*oda-MVV

22 mei 2017 20:48 22 mei 2017 20:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
*oda-MVV #31
Omg, scheidsrechter Janssen bij deze wedstrijd...Ik snap echt niet hoe dit weer mogelijk is. Een Limburgse scheidsrechter die ( volgens mij) eens beweert heeft sympathie te hebben voor rjc. Ik kan hem nog herinneren van niet lang terug bij een wedstrijd MVV-NAC. Een speler van NAC hoefde maar te gaan liggen en het fluitje ging. Ik heb me zelden zo geërgerd. Dit is geen geschikte scheids voor deze wedstrijd, dat staat voor mij in ieder geval vast + kaart Rosheuvel geseponeerd. Dit kraakt weer aan alle kanten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 21:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
*oda-MVV #32
Hier ben ik ook erg bang voor, als roda degradeert breekt de pleuris uit in de parkstad regio.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 21:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
*oda-MVV #33
Boschpoort ,Ik heb geen seizoens kaart maar ik kom minimaal 10 thuiswedstrijden en besteed dan minimaal 20 euro aan catering en ik ben wel donateur van Veer Zien MVV ik bij MVV al zo,n 60 jaar .bij MVV.

Vanmorgen 2 uur gekloot met Pc was stipt om 1`uur voor ticket en ik heb geen Ticket .......Hoe kan die Hoofdtribune nou al uitverkocht zijn om 8 uur vanmorgen op de hoekvakken zit al 20 jaar niemand ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 21:46
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
*oda-MVV #34
@bokkesprongen: wedstrijd van de eeuw.

Beste kans is om vanacht vanaf 00.01 uur weer te proberen en hopen dat een seizoenskaarthouder zijn stoel niet heeft geclaimd.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 13:14
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
*oda-MVV #35


Tijd om dit uitstapje van een paar seizoenen geleden een succesvol vervolg te geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 15:20
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
*oda-MVV #36
Als we daar promoveren dan worden ze helemaal gek denk ook dat het van hun kant uit ook helemaal uit de hand gaat lopen dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 15:43 23 mei 2017 15:47 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
*oda-MVV #37
ik hoop dat de burgemeester uitgaat van het ergste en er niet bespaard word op politie.
Zeker mocht het scenario zich voordoen dat roda degradeert dan gaat niemand blij zijn.
laat staan rustig te blijven.

beetje dom om te zeggen dat Maastrichtenaren een boerenverstand hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 17:30
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
*oda-MVV #38
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 17:33
Melvin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
*oda-MVV #39
Na het kritiek wat ze de afgelopen 48 uur hebben gehad start de verkoop vrijdag ochtend, natuurlijk aan de hand van het resultaat in de Geusselt zal het of uitverkocht zijn of net niet...

Nao Väöre!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 17:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
*oda-MVV #40

Lassie80 schreef : Sjerm in de Geusselt!

Goot geregeld :applaus:

www.mvv.nl/nieuws/finalewedstrijd-roda-j...sh-mvv-zondag-28-mei


Heel mooi idd! Nu hopen op een goed resultaat donderdag zodat het zondag ook lekker vol zit
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 17:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
*oda-MVV #41
Leuk dat dit kan, in Kerkrade mocht er geen scherm komen. Met dank aan Erik Meijer!

Mooie cashweek voor de club, lijkt erop dat wat er ook gebeurt, MVV stevent in sneltreinvaart af op een schuldenvrije toekomst!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 18:06 23 mei 2017 18:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
*oda-MVV #42
Ik zou er wel bijzetten dat het onder voorbehoud is. Want als het Donderdag al 0-3 is, dan wordt dat een verliespost.

Sjiek dat ze het doen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 18:21
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
*oda-MVV #43

mvv supporter schreef : ik hoop dat de burgemeester uitgaat van het ergste en er niet bespaard word op politie.
Zeker mocht het scenario zich voordoen dat roda degradeert dan gaat niemand blij zijn.
laat staan rustig te blijven.

beetje dom om te zeggen dat Maastrichtenaren een boerenverstand hebben


Dat zuus diech verkierd... :whistle:
Veer höbbe Boer oet Merregraote... :thumbsup:
Dat is nne Boer met Verstand ! ;)
Is drum sins jaore nne "draon wie de verrekes" echte MVV supporter (zit oppe Eenzjelsaajt Tribuun) :applaus: :applaus: :applaus:
Zoe eine höbbe zoe neet en zulle ze noets in Kerrekraaj kriege...

Tot dee börgervaajer Som ziech mer ieder drök maak euver zien eige dörrep....

verleere veer... daan houwe veer dao genog cent veur nne nuije speuler ( Martijn Barto es spits mesjiens?) euver...
en zien veer zoewiezoe sjöldevrije....

Verleere daorenteege die Pruuse...
daan heet Som-meke e doemsenaario veur ziech. Daan verdwijne al die miljoen wie sjnie veur de zon ...
ofwie LRB zeet...wie nne sjeet in de loch...! ;)

Preceis e jaor gelije stoond dit in de Groene Amsterdammer :

Loek Jorritsma, de gepensioneerde vws-ambtenaar die de staatssteunkwestie aanzwengelde, merkt dat de Europese Commissie steeds minder prioriteit geeft aan het voetbaldossier. In mei 2014 diende hij opnieuw een klacht in. Ditmaal over staatssteun aan Roda JC, dat een jaar eerder een forse huurverlaging kreeg van de gemeente Kerkrade, de eigenaar van het stadion. In september 2015 kreeg Jorritsma antwoord uit Brussel. Zijn klacht werd niet in behandeling genomen. De regels zijn gewijzigd, en sinds 2013 kunnen alleen nog ‘belanghebbende partijen’ een klacht indienen. ‘Daarbij kan het gaan om concurrenten of beroepsverenigingen’, schreef de Commissie aan Jorritsma.

Toch heeft de Commissie een klein vooronderzoek naar Roda gedaan. De bijstelling van de huur voor het stadion van 1,1 miljoen naar achthonderdduizend euro per jaar is niet a priori een geval van staatssteun, luidt het oordeel. Was de Commissie iets dieper in de materie gedoken, dan was ze wellicht tot andere conclusies gekomen. Want Kerkrade verlaagde niet alleen de huur. In 2005 gaf de gemeente een garantstelling voor de hypotheek op het stadion. In 2011 werd die garantstelling aangesproken door Deutsche Bank, omdat Roda rente en aflossing niet op tijd betaalde. De gemeente Kerkrade moest ruim elf miljoen aflossen, plus afkoop van bijbehorende renteswap à 1,29 miljoen.

Alles bij elkaar heeft de gemeente Kerkrade nu nog 20,6 miljoen euro te goed van Stadion Kerkrade NV. Dat geld moet terugkomen via de huur die Roda JC betaalt voor het stadion. Maar door de huurverlaging van 1,1 miljoen naar 0,8 miljoen euro per jaar, en de hoge hypotheek, kan het stadion nauwelijks rendabel geëxploiteerd worden.

De laatste steunmaatregel aan Roda was vorig jaar. Een huurachterstand van 1,1 miljoen werd weggestreept tegen een onduidelijke vordering die Roda JC nog op het stadion zou hebben. Volgens de wethouder kan het allemaal budgettair neutraal. Alleen de termijn voor de aflossing van de gemeentelijke lening wordt wat langer.

Marianne Laumann, gemeenteraadslid namens de SP, wordt er horendol van. Haar partij bestookt het college van b. en w. met kritische vragen over de relaties met Roda JC. ‘Het gemiddelde inkomen in Kerkrade is een van de laagste van Nederland. Het valt niet uit te leggen dat we als gemeente belastinggeld gebruiken om een voetbalclub te helpen waar torenhoge salarissen worden betaald.’

Laumann lijkt een punt te hebben, gezien de jaarcijfers van Roda JC. In de afgelopen negen jaar gaf de club structureel meer geld uit dan er binnenkwam. Van de gemiddelde omzet van 10,75 miljoen over de jaren 2006-2015 ging gemiddeld 7,87 miljoen (73 procent) op aan de post personeelskosten – waarvan spelerssalarissen het grootste deel uitmaken. De huur van acht ton is niet meer dan 7,5 procent van de kosten voor Roda. Maar toch ontstaan juist daar telkens betaalachterstanden.

Wethouder Schneider erkent dat de acht ton die Roda aan huur betaalt te weinig is om ook het groot onderhoud van te betalen. Dat doet de gemeente daarom zelf. ‘Dat kost ons zo’n vierhonderdduizend euro per jaar. Het huurbedrag gebruiken we voor het aflossen van de lening. Het is de bedoeling dat de rente daarop naar nul procent gaat.’ Toch is de huur van acht ton marktconform, zegt Schneider. ‘Dat is volgens een taxatie de waarde. We kunnen Roda moeilijk meer vragen.’

Dat de gemeente een huurachterstand wegstreepte tegen een niet opeisbare vordering was volgens Schneider uiteindelijk een gunstige deal. ‘We hebben daar de eis aan gekoppeld dat de tv-gelden die Roda ontvangt voortaan rechtstreeks naar de gemeente gaan. En de eis dat Roda het negatieve eigen vermogen zou zuiveren.

Noe heet *oda wel "Frenske T" in Brussel zitte, mer es die Pruuse verleere...daan brik de hel los

De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 11:24
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
*oda-MVV #44
Op die Festivalride site staat alles uitverkocht. Gaat dat nog veranderen om 12 uur, of is alles echt al opgegaan aan de leden van de SC?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 11:26
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
*oda-MVV #45

Kay schreef : Op die Festivalride site staat alles uitverkocht. Gaat dat nog veranderen om 12 uur, of is alles echt al opgegaan aan de leden van de SC?


Dat vraag ik me ook af. 900 kaarten, zoveel leden heeft de SC niet, maar je weet natuurlijk niet hoeveel kaarten iedereen heeft gekocht. Plus Ultras en BP zullen ieder wel een bus hebben. Ben ook benieuwd of de site het zo meteen houdt als iedereen er tegelijkertijd op zou zitten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden