Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017)

17 okt 2017 08:51
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #1
Op vrijdag 20 oktober zal MVV Maastricht het opnemen tegen Jong FC Utrecht in stadion de Galgenwaard

Na 3 nederlagen op rij hoop ik dat MVV Maastricht deze wedstrijd eindelijk weer eens die 3 punten mee terug neemt naar Maastricht

Wat voorspellen jullie ?



MVV Maastricht heeft jullie steun hard nodig in Utrecht geef je daarom nog snel op via http://www.festivalride.nl/product/jongutrecht/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 09:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #2
Jong Utrecht heeft pas één keer gewonnen, van Jong AZ. Met AZ – Utrecht op zondag, voor Utrecht een belangrijke en moeilijke wedstrijd in de strijd om wie uiteindelijk plaats vier gaat opeisen, zullen zij ook weinig risico nemen met eerste elftal-spelers. Er kan niemand degraderen dit seizoen, dus de truc die Jong Utrecht vorig jaar deed (steeds als ze in de buurt van de degradatiestreep kwamen opeens eerste elftal-spelers als Barazite en Labyad opstellen en een wedstrijd winnen) zal ook niet gebeuren. Op papier een prima tegenstander voor MVV om weer eens drie punten te pakken. En daarna hebben we twee thuiswedstrijden op rij tegen de enige twee ploegen die momenteel onder Jong Utrecht staan. Over drie wedstrijden ziet de wereld er hopelijk weer heel anders uit. Maar zoals zo vaak gezegd: voor MVV zijn er geen gemakkelijke tegenstanders.

Ik hoop dat Ogunjimi kan starten vrijdag, prima tegenstander voor hem om aan zijn wedstrijdritme en zelfvertrouwen te werken. Jong Utrecht scoort niet veel, alleen RKC scoorde minder. Maar ze krijgen ook niet verschrikkelijk veel doelpunten tegen, maar twee meer dan wij bijvoorbeeld, en evenveel als nummer 5 Oss. Ik verwacht echt geen grote uitslag, maar ga er van uit/hoop dat MVV dit toch weet te winnen. We komen vrij eenvoudig met 0-2 voor maar uiteindelijk is het bibberen en winnen we met 1-2.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 09:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #3
Jacques. ik waardeer het enorm hoe jij je inzet voor MVV. Ik heb 68 jaar lief en leed gedeeld met MVV en ik begrijp
heel goed de passie die je hebt met de club. maar ik besef nu na al die jaren dat het zo niet verder kan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 10:22
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #4
jong FC Utrecht moet de wedstrijd worden voor ons om weer "back on track" te komen.
Hoe zit het met Ippel, kan die weer spelen?

Ik gok/hoop op een 0-3 overwinning (goed om het zelfvertrouwen weer terug te krijgen)

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 10:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #5
Mensen hou ezzebleef op met denken dat t klote gaat met de club. Gelukkig is ons bestuur en de ledenraad niet korte-termijn want de club verdient beter dan dit zielig gedrag. Wij als fans komen onzeker over, andere clubs lachen zich daarover kapot! Dus we gaan af. En dat is nergens voor nodig!

Lees de post van puime nog eens, slaat de spijker op zn kop. www.mvvfans.nl/forum-new/3-wedstrijden-m...na-sittard?start=134

Hoezo niet zo verder kan middenstip? Ik waardeer het dat je al 68 jaar gaat kijken, maar dat betekend ook dat je tientallen jaren eredivisie hebt kunnen genieten. Ik alleen enkele seizoenen als jong jongentje. Koester dat man! Hele generatie weet niet wat eredivisie is. We zijn structureel beter aan t worden, en kunnen weer daar komen waar jij jaren was. Maar alleen als iedereen daarin gelooft! Verpest dat geloof niet voor de jongere garde, dat zou ik erg waarderen.

Winnen van jong Utrecht en Volendam en de wereld is weer groen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, middenstip, Tuor, Lassie80, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 12:07
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #6
Bedoelde hiermee te zeggen dat we zo niet verder komen. Zeker er zijn ups, maar steeds weer die downs,
zo dat we weer terug bij af zijn. Zeker ik heb heerlijke tijden met MVV meegemaakt, De Boschpoort en het Knobel,
Dreimuller, tijdperk zal ik nooit vergeten. Ik hoop voor jullie dat nog eens mee te maken.
Als er geen goede sponsor, of investeerder komt zal ik dit niet meer meemaken. Dat bedoelde ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2017 07:05
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #7
Zonder de druk onnodig groot te willen maken, alles minder dan een zege in Utrecht zou een enorme tegenvaller zijn.
Jong FC Utrecht is duidelijk een van de zwakste teams uit de Jupiler League dit jaar. Er doen structureel geen eerste elftalspelers mee, slechts incidenteel: Dumic (eerste wedstrijd van het seizoen) , Strieder (één keer, na bijna een jaar blessureleed) en Troupée (twee keer, laatste wedstrijd als linksback).
Daarbuiten heeft Utrecht buiten wellicht Nick Venema en Odysseus Velanas geen grote talenten (woorden van een collega en fervent Utrecht-supporter).
Zoals Jacques hierboven aangeeft, heeft hun kwaliteitsarme selectie zeer matige sportieve resultaten opgeleverd. Kortom, een tegenstander waar we eigenlijk niet van mogen verliezen al zal Cambuur eerder dit seizoen dat ook gedacht hebben.

Het zal een slok op een borrel schelen als Ippel weer mee kan doen, vooral tegen deze jonge gasten is een speler met body zeer welkom. Zou betekenen dat Loshaj weer naar de bank kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2017 07:44
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #8
Inderdaad winst is het enige wat telt, alleen ben ik het met Boe is da Feeske? eens dat we moeten stoppen met te denken dat MVV naar de klote gaat..we zijn financieel gezond en tuurlijk willen we allemaal zsm naar de Ieredivisie, maar liever op onze wijze dan die van Sittard ( zullen nog op hun bek gaan )

@Larsbak, van mij mag Nys wel eens banken ... vondt hem tegen Fortuna niet geweldig, werkt wel hard, maar geeft toch redelijk vaan foute passes .. laat Ippel -- Loshaj -- Koolhof maar eens staan ( Al begint Koolhof ook minder te worden )

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2017 15:37
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #9
Veel vraagtekens bij MVV in aanloop naar Jong Utrecht

Donderdag 19 oktober 2017


Een totaal andere ambiance, dat staat MVV Maastricht vrijdagavond 20 oktober in de Utrechtse Galgenwaard te wachten. Speelden de Sterrendragers afgelopen week nog voor een vrijwel volle Geusselt de derby tegen Fortuna, nu zullen er vrijdag naar verwachting 8.500 mensen minder de wedstrijd tussen Jong Utrecht en MVV bekijken.

Het blessureleed blijft MVV ook deze week verder achtervolgen. Christophe Janssens is er de komende weken met zijn voetbreuk sowieso nog niet bij. Ook voor Ricardo Ippel komt Jong Utrecht te vroeg. Hij trainde donderdag wél weer voor het eerst – apart – in De Geusselt. Ook Dean Koolhof, Shermaine Martina en Atilla Yildirim waren donderdag pas weer voor het eerst deze week op het trainingsveld te vinden. Dit drietal trainde wel met de selectie mee. Het is nog maar de vraag of zijn vrijdagavond in actie kunnen komen. “Moest ik vorig jaar in de eerste tien wedstrijden drie keer een wissel in vaste opstelling toepassen, dit jaar heb ik al vijf keer op zeven posities andere spelers moeten zetten”, zegt MVV-trainer Ron Elsen. “Maar dit geldt niet als excuus. We weten wat én waar we naar toe willen. Straks in mei worden de prijzen vergeven. Ons doel is en blijft om straks play-offs te spelen en daar richten we ons op. We moeten hard werken om onze punten te halen maar laten ons niet gek maken als er een paar wedstrijden verloren worden.”

In de Domstad staat vrijdagavond Jong Utrecht op MVV te wachten. “Jonge ploeg, wordt zeker een goede middenmoter. De ploeg kan vrijuit spelen waardoor het een moeilijk te bespelen tegenstanders is. Maar ook nu zullen we met ons eigen MVV-spel Jong Utrecht bestrijden. En natuurlijk proberen we het beter te doen dan de laatste weken. Maar ons team is in ontwikkeling. Dat gaat met vallen en opstaan. En natuurlijk kun je dan een paar wedstrijden verliezen.”

Jong Utrecht mag dan wel op een 18e plek staan met slechts één winstpartij tot op heden, dat betekent echter niet dat het team dit seizoen een slechte staat van dienst heeft. Vier partijen werden met het kleinst mogelijke verschil verloren terwijl uit in Leeuwarden gelijk gespeeld werd tegen het sterke sc Cambuur. Twee weken geleden was koploper Jong Ajax nipt in eigen huis te sterk (2-1) door Amsterdamse doelpunten van Siem de Jong en Cassierra. Afgelopen weekeinde werd met 1-0 in en van Den Bosch verloren. “Als je kijkt waar we met Jong FC Utrecht nu zijn en je vergelijkt dat met waar we een jaar geleden waren, dan zijn we nu veel verder”, zegt trainer Robin Pronk op de eigen FC Utrecht-website. “Gek genoeg uit zich dat niet in punten Maar het vertoonde spel, in zowel defensief als offensief opzicht, biedt vertrouwen. De punten gaan komen. En dat gaat ook gebeuren, daar heb ik alle vertrouwen in.” De wedstrijd vorig jaar in Utrecht – op 1 dag na precies een jaar geleden – eindigde toen in een 2-1 zege voor de Maastrichtenaren.

Scheidsrechter vrijdagavond in Stadion De Galgenwaard is Laurens Gerrets. Hij geeft om 20.00 uur het beginsignaal.

www.mvv.nl/nieuws/veel-vraagtekens-bij-m...op-naar-jong-utrecht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 07:55
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #10
3 PUNTEN nix anders tilt!!

KOM OP DIE ROEIE !!

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 11:03 20 okt 2017 11:08 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #11
Dit is typisch zo'n wedstrijd waarin er niet veel te winnen valt: Tegen een laaggeklasseerd 'jong' elftal in een leeg stadion. Als MVV wint dan zal niemand daar erg enthausiast over worden maar als ze punten verliezen dan gaan de criticasters helemaal los (dan moet Elsen vertrekken, mogen we blij zijn dat we niet kunnen degraderen etc.).

Hopelijk kunnen alle twijfelgevallen spelen vanavond. Ippel waarschijnlijk dus niet, maar wellicht dat Loshaj op die positie wat beter uit de verf komt tegen een wat mindere tegenstander.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 16:02
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #12
Niet veel te winnen? Elke 3 punten zijn meegenomen! Of deze nu worden behaald in een setting van een achtertuin in Utrecht of in een kolkende Geusselt. Het lijkt me juist dat het voor spelers extra lekker is om dit soort wedstrijden te winnen. Zijn ze tenminste niet voor niets afgereisd naar Utrecht en in zo'n trieste ''ambiance'' 90 minuten gaan voetballen.

Hoe kleiner de tegenstander, des te meer moeite MVV er altijd mee lijkt te hebben. Toch hoop ik dat hier 'gewoon' van gewonnen wordt. Tegen een Jong-Ajax kun je op een slechte dag pech hebben dat je tegen half Ajax 1 staat te ballen, maar tegen Jong Utrecht ga ik er vanuit dat je volwassen genoeg bent om het te winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 17:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #13
Net de voorbeschouwing gelezen van de zijde van Jong Utrecht

Ze zeggen dat ze sterker zijn dan vorig jaar rond deze tijd maar het helaas zich niet uit in punten. Afgelopen twee wedstrijden nipt verloren tegen jong ajax (2-1) en fc den bosch (1-0).

Wordt dus echt geen makkie vanavond. Toch 3 punt voor de roeje!

fcutrecht.nl/jong-fc-utrecht/beloften-in...en-mvv-maastricht/13

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 18:36 20 okt 2017 19:20 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #14

Karakter schreef : Niet veel te winnen? Elke 3 punten zijn meegenomen!


Natuurlijk zijn de punten meegenomen.. ik doel ook meer op de stemming onder de supporters. Als je de berichten zo leest op Facebook is het seizoen nu alweer verloren (bij wijze van spreken). Daar zal een overwinning vanavond niet veel aan veranderen, tenzij het misschien met ruime cijfers is.

Maar natuurlijk hoop ik op een mooi resultaat! Zal straks weer aan de chat gekluisterd zitten ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 20:03
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #15
Is er ergens een stream?

Ben ook aan het zoeken, als ik iets gevonden heb, meld ik me wel weer...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden