KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd

24 mei 2017 20:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #31
Ik denk dat ik inmiddels iedereen die mij via pb benaderd heeft, via die weg ook geantwoord heb.
Ik vrees dat de kaarten door de verkoper al rechtstreeks aan iemand zijn overgedragen. Helaas heb ik het nog niet 100% kunnen checken want het telefoonnummer dat ik via pb had gekregen ben ik ergens kwijt geraakt vandaag en op pb's en mails heb ik nog geen reactie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 20:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #32

MVV_Mestreech schreef : Mijn seizoenskaartplek is nog steeds vrij, aangezien ik al 4 kaartjes heb op andere plaatsen. Kan echter niet via inloggen mijn eigen kaart kopen. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb hem niet persee nodig maar heb liever dat een echte MVV fan hem hier krijgt eentje van r*da.

Waarschijnlijk omdat de kaarten voor seizoenkaarthouders maar beperkt zijn gereserveerd en inmiddels in de algemene verkoop zijn gegaan. Dus die plaats zal al vergeven zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 21:24
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #33
Hoi Boschpoort,

Een goede vriend van me die regelmatig komt, maar zonder seizoenskaart, zoekt nog een kaart. Is er nog een in de aanbieding?

Groet Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 21:39 24 mei 2017 21:39 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #34
Haha aan de eerdere posts te zien nee dus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 21:47
Van laan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #35
Heeft iemand nog 1 of 2 kaarten voor de wedstrijd? Ik kom zelf uit gulpen en wou graag met mn pa ( echte mvv supporter)gaan. We zijn allebij niet zo vaak daar. Maar zou het zeer op prijs stellen als iemand nog kaartjes heeft . Zou er 25€ per kaart + biertje voor over hebben. Als iemand nog iets heeft hoor ik dat graag. Pm .
Groeten. Joris

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 00:36 25 mei 2017 00:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #36

tuutsje schreef : Iemand 1 kaart over voor de qpark?


es ut diech neet luk, kins diech mien kaart, gratis en veur niks oppe angelside kriege es daank veur 3 jaor gelije veur dien verpleeging oppe azm !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 07:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #37
Mogelijk komen er nog wat kaarten vrij vandaag. Waar MVV heeft kunnen vaststellen dat kopers een seizoenskaart of clubkaart van Roda hebben, zijn die kaarten geblokkeerd. Idem voor kaarten die op marktplaats verhandeld zijn en die naar een koper te herleiden waren. Dus wie die gekocht heeft, kon wel eens een vervelende verrassing te wachten staan vanavond.

@tuutsje, check je pb even.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 10:16
Meijke88
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #38
Ik hou me nog steeds aanbevolen!!!! Ik blijf hoop houden... hoop nog positief nieuws van je te horen.

Groetjes Meijke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 11:42
sannekemvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #39
Iemand ook enig idee wanneer deze kaarten beschikbaar komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 11:47
Deseger1@home.nl
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #40
Heeft het zin om vanavond nog naar het stadion te komen voor een kaart. Of hoe komen deze geblokkeerde kaarten beschikbaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 11:52 25 mei 2017 11:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #41
Geloof maar dat die kameel met z'n twintig kaarten uit één betaalbron een probleem heeft vanavond. Al die kaarten (barcodes) zullen geweigerd worden door de scanner. Van 300 euro profiteren naar 280 euro zichzelf duperen, misschien krijgt hij nog een veroordeling aan zijn broek wegens oplichting via zijn gedupeerden. Goede actie van MVV.

Mocht je een kaart hebben bemachtigd uit zo'n serie (grote inkoop) via marktplaats of facebook, hou er dan rekening mee dat je waarschijnlijk vanavond niet binnen zult komen, hoe frustrerend ook, MVV heeft jou die kaart niet verkocht en staat in haar volste recht. De poort zal niet open gaan bij het inscannen. Je kunt beter contact opnemen met de verkoper, zodat je je geld terug krijgt of bij geen gehoor aangifte gaan doen wegens oplichting bij de politie.

Met een beetje geluk gaan de geblokkeerde kaarten weer tijdelijk in de verkoop via MVV zelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 11:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #42
Even om misverstanden te voorkomen, ik zit niet in de kaartenhandel en heb geen functie bij MVV.
Als er kaarten vrijkomen, met de nadruk op áls, dan zal dat neem ik aan voor de wedstrijd duidelijk zijn. De infobalie gaat twee uur voor aanvang open. Dat lijkt me de beste kans voor kaarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 11:53
Deseger1@home.nl
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #43
Beste vrienden van MVV,
zou iemand mij kunnen helpen met 1 kaartje maakt niet uit welke tribune. Zou deze wedstrijd graag willen bijwonen

Alvast bedankt!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 12:00
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #44
De kaarten die gekocht zijn en met hetzelfde ip adres op marktplaats zijn geplaatst. Kunnen ze traceren en blokkeren Helaas weten de handelaren natuurlijk ook. Zo doen mojo enz het al jaren. Het is voor supp. Die hier veel te veel voor betaald hebben extra zuur als ze niet binnen komen. Maar dat is het risico. :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 12:02
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #45
Hopelijk pakken ze sowieso die dj speeke al aan door zijn kaarten te blokkeren. En zoiets noemt zich mvv supporter.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden