MVV - FC Emmen

15 apr 2017 12:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Emmen #31
Is heer daan eindelik trök, dee roed witte moer vaan geluid???

Komop MVV, bereik t ierste doel, de playoffs. 12de maan moot daornao op 100% volume!!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 14:36
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV - FC Emmen #32
1 punt...verdiend...eigenlijk te weinig om een goede stap te doen richting 1e ronde playoffs vrij. Maar misschien verrassen ze maandag.

Sfeer was op sommige momenten idd weer terug. Vind het soms nogal storend twee kampen door elkaar heen zingen...beter zou zijn 1 front, maar zal er waarschijnlijk nooit van komen. Maar goed, beter van 2 kanten dan niemand.

Zou ook sfeerverhogend zijn als door MVV staan zou worden toegestaan ondanks de stoeltjes. Nu wordt iemand die wil gaan staan terecht gewezen door stoeltjesplakkers. Kijk maar eens naar andere clubs...zeker in de eredivisie...daar is het staan en niet zitten. Daar staat ook vaak de fanatieke aanhang. Als je staat ga je toch veel sneller mee met die personen wat qua sfeer daarin voorop gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 14:49
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV - FC Emmen #33
Hopelijk komt de echte vorm van Mvv weer terug tijdens de play offs.
Super sfeer gisteren op de Angel Side, een echte 12e man!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jovkle, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 15:07
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - FC Emmen #34
Dee sjieke sfeer op de Angelside heet us 'n punt opgelieverd
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 15:11 15 apr 2017 15:22 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Emmen #35

Napoleon schreef : Vond het gister wederom tactisch een aanfluiting
Ciranni op rechtshalf is nog nooit een succes geweest.

de 0-2 was natuurlijk een enorme blunder , echter ik zeg je t Perrera heeft die man niet zien staan, en weet je hoe dat komt, dat komt door die zwarte uitshirts dat valt gewoon minder op en in sommige situatie met kunst licht en een bepaalde situatie kun je als speler dat in een fractie over het hoofd zien.

Martina deed het prima als rechtsback , maar zo zie je ook dat om goed te spelen als rechtsback hoeft weinig te gebeuren , schuif je hem een plek op dan wordt t helemaal niks
!


Weet je wie zijn hand omhoog stak, zichzelf aanbood terwijl hij achterin in de dekking stond en daarmee Perreira verleidde tot deze zepert?

Weet je wie heel vaak lucht stond te dekken, waardoor Ciranni niet aan aanvallen toekwam (wat hij zeker wel kan)?

Juist ja.

Jeugd/Amateurs kun je inpassen in een team dat goed draait. MVV draait nu helaas ietsje minder en dan brengen spelers die het niveau nog niet aankunnen alleen maar een hoop onrust. Dat zag je tijdens Nederland - Bulgarije. En gisteren ook bij MVV - Emmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2017 08:39
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
MVV - FC Emmen #36

bokkesprongen schreef : Wat eh gesjavel ,bah bah bah ,of het noe wel of zonder reseltaat is Iech ,voond ,t vreselijk , deenk iech komme neet mie ......

:daag: :daag: Dag jungske :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2017 10:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - FC Emmen #37
@ Roed en Wit 70

Idd hier wil ik even op inhaken, het lijkt me niet al te moeilijk om zowel links als rechts het zelfde liedje te zingen.
Dat dit niet 100% van de wedstrijd gebeurd kan ik me voorstellen, maar soms vraag je je af van WAAROM.

Ik vond MVV zonder ambitie voetballen, terwijl dit een heel belangrijke wedstrijd was.
Waar was de beleving van playoffs hier komen we aan?
Zelfde probleem als tegen fortuna, geen motivatie om te willen winnen.
Instelling van we zien wel wat er komt.
het moet geen knokploeg zijn wat het veld opkomt, maar wel een team met de instelling en de wil om te winnen.

Vaak heb ik het idee dat bovenstaand ontbreekt bij het gros van de spelers.

Gisteren sloeg de knop om bij NKoy, hij ging gretig spelen wilde perse scoren.
Hierna zie je andere spelers volgen en het spel van MVV veranderd.
Helaas veel te laat in de wedstrijd.

IK vraag me af hoe kan zoiets komen??? Slechte voorbereiding van elsen?
Slechte motivatie speech voordat men het veld op komt?
Stress in de groep?
Er moet een reden zijn dat de gretigheid er niet meer is.

Al met al jammer maar gelukkig 1 punt, maar we zijn er nog niet jongens, met dit veldspel kunnen we de playoffs nog missen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2017 15:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - FC Emmen #38
Laten we vooral blij zijn met deze wedstrijd. Want zo kort voor de play-offs is een ding duidelijk geworden: starten met Nkoyi en Verheijdt is geen serieuze optie meer. Dat zal de trainer inmiddels ook wel inzien. Dat zou pure winst zijn.

Ik vind het onbegrijpelijk dat een creatieve speler als Pedro geen basisplaats heeft. Oké, er gaan nogal eens wat acties mis, maar hij heeft in ieder geval het lef om een actie te maken. En waarom Nwakali een vrije rol achter het middenveld kreeg is mij totaal onduidelijk. Misschien om de opbouw beter te verzorgen? Dat lijkt me geen goede keuze. Met mensen als Pedro, Nwakali, Nkoyi, Guvenc en Labylle heb je mensen met een creatieve actie in huis; voetballers die een mannetje kunnen passeren. Aan voetballers die plichtsgetrouw zonder overtuiging in de breedte voetballen hebben we niet veel. Het is veel gevaarlijker om voetballend sneller de dieptepass te zoeken; MVV heeft daar zeker het voetballend vermogen voor. Dus Elsen: laat die jongens zo voetballen. Ik begrijp dus niet zo goed dat MVV zo behoudend en in de breedte voetbalt; zeker niet als je het laatste kwartier ziet. Ik begrijp dat een karaktervoetballer als Ippel gemist wordt, maar dan moeten anderen opstaan. Die zag ik eigenlijk niet. Hoogstens Martina; die ging er wel vol voor.

Overigens knap hoe de jongens toch weer opveerden; maar dat was vooral toen er sneller in de diepte werd gevoetbald, met Pedro, Guvenc en Gijzen erbij. Elsen; ik hoop dat je dit lesje geleerd hebt: meer diepte, meer creativiteit, meer acties en sneller. En in godsnaam, leer die spelers eens de bal een meter voor de lopende speler te plaatsen, dat zou het tempo ook weer wat opvoeren (de enige die dat consequent wel doet, is Nwakali).

En wat die blunder van Pereira betreft: heel jammer, maar die jongen heeft dit seizoen bij mij heel veel krediet opgebouwd. Kan een keer gebeuren. Maar het geschutter van Kuipers begint me wel steeds meer te storen (hoe die eerste goal gescoord werd.......).
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2017 16:56
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - FC Emmen #39
Ik ben blij met je verslag Frank !! Ik dacht dat ik de enige was, de kritiek op Elsen zijn strategie neemt met de week toe !
Hij ziet het niet en zal het ook nooit zien net als zijn medecompagnon Dusseldorp !
Voor de zoveelste keer dat experiment met Ciranni hoe goed ook bedoeld werkt niet, hij is een rechtsback niet meer en'niet
minder. Net zoals Nwakali NIET op het middenveld geposteerd moet worden maar als rechtbuiten, daar kan hij wel zijn acties
maken en spelers voor de keeper zetten, nu lijdt hij toch op een gevaarlijkere positie soms balverlies wat zowaar bijna de
0-3 opleverde. Guvenc graag vanaf het begin erin, dan speelt MVV hoe Frank al aangaf veel sneller diep en vooral Guvenc. Nkoyi
en Nwakali voelen elkaar prima aan ! Nkoyi heeft echt aangetoond nu 1e keus te zijn, Verheydt wint nauwelijks duels, komt
zelden of nooit voor zijn man, voorlopig is hij voor mij een echte targetman voor de laatste 20 min. bij een achterstand, dan is de
tegenstander wellicht ook al wat vermoeider. Hopelijk kan Ippel maandag meedoen, Nwakali naar de rechtsbuiten en voor mij
mag Martina rustig eens gebracht worden voor Kuipers of Pereira, ze zijn toch soms te nochalant met elkaar samen, Martina is
veel soberder ingesteld ! Ik hoop op een wederopstanding maandag bij de Superboeren en laat dee jenker Smeets maar eens een poepi ruiken !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2017 22:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - FC Emmen #40
Toen ik het niet meer zag zitten(0-2) liep ik langs het ultra gedeelte :applaus: :applaus: :applaus: ...jongens een diepe hele diepe buiging...dit blijft hangen...kicke dat de jeugd mij kippenvel geeft...jullie hebben zeker toekomst,jullie zijn het positieve heden :thumbsup: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.279 seconden