De Graafschap-MVV maondag 17 april

17 apr 2017 20:09
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #31
Als je voor de winterstop gedeelt 1ste staat... en na de winterstop 16de... dan is er iets niet in de haak!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 20:30
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #32
Zo, de hond is uitgelaten de was is gedaan, het eten stond netjes om 18:00 op tafel en het gazonnetje is weer mooi gemillimeterd, kortom Vrijgeleer mag weer even onder de plak vandaan :whistle: Hopelijk hebben Lijnsje, Draankorgel, Zeikbak, Zoontje en de rest jullie een beetje weten te enthousiasmeren op de terugweg... :thinking:


Het lijkt er inderdaad weer op dat we dit seizoen niet gaan krijgen wat we met z'n allen zo hopen. Waar ik vorig jaar echt klaar was met de Jupiler League na het debacle tegen de Graafschap heb ik er dit jaar echter opnieuw weer vertrouwen in, de Play-offs zijn niet te vergelijken met de laatste (voor ons stroef lopende) competitiewedstrijden. Het irriteert mij echter dat men op dit moment zo afvalt op Elsen en co... Hoeveel kansen ons "Bies" nodig heeft voordat hij er eens een binnen prikt, het is gewoon lachwekkend... Hoe kan een trainer verantwoordelijk worden gehouden voor het incapabel zijn van zijn spitsen? Natuurlijk zijn er momenten waarop een andere wissel logisch lijkt, natuurlijk hadden wij allemaal wel de juiste beslissingen genomen op het moment dat we op het punt stonden onnodig punten te verliezen...

Kap in godsnaam met het ouderwetse gezeik, we staan verdomme in de top 5! Wie van had dat voorafgaand aan dit seizoen verwacht? Als we als supporters een zouden supporteren in plaats van afzeiken waren we alweer een stapje dichter bij onze gezamelijke droom! Vrijdag tegen PSV zal een groot gedeelte van jullie er wel weer niet zijn, want met een boycot help je MVV uit deze dip! :applaus:

Op naar de Play-offs, op naar de Eredivisie en als we dan toch onderweg zijn op naar Europeesvoetbal!

I WANNA GO HOME :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 21:05
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #33
Wat mij betreft ligt het niet aan Elsen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat een andere trainer veel meer uit onze selectie haalt dan Ron nu doet, ondanks dat zijn wissels soms onbegrijpelijk zijn en het charisma er niet vanaf spat.
Het probleem is de kwaliteit van de selectie, het is een utopie om hiermee een gooi naar de eredivisie te doen. Pedro, Nys, Bies, 0.0 rendement..
Nwakali toont zijn klasse bij vlagen maar is ook nauwelijks beslissend, schroyen ontzettend wisselvallig.
Achterin is Kuipers al maandenlang aan het het sukkelen terwijl Labylle, Pereira en Geens ook kapitale fouten hebben gemaakt die ons punten hebben gekost..
We hebben gewoon weinig klasse, maar staan redelijk goed georganiseerd waardoor we moeilijk te verslaan zijn. Wanneer dan alles op zijn plek valt, kunnen we het iedereen moeilijk maken. Zoals de tweede helft tegen VVV speelden, , kunnen we hoge ogen gooien in de play-offs , maar dat niveau lijkt nu ver weg...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 21:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #34
Tjeh Vreigeleer, Lijnsje, had geer get aanders verwach vaan Mestreechtenere?? De gemiddelde mestreechteneer is gewoen unne negatieve mins. En zeike zit m in t blood.

Supporters wille én sjoen voetbal én punte. Én sfeer (de ze vervolgens zelf neet make) Dusjeh, zek t mer.

Iech blijf debei, wilse promovere, dan zalse unne 12de maan mooie weure. Structureel. Eederein is de juup meu, mer zet uuch frustratie um in positivisme nao de club tow!

Ouch al ging t ins neet, Noets de moot verlore heet enzoe.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 21:25
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #35
Ik heb de laatste weken eens op Nwakali en Labylle gelet. Nwakali loopt erbij alsof het hem allemaal niks interesseert. Zo speelt hij de laatste weken ook. Bepaalde arrogantie heeft die jongen.
Labylle staat wat mij betreft te ver naar voren als linksback. Dit kost ons veel tegengoals. Niet onacceptabel veel, maar wel kapitale tegengoals. Zeker ook omdat MVV voorin niet de trekker overhaalt.
Dan heb je met Kuipers die, sinds de opening van zijn zaak, gigantisch uit vorm is. Pereira, de verassing tot nu toe van dit seizoen, laat de laatste weken weer wat steken vallen (zie Emmen thuis en bij deze wedstrijd ook weer).
Ciranni doet zijn best, maar kan het allemaal niet alleen.
Ook Geens, in mijn ogen een van de beste keepers in de JL, laat de laatste weken ook niet een betrouwbare indruk achter.

Middenvelder Nys komt langzamerhand weer in oude vorm, helaas nog niet qua scoren.
Ippel is wel redelijk.

Voorin ontbreekt het aan scherpte.
Verheydt, sinds dat hij vader is geworden, speelt een heel stuk minder. Voor de winterstop had hij een aardige serie qua scoren. Laatste goal dateert alweer van 6 februari dit jaar. Nou heeft hij ook een aantal wedstrijden op de bank gezeten.
N'Koyi speelt redelijk. Vandaag wat minder.

Waarom begint Guvenc niet? Nog niet fit voor 90 minuten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 21:56 17 apr 2017 21:59 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #36
Beste forumcollega's. Ook ik ben een een Elsenfan. Ik vind dat hij met een betrekkelijk matige selectie in principe prima presenteert.

Maar wat ik niet begrijp:
- Waarom starten met zowel Verheijdt als Nkoyi: een blinde ziet dat dit niet werkt. Verheijdt is een net-niet-spits. Verdienstelijk, maar geen killerspits. Laat hem in het vervolg het laatste halve uur invallen als breekijzer. Start met alleen Nkoyi.
- Waarom de eerste helft met Nwakali achter het middenveld spelend? De tegenstander zal zich rot gelachen hebben. Hoe laat je de beste MVV-speler ver onder zijn kunnen voetballen op een positie die helemaal niet bij hem past? Ik vind het verbijsterend: die jongen hoort de beslissende pass te geven vanuit voorhoede of aanvallend middenveld. Ziet Elsen/Dusseldorp dat dan niet? Die jongen kan voetballen, maar niet vanuit die positie.
- Waarom Kuipers handhaven? Zoveel opzichtige overtredingen, zo traag? Ik denk dat een sober spelende Martina het op die positie beter doet. Ik vind Kuipers al het hele seizoen zeer zwak acteren.
- Waarom draagt Geens bij dergelijke middagwedstrijden geen zonneklep? Er was weer een moment dat hij de zon 100% tegen kreeg bij een vrije trap. Die ging gelukkig ver over en naast, maar hij zal er nauwelijks iets van gezien hebben. Trainers: word wakker en verplicht hem met een zonneklep te spelen.
- Waarom Nijs in deze vorm handhaven? Zijn kuif staat mooi naar voren gestyled, maar voor de rest klopt er niet veel van. Ik zie geen enkele echte wil om de bal te veroveren.Tikkie-opzij. Daar win je de oorlog niet mee.
- Waarom zo defensief beginnen? Met een trage Verheijdt heb je met countervoetbal niks te winnen. Alleen als je als flankspelers diep gaan tot de achterlijn bedien je zo'n speler. Als diepe spits heb ik ik hem de afgelopen tien wedstrijden niet gezien.
- Waarom niet assertief spelbepalend beginnen met spelers als Pedro? Ik vind het onbegrijpelijk dat een trainer hem erbuiten laat, terwijl hij een van de weinige spelers met een actie is.

Kortom: mensen kunnen kritisch zijn op Elsen en Dusseldorp. En natuurlijk staan zij niet in het veld. En natuurlijk moeten Verheijdt, Gijzen en Pedro scoren. Maar ja, het is wel de mentaliteit waar het om draait en die begint wel bij de trainers. Laf afwachtend beginnen heeft na de winterstop alleen maar tot puntenverlies geleden. Alleen maar relativeren werkt ook niet oppeppend. Ik zou het toejuichen als we aanvallender spelen, met meer opportunisme, met meer creatieve spelers en meer snelheid in het centrum achterin. En volgens mij hebben we die spelers in onze brede selectie. Meer kansen, meer goals. Begin met een basisopstelling van het laatste kwartier tegen De Graafschap (zonder Verheijdt, met Gijzen, met Pedro, met Guvenc) en Kuipers eruit voor Martina. Dan kunnen we een rol van betekenis spelen. Anders niet.

Breng de tegenstanders in verwarring met wat nieuws. Niet met 4-4-2 zonder echte buitenspelers en Nwakali als voorstopper. Bah! Om je dood te sjaggenere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 22:11
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #37

Frank Salemans schreef : Beste forumcollega's. Ook ik ben een een Elsenfan. Ik vind dat hij met een betrekkelijk matige selectie in principe prima presenteert.

Maar wat ik niet begrijp:
- Waarom starten met zowel Verheijdt als Nkoyi: een blinde ziet dat dit niet werkt. Verheijdt is een net-niet-spits. Verdienstelijk, maar geen killerspits. Laat hem in het vervolg het laatste halve uur invallen als breekijzer. Start met alleen Nkoyi.
- Waarom de eerste helft met Nwakali achter het middenveld spelend? De tegenstander zal zich rot gelachen hebben. Hoe laat je de beste MVV-speler ver onder zijn kunnen voetballen op een positie die helemaal niet bij hem past? Ik vind het verbijsterend: die jongen hoort de beslissende pass te geven vanuit voorhoede of aanvallend middenveld. Ziet Elsen/Dusseldorp dat dan niet? Die jongen kan voetballen, maar niet vanuit die positie.
- Waarom Kuipers handhaven? Zoveel opzichtige overtredingen, zo traag? Ik denk dat een sober spelende Martina het op die positie beter doet. Ik vind Kuipers al het hele seizoen zeer zwak acteren.
- Waarom draagt Geens bij dergelijke middagwedstrijden geen zonneklep? Er was weer een moment dat hij de zon 100% tegen kreeg bij een vrije trap. Die ging gelukkig ver over en naast, maar hij zal er nauwelijks iets van gezien hebben. Trainers: word wakker en verplicht hem met een zonneklep te spelen.
- Waarom Nijs in deze vorm handhaven? Zijn kuif staat mooi naar voren gestyled, maar voor de rest klopt er niet veel van. Ik zie geen enkele echte wil om de bal te veroveren.Tikkie-opzij. Daar win je de oorlog niet mee.
- Waarom zo defensief beginnen? Met een trage Verheijdt heb je met countervoetbal niks te winnen. Alleen als je als flankspelers diep gaan tot de achterlijn bedien je zo'n speler. Als diepe spits heb ik ik hem de afgelopen tien wedstrijden niet gezien.
- Waarom niet assertief spelbepalend beginnen met spelers als Pedro? Ik vind het onbegrijpelijk dat een trainer hem erbuiten laat, terwijl hij een van de weinige spelers met een actie is.

Kortom: mensen kunnen kritisch zijn op Elsen en Dusseldorp. En natuurlijk staan zij niet in het veld. En natuurlijk moeten Verheijdt, Gijzen en Pedro scoren. Maar ja, het is wel de mentaliteit waar het om draait en die begint wel bij de trainers. Laf afwachtend beginnen heeft na de winterstop alleen maar tot puntenverlies geleden. Alleen maar relativeren werkt ook niet oppeppend. Ik zou het toejuichen als we aanvallender spelen, met meer opportunisme, met meer creatieve spelers en meer snelheid in het centrum achterin. En volgens mij hebben we die spelers in onze brede selectie. Meer kansen, meer goals. Begin met een basisopstelling van het laatste kwartier tegen De Graafschap (zonder Verheijdt, met Gijzen, met Pedro, met Guvenc) en Kuipers eruit voor Martina. Dan kunnen we een rol van betekenis spelen. Anders niet.

Breng de tegenstanders in verwarring met wat nieuws. Niet met 4-4-2 zonder echte buitenspelers en Nwakali als voorstopper. Bah! Om je dood te sjaggenere.



Frank je noemt al die punten hierboven terecht op hoe kan je dan nog Elsen fan zijn....... !! Hij haalt het bloed bij iedereen onder de nagels vandaan !! Nwakali een pure speler met acties op de 6 of zoals je aangeeft zowat als voorstopper laten spelen, met constant zeer gevaarlijk balverlies, een Martina en Guvenc weer niet laten beginnen ondanks dat zij de beste waren afgelopen vrijdag....ik kan nog meer opnoemen maar ik zeg nog maar 1 ding onze mooie club gaat zo terug naar af het feestje tegen Fortuna hebben ze al verpest met hun achterlijke ideeen, spelers die steeds meer ongemotiveerder rondlopen, ik zeg opzouten met die 2 kotspoeders Elsen en Dusseldorp ! :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2017 22:22
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #38
De kracht van Elsen vond ik altijd dat hij altijd rustig bleef. Niet te snel het elftal omgooien, spelers vertrouwen te geven. Dat werkte de eerste seizoenshelft goed. Nu gaat Elsen echter opeens gekke dingen doen (ander systeem, dan Pedro erin, dan Güvend, dan weer allebei op de bank) wat het vertrouwen van de spelers schaadt. Zeker als spelers die al het hele seizoen matig presteren (Kuipers, Nys) wel blijven staan. Mijn respect voor Elsen zal altijd blijven omdat hij jaar na jaar met weinig middelen goede teams heeft neergezet. Maar nu wordt technisch en tactisch meer gevraagd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 01:40
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #39
wat zijn jullie blind wat doet de kuuper verkeerd ? tegen emmen brengt hij de tegenstander nog uit balance meer kon hij niet, anders rood en strafschop tegen en vandaag liggen jullie weer op m te zeiken kuuper gaank weg net als smeets in je eigen stad wordt je nooit gewaardeerd ook brokamp niet kuuper dit zien hersenloze , trek je plan en gaank naar n mooie klub je verdient het suk 6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 09:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #40

stef schreef : wat zijn jullie blind wat doet de kuuper verkeerd ? tegen emmen brengt hij de tegenstander nog uit balance meer kon hij niet, anders rood en strafschop tegen en vandaag liggen jullie weer op m te zeiken kuuper gaank weg net als smeets in je eigen stad wordt je nooit gewaardeerd ook brokamp niet kuuper dit zien hersenloze , trek je plan en gaank naar n mooie klub je verdient het suk 6


Ik hoop dat Kuipers blijft, ik ben al jaren groot fan van hem. Maar hij heeft naar mijn mening nog niet het niveau van voor zijn blessure gehaald. Hij lijkt soms ook onzeker, dat heb ik eerder eigenlijk nooit bij hem gezien. Vind jij dat Kuipers na de winterstop nog even goed is als daarvoor dan?

Dat mensen dan meteen over zijn eigen zaak beginnen, ach, dat is gemakkelijk schieten en kon je verwachten. Zo zitten mensen in elkaar. Had hij die zaak een half jaar eerder geopend, dan was het juist goed dat zo'n jongen verstandig met de toekomst bezig was en was de goede eerste seizoenshelft te danken aan de professionaliteit van de Kuuper.

Dat eerste doelpunt van Emmen? Kijk de samenvatting maar eens terug. Kuipers en Pereira stappen allebei uit op de nummer 10 van Emmen, waardoor Peters in het centrum vrijkomt (mag Labylle zich ook aanrekenen, die stond eerst naast Peters maar gaat niet mee naar binnen). Kuipers stapt net iets te langzaam terug en is daardoor te laat om Peters nog echt te verdedigen. Geeft inderdaad nog een schouderduw, tegen menig Juupspits is dat genoeg maar Peters breng je daarmee niet in paniek.
Wat je ook ziet, is dat Nwakali óók nog eens op die nummer 10 afgaat. Ondanks dat hij drie man op zich heeft, legt die nummer 10 de bal terug op het middenveld (de man van Nwakali...) en die steekt hem zo op Cas Peters die vrij staat en afrondt.

Ik weet natuurlijk niet wat de afspraken precies waren, maar met je drie centrale verdedigende mensen op één speler stappen en niet de bal veroveren, dan is het mis. En Kuipers als meest ervaren man in die situatie reken ik dat wel degelijk aan. Maar zeker niet alleen hem. Nwakali moet helemaal niet naar die man toegaan. Pereira gaat er nog veel blinder dan Kuipers in. Labylle staat te dromen als Peters naar het centrum loopt. En Geens stapt alleen maar achteruit en naar rechts (voor de kijker) waardoor de linkerhoek helemaal open komt te liggen. Geens had meteen naar voren moeten komen dan had Peters om hem heen gemoeten en had Kuipers de tijd gekregen om voor Peters te komen. Ofte wel: vijf man die daar een fout maken. Lang niet allemaal even ernstig, Geens moet in een split second inschatten wat te doen bijvoorbeeld. Maar toch. Lang verhaal kort: zeker niet alleen de schuld van Kuipers, maar hij gaat daar echt niet vrijuit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 09:23
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #41

Jacques schreef : Dat eerste doelpunt van Emmen? Kijk de samenvatting maar eens terug. Kuipers en Pereira stappen allebei uit op de nummer 10 van Emmen, waardoor Peters in het centrum vrijkomt (mag Labylle zich ook aanrekenen, die stond eerst naast Peters maar gaat niet mee naar binnen). Kuipers stapt net iets te langzaam terug en is daardoor te laat om Peters nog echt te verdedigen. Geeft inderdaad nog een schouderduw, tegen menig Juupspits is dat genoeg maar Peters breng je daarmee niet in paniek.


Klopt helemaal wat je zegt. Daarbij leek het alsof Pereira bij het uitstappen ongelukkig uitgleed, waardoor Kuuper ineens 1 tegen 1 stond tegen Peters.

Elsen haalt Kuuper nooit eruit bij de beginopstelling, neem dat maar van mij aan. Ook Ippel en Nys zijn zekerheidjes voor hem. Hij steunt hierbij nou eenmaal op (een deel) van de as van zijn elftal. Bovendien is Kuuper aanvoerder.
Maar het is zeker niet alleen de Kuuper, er zijn te veel spelers uit vorm vergeleken met de eerste seizoenshelft (Ciranni, Labylle, Nwakali, Schroijen, plus Pereira die weer wat meer foutjes gaat maken de laatste wedstrijden), plus hier en daar mis je ook wat geluk in de afronding. Hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak is dat de overtuiging die achter het voetbal van voor de winterstop zat helemaal weg lijkt te zijn. Maar ook dat gaat gepaard met vorm. Het zorgwekkende hiervan is dat dit niet in 2, 3 wedstrijden om te draaien is. Echter, een overwinning komende vrijdag zal zeker goed zijn voor de moraal.

En ook al moeten we vrijdag tegen een "Jong Team", hopelijk komt iedereen gewoon naar de Geusselt, want als er een moment is dat de spelers ons nodig hebben, dan is dat nu wel. "Noets de mood verlore heet..."
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 13:04
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #42
volkomen gelijk Stef

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 15:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #43
We moeten eens gaan stoppen om maar alles op elzen te gooien het zijn de spelers die het moeten doen en dat mis ik wel een beetje.wat ik niet begrijp dat hij steeds maar weer begint me Thomas in de spits waarom Patrick niet in de spits en Pedro op rechts en nwakali achter de spits maar het belangrijkste zijn toch de spelers.die het moeten doen maar dat mis ik wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 15:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #44
Kan je mij dan ook vertellen waarom Nys, een zekerheid is bij Elsen?
Ja Pieter, was vorig seizoen een van de betere spelers bij ons, maar
sinds hij een 3 jarig contract heeft gekregen, is hij geen schim meer
van het vorige seizoen!
Waar zou dat aanliggen? Wie het weet mag het zeggen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 15:53 18 apr 2017 15:55 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
De Graafschap-MVV maondag 17 april #45
Toch maar eens even reageren, nu de emoties wat gezakt zijn.
Het probleem ligt in mijn mening aan de instelling van sommige spelers. Wat voor carnaval een hechte groep was met vooral veel plezier in het spel, lijkt dit nu helemaal weg. Ik heb de wedstrijd via foxsports moeten volgen, maar ik zag vooral heel chagrijnige gezichten. Dit al voordat de wedstrijd begonnen was. Tijdens de wedstrijd een hoop gemopper en hangende kopjes. Dit team heeft weer vertrouwen nodig in hun eigen doen en laten. En vooral het plezier moet terugkomen. Je kunt nog zoveel trainen en tactische spelletjes spelen, maar als het plezier en vertrouwen weg is dan heb je daar niet veel aan. Jammer dat Thomas de laatste tijd het net niet meer weet te vinden, maar ik denk dat als hij eenmaal weer scoort hij zijn ritme weer terug gaat vinden. Diegene waar ik me aan kan storen onder de wedstrijd is Labylle. Veel te lang wachten met ballen af te spelen, en zich zo constant achter zelf vast zet. Dit is onnodig balverlies. Keer op keer. Tuurlijk zal bij hem ook een stuk vertrouwen missen. Mischien moeten we nu echt volledig achter dit team staan, en ze mischien eens bij elkaar halen en laten merken dat we voor de volle 100 procent achter ze staan. Onrust hebben we niet nodig binnen onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, middenstip, SJENG@BOSCHPOORT, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden