*oda-MVV

29 mei 2017 15:58
Toetje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
*oda-MVV #256
Daar irriteerde ik me ook aan, ik vond het gewoon super onprofessioneel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 16:45
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 78
Meer
*oda-MVV #257
Rutjes: " we hebben de laatste reddingsboei van de Titanic gepakt", nou die ging kort erna ten onder ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 17:21
DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
*oda-MVV #258
Nu ik (voor mijn gevoel) een beetje redelijk terug kan kijken op de 'wedstrijd' wil ook ik nog even mijn hart luchten, ondanks dat het meeste al gezegd is.

Allereerst ben ik ontzettend trots op hoe de staf, de spelers, maar ook wij als supporters MVV weer op de kaart hebben gezet. Ondanks de teleurstelling realiseer ik me dat MVV bouwt naar iets moois. Ik verwacht dat als de selectie grotendeels intact blijft of op kwaliteit weinig achteruit gaat, we de komende jaren structureel mee kunnen gaan doen om de bovenste plekken, en van daaruit langzaam toe kunnen bouwen naar een (vaste) plek in de eredivisie.

Want dat is het, langzaam. Hoe graag ik het ook had gewild, ik moet toegeven dat de club wellicht nog niet klaar was geweest om nu eredivisie te gaan spelen. Op gebied van veiligheid, voorzieningen, maar zeker op gebied van begroting heeft MVV nog aardig wat stappen te maken. Het zou zomaar kunnen dat wanneer we gepromoveerd waren en aan de slag waren gegaan met een begroting van pak 'm beet 5 miljoen, het een heel moeilijk verhaal had kunnen worden. Al helemaal als we datzelfde seizoen nog gedegradeerd waren. Spelers zouden meer gaan verdienen, waardoor ze niet alleen vertrekken, maar je ook het geld weggegooid zou hebben, sponsors zouden afhaken, noem het allemaal maar op. In Maastricht zeggen we echter 'es/S is 'n krom letter'. Al met al is het wellicht beter zo, hoe moeilijk dat ook is in te zien.

Ten tweede hoop ik van harte dat dit iets heeft losgemaakt en de slapende reus die MVV is, en dan doel ik nu op zijn achterban, wakker gaat worden. Als bij de 4000 die er altijd zitten, en de 4500 die er gemiddeld zitten, nu eens zo'n 500-1000 bijkomen... Je zou moeten zien wat het kan doen met een club. Ik zou zeggen: begin massaal je seizoenskaart te bestellen/verlengen!

Als laatste wil ik me nog één keer geweldig boos maken over 045. De haat zat (ook van thuis uit) al diep, maar door de dag van gisteren is het nog een stuk erger geworden, als dat al kon. Het begint al voor de wedstrijd met de eerder besproken actie rondom de dugouts die werkelijk schaamteloos en kinderachtig is, maar onverantwoord bovendien. Wat mij betreft zou hier dan ook een boete op moeten staan van de KNVB, maar mede gezien de arbitrage gisteren ga ik hier niet vanuit. Dan komt daar nog eens bij hoe smakeloos en verschrikkelijk hard de muziek was voor de wedstrijd. Het was in het uitvak absoluut onmogelijk om over het hele vak een beetje sfeer te maken, en volgens mij was dat op de thuisvakken niet anders. Onbegrijpelijk. Misschien deden ze het wel om te verbloemen wat voor een rare (on)voetbalsfeer er is in het psl. Heb bv. nog nooit een club gezien waar een capo een hele geluidistallatie met microfoon gebruikt wordt, maar goed. Tijdens de wedstrijd heb ik me dermate geërgerd, dat ik af en toe oprecht het vak wilde verlaten. Het eeuwige tijdrekken van Van Leer, het onsportieve theater spelen bij werkelijk ieder tikje, pure matennaaierij. Ze wilden er gewoon geen wedstrijd van maken. Ik walg van het bestuur bij 045, de (paniek)actie om sint Stevens in te schakelen vlak voor het tweeluik (Waarom niet eerder? Was het ook gebeurt als Cambuur tegenstander was geweest?) heeft wel zijn gevolgen gehad, want in het walgelijke Duitse antivoetbal was de hand van Huub goed te zien. En dan heb ik nog niks gezegd over de arbritage. Als je ooit op een veld hebt gestaan ben je meer dan ervaren genoeg om te weten dat de actie van Kuuper niet opzettelijk was. Hij zocht naar balans, raakt Paulissen (de VIEZE rat die eerst nog naar zijn hoofd greep, terwijl er niks gebeurde, en na de clash met Kuuper ook nog eens lag te rollebollen alsof zijn laatste seconden tikten) en biedt ook meteen zijn excuses aan. Verder had von Hyfte (nog zo'n ontzettende hufter die wel past bij de club) al rood moeten krijgen na de tackle die Nwakali de kop kostte. En de overtreding van Paulissen zelf (op Geens) is natuurlijk ook absoluut rood. Wat ik niet begrijp is waarom de videobeelden niet bekeken worden bij de laatste twee momenten en wél bij het moment Kuuper-Paulissen. Het is namelijk de videoref zelf die dit doorgeeft aan Janssen. En dan ook nog bij de 'pitch invasion' omroepen geen ruzie te gaan zoeken met het uitvak, maar wel meteen Rutjes en Von Hyfte aan het woord laten. BAH BAH BAH, 045, het is jullie door heel NL niet gegund. Ik heb me zo geërgerd dat ik twijfel of ik bij een eventueel weerzien weer wil gaan. Waarschijnlijk wel, al is het maar om mijn support te laten merken en te hopen op wraak op dat smerige koempelvolk uit Uitkeringsland.

Afsluitend vind ik dat we genoeg hebben om trots op te zijn, in tegenstelling tot die club over de grens. Laten we met opgeheven hoofd het komende seizoen ingaan en, net als de laatste week het geval was als één Maastrichts blok achter MVV blijven staan.

Wèlt geer 't zien wieze veer uuch de weeg, kom mèt miech mèt nao Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., johan, opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 18:02
guusn
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
*oda-MVV #259
Laten we aub ophouden met het doemdenken dat alles en iedereen het op deze wereld gemunt heeft op MVV. Waarom zou de KNVB niet willen dat een kerngezonde club promoveert t.o.v. van een club dat structureel wanbeleid voert en al een aantal jaren op het randje van faillissement balanceert?
Ik ben het ermee eens dat de scheids zich door het aanstel gedrag van Paulissen zich erin laat luizen, maar vind ook weer niet dat Kuipers volledig vrij uit gaat. Volgens mij is hij namelijk helemaal niet meer uit balans, hij laat volgens mij doelbewust zijn been een beetje hangen om vervolgens "ongelukkig" terecht te komen. Totaal onnodig.

Erg jammer dat we dit jaar 1 doelpunt te kort kwamen voor promotie, maar om maar eens een eeuwenoude voetbalwet er bij te halen: "als je hem zelf niet maakt, dan valt ie er aan de andere kant in". MVV heeft genoeg kansen gehad om te scoren, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Wat was het toch lekker geweest als ons Bieske hem in de laatste minuut op zijn Duits erin had gekopt en het hele stadion het zwijgen had opgelegd.... :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 18:49 29 mei 2017 18:53 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
*oda-MVV #260
Dat het bies dit niet kon doen kwam dat Kuipers rood kreeg en de knvb NIET wil dat MVV promoveerd. Dat is geen doemdenken maar realiteit. Waarom fluit er dan een scheids die in het openbaar al eens bekend heeft gevoelens te hebben voor Roda jc? Ook toevallig zeker...er speelt volgens mij toch iets meer dan dat wij weten. Ook nog nooit gehoord dat via de luidsprekers een club mag worden aangemoedigd. Ook nog nooit gezien dat de dug out van de thuisclub ventilators heeft en die van de tegenpartij een sauna is. Hoe wanhopig kun je zijn....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 20:49 29 mei 2017 20:52 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
*oda-MVV #261

DeesClubGiefUsSJEVRAOJE schreef : Want dat is het, langzaam. Hoe graag ik het ook had gewild, ik moet toegeven dat de club wellicht nog niet klaar was geweest om nu eredivisie te gaan spelen. Op gebied van veiligheid, voorzieningen, maar zeker op gebied van begroting heeft MVV nog aardig wat stappen te maken. Het zou zomaar kunnen dat wanneer we gepromoveerd waren en aan de slag waren gegaan met een begroting van pak 'm beet 5 miljoen, het een heel moeilijk verhaal had kunnen worden. Al helemaal als we datzelfde seizoen nog gedegradeerd waren. Spelers zouden meer gaan verdienen, waardoor ze niet alleen vertrekken, maar je ook het geld weggegooid zou hebben, sponsors zouden afhaken, noem het allemaal maar op. In Maastricht zeggen we echter 'es/S is 'n krom letter'. Al met al is het wellicht beter zo, hoe moeilijk dat ook is in te zien.

Zolang MVV in de eerste divisie speelt zullen we er nooit klaar voor zijn. En dit jaar promotie met de gedachte om vanaf volgend jaar structureel te overleven in de eredivisie zal helemaal niet de bedoeling zijn geweest. Promoveren -> Professionaliseren ->
Degraderen -> structureel meedoen top 5 met af en toe promotie of handhaving rechter-rijtje eredivisie.

Buiten het sportieve vlak groeit MVV als een slak. (Ticketing,Veiligheid,Voorzieningen is in de laatste 20 jaar weinig veranderd.) Promotie was het beste geweest wat MVV kon gebeuren. De enige eredivisie-club in Zuid-Limburg. Schuldenvrij. 1 jaar kunnen proeven aan de eredivisie (Zowel op sportief als bestuurlijk vlak). Verstandig financieel beleid voeren met in gedachte dat je degradeert. 2 Miljoen televisie gelden. Iedere week vol huis. Het had de zaken in een stroomversnelling van jewelste gebracht. Eerste divisie is niet aantrekkelijk voor de grote bedrijven en toeschouwers.

MVV zal dit seizoen misschien 150.000/200.000 extra inkomsten hebben door de play-offs. MVV heeft geleefd in Maastricht. Maar als volgend jaar het affiche MVV - FC Emmen op het affiche staat als het 5 graden is, dan moet je weer blij zijn als er 3500 man zit. Laten we hopen dat we de nodige extra kwaliteit kunnen binnenhalen om die stap dan toch echt te gaan maken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 22:04 29 mei 2017 22:05 door DeesClubGiefUsSJEVRAOJE.
DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
*oda-MVV #262

Sjotelsplak schreef :

DeesClubGiefUsSJEVRAOJE schreef : Want dat is het, langzaam. Hoe graag ik het ook had gewild, ik moet toegeven dat de club wellicht nog niet klaar was geweest om nu eredivisie te gaan spelen. Op gebied van veiligheid, voorzieningen, maar zeker op gebied van begroting heeft MVV nog aardig wat stappen te maken. Het zou zomaar kunnen dat wanneer we gepromoveerd waren en aan de slag waren gegaan met een begroting van pak 'm beet 5 miljoen, het een heel moeilijk verhaal had kunnen worden. Al helemaal als we datzelfde seizoen nog gedegradeerd waren. Spelers zouden meer gaan verdienen, waardoor ze niet alleen vertrekken, maar je ook het geld weggegooid zou hebben, sponsors zouden afhaken, noem het allemaal maar op. In Maastricht zeggen we echter 'es/S is 'n krom letter'. Al met al is het wellicht beter zo, hoe moeilijk dat ook is in te zien.

Zolang MVV in de eerste divisie speelt zullen we er nooit klaar voor zijn. En dit jaar promotie met de gedachte om vanaf volgend jaar structureel te overleven in de eredivisie zal helemaal niet de bedoeling zijn geweest. Promoveren -> Professionaliseren ->
Degraderen -> structureel meedoen top 5 met af en toe promotie of handhaving rechter-rijtje eredivisie.

Buiten het sportieve vlak groeit MVV als een slak. (Ticketing,Veiligheid,Voorzieningen is in de laatste 20 jaar weinig veranderd.) Promotie was het beste geweest wat MVV kon gebeuren. De enige eredivisie-club in Zuid-Limburg. Schuldenvrij. 1 jaar kunnen proeven aan de eredivisie (Zowel op sportief als bestuurlijk vlak). Verstandig financieel beleid voeren met in gedachte dat je degradeert. 2 Miljoen televisie gelden. Iedere week vol huis. Het had de zaken in een stroomversnelling van jewelste gebracht. Eerste divisie is niet aantrekkelijk voor de grote bedrijven en toeschouwers.

MVV zal dit seizoen misschien 150.000/200.000 extra inkomsten hebben door de play-offs. MVV heeft geleefd in Maastricht. Maar als volgend jaar het affiche MVV - FC Emmen op het affiche staat als het 5 graden is, dan moet je weer blij zijn als er 3500 man zit. Laten we hopen dat we de nodige extra kwaliteit kunnen binnenhalen om die stap dan toch echt te gaan maken.


Begrijp me niet verkeerd, ik was alles behalve tegenstander van promotie. Ik denk echter wel dat het structureel meedoen met top 5 een vóór het promoveren en professionaliseren zou kunnen zijn. Als we hier namelijk komend jaar mee beginnen, en je promoveert dus na je naam gevestigd te hebben in de top van de JL, lijkt mij dat je meer kans hebt op het uitgroeien tot vaste waarde in de Eredivisie.

Om eerlijk te zijn speel ik liever 5 jaartjes extra in de JL, gevolgd door promotie en heel wat jaren een vaste waarde te zijn in de Eredivisie dan per direct te promoveren, zonder dat er hiervoor een plan op tafel ligt. Dan loop je namelijk het risico aan een Dordrecht-scenario te beginnen.

Kijk beter naar Heracles, dat tot 2005 altijd een Eerste Divisie-ploeg was (geldt natuurlijk niet helemaal voor ons, maar 17 jaar is ook lang). Geleidelijk aan is die ploeg op basis van uitstekend beleid tot een promotie gekomen en sindsdien niet meer weggeweest. Ik denk dat MVV zeker al wat stapjes in die richting aan het maken is, maar zodra we uitgroeien tot structurele topploeg in de JL zal er ook een (financieel) plan klaarliggen voor eventuele promotie.

Is natuurlijk allemaal mijn mening, en ik snap je punt volkomen. Bovendien vind ik 17 jaar geen Eredivisie voor ons supporters ook een marteling. Persoonlijk neem ik echter liever een voorbeeld aan PEC en Heracles dan aan een Volendam, Cambuur of Go Ahead, die structureel hoog eindigen in de JL, maar slechts enkele seizoenen Eredivisie spelen. Natuurlijk is de situatie van die laatse clubs ook al beter dan die van MVV, vandaar dat ik je reactie ook snap. Echter denk ik dat het beter kan dan jojoën tussen Ere- en Eerste Divisie. Beide scenario's waren eigenlijk totaal niet aan de orde en vandaar dat de teleurstelling toch zo enorm was en is. Ik weet niet hoe lang deze klap nog na zal dreunen...

Wèlt geer 't zien wieze veer uuch de weeg, kom mèt miech mèt nao Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 08:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
*oda-MVV #263
Natuurlijk had MVV na 17 jaar eindelijk weer moeten promoveren. Wat pakweg een Excelsior kan, kunnen wij al lang. Al het andere is slap gelul.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 12:01
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
*oda-MVV #264
Er zijn van mensen vlaggen en/of sjaals afgenomen in Kerklaar. Die liggen nu bij MVV op de infobalie en kunnen worden opgehaald, door de eigenaren.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2017 12:27
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
*oda-MVV #265

guusn schreef : Laten we aub ophouden met het doemdenken dat alles en iedereen het op deze wereld gemunt heeft op MVV. Waarom zou de KNVB niet willen dat een kerngezonde club promoveert t.o.v. van een club dat structureel wanbeleid voert en al een aantal jaren op het randje van faillissement balanceert?


Nou ik zou het ook niet weten maar als je de beelden bekijkt zie je dat het geen rood is en hij kijkt de beelden en geeft rood wtf??

En dan hoort de heer Paulissen rood te krijgen en dan wilt hij de beelden niet terug kijken?

Daar mogen ze dan wel eens antwoord geven op z'n minst. Want dit soort fratsen halen ze vaker uit!

MVV4life schreef : Er zijn van mensen vlaggen en/of sjaals afgenomen in Kerklaar. Die liggen nu bij MVV op de infobalie en kunnen worden opgehaald, door de eigenaren.


Dat moeten ze volgende keer ook maar hier doen. Bedankt voor het zeggen haal hem deze week op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden