KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd

24 mei 2017 16:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #16
Sorry tizje, het feit dat je enkel gepost heb in dit onderwerp en geen historie hebt als lid van dit forum geeft mij niet het vertrouwen dat ik met een echte MVV supporter te maken heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 16:50
sannekemvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #17
Gezien het feit dat ik zondag op de tribune in Leeuwarden bij de ultra's van Cambuur heb gezeten ( ja ik dacht koop ook eens een kaartje online naast het gastenvak) en ik alleen als vrouw daar tussen die malloten doodsangsten heb uitgestaan omdat ze door hadden dat ik er niet bij hoorde, vind ik dat ik wel een kaartje heb verdiend voor deze thuiswedstrijd.

Ik heb 14 jaar een seizoenskaart gehad van us mvv'ke en kom nog regelmatig kijken maar omdat ik moet werken in Friesland is een seizoenkaart niet meer haalbaar.

Dus mocht er iemand zijn die onverhoopt een kaartje over heeft voor de hoofdtribune en/of angelside dan pleassssse denk even aan mij!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 17:04
Meijke88
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #18
Ik ben nog op zoek naar het liefst 2 kaartjes, 1 zou ook al super zijn! Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes Meijke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 17:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #19
Meijke en Sanne,
stuur mij even een pb. graag met enige info waaruit blijkt dat jullie MVV fans zijn. (een facebook profiel of zo)
Ik heb er inmiddels al de nodige geweigerd omdat ik dat niet kan vaststellen. Als ik het vertrouw bring ik je in contact met iemand die twee kaarten voor de hoofdtribune vak B heeft (e-tickets)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 17:24
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #20
Verkocht!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 17:30
tizje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #21
Jammer Boschpoort dat je zo je regels opstelt. Je zou ook zelf al wat meer info kunnen vragen aan me. Een echte fan weet dit forum te vinden zo kun je ook beredeneren. Zelf was ik in 1997 erbij vanuit de Geusselt naar de Markt lopend...

De andere 2 hebben precies t zelfde profiel. Wie het eerst komt wie het eerst maalt toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 17:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #22
sorry, maar het lijkt me gezien de post vanzelfsprekend dat ik wil kunnen zien dat het voor een echte MVV fan is?

Een bekende MVV supporter die zelf liever niet op het forum plaatst heeft mij gevraagd het volgende aan te bieden omdat hij wegens familie omstandigheden zelf niet kan:

2 e-tickets hoofdtribune vak B. NIET naast elkaar. 20 euro per stuk.

Hij wil de zekerheid dat ze naar een betrouwbare MVV supporter gaan dus svp een pb naar mij.


Ik ben niet zelf de verkoper maar heb enkel aangeboden even te bemiddelen.
We willen niet het risico lopen dat die kaarten bij rodafans terecht komen. Sorry als ik je daarmee tekort gedaan heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 17:43
tizje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #23
Ik snap dat je e.e.a. wilt uitsluiten... je komt er toch pas achter wanneer je iemand live ontmoet of telefonisch contact hebt....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 18:04
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #24
Ik weet dat de kans heel klein is, maar mocht iemand nog 3 busplaatsen voor zondag te veel hebben, hoor ik het.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 18:15 24 mei 2017 18:16 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #25
De marktwerking is sommigen weer in de kop geslagen...kaarten voor 12 euro scoren en dan het vierdubbele vragen.

Nepsupporters!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 18:17
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #26
Iemand 1 kaart over voor de qpark?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 19:26
sannekemvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #27
je hebt een PB Boschpoort!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 20:02
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #28
Mijn seizoenskaartplek is nog steeds vrij, aangezien ik al 4 kaartjes heb op andere plaatsen. Kan echter niet via inloggen mijn eigen kaart kopen. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb hem niet persee nodig maar heb liever dat een echte MVV fan hem hier krijgt eentje van r*da.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 20:03
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #29
Met alle begrip voor teleurstelling voor de supporters die geen kaart hebben kunnen bemachtigen.
Wat Is het toch een mooi gegeven dat voor eredivisie en deze play-offs finale de Geuselt eigenlijk te klein Is. Je ziet dat eredivisie wedstrijden en deze finale veel meer leven dan een jupiler league wedstrijdje tegen telstar.
Maar gelukkig was het stadion de laatste jaren groot genoeg voor de jupiler league.

Een goede reden om deze finale mooi af te sluiten en te promoveren. MVV zal zichzelf op allerlei fronten tekort doen mocht het niet lukken.
Maar het Is wel weer bewezen dat men de weg naar de Geuselt zeker nog weet te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 20:03
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
KAARTEN MVV-Roda aangeboden/gevraagd #30
Beste mensen. Mijn bank heeft een storing gehad met de ideal betaalomgeving en heb daardoor geen kaart kunnen bestellen.

Nu is het hersteld maar kan ik geen kaart meer krijgen natuurlijk.

Wie helpt Sjeng uit de brand zodat ik morgen onze jongens naar voren kan schreeuwen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden