FC Den Bosch - MVV

27 mrt 2018 20:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Den Bosch - MVV #16
Als het erom gaat, kan MVV het wel eens verzaken. Vaak genoeg meegemaakt. Maar hoop dit keer niet!! 1-3!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2018 17:04
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
FC Den Bosch - MVV #17
www.mvv.nl/nieuws/dubbel-weekeinde-start-voor-mvv-in-den-bosch

Ippel rest van het seizoen uitgeschakeld. Kunnen we hem niet op één of andere manier een hart onder de riem steken?? Toch onze aanvoerder, en wat heeft hij een pech gehad... Misschien tekent hij dan ook wel bij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 15:23
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
FC Den Bosch - MVV #18
Uit het Brabants Dagblad:

Het is weer puzzelen voor Wil Boessen

Door het wegvallen van de geblesseerde Bart Biemans en de geschorste Oussama Bouyaghlafen is het weer puzzelen voor FC Den Bosch-trainer Wil Boessen met het oog op de thuiswedstrijd tegen MVV van vrijdagavond.
Biemans komt door een knieblessure dit hele seizoen niet meer in actie en Bouyaghlafen liep afgelopen zondag tegen FC Volendam (1-0-verlies) tegen zijn vijfde gele kaart van het seizoen op.

Felida
Het ontbreken van de buitenspeler vangt Boessen op door Muhammed Mert een linie naar voor te schuiven en Kevin Felida een basisplaats te geven op het middenveld.

Hoe hij de afwezigheid van Biemans oplost, zegt de trainer nog niet te weten. Zo dik in de verdedigers zit hij niet meer, Boessen kan eigenlijk alleen een keuze maken tussen Jeremy Fernandes en Kahraman Demirtas.

Heemskerk
Intussen kan ook de naam van Kees Heemskerk aan het rijtje langdurig geblesseerden toegevoegd worden. De doelman, die eerst door een liesblessure en daarna door een griepaanval al een tijdje uit de running was, blijkt een botje in zijn duim gebroken te hebben. Nick Leijten staat voorlopig dus nog wel even onder de lat in De Vliert.

Vermoedelijke opstelling: Leijten; Deijl, Kersten, Fernandes, Van der Winden; Van Son, Vossebelt, Felida; Blummel, Van der Sande, Mert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 18:21
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
FC Den Bosch - MVV #19
280 uitsupporters

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 21:56
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
FC Den Bosch - MVV #20
Ik kan hier niet tegen, stelletje lamzakken.
Zo heb je ook niks te zoeken in de playoffs.
Ik ga mijn hoop naar weer eens vestigen op volgend seizoen.
Bah bah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 22:03
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV #21

serke schreef : Ik kan hier niet tegen, stelletje lamzakken.
Zo heb je ook niks te zoeken in de playoffs.
Ik ga mijn hoop naar weer eens vestigen op volgend seizoen.
Bah bah

Snelle reactie vanuit het bezoekersvak? Of op basis van de radio?
Teleurstellend, maar niet heel onverwacht resultaat natuurlijk. Vooral de rode kaart van Nys is jammer met het oog op maandag. Gelukkig is Den Bosch meteen de enige concurrent die kon winnen, wat dat betreft valt de schade goed mee. Maandag winnen en je staat er prima voor. Terechte vraag natuurlijk of we iets te zoeken hebben in die PO's, maar we hebben vorig seizoen dat er dan rare dingen kunnen gebeuren..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 22:09
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
FC Den Bosch - MVV #22

Belgske schreef :

serke schreef : Ik kan hier niet tegen, stelletje lamzakken.
Zo heb je ook niks te zoeken in de playoffs.
Ik ga mijn hoop naar weer eens vestigen op volgend seizoen.
Bah bah

Snelle reactie vanuit het bezoekersvak? Of op basis van de radio?
Teleurstellend, maar niet heel onverwacht resultaat natuurlijk. Vooral de rode kaart van Nys is jammer met het oog op maandag. Gelukkig is Den Bosch meteen de enige concurrent die kon winnen, wat dat betreft valt de schade goed mee. Maandag winnen en je staat er prima voor. Terechte vraag natuurlijk of we iets te zoeken hebben in die PO's, maar we hebben vorig seizoen dat er dan rare dingen kunnen gebeuren..


Sorry, maar ik baal hier echt van !! Nijs er maandag ook al niet bij.
Allemaal een beetje onnodig, maar ik vreet me hier echt over op, ik ben bang dat we met deze instelling van staf en spelers het seizoen langzaam uitzingen, maar misschien komt het door mijn boosheid, pppfffffffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 22:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1161
Meer
FC Den Bosch - MVV #23

serke schreef :

Belgske schreef :

serke schreef : Ik kan hier niet tegen, stelletje lamzakken.
Zo heb je ook niks te zoeken in de playoffs.
Ik ga mijn hoop naar weer eens vestigen op volgend seizoen.
Bah bah

Snelle reactie vanuit het bezoekersvak? Of op basis van de radio?
Teleurstellend, maar niet heel onverwacht resultaat natuurlijk. Vooral de rode kaart van Nys is jammer met het oog op maandag. Gelukkig is Den Bosch meteen de enige concurrent die kon winnen, wat dat betreft valt de schade goed mee. Maandag winnen en je staat er prima voor. Terechte vraag natuurlijk of we iets te zoeken hebben in die PO's, maar we hebben vorig seizoen dat er dan rare dingen kunnen gebeuren..


Sorry, maar ik baal hier echt van !! Nijs er maandag ook al niet bij.
Allemaal een beetje onnodig, maar ik vreet me hier echt over op, ik ben bang dat we met deze instelling van staf en spelers het seizoen langzaam uitzingen, maar misschien komt het door mijn boosheid, pppfffffffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 22:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1161
Meer
FC Den Bosch - MVV #24

serke schreef :

Belgske schreef :

serke schreef : Ik kan hier niet tegen, stelletje lamzakken.
Zo heb je ook niks te zoeken in de playoffs.
Ik ga mijn hoop naar weer eens vestigen op volgend seizoen.
Bah bah

Snelle reactie vanuit het bezoekersvak? Of op basis van de radio?
Teleurstellend, maar niet heel onverwacht resultaat natuurlijk. Vooral de rode kaart van Nys is jammer met het oog op maandag. Gelukkig is Den Bosch meteen de enige concurrent die kon winnen, wat dat betreft valt de schade goed mee. Maandag winnen en je staat er prima voor. Terechte vraag natuurlijk of we iets te zoeken hebben in die PO's, maar we hebben vorig seizoen dat er dan rare dingen kunnen gebeuren..


Sorry, maar ik baal hier echt van !! Nijs er maandag ook al niet bij.
Allemaal een beetje onnodig, maar ik vreet me hier echt over op, ik ben bang dat we met deze instelling van staf en spelers het seizoen langzaam uitzingen, maar misschien komt het door mijn boosheid, pppfffffffff







Op de chat vroeg ik of die 1e gele kaart van Nyst een schorsing zou zijn . Had het op mijn lippen om te zeggen haal Pieter eruit !! Die kaarten van Pieter zijn het gevolg van pure frustratie . Met zoveel aflopende contracten en huurlingen speelt bijna iedere speler voor zijn eigen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 22:53
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
FC Den Bosch - MVV #25
Volgend seizoen zijn wij het laatste bolwerk in de Jupiler Leaque van Limburg.
En dan kunnen wij ons de trots van Maastricht noemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2018 23:53
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Den Bosch - MVV #26
De wedstrijd begon best aardig met twee mogelijkheden voor MVV. Daarna zette Den Bosch MVV steeds vast op de eigen helft waardoor er niet opgebouwd kon worden. Het gevolg was dat Verrips keer op keer de bal naar voren moest rossen en de bal binnen 10 seconden weer in bezit was van FCDB.

Daar tegenover stond dat MVV bij balbezit van hun zich steeds direct terug trok tot aan de middellijn waardoor FCDB alle tijd en ruimte had om op te bouwen. Den Bosch toonde meer inzet en combineerde makkelijk waardoor ze veel kansen creeerden, het had bij rust 3-0 of 4-0 kunnen staan (ok misschien 4-1 want MVV had volgens mij recht op een penalty).

De tweede helft was iets beter, mede door de inbreng van Koolhof. Maar ik had ook het idee dat Den Bosch het wel goed vond en ze MVV lieten komen. MVV begon pas wat kansen te creeeren na de wissel Schroijen voor Mares waardoor er wat meer risico in het spel kwam, met de 2-1 tot gevolg. Daarna is MVV niet echt gevaarlijk meer geweest.

Concluderend: Een eerste helft die echt bar en boos was, met een iets betere 2de helft.
Sommige supporters waren behoorlijk pissig op de spelers die hier een beetje verbaasd op reageerden. Onder andere Pereira en Verrips gingen het gesprek aan bij de hekken waarna de gemoederen iets bedaarden.

Het zal een behoorlijke klus worden om maandag te winnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
FC Den Bosch - MVV #27
Emmen verliest, Telstar gelijk... MVV had gisteren en maandag uitstekende zaken kunnen doen. Nu blijft maandag over.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 09:41
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Den Bosch - MVV #28
Gewoon weer een tussen jaartje, zoals de vorige 8 en de komende 8 :p
Het verschil in kwaliteiten bij andere teams is gewoon duidelijk te zien.
We spelen met vlagen leuk voetbal en laten het liggen op de momenten dat het moet.
zo ga je uiteindelijk als enigste limburgse club overblijven in de juup.
De andere komen wel weer terug maar die hebben wel eens kunnen feesten dat ze promoveerde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 09:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
FC Den Bosch - MVV #29
Het interesseert me zelf geen bal dat we de enige Limburgse club in de juup zouden zijn - in die zin dat ik geen gevoelens bij VVV heb en het me echt geen fluit uitmaakt waar die spelen. Maar los daarvan, Fortuna is nog niet gepromoveerd, al staan die er aardig voor, en Roda maakt nog altijd veel aanspraak op degradatie... Roda speelt vanavond uit bij Vitesse, daar verliezen ze gewoon, en als Twente morgen minimaal een puntje pakt, wat ik ze door schokeffect wel zie doen, staat Roda weer laatste hoor.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2018 10:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Den Bosch - MVV #30

jasonke7 schreef : 280 uitsupporters

Tenminste 281. Na het goede begin in de eerste helft raakte MVV de controle over het spel kwijt. Voor mijn gevoel kan de scheidsrechter overigens wel gekwalificeerd worden als een beetje een thuisfluiter, ik hoorde dat ook van de thuissupporters. Meestal noem ik liever geen namen, maar met name Jonathan Okita heeft - buiten het doelpunt - veel te weinig gebracht. Ik begreep niet waarom Tuur Houben in de tweede helft op de linkervleugel moest gaan spelen. Van hem ging in de eerste helft de meeste dreiging uit. Mijn keuze zou zijn geweest Jonathan Okita te vervangen door Joeri Schroijen, maar goed ik kan niet goed in de gedachtewereld van de technische staf kijken. Verder als keeper kan ik Michael Verrips niets verwijten, maar als eerste speler bij de opbouw van een nieuwe aanval schoot hij tekort. Zijn uittrappen waren dan wel ver, maar kwamen vaak linea recta terug. Ooit zei Rinus Michels dat de uittrap van de keeper de eerste belangrijke pass in de opbouw moet zijn. Dat miste ik gisteren en ik zag Wim Dusseldorp ook af en toe foeteren richting keeper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden