Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017)

20 okt 2017 20:10
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #16

Mappie schreef : Is er ergens een stream?

Ben ook aan het zoeken, als ik iets gevonden heb, meld ik me wel weer...


live9.co/live46.html

met dank aan Angerfirst_mvv op de chat
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 20:20 20 okt 2017 20:21 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #17
Edit: bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 21:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #18
Wat een saaie wedstrijd. Verliezen totaal onnodig, Jong Utrecht heeft drie goede aanvallen gehad. MVV ook zoiets. Als Ogunjimi vijf minuten voor de 2-1 de bal aflegt op Yildirim win je hier gewoon maar dat zou ook onterecht zijn geweest. Totaal sfeerloze Galgenwaard ook. Verschrikkelijk om hier naar te "moeten" kijken. Ik heb dit al tijdens de wedstrijd getypt, dat zegt wel genoeg.

Ook lekker: minimaal twee blessures er bij. Martina leek me hamstring, zal wel een maand er uit liggen.

MVV is aanvallend momenteel tandenloos. Keer dat om!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 21:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #19
Foi foi foi. Iets met boontje komt....... Als je tegen Jong Utrecht bij een 1-1 stand niet vol voor de overwinning gaat, krijg je terecht de deksel op je neus. Na de achterstand konden ze ineens wel aanvallen. pfff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 21:58 20 okt 2017 21:59 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #20

Jacques schreef : Wat een saaie wedstrijd. Verliezen totaal onnodig, Jong Utrecht heeft drie goede aanvallen gehad. MVV ook zoiets. Als Ogunjimi vijf minuten voor de 2-1 de bal aflegt op Yildirim win je hier gewoon maar dat zou ook onterecht zijn geweest. Totaal sfeerloze Galgenwaard ook. Verschrikkelijk om hier naar te "moeten" kijken. Ik heb dit al tijdens de wedstrijd getypt, dat zegt wel genoeg.

Ook lekker: minimaal twee blessures er bij. Martina leek me hamstring, zal wel een maand er uit liggen.

MVV is aanvallend momenteel tandenloos. Keer dat om!

MVV na rust toch wel minstens vier goede kansen gemist. Utrecht letterlijk 1x in het strafschopgebied geweest na rust. Het niveau was wel echt heel erg matig, maar wat wil je met zoveel afwezigen. Waar ik me het meeste zorgen over maak, is het totale gebrek aan aanvalskracht. Ogunjimi heeft geen duel gewonnen en werkte meerdere keren onwaarschijnlijk zwak af, Okita was wel soms nog dreigend, maar niet zoals vorige week en Houben heb ik amper een bal zien raken. Dit MVV is een schim van de ploeg een maand geleden. Dan had je hier 0-3 gewonnen. Jammer van de totaal onnodig verloren punten. Volgende week kun je nu al een troosteloos gelijkspel tegen Volendam opschrijven vrees ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 22:02
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #21
Verschrikkelijke wedstrijd! Onherkenbaar MVV t.o.v. vorig seizoen...

Tuurlijk blessures, maar er staat geen team, slechte communicatie onderling, geen verzorgd positiespel, zeer kort balbezit, geen backs die mee opkomen, geen sterke bank....
Op deze manier wordt het een behoorlijke uitdaging om de play-offs te halen.

Ik zou niet weten wie ik als MotM zou moeten aanwijzen. Verrips of Mmaee waarschijnlijk...uit armoede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 22:03 20 okt 2017 22:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #22
Ongelooflijk, op dit niveau zou je toch moeten weten dat voordat je de voorzet geeft, je even moet opkijken waar je medespelers staan. Je wordt daar bij iedere uitbraak als aanvaller compleet overgeslagen rond de zestien met misplaatste voorzetten.
Achterin staat geen huis meer, maar een haperende machine die af en toe een cruciale steek laat vallen. En voorin is helemaal, maar dan ook helemaal niets te zien van die 'extra doelpunten' die zouden zijn ingekocht. Van die drie open kansen, moest er minimaal 1 het net raken.

Na tien wedstrijden kun je concluderen dat we gewoon weer het oude patroon aan het volgen zijn met een 11e 12e plek. Heel zuur. Hopelijk beginnen we dit seizoen alleen met een slechte helft en het ligt het beste nog voor ons. Penningmeester en commercieel manager rest een grote taak met dit gehavend elftal, je kunt en mag gewoon niet zo machteloos voor de dag komen.

Lichtpuntje: Thuys vond ik een goede invalbeurt brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 22:11
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #23
MVV zonder Ippel speelt gewoon een halve klasse slechter. Met zijn afwezigheid lijkt de wil en overtuiging om te winnen afwezig. Zogenaamd controle houden met ballen breed en terug. Niemand die dan opstaat om de zaak op sleeptouw te nemen. Onthutsend zwak. 4 wedstrijden achter elkaar verliezen doet pijn, want dat is best lang geleden dat we die ellende moesten meemaken. Ik hoop dat Ippel er snel weer bij is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 22:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #24
Frank ,kan nooit alleen aan een speler liggen , en aan geld alleen ook niet kijk naar Cambuur alles 2 maal beter als mvv en het lukt daar ook niet .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 22:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #25
Ik zag vooral gelatenheid vanavond. Geen passie, strijd, inzet, ideeën. Daar begint het voor mij toch mee. Heb ook niet echt het idee dat ze dit snel gekeerd gaan krijgen.

Voorin is het ook dit jaar weer behelpen, ongelofelijk dat MVV niet in staat is om een echte spits aan te trekken.

Blessures daargelaten moet je vanavond gewoon kunnen winnen mits het team er ook daadwerkelijk voor gaat. Maar op deze manier.....

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2017 22:38
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #26
Waarom krijgt Koen Kostons (volgens van Marwijk, Dijkstra, Thal cs toch een groot talent die zeker een contract moest krijgen) geen enkele kans? Hij is in elk geval kopsterk en zal het zeker niet slechter kunnen doen als Ogunjimi. koen heeft ook een contract van 2 jaar, maar kan zich zo toch onmogelijk bewijzen. Trouwens als ik Pereira vandaag zie voetballen vraag ik me af of hij er nog wel zin in heeft. Was helemaal niks en grossierde in fouten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 00:30
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #27
Waar moet je beginnen? Dit was nog slechter dan Almere uit. MVV was bar en boos. Natuurlijk lopen we direct achter de feiten aan na weer een blessure in het begin en nog een blessurewissel voor rust. Maar dan nog. Dit Jong Utrecht kan met moeite mee in de 3e divisie. En dan doe ik de 3e divisionisten waarschijnlijk nog tekort. Dat gezegd hebbende weet je dus precies hoe goed MVV vanavond was. Tel daarbij de ambiance op van een lege Galgenwaard en dan weet je wat betaald voetbal anno 2017 in de Juup op sommige avonden ook kan zijn....een groter contract met onze Geusselt vorige week kun je je niet voorstellen. Dit was vanavond op alle gebied betaald voetbal onwaardig. 2 dramatisch acterende ploegen. Voetballend niks, passie, wilskracht, iets extra's...njet, njet, njet.
Voor mij was het hoogtepunt van de avond dan ook het eindsignaal.
De fantastische resultaten van oranje en de Nederlandse teams in Europa bewijzen in ieder geval dat het verkrachten van de JL in functie van een hogere weerbaarheid van de vaderlandse talenten met het doel aansluiting bij de Europese top een absolute farce is.
Aanhaken bij Europa lukt alleen met geld. Dat is er niet dus leg de focus op een goede vaderlandse competitie in ere en eerste divisie. De clubs met hun vlaggenschip in de JL hebben al moeite zat om te overleven. En dan moeten er gedrochten als vanavond worden gespeeld....vreselijk. Het voegt nul komma nul toe. Bah.
Laat onverlet dat MVV vanavond, ondanks de misere op personeelsgebied, een wanprestatie heeft geleverd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 02:12 21 okt 2017 02:19 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #28
Zeer bittere pil deze nederlaag. Dit mag gewoon niet gebeuren op deze manier. Was enkele weken geleden ook niet gebeurd. Maarja, eigenlijk sinds de wedstrijd tegen AZ, en al helemaal sinds Cambuur, volstrekt zich precies het scenario dat dit seizoen niet moest gebeuren. Een constante lijst van sleutelspelers die geblesseerd of afwezig zijn. Aankopen die (nog) niet brengen wat gehoopt werd. En ervaren krachten die volledig uit vorm zijn. Tel alles bij elkaar op en dan kom je hier op uit. Een rampscenario voor deze te smalle selectie.

Het lastige is dat er momenteel niet heel veel hoop op verbetering lijkt. Er zijn weer twee blessuregevallen bijgekomen. We hebben inmiddels geen verdediger op de bank meer over. Op het middenveld zit na vandaag onze volledige eerste keus in de lappenmand. En vorm krijg je ook niet zo maar 1, 2, 3 terug. Tja, wat te doen? Maar hopen dat de geblesseerden snel er weer bij zijn en anderen hun vorm hervinden. En op langere termijn dat er in de winter nog een potje is voor (breedte) versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 08:02
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #29
Laten we beginnen met Tom Daemen op te pikken. Kan op het middenveld, in nood ook achterin en is een leider met ervaring, iets dat deze ploeg node mist als Ippel er niet bij is...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 08:28
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (20-10-2017) #30
Ja kan die ook op de bank beginnen, is ook blessure gevoelig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden