De Graafschap-MVV maondag 17 april

19 apr 2017 08:53
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #46

Charmeur schreef : Toch maar eens even reageren, nu de emoties wat gezakt zijn.
Het probleem ligt in mijn mening aan de instelling van sommige spelers. Wat voor carnaval een hechte groep was met vooral veel plezier in het spel, lijkt dit nu helemaal weg. Ik heb de wedstrijd via foxsports moeten volgen, maar ik zag vooral heel chagrijnige gezichten. Dit al voordat de wedstrijd begonnen was. Tijdens de wedstrijd een hoop gemopper en hangende kopjes. Dit team heeft weer vertrouwen nodig in hun eigen doen en laten. En vooral het plezier moet terugkomen. Je kunt nog zoveel trainen en tactische spelletjes spelen, maar als het plezier en vertrouwen weg is dan heb je daar niet veel aan. Jammer dat Thomas de laatste tijd het net niet meer weet te vinden, maar ik denk dat als hij eenmaal weer scoort hij zijn ritme weer terug gaat vinden. Diegene waar ik me aan kan storen onder de wedstrijd is Labylle. Veel te lang wachten met ballen af te spelen, en zich zo constant achter zelf vast zet. Dit is onnodig balverlies. Keer op keer. Tuurlijk zal bij hem ook een stuk vertrouwen missen. Mischien moeten we nu echt volledig achter dit team staan, en ze mischien eens bij elkaar halen en laten merken dat we voor de volle 100 procent achter ze staan. Onrust hebben we niet nodig binnen onze club.


Niks op aan te merken. Goed idee Charmeur, vooral met het oog op de play-offs. Laten wij maar eens het team zijn dat in de juiste periode piekt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2017 17:37 19 apr 2017 17:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #47

Badjakker schreef :

Charmeur schreef : Toch maar eens even reageren, nu de emoties wat gezakt zijn.
Het probleem ligt in mijn mening aan de instelling van sommige spelers. Wat voor carnaval een hechte groep was met vooral veel plezier in het spel, lijkt dit nu helemaal weg. Ik heb de wedstrijd via foxsports moeten volgen, maar ik zag vooral heel chagrijnige gezichten. Dit al voordat de wedstrijd begonnen was. Tijdens de wedstrijd een hoop gemopper en hangende kopjes. Dit team heeft weer vertrouwen nodig in hun eigen doen en laten. En vooral het plezier moet terugkomen. Je kunt nog zoveel trainen en tactische spelletjes spelen, maar als het plezier en vertrouwen weg is dan heb je daar niet veel aan. Jammer dat Thomas de laatste tijd het net niet meer weet te vinden, maar ik denk dat als hij eenmaal weer scoort hij zijn ritme weer terug gaat vinden. Diegene waar ik me aan kan storen onder de wedstrijd is Labylle. Veel te lang wachten met ballen af te spelen, en zich zo constant achter zelf vast zet. Dit is onnodig balverlies. Keer op keer. Tuurlijk zal bij hem ook een stuk vertrouwen missen. Mischien moeten we nu echt volledig achter dit team staan, en ze mischien eens bij elkaar halen en laten merken dat we voor de volle 100 procent achter ze staan. Onrust hebben we niet nodig binnen onze club.


Niks op aan te merken. Goed idee Charmeur, vooral met het oog op de play-offs. Laten wij maar eens het team zijn dat in de juiste periode piekt!


Als je niks te makken hebt, dan mag je in je handen wrijven als de resultaten goed zijn. dat ze afzakken ( zoals vaker de afgelopen jaren) doet pijn, heel veel pijn voor de fanatieke supporter.

Ook al zijn we (en ben ook ik ) door de jaren heen door de wol geverfd, echt wennen doet het ( deze teloorgang en de gifbekers die voorbij komen) nooit!

Verschil tussen winst en verlies is "goole maake" en daar mankeert het sinds de Schapendonk en Meijer jaren aan.
Veur niks geit de zon op...zei mijn ouwe heer en ook Emerson was destijds een ijdele hoop.
Net zoals onlangs van der Weert, Essaijas, Veldmate en misschien ook ' t Bies dat zijn. Fijne spelers en ook leuke mensen, maar niet die mannen, die het verschil kunnen maken. Karakter OK maar kwaliteit missend...

Als daarnaast geen stimulans via salaris en winstpremies aanwezig zijn, motiveert dat ( begrijpelijk maar wel jammer genoeg) ook niet.
En broodvoetballers zoals Rutjes of van Hyfte zijn ook geen jongens die de kar trekken maar hooguit zich tijdelijk inzetten om een verbeterd contract elders te krijgen.

Dus dan maar de blik op komend seizoen en hopen dat we nu nog wat kunnen genieten van die paar wedstrijden ...
wel geit de jong en 'n boezjieke bij Slevrowwe opsteeke veur de N.C.

De enige groep de laatste 10 jaar waar ik van genoten heb, waren die jonge ( vaan ut zeldzaame maar o zoe sjoene Sjengiaanse ras) honden in de eerste Trost / Trots jaren!
Bij gebrek aan poen moest de jeugd het doen. En wie ze 't deege...! Inzet en teamspirit, kicken ( zoals Opa dat zo mooi altijd zegt).

Kontent noe...? Neet ech...
Leefde en passie...? Zier zeker ! Hell Yeah
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.193 seconden