaar ook nog eens de pech dat Ippel een grote afwezige is en dat onze 1ste spits hopeloos heeft gefaald , al hadden we daar gewoon veel beter na zijn laatste 5 jaar moeten kijken . Dan zijn we in de as van het elftal gewoon niet sterk genoeg
Mares en Nwakali zijn echte aanwinsten en gelukkig is ons dat gelukt om die er bij te halen. Okita is een prima aankoop geweest zo ook Verrips maar voor de rest zie ik weinig pluspunten

Emmen dan maar thuis minimaal een punt halen ...zonder Nys en opzicht vind ik dat niet eens zo verkeerd . Nys loopt me teveel en voetbalt me te weinig
Misschien pakt het wel goed uit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 11:57 31 mrt 2018 11:58 door Badjakker.
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
FC Den Bosch - MVV #34

ouwe rot schreef : Volgend seizoen zijn wij het laatste bolwerk in de Jupiler Leaque van Limburg.
En dan kunnen wij ons de trots van Maastricht noemen.


Maar gelukkig hebben wij het beste beleid!
Bah bah bah, altijd maar het liefste jongetje van de klas willen zijn. Zie nu: de andere 3 Limburgse clubs in de Eredivisie en MVV het lieverdje blijft lekker dabbelen in de Jupiler League. Maar gelukkig wel de één na de andere maatschappelijke prijs! We zijn een VOETBALclub!
Steek verdomme eens wat geld in het voetbal en neem eens wat risico! Meer risico loont!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 12:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Den Bosch - MVV #35

middenstip schreef : Sorry Jacques, ik bewonder je positiviteit wat betreft MVV ik was vroeger ook zo, we moeten niet naar andere clubs
kijken maar na ons zelf en dat is gewoon klote.
Gisteren hebben we volgens L1 gewoon van ons zelf verloren geen inzet geen passie op de laatste 15 minuten na,
dit gebeurt herhaaldelijk bij MVV waar ligt dit aan?
Mijn broer en ik gaan al 65 en 67 jaar naar MVV, maar de moed begint ons in de schoenen te zakken.


En waarom zakt de meesten de moed in de schoenen? Omdat men niet kan accepteren dat MVV een Jupiler league club is, en de andere Limburgse clubs MOGELIJK allemaal eredivisie spelen. Natuurlijk mag MVV best eens promoveren. Maar tussenjaren zullen eredivisie zijn...

De druiven beginnen wel steeds zuurder te worden. Om kampioen te worden met een team als Fortuna, meteen in het eerste jaar dus, het zou een mega prestatie zijn maar ook een portie strontsgeluk. De concurrentie dit jaar is gewoon erg zwak. Zelfs een goed team als VVV vorig jaar deed er 2 jaar over.

Misschien dat t geluk daar nu ook ophoud want 2 goede geblesseerd uitgevallen.

Wij zullen t seizoen met de hakken over de sloot moeten proberen te halen! Nys, Ippel, Ogunjimi, Yilderim, Schrooyen. Het zijn de ervaren mannen en ze staan/zijn er niet. Voor MVV een balansprobleem.

Voor Fortuna blijkbaar niet!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 20:55
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV #36

Badjakker schreef :

ouwe rot schreef : Volgend seizoen zijn wij het laatste bolwerk in de Jupiler Leaque van Limburg.
En dan kunnen wij ons de trots van Maastricht noemen.


Maar gelukkig hebben wij het beste beleid!
Bah bah bah, altijd maar het liefste jongetje van de klas willen zijn. Zie nu: de andere 3 Limburgse clubs in de Eredivisie en MVV het lieverdje blijft lekker dabbelen in de Jupiler League. Maar gelukkig wel de één na de andere maatschappelijke prijs! We zijn een VOETBALclub!
Steek verdomme eens wat geld in het voetbal en neem eens wat risico! Meer risico loont!

Grappig dat dit soort discussies (altijd dezelfde) altijd ontstaan na een nederlaag. Het leven van een voetbalsupporter zeker? ;) De meesten kijken niet verder dan de afgelopen wedstrijd en de stand op dit moment. Het kan allemaal snel keren. Tien maanden terug stond MVV op één wedstrijd van de eredivisie en stond Fortuna zeventiende (of zoiets, net zoals de 19 jaar ervoor). Over tien maanden kan alles er weer heel anders uitzien. En dan kom je toch terecht op lange termijn beleid.

@ Boe is dat feeske?: ik denk dat steeds meer mensen erachter komen dat Fortuna dit seizoen ook gewoon een heel goed team heeft. Niet zo gek met waarschijnlijk het hoogste spelersbudget van de JL (inclusief zwart geld dan). Ik denk dat dit Fortuna minstens even sterk is dan VVV vorig seizoen. Jaloersmakend om te zien, dat is wel zeker. Afwachten natuurlijk hoe alles daar verder gaat...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2018 11:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Den Bosch - MVV #37
voor de mensen die het niet zien zitten om meer geld in de club te pompen of om een risico te nemen.
Indien fortuna promoveert en roda blijft dan is er voor bedrijven in Limburg GEEN ENKELE REDEN MEER OM MVV TE SPONSOREN.
Aangezien je in de eredivisie meer aanzicht hebt. Maar daar is het nu veels te laat voor. MVV heeft het er zelf na gemaakt.
Probeer dan maar eens geld te vinden als alle andere limburgese clubs ere divisie spelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2018 12:45
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV #38

mvv supporter schreef : voor de mensen die het niet zien zitten om meer geld in de club te pompen of om een risico te nemen.
Indien fortuna promoveert en roda blijft dan is er voor bedrijven in Limburg GEEN ENKELE REDEN MEER OM MVV TE SPONSOREN.
Aangezien je in de eredivisie meer aanzicht hebt. Maar daar is het nu veels te laat voor. MVV heeft het er zelf na gemaakt.
Probeer dan maar eens geld te vinden als alle andere limburgese clubs ere divisie spelen

Niet vervelend bedoeld, maar dit is een heel eenvoudige manier van denken. Zo simpel werkt het allemaal niet. Sponsors komen niet opeens allemaal aanwaaien als je promoveert. Zeker niet als je dat met buitenlands geld doet. Fortuna is helemaal niet afhankelijk van lokale sponsoren en de grote vraag is of lokale sponsoren zich nu opeens wel welkom voelen bij Fortuna. Een club die het twintig jaar dramatisch heeft gedaan en bij wie het met één of andere buitenlandse investeerder opeens voor de wind gaat. Precies hetzelfde verhaal bij Roda. Ook zij storten zich vol op het buitenlandse geld en ook bij hen gaat het al jaren slecht op sponsorgebied. Laat onze Limburgse concurrenten zich maar op het buitenlandse geld storten, dat geeft MVV misschien net steeds meer de kans om lokale bedrijven aan te trekken. Sponsoren trek je niet alleen aan met succes, maar door ze met elkaar te verbinden en als club een lange termijn goed beleid te voeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2018 14:22
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Den Bosch - MVV #39
In de eerste helft werd in het vak MVV-supporters langdurig geapplaudiseerd. Voor wie was deze hommage bedoeld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden