KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd

25 mei 2017 12:24
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #46

Charmeur schreef : Hopelijk pakken ze sowieso die dj speeke al aan door zijn kaarten te blokkeren. En zoiets noemt zich mvv supporter.....


Ik hoorde dat ze die gepakt hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 12:42 25 mei 2017 12:45 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #47
Ach kaarten...het is triest dat vaste bezoekers "neeve de pot pisse", maar dat was de vorige keer ( de laatste promotie) ook geen onbekend fenomeen...

zaten we toen in de koude winter van het promotiejaar bij sommige wedstrijden maar met zo'n 1.500 supporters op de tribune, ik geloof zelfs tegen Volendam met een paar honders ( 500 of 600 aes iech miechgood rappeleer...) en vroren me balle eraf.... :oops:
was het destijds bij de laatste 3 wedstrijden volle bak ( zo'n 10.000) en was de markt afgeladen vol met meer dan 10.000 man.
Figuren die ook zelden of nooit in de Geusselt gezien heb....

Ik ben dus niet naar de markt geweest, maar heb bij een vriend in Limmel met wie ik de wedstrijd bezocht had,
een kratje Maltezer van de Ridder burgemeester gemaakt !
Wel hoop ik dat men zich VANDAAG massaal laat horen : STAANK OP EN ZINGK VEUR MVV !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 13:02
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #48
Hoe groot is de kans dat doorverkochte kaarten geweigerd worden? Ik had voor mijn vriendin een kaartje op Hoofd A gekocht omdat er niks anders meer was maar ik heb nu een kaartje voor Angel side B kunnen overnemen. Ze staat dus wel geregistreerd als zijnde aanwezig, alleen niet op de tribune waar ik in eerste instantie een kaartje voor had. Ik durf nu dat hoofdtribune kaartje niet door te verkopen omdat ik bang ben dat ze er anders helemaal niet bij is.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 13:16 25 mei 2017 13:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #49

Frostie_999 schreef : Hoe groot is de kans dat doorverkochte kaarten geweigerd worden? Ik had voor mijn vriendin een kaartje op Hoofd A gekocht omdat er niks anders meer was maar ik heb nu een kaartje voor Angel side B kunnen overnemen. Ze staat dus wel geregistreerd als zijnde aanwezig, alleen niet op de tribune waar ik in eerste instantie een kaartje voor had. Ik durf nu dat hoofdtribune kaartje niet door te verkopen omdat ik bang ben dat ze er anders helemaal niet bij is.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk


Het gaat om de herkomst van de kaart. Als jij een kaart van iemand hebt overgenomen die groot heeft staan inkopen online, en dus meerdere kaarten via verschillende accounts heeft afgerekend en daarbij gebruikt heeft gemaakt van één enkele bankrekening. Dan is de kans groot dat die kaarten nu geblokkeerd zijn. Ik denk niet dat MVV individuele kaarten die zijn gekocht en verhandeld worden gaat blokkeren. Als je kaart zichtbaar heeft gestaan op marktplaats (barcode of naam koper) zal hij ook geblokkeerd kunnen worden.

Als jouw kaartje voor Angel side B is ingekocht via iemand die meerdere kaarten op zijn naam heeft (groter dan een gezin). Dan kun je denk ik beter vasthouden aan je hoofdtribune kaart. Anders heeft je vriendin grote kans dat ze de wedstrijd moet missen.

Ik heb trouwens niks met MVV of de kaartenkoop te maken. Maar het lijkt me logisch dat dit de enige tastbare manier voor MVV is om haar kaartverkoop nog een beetje te reguleren. Dit soort transacties moeten erg opvallen in hun systeem, en de fraude is dan aantoonbaar. Individuele handel is moeilijk aantoonbaar, omdat er heel veel kaarten zijn verkocht zonder naam opdruk van mensen die meegaan naast de eigenaar. Dat kunnen ze nooit meer controleren (denk ik).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 13:28 25 mei 2017 13:30 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #50
Als ze de mensen pakken die ze verhandelen en niet de mensen de dupe laten worden die ze nu overkopen. Geldwolven van handelaars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 13:33
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Onderwerp Auteur
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #51
Ik ben degene die die kaart aan Frostie verkocht heeft. Heb in totaal volkomen ter goeder trouw vier kaarten gekocht: twee op Angelside voor mijn zoon en mijzelf. Mijn zoon staat in een Maastrichts café vanavond achter de bar en bleek maandag, toen ik de kaarten al had, niemand te kunnen vinden die zijn dienst wou/kon overnemen. Twee kaarten later op de zondagavond (toen was alleen nog q-park zichtbaar) voor mijn stiefzoon en een van zijn vrienden, allebei regelmatig in de Geusselt te vinden, maar zondagavond in Antwerpen niet in de buurt van een computer. Als één van deze kaarten geblokkerd wordt is dat waarschijnlijk de laatse keer dat ik in Maastricht naar MVV ga, ofschoon ik al sinds 1962 bij wedstrijden kom. Dat gezeik hier over gloryhunters en mensen van buiten Maastricht die willen komen kijken begint mij danig de strot uit te hangen. Komt er geen publiek is het niet goed, komdt dat publiek wel dan zijn het ineens gloryhunters die eigenlijk slechts bij de gratie gods het stadion in mogen. Wat een onzin! Ik heb tijden meegemaakt dat er meer dan 25.000 man in het stadion zaten en ook minder dan 1.000. Accepteer aub iedereen die zijngeld aan MVV wil geven, want dat kunnen we nog altijd heel erg goed gebruiken.

En al heb ik dan een Italiaanse nickname, ben toch echt al 62 jaar een echte Sjeng.

Mestreech, door alle iewen heer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 13:40 25 mei 2017 13:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #52
@gianni

Ik denk niet dat vier kaarten een probleem is. Dat zijn normale gezinnen/vriendengroepen. Ik denk dat MVV de mensen zal blokkeren die echt veel kaarten hebben gekocht, ik mag hopen dat ze die mensen ook een kans geven om hun onschuld te bewijzen en dat ze de klant(en) aanschrijven over hun handelen. De vraag is of je slapende honden nu moet wakker maken of niet, door naar de administratie te stappen, om de geldigheid te laten controleren?

Ongeacht of we promoveren dit seizoen. Voer alsjeblieft volgend jaar een clubcard in, dan hoeft dit recherche werk allemaal niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 14:29
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #53
Ik wil even een aantal forumleden complimenteren en bedanken voor het aanbod om voor mij een kaart te regelen. Het was echter niet voor mij, maar voor een kameraad! Ik had dit ook in de post erbij moeten zetten. Mijn excuses hiervoor, maar heel mooi om te zien dat men dit voor mij wilde regelen dat ik er vanavond bij kon zijn indien ik zelf geen kaart had gehad chapeau!
Tot venaovend mannen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 14:37
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #54

tuutsje schreef : Ik wil even een aantal forumleden complimenteren en bedanken voor het aanbod om voor mij een kaart te regelen. Het was echter niet voor mij, maar voor een kameraad! Ik had dit ook in de post erbij moeten zetten. Mijn excuses hiervoor, maar heel mooi om te zien dat men dit voor mij wilde regelen dat ik er vanavond bij kon zijn indien ik zelf geen kaart had gehad chapeau!
Tot venaovend mannen!


Geer gedoon Tuutsje !

Ook al worden mensen die in de zorg werken (financieel ) ondergewaardeerd...betekent dat niet dat wij hun (en dus jij ook ) ook niet op hun waarde inschatten en respecteren, integedeel Tuut !
Vandaar dat we ons zo graag voor jou inzetten uit erkentelijkheid en respect voor jouw inzet en het zware werk !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2017 11:03
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #55
Wegens omstandigheden bied ik twee kaarten voor Bus 2 te koop aan. Normale kaartprijs. Totaal €65,-

Meer info: www.festivalride.nl/vertrektijden/

Onder de bestelling staan onze namen en info. Weet iemand of deze verkocht mogen worden? Of de gegevens gewijzigd kunnen worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden