MVV - Nec

14 feb 2018 23:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Nec #1
Pittige wedstrijd weer direct nadat MVV wat zelfvertrouwen heeft kunnen tanken in Leeuwarden. Ben benieuwd of de ploeg een puntje of meer uit het vuur kan slepen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 09:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Nec #2
Nek zijn ook geen geweldenaren!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 13:42 15 feb 2018 13:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Nec #3
MVV moet de lijn doorzetten. Los van het feit dat er dan wellicht weer wat blije posts komen van wat droeftoeters uit de westerlijke mijnstreek, hoop ik op een 2-0 of 2-1. De punten blijven nu in Maastricht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 14:08
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - Nec #4
MVV orgniseert vóór de wedstrijd een herdenking voor Supporters (seizoenskaathouders) die afgelopen jaar zijn overleden.

*Op iedere stoel van overledene liggen bloemen;
*Namen overledene worden omgeroepen voorafgaand aan wedstrijd;
*Minuut stilte & rouwbanden;
*Om 20:02 een Minuut Applaus

Mooi gebaar van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, M.V.V. 1902, MVVLWD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 14:08
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV - Nec #5
Nec heeft de laatste 3 uitwedstrijden verloren. hopelijk trekken ze deze lijn ook door.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 14:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
MVV - Nec #6
NEC verloor sinds 17 november (toen ze wonnen in Doetinchem) alle zeven gespeelde uitwedstrijden op één na, de wedstrijd bij Jong AZ. NEC zal echt niet met overdreven veel vertrouwen naar De Geusselt komen. Van de andere kant won MVV ook maar twee thuiswedstrijden in diezelfde periode. Twee teams die de laatste tijd duidelijk niet zo draaien als ze zouden willen. Belangen op de ranglijst zijn ook duidelijk: NEC vecht om de eerste plaats en om rechtstreekse promotie. MVV moet winnen om enigszins in de buurt van play-off plekken te blijven.

Ik ben benieuwd wat voor wedstrijd we te zien krijgen vrijdag. Kan voor mijn gevoel alle kanten op. Als NEC snel scoort, kunnen ze er overheen lopen. Maar als MVV op voorsprong komt, kan MVV met snelle counters NEC veel pijn doen. Beide ploegen met broos vertrouwen. Interessant. Hopelijk heeft Braken griep of zo, die scoort altijd tegen MVV…

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 17:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Nec #7
MVV Maastricht ontmoet vrijdag 16 februari in De Geusselt de koploper van de Jupiler League: NEC Nijmegen. In Gelderland verloren de Maastrichtenaren vrijdag 29 september 2017 kansloos met 4-1. “We willen ze in Maastricht pijn doen. Dat is onze doelstelling”, zegt MVV-trainer Ron Elsen over de kampioensaspiraties van de Nijmegenaren.

In de eigen Geusselt heeft Elsen niet de beschikking over de langdurig geblesseerde Ricardo Ippel. Hij sluit waarschijnlijk over twee weken bij de groepstrainingen aan. Daarnaast ontbrak Marvin Ogunjimi donderdag op de afsluitende training. Elsen: “Hij heeft een blessure aan zijn dikke teen en is daarom niet in staat te trainen. Hij zal dan ook vrijdag tegen NEC ontbreken.”

De winst tegen sc Cambuur vorige week deed MVV goed. “Het is altijd goed voor een club om zeges te pakken. De temperatuur stijgt er dan vanzelf. Maar door de opzet van de competitie weet dat je iedere week kans houdt om aan te haken. Zo blijven de Play-Offs binnen handbereik. En dat is en blijft onze doelstelling.”

Over de tegenstander van vrijdagavond zegt de MVV-coach: “NEC is voor mij kampioenskandidaat nummer één. Daar maakt ook NEC zelf geen geheim van. Ze willen na de degradatie van afgelopen seizoen uit de Eredivisie direct weer terug. Ik hoop dat wij als MVV goed aansluiten bij onze laatste wedstrijden. Zo gaven we tegen Jong PSV weinig weg maar misten we te veel kansen. Ook tegen Cambuur stonden we verdedigend sterk en wonnen we verdiend met 2-0.”

NEC heeft sinds begin 2018 een nieuwe trainer voor de groep staan: de 34-jarige Pepijn Lijnders. Hij volgde Adrie Bogers op, die weer zijn functie van assistent op zich heeft genomen. Onder het nieuwe bewind van Lijnders werd er drie keer gewonnen maar ook al drie keer verloren. Opvallend is dan ook dat Lijnders zijn club buiten Nijmegen nog niet zag winnen. Zo werd er verloren in Almere, Emmen en Oss. Op verzoek van de spelersgroep heeft Lijnders zijn spelwijze dan ook aangepast. Na de 1-0 nederlaag, uit tegen FC Emmen, vroegen de spelers hun trainer de ploeg minder hoog druk te laten zetten. In de laatste wedstrijd – in eigen huis tegen Jong PSV – speelde Lijnders dan ook behoudender en won NEC met 2-0. "Stapje voor stapje werk ik naar een manier van spelen toe. Af en toe moet ik een stapje terugdoen", aldus de coach in Dagblad De Gelderlander.

De Nijmegenaren verloren dit seizoen 5 keer, speelden 4 keer gelijk en wonnen 15 duels. Gemiddeld scoort de eredivisie-degradant 2,4 keer per duel en incasseert het 1,25 tegendoelpunt.

Overigens, van de laatste elf ontmoetingen tussen MVV en NEC – in de periode van 1994 tot 2017 - wisten de Maastrichtenaren er maar twee te winnen en werden één keer de punten gedeeld. De laatste zege van MVV op de Nijmegenaren dateert van 30 april 2000.

De wedstrijd in De Geusselt begint vrijdag om 20.00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Makkelie.

Ogunjumi wederom geblesseerd? Ik hoorde dat hij disiciplinair geschorst was afgelopen vrijdag vanwege zijn gedrag? Aan zijn dikke teen? Ja hoor. De grootste miskoop van dit seizoen en wrs ook nog eens de duurste speler. Maar goed, de koploper komt morgen op bezoek. Hopelijk komen er verborgen krachten vrij en kunnen we NEC pijn doen. Al denk ik dat de kwaliteit van hun ons de das om doet. 1-3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 18:31
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV - Nec #8
In de 1e divisie kan in beginsel iedereen van iedereen winnen. NEC heeft volgens mij de hoogste spelersbegroting van de competitie en doet het heel goed. Redelijkerwijs zouden wij, we zijn ook goed, met 1-2 verliezen. Niettemin, ik heb 2 kaarsen bij mijn huilende madonna aangestoken, dus, het wordt 1-0 voor Mestreech.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 20:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Nec #9
www.foxsports.nl/video/2113675/oliseh-he...bij-fortuna-blijven/

Geen idee waar te plaatsen, maar bovenstaande video van Oliseh opgenomen voor MVV-stadion? 1+1=2?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 00:29
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV - Nec #10
Het is idd opgenomen bij de Geusselt! Bizar dit. Had misschien zin in MC drek of wil bij MVV soliciteren, laat dat maar mooi zitten!
Betreft dit topic, hopelijk de volle 3 punten

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 05:18
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Nec #11
Zoals vermeld heeft NEC de laatste drie uitwedstrijden verloren, tegen Oss, Almere en Emmen. Voorlaatste uitwedstrijd voor de winterstop verloren van Telstar. Allemaal ploegen waar wij ons mee moeten kunnen meten.
Alsnog staat het buiten kijf dat NEC veel meer kwaliteit heeft dan wij. Zelfs hun hele bank zou bij ons moeiteloos in de basis staan. Kadioglu zit volgens hun website waarschijnlijk op de bank tegen ons. Aan scorende voorhoedespelers bovendien geen gebrek daar. Maar goed, dit alles gold ook tegen de tegenstanders waarvan NEC verloor de afgelopen weken.

We spelen drie van de volgende vier wedstrijden thuis: tegen koploper NEC, tegen directe concurrent Almere en tegen hekkensluiter Jong FC Utrecht. Tussendoor nog uit tegen het geplaagde Fortuna. Als deze vier wedstrijden minstens zeven punten opleveren, doen we weer helemaal mee voor de play-offs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 10:30
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV - Nec #12

thasjeng schreef : Het is idd opgenomen bij de Geusselt! Bizar dit. Had misschien zin in MC drek of wil bij MVV soliciteren, laat dat maar mooi zitten!
Betreft dit topic, hopelijk de volle 3 punten


Niks vreemds aan. Oliseh woont volgens mij in Verviers. Dan is Maastricht misschien het eerste punt waar ze met Fox hebben kunnen afspreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 16:54
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV - Nec #13
Benieuwd hoe MVV de carnaval heeft verteerd. Meestal zit MVV in een dip(je), hopelijk nu het tegenovergestelde. Met een gelijkspel kan ik leven. Uitvak zit ook goed vol, 300 man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 22:33 16 feb 2018 22:37 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Nec #14
In een woord HEERLIJK.. het was weer een tijd geleden dat we een echt feestje in de Geusselt hadden!
De ploeg liet weer het voetbal zien van aan het begin van dit seizoen. Vechten voor iedere meter, vrijwel alle duels winnen achterin en voorin verrassend uit de hoek komen. De scheids liet trouwens best veel toe aan beide kanten zonder het uit de hand te laten lopen waardoor het spel lekker door kon lopen.

Nec heeft vrijwel geen kans gehad, dat is toch echt knap!

Nog even de goal van Yildrim om na te genieten

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/964581558840709122

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 22:43
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV - Nec #15
Prima pot, deed denken aan het begin van het seizoen. Luc Mares viel me vandaag positief op.
Was een zeer nuttige stofzuiger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.580 seconden