*oda-MVV

22 mei 2017 09:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
*oda-MVV #16
Ben ik het mee eens. Terecht dat leden van de sc voorrang krijgen (ik ben geen lid) maar als je dan een voorrangsregeling wilt toepassen denk ik dat de donateurs van Veer Zien MVV ook wel een rang hoger mogen staan dan incidentele successsupporters. Ik ga er even vanuit dat de donateurs vrijwel allemaal ook een seizoenkaart hebben.

Dus als ik het voor het zeggen had:
1. leden sc
2. fans die mee naar Leeuwarden waren
3. Donateurs VZM
4. seizoenkaarthouders
5. rest

Maar, ik kan me dan ook wel weer voorstellen dat het voor de vrijwilligers die dit allemaal moeten regelen op zo'n korte termijn wat lastig is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 09:21
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
*oda-MVV #17
Ik heb het zelfde als Boschpoort. Hopen dat het woensdag om 12 uur lukt om er doorheen te komen.
Zo niet dan duik ik wel ergens een kroeg in, in Maastricht op zondag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 09:25
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
*oda-MVV #18

Boschpoort schreef : Ben ik het mee eens. Terecht dat leden van de sc voorrang krijgen (ik ben geen lid) maar als je dan een voorrangsregeling wilt toepassen denk ik dat de donateurs van Veer Zien MVV ook wel een rang hoger mogen staan dan incidentele successsupporters. Ik ga er even vanuit dat de donateurs vrijwel allemaal ook een seizoenkaart hebben.

Dus als ik het voor het zeggen had:
1. leden sc
2. fans die mee naar Leeuwarden waren
3. Donateurs VZM
4. seizoenkaarthouders
5. rest

Maar, ik kan me dan ook wel weer voorstellen dat het voor de vrijwilligers die dit allemaal moeten regelen op zo'n korte termijn wat lastig is.


Zelf vind ik seizoenskaarthouders altijd treetje hoger staan dan vzm....maar klopt...regel het maar eens...maar toch...nu krijgen sc leden ook 3 dagen om het te regelen, zou dus voor seizoenskaarten gelijktijdig kunnen lopen vanaf bus 6.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 09:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
*oda-MVV #19
Ik snap jullie allemaal, maar bedenk wel dat vrijwilligers dit allemaal moeten regelen in vrijwel geen tijd. Hierin is MVV gewoon te klein. Heb je een paar man op ticketing zitten en een goed geautomatiseerd systeem waarin dit allemaal (seizoenskaart, supportersclub, veer zien MVV, voorgaande uitwedstrijden) geregistreerd staat, dan kan dit. Maar voor een club als MVV is dit nagenoeg onmogelijk nu te regelen.

En laten we wel wezen: We krijgen iets van 800 kaarten voor uitvak gok ik? Zelfs met al deze regelingen gaan er mensen afvallen die dat niet "verdienen". Iedereen die op 3 februari in de ijzige kou tegen Achilles in de Geusselt was, om maar wat te noemen, verdient eigenlijk om er bij te zijn (daarmee zeg ik niet dat als je niet daar was, je het niet verdient!). Maar ja, dat past niet in dat uitvak.

Het zou natuurlijk mooi zijn als MVV schermen in de Geusselt regelt. Zoals Houten al zei, 5 euro entree en catering open, dan kun je heel wat omzet draaien. Maar zelfs dat is voor een club als MVV een heel lastig iets om op zo'n korte termijn te regelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 09:48
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
*oda-MVV #20
Kaarten zijn binnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 10:17
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
*oda-MVV #21
Even voor de duidelijkheid, mailen kan alleen voor LEDEN van de SC.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 12:49
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
*oda-MVV #22
Update roda jc - MVV Maastricht.

Opgeven voor leden kan alleen nog maar vandaag tot 22:00 ben je niet lid heeft mailen ook echt geen zin! De reguliere verkoop start woensdag om 12:00 omdat er nog overleg moet plaatsvinden met politie over tijden, veiligheid en of we dus überhaupt mogen rijden. Opgeven via de mail voor leden dus alleen nog vandaag!!!

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 12:53 22 mei 2017 12:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
*oda-MVV #23
Jammer dat door MVV ( en ook supportersvereniging als organiserend orgaan) aan het aanschaffen van een seizoenskaart met 19 wedstrijdbezoeken geen waarde wordt gehecht voor dit soort wedstrijden. Dat sc en cambuur uitsupporters voorrang hebben ala, maar vanaf woensdag 1 grote grabbelton :thinking:
Was toch best mogelijk geweest vanaf bus 6. Een groot gedeelte van de 1700 seizoenkaarthouders had zo beloond kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 12:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
*oda-MVV #24
ik neem aan dat de busreis dit keer beter geregeld is in verband met de veiligheid.
Vorige keer werden de bussen aangevallen door roda supporters. Het was ZEER EN ZEER slecht geregeld bij roda uit.
Ik neem aan dat dit niet meer kan gebeuren en we dus niet voor het stadion langs moeten rijden waar 1000 man op ons staan te wachten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
*oda-MVV #25

SC MVV Maastricht schreef : Update roda jc - MVV Maastricht.

Opgeven voor leden kan alleen nog maar vandaag tot 22:00 ben je niet lid heeft mailen ook echt geen zin! De reguliere verkoop start woensdag om 12:00 omdat er nog overleg moet plaatsvinden met politie over tijden, veiligheid en of we dus überhaupt mogen rijden. Opgeven via de mail voor leden dus alleen nog vandaag!!!


even voor de duidelijkheid: woensdagmiddag 12:00 uur?
Niet dinsdag/woensdagnacht om 00:00 uur?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 15:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
*oda-MVV #26

mvv supporter schreef : ik neem aan dat de busreis dit keer beter geregeld is in verband met de veiligheid.
Vorige keer werden de bussen aangevallen door roda supporters. Het was ZEER EN ZEER slecht geregeld bij roda uit.
Ik neem aan dat dit niet meer kan gebeuren en we dus niet voor het stadion langs moeten rijden waar 1000 man op ons staan te wachten?


Daarvoor moet je bij de politie zijn, gaat de organisatie niet over. Zal zeker geëvalueerd zijn. Daarom ook de vraag of er wel gereden gaat worden, busmaatschappijen willen ook de garantie dat hun bussen heel blijven. Maar ga ervan uit dat dit goed komt.



Dan de vraag of SK houders voorrang moeten krijgen. Ik snap t sentiment (ben zelf SC lid). maar dit is echt niet te regelen. De administratie van de SC staat compleet los van de administratie van MVV dus er is geen overzicht van Seizoenkaarten bij de SC. (Mag de SC wettelijk niet hebben want is 3de partij). Aangezien de organisatie van de busreizen buiten MVV om gaat dus niet te doen, althans nu niet.

Zou zeggen wordt lid volgend jaar, kost je €25 euro, had je nu al €7,50 verdient op Roda uit, gemoedsrust, leuk sfeerartikel elk jaar en andere kortingen en voordelen!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 16:35
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
*oda-MVV #27

Boe is dat feeske? schreef :

mvv supporter schreef : ik neem aan dat de busreis dit keer beter geregeld is in verband met de veiligheid.
Vorige keer werden de bussen aangevallen door roda supporters. Het was ZEER EN ZEER slecht geregeld bij roda uit.
Ik neem aan dat dit niet meer kan gebeuren en we dus niet voor het stadion langs moeten rijden waar 1000 man op ons staan te wachten?


Daarvoor moet je bij de politie zijn, gaat de organisatie niet over. Zal zeker geëvalueerd zijn. Daarom ook de vraag of er wel gereden gaat worden, busmaatschappijen willen ook de garantie dat hun bussen heel blijven. Maar ga ervan uit dat dit goed komt.



Dan de vraag of SK houders voorrang moeten krijgen. Ik snap t sentiment (ben zelf SC lid). maar dit is echt niet te regelen. De administratie van de SC staat compleet los van de administratie van MVV dus er is geen overzicht van Seizoenkaarten bij de SC. (Mag de SC wettelijk niet hebben want is 3de partij). Aangezien de organisatie van de busreizen buiten MVV om gaat dus niet te doen, althans nu niet.

Zou zeggen wordt lid volgend jaar, kost je €25 euro, had je nu al €7,50 verdient op Roda uit, gemoedsrust, leuk sfeerartikel elk jaar en andere kortingen en voordelen!


Met alle respect voor de vrijwilliger van de SC. Maar kom op heij , een SC zou als primaire taak het behartigen van supportersbelangen moeten zijn. Het is nu niet meer dan een veredelde busorganisator. In de nevenactiviteiten of ondersteuning van supportersprojecten zie je ze ook weinig tot niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 19:05
Melvin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
*oda-MVV #28
Komt er een mogelijkheid vanuit MVV anders de gemeente om gezamenlijk naar Roda - MVV te kijken in bijvoorbeeld de Geusselt?

Nao Väöre!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 19:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
*oda-MVV #29
Ja

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 19:26 22 mei 2017 19:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
*oda-MVV #30

webmastersfm schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

mvv supporter schreef : ik neem aan dat de busreis dit keer beter geregeld is in verband met de veiligheid.
Vorige keer werden de bussen aangevallen door roda supporters. Het was ZEER EN ZEER slecht geregeld bij roda uit.
Ik neem aan dat dit niet meer kan gebeuren en we dus niet voor het stadion langs moeten rijden waar 1000 man op ons staan te wachten?


Daarvoor moet je bij de politie zijn, gaat de organisatie niet over. Zal zeker geëvalueerd zijn. Daarom ook de vraag of er wel gereden gaat worden, busmaatschappijen willen ook de garantie dat hun bussen heel blijven. Maar ga ervan uit dat dit goed komt.



Dan de vraag of SK houders voorrang moeten krijgen. Ik snap t sentiment (ben zelf SC lid). maar dit is echt niet te regelen. De administratie van de SC staat compleet los van de administratie van MVV dus er is geen overzicht van Seizoenkaarten bij de SC. (Mag de SC wettelijk niet hebben want is 3de partij). Aangezien de organisatie van de busreizen buiten MVV om gaat dus niet te doen, althans nu niet.

Zou zeggen wordt lid volgend jaar, kost je €25 euro, had je nu al €7,50 verdient op Roda uit, gemoedsrust, leuk sfeerartikel elk jaar en andere kortingen en voordelen!


Met alle respect voor de vrijwilliger van de SC. Maar kom op heij , een SC zou als primaire taak het behartigen van supportersbelangen moeten zijn. Het is nu niet meer dan een veredelde busorganisator. In de nevenactiviteiten of ondersteuning van supportersprojecten zie je ze ook weinig tot niet.


Zow ut anders neet get zien um gewoen lekker awwerwets met de trein nao Aoke-Noord te goon en daan ipv in ut stadion nne kaffee op te zeuke en dao daan de wedstrijd te zien...? Kin toch leuk zien! Zoe umun oor of tien bij de staassie verzaamelle zoetot veer um 11 kinne Fruehsjoppe...

De lokaale dreihoek zal nao aonleiding vaan dit beriech wel e buske ME-ers opetrekke veur de staassie...hahaha! :P :P :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden