MVV - FC Emmen

11 apr 2017 09:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Emmen #1
Vrijdag staat alweer de volgende cruciale wedstrijd op het programma. MVV staat 'virtueel' op de 4de plek, maar een overwinning is broodnodig, zowel voor de punten als het moraal in het team in de opmars naar de playoffs!

Ondanks de mindere perdiode ga ik toch uit van een overwinning.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2017 19:09
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - FC Emmen #2
2-0 veur us matadoore!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2017 19:12 11 apr 2017 19:13 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - FC Emmen #3

jeoff schreef : Vrijdag staat alweer de volgende cruciale wedstrijd op het programma. MVV staat 'virtueel' op de 4de plek, maar een overwinning is broodnodig, zowel voor de punten als het moraal in het team in de opmars naar de playoffs!

Ondanks de mindere perdiode ga ik toch uit van een overwinning.


Een mindere periode waarin lastig het doel wordt gevonden, maar waarin wel redelijk tot zelfs zeer goed gespeeld wordt.
Winst Is vrijdag gewoon nodig anders wordt het play-offs in de 1e ronde.
Dan kan men zeggen het doel is bereikt, maar tel de punten eens op die je na de winterstop heb weggegeven dan speelde je nu nog voor de titel.
Realistisch? Jazeker maar dat moet je ook durven uitspreken als club ook al ligt de lat lager. Soms is het team beter dan het doel.

Helaas moeten we nu nog strijden voor de play-offs plaatsen voor de 2e ronde

Vrijdag zeg ik eens een ruime overwinning voor MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2017 09:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - FC Emmen #4
Tot en met gisteren in Frankrijk geweest, beter voor me, want na vrijdag zou ik niet al te positief gereageerd hebben. Inmiddels zie ik het weer wat rooskleuriger in.

Thuis tegen Emmen. Van de afgelopen negen edities wonnen we er zes, speelden er twee gelijk en verloren er maar één. Vaak genoeg stond Emmen op dat moment boven ons. Kortom, een wedstrijd die ons wel ligt normaal gezien. Emmen won uit na oktober nog maar twee wedstrijden: in november bij Achilles en in februari bij het zwalkende Helmond Sport. Ze spelen af en toe gelijk bij een laagvlieger. Een overwinning bij Volendam in het begin van het seizoen en in diezelfde periode een gelijkspel bij Jong Ajax zijn de enige punten die ze in uitwedstrijden bij ploegen uit het linker rijtje gehaald hebben. Op alle punten lijken de statistieken in ons voordeel te wijzen wat dit betreft.

Het belang voor Emmen is helder: Als de Graafschap de periodetitel pakt, dan is plaats negen de hoogste plaats op de ranglijst die nog play-off voetbal biedt. Op die plaats staat Emmen nu, maar RKC op tien heeft evenveel punten. Stiekem hopen op overslaan eerste ronde play-offs kan in Emmen ook nog, ze staan op zeven punten van NAC en MVV, die de laatste twee plaatsen in dat schema bezet houden. Vervolgens staat Emmen nog op een positie in de periode die iets betekent. Vier punten achter De Graafschap, maar de club uit Doetinchem krijgt nog drie lastige tegenstanders in deze periode. Kortom: de belangen voor Emmen komende vrijdag zijn op meerdere vlakken groot.

Daarmee meteen ook een groot deel van de belangen voor MVV benoemd. Winnen van Emmen, betekent dat het gat tien punten is met nog vier wedstrijden te gaan. Dat geven we echt niet meer weg, zelfs niet met onze matige resultaten de laatste weken. Aangezien RKC tegen Venlo moet deze vrijdag, zou een overwinning voor ons de play-offs wel zeker stellen. Met Volendam - De Graafschap staat er nog een interessant affiche op het programma, onze andere concurrenten voor overslaan eerste ronde play-offs hebben helaas op papier een gemakkelijke dag. Winnen is dus in dat kader een must. Als De Graafschap niet wint in Volendam en wij wel winnen, doe je met De Graafschap - MVV als volgende wedstrijd opeens weer mee voor de periode, vreemd genoeg.

Het is uiteraard wel wrang om te zien. Als we uit de laatste drie wedstrijden zeven punten hadden gehaald, in plaats van twee, dan stonden we derde en was overslaan eerste ronde play-offs zo goed als binnen. En als we er negen hadden gehaald, wat echt goed mogelijk was geweest, dan waren we enkel aan het praten over wie we als eerste tegenstander wilden en welke eredivisieclub we in de finale zouden wensen. Laat staan als je Achilles thuis, Venlo beide wedstrijden, NAC thuis en ga zo maar door meetelt. Maar goed, daar kopen we niets voor. We moeten de komende wedstrijden punten pakken, dat is wel duidelijk. Beginnen tegen Emmen. Op papier de gemakkelijkste van het resterende programma...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2017 11:01
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
MVV - FC Emmen #5
Voor de zoveelste week op rij kunnen we enorm goede zaken doen als we winnen..Echter zijn we nu voor het eerst in de situatie dat we eigenlijk MOETEN winnen. Almere speelt tegen Jong FC Utrecht thuis en die wippen over ons heen wanneer zij wel winnen en wij niet. Bovendien zie ik Cambuur (thuis tegen Telstar) en NAC (tegen Helmond) ook zeker winnen. Bovendien moeten wij dit seizoen nog naar de Graafschap en naar Volendam.

Wanneer we onverhoopt de eerste ronde playoffs moeten spelen, zie ik ons er zo maar uit vliegen in die ronde. Komen we vast tegen een de Graafschap dat dan in bloedvorm is..
Bovendien spelen we dan nog twee extra wedstrijden in vier dagen met onze selectie die al niet zo breed is, terwijl de teams die in de tweede ronde instromen een week extra rust hebben.

Nu het glas-is-half-vol-scenario. We staan nog steeds op een plaats die recht geeft op de tweede play-offronde, we hebben alles nog in Eigen hand, zelfs als we hier gelijk mochten spelen. Emmen is verre van een wonderploeg en bij Telstar, Den Bosch, Jong FC Utrecht, Oss en Fortuna hebben ze ook niet gewonnen. In de Geusselt dus ook niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2017 13:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Emmen #6
Al dat gespeculeer. Als MVV inspiraties heeft om te promoveren moeten ze van iedereen kunnen winnen. Ook in Volendam en de Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2017 22:21 13 apr 2017 22:23 door mvvcasbrul.
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - FC Emmen #7
Wie gaat Elsen laten spelen voor Ippel, mijn gevoel zegt Martina die brengt hij eerder als Guvenc, maar als je wat creatief wil zijn en deze wedstrijd perse wil winnen moet je Guvenc zetten !! Maar Elsen is en blijft geen fan van Guvenc dat is iedereen wel duidelijk terwijl de Superturk bij veel supporters als een versterking wordt gezien zeker in creatieve en aanvallende zin tegen een stug en verdedigend Emmen zeer waarschijnlijk !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 08:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - FC Emmen #8
Met een beetje pech komt Ippel dit seizoen niet meer in actie.
Bron de limburger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 08:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - FC Emmen #9

ouwe rot schreef : Met een beetje pech komt Ippel dit seizoen niet meer in actie.
Bron de limburger.



Zonde dat Loshaj ook geblesseerd is dan. Nu moet er iemand anders opstaan. Ron mag gaan schuiven wat mij betreft, ik snap dat Martina een logische vervanger is in zijn ogen, maar ik zie liever een Guvenc gebracht worden. Dan moet Nys maar verdedigender gaan spelen of zo. Elsen, nu kun je laten zien wat je waard bent.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 09:37
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV - FC Emmen #10
Volgens DDL schuift Ciranni door naar de rechtshalf positie en speelt Martina rechtsback.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 10:37 14 apr 2017 10:37 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - FC Emmen #11
En dan Nwakali centraal op het middenveld. Ben benieuwd, hij moet wat. Ben echter geen fan van Ciranni meer naar voren, maar laat me verassen vanavond. Vertrouwen in Ron ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 11:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Emmen #12

Peter Pan schreef : En dan Nwakali centraal op het middenveld. Ben benieuwd, hij moet wat. Ben echter geen fan van Ciranni meer naar voren, maar laat me verassen vanavond. Vertrouwen in Ron ;)


Es 'ch toch 'ne franc kreeg veur alle lui die ziech volges hun sjrieve laote verasse, daan waor iech riek en 't crematorium nog väöl mie ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 13:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV - FC Emmen #13
Tsja, wat willen we anders? Hawbir had denk ik normaal gesproken dan RB gestaan, maar die hebben we nu ook niet. Loshaj was hierna de meest logische vervanger, maar ook hij heeft een blessure. Dan blijft enkel Martina over, hoe je het ook went of keert. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen fan van Martina, maar liever op RB dan op CVM waar zijn fouten/balverlies veel minder snel grote gevolgen zullen hebben. Ik weet echter niet zo goed waarom niet eerder Nys als CVM heeft gestaan, maar goed, we zullen hier wellicht vanavond antwoord op krijgen.

Als het koppel N'Koyi-Verheijdt de ballen er wel inschiet, in tegenstelling tot vorige week, hebben we een geweldig koppel voorin staan. Alleen als de ballen er niet ingaan, komen mensen (die wellicht helemaal niet zijn gaan kijken) op de proppen met Guvenc om meer creativiteit. Hopelijk wordt deze vandaag duidelijk dat die twee voorin zelf ook wel de kansen kunnen creëren, maar nu nog afmaken.

DREI PUNT, EN NIKS AANDERS! (zoe es eder week)

GRACHT CREW WEURD STEEDS WEIJER OETGEBREID. NOE DE PUPPY DEE DE EUVERSTEEK WAAG

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 22:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - FC Emmen #14
Hoelang blijven we nog voor Sinterklaas spelen :rolleye: Pereira .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 23:23 14 apr 2017 23:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Emmen #15
Dit is een heel kostbaar punt in de race voor de nacompetitie. We houden Emmen met zeven punten onder ons. Een mirakel dit resultaat, gelukkig kregen N'Koyi en Guvenc het op hun heupen tien minuten voor tijd. De bezoekers waren heer en meester, ik ben blij dat alles of niets nu wel goed uitpakt. Maar wat was het voetbal slecht, wat was MVV ongeorganiseerd, het leek wel of Emmen 10 Iniesta's had meegenomen. Geen fatsoenlijke combinatie gezien bij de thuis-voetballende ploeg. MVV ging alleen maar breder staan, terwijl er teamgenoten de bal niet kwijt konden. Zo breed zelfs, dat Kuipers en Pereira niet om de drie aanvallers van Emmen heen konden voetballen. Pas op het einde zag je de rol van een goede nummer tien (Guvenc), inspelen, en hup alles valt open en komt dit elftal tot zijn recht.

Het is raar dat een team zich tachtig minuten zelf moet uitvinden en dat daarna, na dat inpassen opeens wel weer vertrouwen in de ploeg komt. We hebben gezien hoe zinloos die lange ballen zijn, toch staan ze iedere week weer als hoofdact op het programma. En dat ontzettend breed voetballen, terwijl twee man er op de flank niet doorheen komt is gewoon zinloos. Ga toch eens compacter spelen, dan zie je opeens dat het wel begint te lopen. Want niemand kan die dwars-pass geven, alles werd bij de spelverdeler van Emmen ingeleverd, kinderlijke ballen die gewoon hun doel moeten bereiken. Zinloos om zo te blijven opbouwen, voordat de bal kan worden voorgezet staat Emmen alweer lang en breed in de eigen zestien gefortificeerd. Gelukkig duwen wij de bal nog twee keer in het netje en pakt Geens een heel listig schot uit de kruising. Een belangrijk punt in een hele, hele slechte wedstrijd.

MOTM die klasbakken op de Angelside-tribune, die hielden het vuur erin. :thumbsup:
Lichtpuntje: Martina, leuke acties met durf van hem gezien.

Wie waren trouwens die Aziaten waar Pereira na de wedstrijd mee aan het discussiëren was? En wat zat in dat koffertje? (Hij zat weer in een parallel universum met zijn gedachten. ) Zo zonde dat onnodige concentratieverlies van een hele goede verdediger..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden